Prosím poraďte kolegyni auto

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
Doctor.ventil
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Prosím poraďte kolegyni auto

Příspěvek od Doctor.ventil » čtv črc 23, 2009 08:22

Žádám vás o radu:

Kolegyně z práce měla autonehodu - ženská jí vjela z vedlejší pod auto... Má Daewoo Lanos z roku 2001, 1,6 obsah, koupila to se serviskou ale sama už v autorizovaném neservisovala.. Je to nabořený na pravý přední roh, motor běží, co jsem koukal tak se to nehnulo ve střeše, snad ani ve dvěřích....

Pojišťovna jí nabídla 42 tis. za totálku a teď má dilema...jestli si to nechat opravit (cenu si nedokážu představit, ale zas tak drahý to asi nebude), nebo koupit jiné auto...já osobně si myslím, že by pro ní mohlo být zajímavé Clio II, třeba 1,4 16v...těžko říct...

Nemáte nějaké doporučení, co v cenové relaci právě těch 40 - 45 tis (i něco jiného než Renaulta, přeci jen jsme tady všichni schopní objektivně posoudit...teda snad krom VW, ty jsou zbytečně drahý...)?
Naposledy upravil(a) Doctor.ventil dne čtv črc 23, 2009 10:28, celkem upraveno 1 x.
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw :twisted:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11419
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » čtv črc 23, 2009 09:27

Moje rada je taková, pokud pojišťovna nabízí toliko, tak aď raději bere, něco si přihodí a koupí autí nebouraný. Vyhne se zbytečným stresujícím situacím, kde sehnat kloudnýho mechanika, klempíře, lakýru. V servisu to bude stát ránu, navíc to bude muset doplatit, protože pojišťovna si strhne amortizaci.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 412000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 216000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 355000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Doctor.ventil
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctor.ventil » čtv črc 23, 2009 09:50

Ok, a co konkrétně by si doporučil? Je to ženská, 25 let, chtěla by něco podobného asi :wink: (nemyslím konkrétně Daewoo, spíš podoná velikost a motorizace..i když tu 1,6 myslím strčí modernější 1,4 do kapsy)
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw :twisted:

ScenicNoir
Junior member
Příspěvky: 172
Registrován: úte bře 25, 2008 17:02

Příspěvek od ScenicNoir » čtv črc 23, 2009 10:40

Těch 42 tisíc jí nabídli z povinného ručení viníka po odečtení ceny vraku ?

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 502
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » čtv črc 23, 2009 13:23

totálka za 42? těžko říct, když člověk neví, jak to vypadá..

ale jak píšeš, clio 2 1.4 16V určitě není špatná volba
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

Doctor.ventil
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctor.ventil » čtv črc 23, 2009 13:34

ScenicNoir píše:Těch 42 tisíc jí nabídli z povinného ručení viníka po odečtení ceny vraku ?
Ano, přesně tak...s tím autem si může dělat co chce, ale vždy dostane 42 tis.

Mimochodem jí nabídli kupce na to nabouraný auto....za 2800,- což mě přijde jako docela směšná částka..... celý na díly to má podlě mě mnohem větší hodnotu....

Napadá vás nějaké jiné vozítko v podobné cenové relaci a parametrech? Ať máme z čeho vybírat :wink:
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw :twisted:

littleboy78
Advanced member
Příspěvky: 291
Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od littleboy78 » čtv črc 23, 2009 14:24

Napadá mě Peugeot 106 nebo Saxo, s motorem 1.1, nejezdí to špatně, sám jsem to měl, povinné ručení je ještě zalevno, spotřeba rozumná. Je to pořád ještě jednoduchý motor, žádná zbytečná elektronika, opraví to kdekdo, mraky dílů na vrkovištích a v druhovýrobě za rozumné peníze. Má to pozink karoserii. Nedal bych na to auto dopustit, neměl jsem s ním žádný zásadní problém, předtím jsem měl Citroen AX, ten má stejný motor a také naprosto bez problémů. Vybíral bych ale nebourané, to platí obecně.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 531
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » čtv črc 23, 2009 19:08

no to bude těžké.. jestli to vezmu tak že dostane od pojištovny 42tis.Kč,zbytek auta prodá třeba za 10tis. tak za 50tis. toho moc na trhu v ročníku2001,2002..nebude,beru v potaz to co měla předtím.. serviska,u toho daeva i výbava,docela spolehlivé(převzato od opelu kadet),nenáročné na servis a náklady, prostor uvnitř, tak adekvátní náhrada je snad poslední model Felicie...ale ta bude rezavět, já bych skusil servis který by dokázal odhadnout náklady na opravu a dal auto opravit,popřípadě sám bude jednat s pojištovnou, když půjde třeba do jiného vozu tak do roka do něj dalších 10tis.vrazí...takže: fiat bravo/a,hyundai lantra,??? :roll:
10.2016- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.6Sce

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv črc 23, 2009 20:42

:shock: Ľudia, čítate tu vôbec podaktorý pôvodný príspevok ? "Kolegyňa" mala Hnujdaj z roku 2001 a vy jej ponúkate staré mrdky typu Saxo, Bravo či 106 :roll: Nech si rovno kúpi Fanouše a je to v pohode, ešte sa je z tých peňazí zvýši :roll:

Prikláňam sa ku Cliu 1,4 16V prípadne Megane 2. Síce bude treba niečo doplatiť no rozhodne to bude po stránke údržby menej náročné auto než to čo tu odznelo.

Ale predpokladám, že 42 tisíc je cena totálky po odčítaní hodnoty vraku takže keď sa nepoškodil rám ani nosník, určite by som to dal radšej opraviť. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

littleboy78
Advanced member
Příspěvky: 291
Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od littleboy78 » pát črc 24, 2009 08:21

Anarki píše::shock: Ľudia, čítate tu vôbec podaktorý pôvodný príspevok ? "Kolegyňa" mala Hnujdaj z roku 2001 a vy jej ponúkate staré mrdky typu Saxo, Bravo či 106 :roll: Nech si rovno kúpi Fanouše a je to v pohode, ešte sa je z tých peňazí zvýši :roll:

Prikláňam sa ku Cliu 1,4 16V prípadne Megane 2. Síce bude treba niečo doplatiť no rozhodne to bude po stránke údržby menej náročné auto než to čo tu odznelo.

Ale predpokladám, že 42 tisíc je cena totálky po odčítaní hodnoty vraku takže keď sa nepoškodil rám ani nosník, určite by som to dal radšej opraviť. :idea:
To Anarki: Nevidíš si do huby milej zlatej, já měl Citoeny od 20-ti let a za 10 let jsem postupně prostřídal ZX, AX, SAXO a dohromady jsem neměl tolik problémů co s Renckem za 1 rok provozu. A vždy když jsem auto prodával, tak bylo nejdéle do 14-ti dnů prodané. Nejdražší díl, co jsem kdy pořizoval byl poslední díl výfuku za 1000 Kč, auta nebyla bouraná a po deseti letech na nich nebyla jediná známka koroze, což je pro mě podstatné z hlediska dalších nákladů na provoz. Protože vyměnit motor u saxa přijde levněji než u jiných aut typu Ford, Felicie,... řešit prohnilý blatníky a prahy. Zkus se někdy podívat, jak vypadá takový Saxo 1.4 VTS v oranžové barvě. Postav ho před 10 ženských a 11 z nich si ho vybere. Ještě by mě zajímalo v kolika Citroenech a Peugeotech si jezdil a jak dlouho, že se tu o nich takhle vyjadřuješ, já to, co tu píšu, mám podložený vlastní zkušeností.

Záleží, jak je to navalený, ještě neznamená, že když opravíš klempířinu, že nezačne hučet nějaký ložiskonebo, že se nerozpadne diferák, že začne XXXXX chladič, ... záleží kam šla rána a u bouraného auta nikdy nevíš co se projeví po čase, nemluvě o skřípnutých drátech a poškozené izolaci, po zimě ti kablíky uhnijou a staneš se pravidelným zákazníkem autoelektrikáře apod. Pokud nebude dobře udělaná geometrie, tak se budou sjíždět gumy = další náklady. 25-ti letá holka si nebude nic dělat sama, takže všechno předpokládám bude dělat servis, takže třeba připravit kasičku na další výdaje.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 531
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » pát črc 24, 2009 08:53

to ANARKI :možná než budeš psát "preboha ludia čo nabízáte.." sám si přečti co ta slečna měla, bylo to DAEWO, pokud to byl sedan tak saxo či clio není tak veliké a prostorné,ve výbavě bývají tihle korejci lepší, hlavní parametr byl tedy cena, no a za uvažovaných 50tis.Kč bych viděl opravdu nejlepší volbu pěknou felicii ,která půjde prodat i za další dva roky saxo či clio z roku 2001 ne.., Felicii koupí bez problému ze serviskou,náhradní díly bez problémů a orig. levnější než nahrady na cizince, no ale to už je věc té slečny....
Naposledy upravil(a) pedroo dne pát črc 24, 2009 09:02, celkem upraveno 1 x.
10.2016- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.6Sce

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomikku » pát črc 24, 2009 08:59

já bych se ještě klonil k MAZDĚ trojkové řady.
Espace III 2.0 8v Jean, 306 1.8 16v Piškot

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1011
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » pát črc 24, 2009 09:05

Ja som sa vozil na Lanose a nemam pocit že by bol vetši od dvojkoveho Clia. :idea: Aj ja som za to že pokial dostane 40 tisic tak by som skusil tu opravu, aspon zajsť do servisu s fotkami či sa vojdu do tej sumy. A ked tak by som jej odporučil Thaliu. (vyzera to podobne ako Lanos :?) a čo sa tyka motora ja by som asi znova šiel do 1,2 16V ma to slušnu spotrebu a male naklady na udržbu. 1,4 ma už cievky priamo nad sviečkami a tie vdaka prehrievaniu odchadzaju. To je moj postreh či už u Thalii alebo u Megana s tymto motorom :shock:

littleboy78
Advanced member
Příspěvky: 291
Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od littleboy78 » pát črc 24, 2009 09:24

pedroo píše:to ANARKI :možná než budeš psát "preboha ludia čo nabízáte.." sám si přečti co ta slečna měla, bylo to DAEWO, pokud to byl sedan tak saxo či clio není tak veliké a prostorné,ve výbavě bývají tihle korejci lepší, hlavní parametr byl tedy cena, no a za uvažovaných 50tis.Kč bych viděl opravdu nejlepší volbu pěknou felicii ,která půjde prodat i za další dva roky saxo či clio z roku 2001 ne.., Felicii koupí bez problému ze serviskou,náhradní díly bez problémů a orig. levnější než nahrady na cizince, no ale to už je věc té slečny....
10 let u auta je samozřejmě věk, kdy se to začíná lámat a ruce už ti nikdo trhat při prodeji nebude, a mnohem víc záleží na technickém stavu a to jak bylo s autem zacházeno, je lepší pořídit 11 let staré auto po dvou majitelích než 10 let staré auto zhuntované, které šlo z ruky do ruky,mělo každý rok jiného majitele, který ho tak akorát huntoval a pak poslal do světa.

Chtělo by to aby Doctor.ventil napsal, kam slečna bude jezdit, v kolika lidech, jak daleko, co bude vozit a od toho se pak odrazit. Udělat si z dostupných značek a modelů několik favoritů a ty pak hledat.
Záleží jak je na tom finančně, možná by se dalo uvažovat o variantě, že co vypadne z pojišťovny a z prodejeje dát na koupi třeba nové Thalie a postupem času poplatit nějaký leasing...
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG

Uživatelský avatar
Dan Black
Člen RCČR
Příspěvky: 1841
Registrován: pát zář 14, 2007 14:40
Bydliště: Bílina

Příspěvek od Dan Black » pát črc 24, 2009 12:37

Posad jí do Twinga a bude jasná... :D
Motorizace sice 1,2 ale 16v má 75koníků-odpich víc než slušnej.
A cena je taky přijatelná. (50-70tis. Bavíme se samozřejmě o ročníku od 2001 nahoru.)
Kia Rio 2017
Scenic 2001 1.6/16v
Vzpomínáme...Škoda 105 (s něčím se začít musí)...Twingo Helios (prosklená střecha, zdroj potěšení i vzteku)

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát črc 24, 2009 22:17

Milí zlatý malý chlapček 78 to čo si napísal je poriadne zcestné :roll:
To že si mal štastie u starších Citroenov a menej štastia u mladšieho Renaulta je náhoda do istej miery daná trendom staré - poctivejšie, síce blbá ale predsa. Kúp si nový Citroen a zaplačeš, či už to bude C4 alebo C5. Potom môžeš posudzovať. ZX je jediné použiteľné auto z tvojho zoznamu, AX je trieda R5 - Clio 1 čiže prehistorické auto staršieho auta kde sa musí vymeniť všetko aby to bolo spoľahlivé. A Saxo. Nenechaj sa vysmiať to je asi najhoršie auto od Citroenu čo som videl. Nesiaha Cliu ani po vrch kolies. Jeho torzná tuhosť je rovnaká ako u Escorta čiže oceľové blato. :roll: A tie brzdy :lol: ó bože moja 100 rokov stará R5 s posiľovačom čo prepúšťa brzdí lepšie :roll: Taká malá pojazdná rakva, v prípade tragickej nehody do lisu a rovno vykopanej jamy. Dobre si pamätám keď do nás naborila ženská so Saxom, na Felicii Pickupe nám odpadla ŠPZ a praskol nárazník pričom jej celý nárazník odletel praskol chladič a posunulo celý rám. Podobných búračiek som videl niekoľko a bol som prítomný aj pri opravách, vrcholom bolo keď kámošov sused zrušil Saxo na predok tým že narazil do plôtika obitého drevom - Saxo z roku 1998 má asi rovnako hrubé nosníky aké mala R5 v roku 1988 :roll: Twingo je oproti nemu limuzína s 5 hviezdičkami Euro NCAP. :wink:

Nechceš s takými príspevkami Julesa Verna radšej obšťastňovať nejaké Citroen fórum :)

To čo píšeš o klampiarine je na smiech, normálny klampiar musí to auto obhliadnuť povedať za koľko by to vedel opraviť a povedať aj potencionálne riziká. Tečúci chladič jedine v prípade že by sa vplyvom posunutia karoséria dostal do pnutia čo je jasne viditeľné. Napísal že po búračke sa motor rozbehol aj keby trebalo vymeniť ložisko tak je to prabiedna investícia. Skočiť na geometriu je samozrejmý postup po každej búračke aspoň u "normálnych" ľudí.

Aby sme neboli až tak O.T. prikláňam sa k obhliadke u seriózneho klampiara, také tlachy sú o ničom, nevideli sme ani fotky a dnes si kupovať auto za 42 - 50 tisíc nie je žiadna výhra (v porovnaní s tým čo má teraz). To radšej doplatiť a kúpiť niečo lepšie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11419
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » sob črc 25, 2009 10:08

Klucí osobní výpady nechte doma.
Taky bych se přikláněl k malému novějšímu, než ke staršímu. Pokud chce větší auto s větší litáží, tam bych se přikláněl klidně k Laguně I., Citroenu Xsara, nebo k BMW E30 - E36, tyhle vozy byť starší jsou technologicky úplně jinde, než to základní ovoce, o kterém píše malý hošík 78.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 412000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 216000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 355000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2745
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » sob črc 25, 2009 18:27

čoveče anarki mam pocit že pro tebe neexistují jiné značky než renault. ale to neni objektivní ale spíš zaslepené:-) nic ve zlym
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1607
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Novotka » sob črc 25, 2009 18:42

Daewo Lanos z roku 2001 se prodává o 50 tisíc nahoru Auta šli pekně dolu .Jestli se jí auto líbilo a byla spokojená tak bych do něj šel znovu.
Nebo koupit něco staršího třeba 98 rok jiné např Laguna v sedanu cena jde o proti kombíku také pěkně dole.

To Anarki: Někdo kdo má starou pikslu by měl vědět ,že všechna starší auta nejsou zas tak špatná. Vždy jde jen o prachy.
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob črc 25, 2009 20:28

kšanda: Nie je pravda, len nemám rád keď sa tu spamuje. :wink:

Novotka: Je mi ľúto že máš starú pikslu :allesgut: ale neboj sa, raz si aj ty nasporíš na poriadne auto. Máš pravdu, niektoré staršie autá nie sú vôbec zlé, napr. taká R25 je limuzína na pohľadanie a aj napriek vyššiemu veku je jej štandard, bezpečnosť a spotreba na veľmi vysokej úrovni. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Doctor.ventil
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctor.ventil » pon črc 27, 2009 13:23

Tak mechanik po prvním okouknutí mluvil o částce 15 - 20 tis za opravu...což se myslím docela dá...přeci jen auto v podobném roce a velikosti by se hledalo trochu hůř...

Děkuji moc za vaše podněty :wink:
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw :twisted:

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2745
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pát črc 31, 2009 00:02

držim palce ať cena zustane. boužel to nebývá pravidlem:-(
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host