R21 ano či ne

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět

Mám jít do R21 Nevada 2,2 nebo ne?

ano
12
86%
ne
2
14%
 
Celkem hlasů: 14

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

R21 ano či ne

Příspěvek od ITexpert » pát črc 03, 2009 13:31

a už je to tady roupama nevím co a dostala se mi do ruky nabídka na R21 Nevada neshnila zachovala loni rozvody tlumice spojka

2 sady kol letni lite disky + zimni na plechach

+ druha polorozebrana na ND k tomu jako bonus

obe 2,2

problem je ze je KO starter a posilovac a to pry v obou :roll:

takze ted se rozhoduju jestli jit do toho nebo ne

zajímá mě Váš názor kamarádi

pokud byjste me vysvetlili ze nebrat vzal bych to na ND pro lidi z clubu r21 popripade pro nekoho kdo by to chtel.

je mi toho lito pac to nani tak moc sezrany a poslat to do srotu je skoro skoda :wink:

diky
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát črc 03, 2009 13:48

Neshnilá a zachovalá nevada je luxus, co se týče startéru tak ten pasuje z jakýhokoliv kosočtverce kde byl ten samý motor (J7T 2.2i)
Co se týče posilovače, je potřeba vědět jestli odešlo čerpadlo hnáno remenicí, praskli trubky nebo to lehlo v řízení. Každopádně pokud nejsou oba dva řízení v...(místech kde slunce nesvítí) tak bych do toho určitě šel. :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pát črc 03, 2009 13:58

Anarki píše:Neshnilá a zachovalá nevada je luxus, co se týče startéru tak ten pasuje z jakýhokoliv kosočtverce kde byl ten samý motor (J7T 2.2i)
Co se týče posilovače, je potřeba vědět jestli odešlo čerpadlo hnáno remenicí, praskli trubky nebo to lehlo v řízení. Každopádně pokud nejsou oba dva řízení v...(místech kde slunce nesvítí) tak bych do toho určitě šel. :wink:
ja si zase rikam ze bez posilovace se zit da ... zil sem bez nej loni predloni a slo to tak proc ne ted... :wink:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1071
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mustang » pát črc 03, 2009 14:03

Za mě řikám jdi do ní vím o čem mluvím hlavně když maš hned na ND jednu tenhle motor jsem měl dvakrát a no problem silnej, nesmrtelnej jen měnit olej a jezdit :D Jen mě zaráží ten posilovač nevšim jsem si že by to byla nějaka častá závada snad nikdy si na to níkdo nestežoval co vím.
Jinak si myslím že na R21 clubu se po nich jen zapráší když je nebudeš chtít :lol:
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž :-D
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek

Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pát črc 03, 2009 14:10

Mustang píše:Za mě řikám jdi do ní vím o čem mluvím hlavně když maš hned na ND jednu tenhle motor jsem měl dvakrát a no problem silnej, nesmrtelnej jen měnit olej a jezdit :D Jen mě zaráží ten posilovač nevšim jsem si že by to byla nějaka častá závada snad nikdy si na to níkdo nestežoval co vím.
Jinak si myslím že na R21 clubu se po nich jen zapráší když je nebudeš chtít :lol:
nevim co snim je primarne jde o to opravit zapalovaní a natočit to a zjistit co vše je KO aby se to dalo do kupy ... ted uz jen vyresit kam tu jednu plnou ND postavim :wink:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát črc 03, 2009 19:12

Co řešíš? Startér ti dodám (buď mám nebo seženu), servořízení s hadicema, trubkama a nádržkou na 2.2ku mám 2 dobrý, čerpadlo asi nemám. Tak zjisti co je třeba a až k tobě pojede Joska pro věci z 11ky, může ti to přivízt 8)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pát črc 03, 2009 19:15

Jan Kalina píše:Co řešíš? Startér ti dodám (buď mám nebo seženu), servořízení s hadicema, trubkama a nádržkou na 2.2ku mám 2 dobrý, čerpadlo asi nemám. Tak zjisti co je třeba a až k tobě pojede Joska pro věci z 11ky, může ti to přivízt 8)
ty me nicis honziku fakt ze jo :lol: ty me navnadujes takovym zpusobem ze to auto protahnu snad i STK a prihlasim na sebe aby melo normalni znacky :lol: ja to musim nejdriv privest a na to se musim domluvit s tim majitelem...

ale ok mno beru te za slovo :D

jak rikam bez posilovace asi dokazu zit :wink:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát črc 03, 2009 19:56

2.2ky se bez serva dělali taky, měl jsem i takovou Nevadu. Ale točit volantem jedním prstem, to je v 21ce pohodlnější :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pát črc 03, 2009 23:17

Jan Kalina píše:2.2ky se bez serva dělali taky, měl jsem i takovou Nevadu. Ale točit volantem jedním prstem, to je v 21ce pohodlnější :D
aha ... tak ok kdyz to ma takovyto efekt tak to urco min. zkusim opravit:-)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pon črc 06, 2009 00:45

tak dneska sem ji od nej "koupil" ale beru si jen tu jednu s papiry ta druha je shnila ze bych ji nenatahnul ani na platak a nema interier ... normalne sem neveril kdyz sem videl jak je chrouply...

takhle shnila snad neni ani 120citka

jinak loni delany rozvody + spojka + komplet tlumice

predloni vyvarena + tesneni pod hlavou

stoji od letosniho roku od dubna ale v lednu ji skoncila STK :shock:

pristi tyden to asi pritahnu


potrebuju starter a posilovac ale nevim co je to presne za cast kdyby mi nekdo z jednadvacitkaru pomoh s identifikováním části kterou chci tak bych byl vdecny

je to chyceny do leveho nosniku nebo podbehu a jde to smerem doleva az do 3/4 cca. uplne vlevo na tom je manzeta a tam je neco v rici pac tamtudy to vytyka :shock: tot k zavade

a pak jestli nemate nekdo foto kde u ty 2,2jky je ten starter at ho muzu skusit vyndat ... diky :wink:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon črc 06, 2009 02:16

ITexpert píše:je to chyceny do leveho nosniku nebo podbehu a jde to smerem doleva az do 3/4 cca. uplne vlevo na tom je manzeta a tam je neco v rici pac tamtudy to vytyka :shock: tot k zavade

a pak jestli nemate nekdo foto kde u ty 2,2jky je ten starter at ho muzu skusit vyndat ... diky :wink:
Seš celej ňákej levičáckej :P Nejde to náhodou doprava a není ta manžeta úplně vpravo? :lol: Převodku mám.
Na co bys potřeboval fotku, startér snad najdeš, ne? Je vlevo pod sáním, líp bude asi přístupnej zespodu (resp.je přístupnej blbě, jak už to u renaultu bývá).
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pon črc 06, 2009 08:50

Jan Kalina píše:
ITexpert píše:je to chyceny do leveho nosniku nebo podbehu a jde to smerem doleva az do 3/4 cca. uplne vlevo na tom je manzeta a tam je neco v rici pac tamtudy to vytyka :shock: tot k zavade

a pak jestli nemate nekdo foto kde u ty 2,2jky je ten starter at ho muzu skusit vyndat ... diky :wink:
Seš celej ňákej levičáckej :P Nejde to náhodou doprava a není ta manžeta úplně vpravo? :lol: Převodku mám.
Na co bys potřeboval fotku, startér snad najdeš, ne? Je vlevo pod sáním, líp bude asi přístupnej zespodu (resp.je přístupnej blbě, jak už to u renaultu bývá).
jo jde akorat jsem se do toho zamotal ... ne levicak opravdu nejsem ... pardon psal jsem to v pozdnich hodinach a uz sem u toho napul spal ...
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » pát črc 17, 2009 23:10

startér se dá odšroubovat shora - visí na 3 šroubech ve zvonu spojky (16ka hlava) a pak na dvou k bloku, pohledej v technický sekci k R21, někomu jsem to popisoval tuším :-)

jinak jeden šroub je schovanej u lanka spojky (na zvonu spojky) - pokud máš plochou ráčnu na golu, tak shora a pomocí ořechu na svíčky jde ven jedna báseň :-D
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů