Petr Gejdoš - fenomén (rozděleno)
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 447
- Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
Pane Chobot6 !
Váš styl jízdy je patrně velmi podobný mému a i ty výsledky jsou identické ! V podstatě Vám gratuluji - zajisté se shodneme v tom, že promyšlená úsporná jízda je nejen nanejvýš zábavná, ale je hlavně účelná a že je přínosem k bezpečnosti provozu právě svým zvýšeným nárokem na pozornost řidiče.
Ale k věci - v jednom z posledních AutoHitů - tuším, že v předposledním - je v servisní části časopisu řeč o velmi zajímavém programu, který firma FIAT vytvořila pro majitele jejich moderních vozů.
Totiž, moderní Fiaty umožňují z některé řídící jednotky napojením přes USB sejmout charakteristiky jízdy toho vozu za nějaké značně dlouhé (v najetých kilometrech) období. Zpracováním pomocí onoho fiaťáckého software potom sejmuté data umožní vyhodnotit styl jízdy uživatele ve velmi názorných diagramech a formou textového vyhodnocení jízdního stylu, kdy se zájemce dozví, jak účelně akceleruje, řadí, brzdí a podobně. Moc se mi to líbí, protože fakticky tak majitel vozu Fiat má možnost jakoby "konzultovat" a nechat si radit právě s ohledem na dosažení úsporného jízdního stylu. Závěry, popisované v tom AutoHitu o tom fiaťáckém programu mi v podstatě daly zcela za pravdu ve všem, co jsem zde tvrdil o spotřebě a kvalitách řidiče.
A ještě něco. Že má smysl tyto věci řešit svědčí jedna moje opravdu zajímavá zkušenost. Člověk/řidič se může nacházet v rozličném duševním rozpoložení - může být spokojený a vyrovnaný, naladěný mírumilovně. Může však na druhou stranu být unavený, naštvaný, netrpělivý či agresivní.
Když se vydá na delší cestu, potom se jeden i druhý stav nemusí projevit v dosaženém čase jízdy, ale zaručeně se to projeví v dosažené spotřebě. Já jsem toto zcela prakticky ověřil a je to skutečně tak - stav mysli se v dosahované spiotřebě odráží výkyvy až o 30% nahoru či dolů ve spotřebě !
Proto jsem si dovolil tvrdit, že dosahovaná spotřeba je ukazatelem kvality řidiče. A kvalita řidiče není daná jednou provždy, ta kromě zkušeností a praxe závisí i na aktuálním duševním či fyzickém stavu, tedy jak na stavu mysli, tak taky, zda není nemocný, utahaný, otrávený a podobně.
Že to někteří zdejší soudruzi řidiči/rychlojezdci tak drastickým způsobem zpochybňovali, že šli až do vulgarity, to v podstatě svědčí o jediné věci - o jejich osobních kvalitách. Nebudu to podrobně specifikovat, protože jsem si všimnul, že kromě nevalných řidičských schopností tito někteří navíc neovládají ani svou mysl a agresivitu.
Přeji Vám hodně radosti. Jak se budete dále zlepšovat a zlepšovat - protože takhle to totiž funguje, že kvalita rodí další kvalitu - uvidíte, že je to skutečná radost, takové spojení příjemného s užitečným. O tom agresívní lidé, kteří jezdí systém "cihla na plyn", nemají ani tušení a jsou v podstatě politování hodní chudáci - pravda ale, že si to docela krvavě sami sobě platí - čistě jejich problém, dokud se s nimi slušný člověk na cestě nepotká...
Váš styl jízdy je patrně velmi podobný mému a i ty výsledky jsou identické ! V podstatě Vám gratuluji - zajisté se shodneme v tom, že promyšlená úsporná jízda je nejen nanejvýš zábavná, ale je hlavně účelná a že je přínosem k bezpečnosti provozu právě svým zvýšeným nárokem na pozornost řidiče.
Ale k věci - v jednom z posledních AutoHitů - tuším, že v předposledním - je v servisní části časopisu řeč o velmi zajímavém programu, který firma FIAT vytvořila pro majitele jejich moderních vozů.
Totiž, moderní Fiaty umožňují z některé řídící jednotky napojením přes USB sejmout charakteristiky jízdy toho vozu za nějaké značně dlouhé (v najetých kilometrech) období. Zpracováním pomocí onoho fiaťáckého software potom sejmuté data umožní vyhodnotit styl jízdy uživatele ve velmi názorných diagramech a formou textového vyhodnocení jízdního stylu, kdy se zájemce dozví, jak účelně akceleruje, řadí, brzdí a podobně. Moc se mi to líbí, protože fakticky tak majitel vozu Fiat má možnost jakoby "konzultovat" a nechat si radit právě s ohledem na dosažení úsporného jízdního stylu. Závěry, popisované v tom AutoHitu o tom fiaťáckém programu mi v podstatě daly zcela za pravdu ve všem, co jsem zde tvrdil o spotřebě a kvalitách řidiče.
A ještě něco. Že má smysl tyto věci řešit svědčí jedna moje opravdu zajímavá zkušenost. Člověk/řidič se může nacházet v rozličném duševním rozpoložení - může být spokojený a vyrovnaný, naladěný mírumilovně. Může však na druhou stranu být unavený, naštvaný, netrpělivý či agresivní.
Když se vydá na delší cestu, potom se jeden i druhý stav nemusí projevit v dosaženém čase jízdy, ale zaručeně se to projeví v dosažené spotřebě. Já jsem toto zcela prakticky ověřil a je to skutečně tak - stav mysli se v dosahované spiotřebě odráží výkyvy až o 30% nahoru či dolů ve spotřebě !
Proto jsem si dovolil tvrdit, že dosahovaná spotřeba je ukazatelem kvality řidiče. A kvalita řidiče není daná jednou provždy, ta kromě zkušeností a praxe závisí i na aktuálním duševním či fyzickém stavu, tedy jak na stavu mysli, tak taky, zda není nemocný, utahaný, otrávený a podobně.
Že to někteří zdejší soudruzi řidiči/rychlojezdci tak drastickým způsobem zpochybňovali, že šli až do vulgarity, to v podstatě svědčí o jediné věci - o jejich osobních kvalitách. Nebudu to podrobně specifikovat, protože jsem si všimnul, že kromě nevalných řidičských schopností tito někteří navíc neovládají ani svou mysl a agresivitu.
Přeji Vám hodně radosti. Jak se budete dále zlepšovat a zlepšovat - protože takhle to totiž funguje, že kvalita rodí další kvalitu - uvidíte, že je to skutečná radost, takové spojení příjemného s užitečným. O tom agresívní lidé, kteří jezdí systém "cihla na plyn", nemají ani tušení a jsou v podstatě politování hodní chudáci - pravda ale, že si to docela krvavě sami sobě platí - čistě jejich problém, dokud se s nimi slušný člověk na cestě nepotká...
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Ahoj Petře:-) nestavíš se na příštím sraze viewtopic.php?p=213436 vsichni sme tento vikend na tebe moc vzpominali a snazili se docilit te tve vynikajici spotrebe ale bohuzel je z nas vetsina spatnych ridicu a potrebovali bychom poradne rady od nekoho zkuseneho. Co rikas mohl bys to jako Renaultak udelat pro club respektivě NÁS jako jeho členy?Petr Gejdoš píše:Pane Chobot6 !
Váš styl jízdy je patrně velmi podobný mému a i ty výsledky jsou identické ! V podstatě Vám gratuluji - zajisté se shodneme v tom, že promyšlená úsporná jízda je nejen nanejvýš zábavná, ale je hlavně účelná a že je přínosem k bezpečnosti provozu právě svým zvýšeným nárokem na pozornost řidiče.
Ale k věci - v jednom z posledních AutoHitů - tuším, že v předposledním - je v servisní části časopisu řeč o velmi zajímavém programu, který firma FIAT vytvořila pro majitele jejich moderních vozů.
Totiž, moderní Fiaty umožňují z některé řídící jednotky napojením přes USB sejmout charakteristiky jízdy toho vozu za nějaké značně dlouhé (v najetých kilometrech) období. Zpracováním pomocí onoho fiaťáckého software potom sejmuté data umožní vyhodnotit styl jízdy uživatele ve velmi názorných diagramech a formou textového vyhodnocení jízdního stylu, kdy se zájemce dozví, jak účelně akceleruje, řadí, brzdí a podobně. Moc se mi to líbí, protože fakticky tak majitel vozu Fiat má možnost jakoby "konzultovat" a nechat si radit právě s ohledem na dosažení úsporného jízdního stylu. Závěry, popisované v tom AutoHitu o tom fiaťáckém programu mi v podstatě daly zcela za pravdu ve všem, co jsem zde tvrdil o spotřebě a kvalitách řidiče.
A ještě něco. Že má smysl tyto věci řešit svědčí jedna moje opravdu zajímavá zkušenost. Člověk/řidič se může nacházet v rozličném duševním rozpoložení - může být spokojený a vyrovnaný, naladěný mírumilovně. Může však na druhou stranu být unavený, naštvaný, netrpělivý či agresivní.
Když se vydá na delší cestu, potom se jeden i druhý stav nemusí projevit v dosaženém čase jízdy, ale zaručeně se to projeví v dosažené spotřebě. Já jsem toto zcela prakticky ověřil a je to skutečně tak - stav mysli se v dosahované spiotřebě odráží výkyvy až o 30% nahoru či dolů ve spotřebě !
Proto jsem si dovolil tvrdit, že dosahovaná spotřeba je ukazatelem kvality řidiče. A kvalita řidiče není daná jednou provždy, ta kromě zkušeností a praxe závisí i na aktuálním duševním či fyzickém stavu, tedy jak na stavu mysli, tak taky, zda není nemocný, utahaný, otrávený a podobně.
Že to někteří zdejší soudruzi řidiči/rychlojezdci tak drastickým způsobem zpochybňovali, že šli až do vulgarity, to v podstatě svědčí o jediné věci - o jejich osobních kvalitách. Nebudu to podrobně specifikovat, protože jsem si všimnul, že kromě nevalných řidičských schopností tito někteří navíc neovládají ani svou mysl a agresivitu.
Přeji Vám hodně radosti. Jak se budete dále zlepšovat a zlepšovat - protože takhle to totiž funguje, že kvalita rodí další kvalitu - uvidíte, že je to skutečná radost, takové spojení příjemného s užitečným. O tom agresívní lidé, kteří jezdí systém "cihla na plyn", nemají ani tušení a jsou v podstatě politování hodní chudáci - pravda ale, že si to docela krvavě sami sobě platí - čistě jejich problém, dokud se s nimi slušný člověk na cestě nepotká...
predem se omlouvam za
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
- Advanced member
- Příspěvky: 447
- Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
Původně jsem měl v záměru tam přijet s obytňákem, že bych to pojal jako takovou "generálku před ostrým startem". Já ale stále nejsem se vším hotový, protože jsem stále čekal na dodání potřebných komponentů dovýbavy - čili to byl patrně hlavní důvod, proč jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl - nepřijet.
Nebudu nic nalhávat - ačkoliv se naprosto žádnému protivenství nikdy nevyhýbám a spíše naopak - obecně mě zdejší reakce nenaladily nikterak příznivě... Tedy moje rozhodování tímto nedostalo příliš kladných popudů. Takže, ačkoliv jsem řešil i otázku, že bych se snad cestou do Mělníka mohl stavit v Praze a chybějící díly vyzvednou osobně na místě, volil jsem nejet. Naštěstí jsem konečně balík dostal (v sobotu) a tak mám již jen týden na dokončení prací na obytňáku. Tedy to berte takto.
Podzimní termín pak je dopředu pasé - budu dlouhodobě v zahraničí.
Nebudu nic nalhávat - ačkoliv se naprosto žádnému protivenství nikdy nevyhýbám a spíše naopak - obecně mě zdejší reakce nenaladily nikterak příznivě... Tedy moje rozhodování tímto nedostalo příliš kladných popudů. Takže, ačkoliv jsem řešil i otázku, že bych se snad cestou do Mělníka mohl stavit v Praze a chybějící díly vyzvednou osobně na místě, volil jsem nejet. Naštěstí jsem konečně balík dostal (v sobotu) a tak mám již jen týden na dokončení prací na obytňáku. Tedy to berte takto.
Podzimní termín pak je dopředu pasé - budu dlouhodobě v zahraničí.
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Zdravím p. Gejdoš. Klidně mi tykejte, už sem to jednou psal, vždyť můžete být můj táta . Souhlasím s Vámi co píšete, vše chce pilovat. Pokud jedu delší trasu, jak sám píšete, je-li člověk v tom dobrém duševním rozpoložení, dá se jezdit za velmi slušnou spotřebu. A není problém během této cesty i předjíždět pomalejší vozy. Ale někdy je den, kdy ať se člověk snaží jak chce tak si s autem nerozumí tzv: není s autem jedna ruka. I to se někdy stává a taková jízda mě nebaví a má to i vliv na spotřebu. Naštěstí se to moc často nestává, vždyť já řídím rád.
Jak jste psal o programu co nabízí fiat do svých aut pro své zákazníky, to slyším, spíše čtu prvně. Kdyby to měl renault, tak bych to uvítal všema deseti.
Co se týče srazu tak se omlouvám, nepřijedu. (dovolená).
Ještě musím nějaké kompetentní osobě poslat mé indície, že jsem členem klubu. Ještě jsem se k tomu nedokopal, sic mám už doma 14 dní dopis od R. klubu. Mějte se tam hezky a užijte si to všichni
Jak jste psal o programu co nabízí fiat do svých aut pro své zákazníky, to slyším, spíše čtu prvně. Kdyby to měl renault, tak bych to uvítal všema deseti.
Co se týče srazu tak se omlouvám, nepřijedu. (dovolená).
Ještě musím nějaké kompetentní osobě poslat mé indície, že jsem členem klubu. Ještě jsem se k tomu nedokopal, sic mám už doma 14 dní dopis od R. klubu. Mějte se tam hezky a užijte si to všichni
R.M II ice sedan 1.4/16V
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No tys odjel moc brzo... na srazu se říkalo, že byla v okolí Mělníku spatřena ještě druhá spanilá jízda - bohužel nedobrovolná a auta byla směsí různých značek - vedl jí prý Mégane II GrandTour s ostravskou RZ, jeho řidič, starší pán, měl na hlavě klobouk a jel rychlostí cca 60km/h těsně u prostředku silnice. Auta za ním prý blikala a troubila ještě víc než v té naší koloně Renaultů při spanilé jízdě.void8 píše:OT: jaktože jsi nedojel na sraz, Petře? Nebo jsi přijel až v neděli?
DDT promiň, já prostě musel
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Petr Gejdoš: "Totiž, moderní Fiaty umožňují z některé řídící jednotky napojením přes USB sejmout charakteristiky jízdy toho vozu za nějaké značně dlouhé (v najetých kilometrech) období. Zpracováním pomocí onoho fiaťáckého software potom sejmuté data umožní vyhodnotit styl jízdy uživatele ve velmi názorných diagramech a formou textového vyhodnocení jízdního stylu, kdy se zájemce dozví, jak účelně akceleruje, řadí, brzdí a podobně. Moc se mi to líbí, protože fakticky tak majitel vozu Fiat má možnost jakoby "konzultovat" a nechat si radit právě s ohledem na dosažení úsporného jízdního stylu. Závěry, popisované v tom AutoHitu o tom fiaťáckém programu mi v podstatě daly zcela za pravdu ve všem, co jsem zde tvrdil o spotřebě a kvalitách řidiče. "
Tohle dělá za jízdy, v reálném čase, řídící jednotka automatické převodovky DP0, kterou má moje obstarožní Laguna. Nějakým způsobem pozná, jestli jedu klidně nebo sportovně a podle toho sází kvalty, těch režimů chování má asi pět. Že to dělá dobře, je znát z mojí spotřeby. Hlavně to dělá hned, při jízdě a ne až následně v kanclu po vytažení dat z diagnostiky
Tohle dělá za jízdy, v reálném čase, řídící jednotka automatické převodovky DP0, kterou má moje obstarožní Laguna. Nějakým způsobem pozná, jestli jedu klidně nebo sportovně a podle toho sází kvalty, těch režimů chování má asi pět. Že to dělá dobře, je znát z mojí spotřeby. Hlavně to dělá hned, při jízdě a ne až následně v kanclu po vytažení dat z diagnostiky
<MTOT>Jirka I píše:řídící jednotka automatické převodovky DP0 ... těch režimů chování má asi pět.
DP0 ma tyhle rezimy tri, respektive dvanact nebo presneji sest. Zalezi na tom jak to pocitas.
Tri, pokud budes brat economy, normal a sport.
Dvanact, pokud budes pocitat ze v kazdym tom rezimu je bran extra ohled na jizdu z kopce, po rovine, do mirneho kopce, do prudkeho kopce. Mezi ty "extra ohledy" je to napriklad brzdeni motorem. Tohle pocitani je dobre pro lidi, co mimo jine pocitaji menice v komponentnich sestavach jako samostatne reproduktory (takze pak pisou "mam sest/osm repraku v aute").
No a k sesti se clovek dopocita pokud z ty vznikly "tabulky" o 3x4 bunkach vezme pouze unikatni rezimy, t.j. bez "duplicit" ("Descent pattern", "Eco pattern", "Braking patern1", "Braking pattern2", "Normal pattern", "Sport pattern").
</MTOT>
Naposledy upravil(a) kmarty dne pon čer 15, 2009 09:50, celkem upraveno 1 x.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- alcapone
- Člen RCČR
- Příspěvky: 241
- Registrován: čtv kvě 01, 2008 21:24
- Bydliště: Hlinné
- Kontaktovat uživatele:
No a u své 2.2 jsem docílil spotřebu 6.2l/100 Tak by mě zajímalo kde děláte chybu, když já u objemného motoru se dostanu takhle nízko. Podotýkám, že jsem jel skoro furt na pětku a nepřekročil devadesátku. Teda občas jo, když jel někdo míň jak 90, tak jsem ho předjel. Rychlost ve městě byla 60. Dáme návrch DDtečku o cenu za úspornou jízdu na srazu.
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 49 kW 1986, R11 1.7 TXE 55 kW 1987, R19 1.7 TSE 54 kW 1991. Strejda má R19 1.8 RT 5dv. 65 kW 1993.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 447
- Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
Jirka1 píše:
Analogicky bych třeba řekl, že kdysi dávno můj stařičký Wartburg měl skvělou a naprosto automatickou funkci - vždy, když jsem ubral u něj plyn, tak ono to naprosto neomylně automaticky rozpojilo spojení mezi motorem a převodovkou... hm. To jsou věci .. tse .. tse
Zapřemýšlel jsem nad tím a nepochopil jsem, co chtěl autor myšlenky tím říci.Tohle dělá za jízdy, v reálném čase, řídící jednotka automatické převodovky DP0, kterou má moje obstarožní Laguna. Nějakým způsobem pozná, jestli jedu klidně nebo sportovně a podle toho sází kvalty, těch režimů chování má asi pět. Že to dělá dobře, je znát z mojí spotřeby. Hlavně to dělá hned, při jízdě a ne až následně v kanclu po vytažení dat z diagnostiky ..
Analogicky bych třeba řekl, že kdysi dávno můj stařičký Wartburg měl skvělou a naprosto automatickou funkci - vždy, když jsem ubral u něj plyn, tak ono to naprosto neomylně automaticky rozpojilo spojení mezi motorem a převodovkou... hm. To jsou věci .. tse .. tse
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Predpokladam ze onen Wartburg take naprosto neomylne poznal jizdu z kopce a podle toho nechal tocit motor od prevodovky a pritom vypl privod paliva, ze radil sam a, s prihlednutim ke zminene DP0, prizpusobil to razeni tak, aby odpovidalo jizdnimu stylu za poslednich ujetych 5 minut, ze?
Tse tse
P.S.: Automat nebude nikdy radit lepe nez clovek. Tohle ma u te prevodovky napomoci aby radila lepe ("predvidaveji") nez klasicky automat.
Ovsem clovek muze radit o mnoho hure nez jakykoliv automat .
Tse tse
P.S.: Automat nebude nikdy radit lepe nez clovek. Tohle ma u te prevodovky napomoci aby radila lepe ("predvidaveji") nez klasicky automat.
Ovsem clovek muze radit o mnoho hure nez jakykoliv automat .
Naposledy upravil(a) kmarty dne pon čer 15, 2009 15:49, celkem upraveno 1 x.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 447
- Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
No - neřadil sám, to ne ... ale zato jsem si mohl jednu rychlost dopředu "předvolit" a pak stačilo již ve vhodný moment pouze přidat plyn a už to jelo přesně podle mého přání - pane kmarty !
Nechápu ani Váš vstup - o co se snažíte ? Pan Jirka1 pronesl podivnost - nechci napsat hnedle že nesouvisející a tedy pitomost, jež nikterak na nic nenavazovala. Tedy se jednalo o jakýsi duchaprázdný výkřik do tmy. Vy pane kmarty hodláte kráčet v jeho stopách ?? Jest to tady přece jen zvykem ??
Nechápu ani Váš vstup - o co se snažíte ? Pan Jirka1 pronesl podivnost - nechci napsat hnedle že nesouvisející a tedy pitomost, jež nikterak na nic nenavazovala. Tedy se jednalo o jakýsi duchaprázdný výkřik do tmy. Vy pane kmarty hodláte kráčet v jeho stopách ?? Jest to tady přece jen zvykem ??
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Nikoliv.
Ale uz mi docela vadi Vase navazeni do cehokoliv (a kohokoliv) podle toho co se Vam zrovna hodi do kramu.
Udelejte pres to caru a zkuste to prosim znovu (bohuzel budete muset pretrpet az skonci i ty ozveny). Zpocatku to totiz bylo i citelny a v pohode, pak to preslo v rozrazovani na ueber/untermensch a ted mi to prijde spis jen jako kopani kolem sebe . Zbytecne pak startuji ostatni (vcetne mne).
Ale uz mi docela vadi Vase navazeni do cehokoliv (a kohokoliv) podle toho co se Vam zrovna hodi do kramu.
Udelejte pres to caru a zkuste to prosim znovu (bohuzel budete muset pretrpet az skonci i ty ozveny). Zpocatku to totiz bylo i citelny a v pohode, pak to preslo v rozrazovani na ueber/untermensch a ted mi to prijde spis jen jako kopani kolem sebe . Zbytecne pak startuji ostatni (vcetne mne).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 447
- Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
Jsem v naprostém údivu - budu reagovat obmyslně pouze na Vás, pane kmarty - píšete:
Reagoval jsem pouze jednou na pana Chobot6, který psal věcně a přátelsky a já mu taky tak zcela věcně a přátelsky odpověděl. Potom jsem ještě věcně odpověděl na dotaz, proč jsem nepřijel na sraz, ačkoliv - když se nad tím pane kmarty pořádně zamyslíte, lehce byste našel další roviny smyslu, vložených do zdánloivě bezchybně přátelského textu.
Čili ty výpady dále byly - třebas od Jirka1 - zcela nevyprovokované. Zdůvodněte pane kmarty, co máte na mysli tím, co mi píšete - nerozumím Vám skutečně, ať můžu alespoň tušit, o co vám tady všem jde. Na toho posledního hulváta a jemu podobné reagovat nebudu.
a tak mi to tedy vysvětlete !...Ale uz mi docela vadi Vase navazeni do cehokoliv (a kohokoliv) podle toho co se Vam zrovna hodi do kramu.
...
Reagoval jsem pouze jednou na pana Chobot6, který psal věcně a přátelsky a já mu taky tak zcela věcně a přátelsky odpověděl. Potom jsem ještě věcně odpověděl na dotaz, proč jsem nepřijel na sraz, ačkoliv - když se nad tím pane kmarty pořádně zamyslíte, lehce byste našel další roviny smyslu, vložených do zdánloivě bezchybně přátelského textu.
Čili ty výpady dále byly - třebas od Jirka1 - zcela nevyprovokované. Zdůvodněte pane kmarty, co máte na mysli tím, co mi píšete - nerozumím Vám skutečně, ať můžu alespoň tušit, o co vám tady všem jde. Na toho posledního hulváta a jemu podobné reagovat nebudu.
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Kdyz v tomto bode selhali jini, tak se obavam ze to moc nevylepsim - omluvte mou bezprostrednost, ale prijde mi ze po tech vsech postech v tomhle a jinem topicu spise odmitate rozumet.Petr Gejdoš píše:Zdůvodněte pane kmarty, co máte na mysli tím, co mi píšete - nerozumím Vám skutečně, ať můžu alespoň tušit, o co vám tady všem jde.
Osobne mne mrzi ze v mych ocich zustanete pomerne dlouho jako "ten co podle jednoho cisla smahem delal z ostatnich podlidi, pricemz jeho vlastni cislo byl v podstate podvod". Mozna proto nachazim ve Vasich postech i slova ktera jste nenapsal (to je proste ta "ozvena" o ktere jsem psal vyse).
P.S.: Doufam ze jsem to nenapsal moc ... to. Smarja, ucili mne delat na soustruhu, ne jak sikovne zachazet se slovy.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 447
- Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
Pane kmarty, mě nic jen tak nerozhází a Vy teď jste alespoň úpřimný, takže to beru zcela v pohodě.
Já jsem nikde nikdy nelhal v ničem. To, jak ty spotřeby měřím, jsem dopředu zcela přesně popsal !! Popsal jsem to naprosto blbovzdorně, tedy není na místě se podivovat nad něčím, když jsem to posléze nic zlého netuše opětně potuploval - račte si to najít, psal jsem to přesně, jak ty spotřeby měřím.
Nemá totiž cenu mluvit o nějakém "měření" spotřeb a porovnávat neporovnatelné - tedy různé jízdy, za různých podmínek a na různých trasách. To by nemělo žádnou cenu - a nebo by to mělo cenu "na nic", jak jste tady asi většina zvyklí - prostě šást prásk, jak to výjde.
Nezlobte se tedy nikdo na mě, ale já nikomu nemůžu za to, že vše berete tak nějak jedním uchem tam, druhým ven a pak se rozčilujete a doslova řvete po mě. Já jsem zvyklý na jistou úroveň precizace všeho, co dělám. A stejně tak precizuji i to, jak to zde pak píši. Tedy i dobře vím, že jsem vás většinou tady tím prostě nasr.štval, ale neházejte vinu za to na mě ! Uvažujte nad svým bordelářstvím.
Ale co, mi je to v podstatě jedno, každý je štěstí svého strůjce a já se nepotřebuju nikomu vnucovat...
Já jsem nikde nikdy nelhal v ničem. To, jak ty spotřeby měřím, jsem dopředu zcela přesně popsal !! Popsal jsem to naprosto blbovzdorně, tedy není na místě se podivovat nad něčím, když jsem to posléze nic zlého netuše opětně potuploval - račte si to najít, psal jsem to přesně, jak ty spotřeby měřím.
Nemá totiž cenu mluvit o nějakém "měření" spotřeb a porovnávat neporovnatelné - tedy různé jízdy, za různých podmínek a na různých trasách. To by nemělo žádnou cenu - a nebo by to mělo cenu "na nic", jak jste tady asi většina zvyklí - prostě šást prásk, jak to výjde.
Nezlobte se tedy nikdo na mě, ale já nikomu nemůžu za to, že vše berete tak nějak jedním uchem tam, druhým ven a pak se rozčilujete a doslova řvete po mě. Já jsem zvyklý na jistou úroveň precizace všeho, co dělám. A stejně tak precizuji i to, jak to zde pak píši. Tedy i dobře vím, že jsem vás většinou tady tím prostě nasr.štval, ale neházejte vinu za to na mě ! Uvažujte nad svým bordelářstvím.
Ale co, mi je to v podstatě jedno, každý je štěstí svého strůjce a já se nepotřebuju nikomu vnucovat...
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
-
- Advanced member
- Příspěvky: 447
- Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
Jedno bych si ale přece jen neodpustil, abych nedodal ..
Doslova jste mě ostrakizovali zde na tomto téma - tedy založil jsem tema nové a čekal jsem, že když každému vadím tady, že zde budete mít klid a budete si tu špitat svoje.
Ale nikoliv tak ! Všichni jste nalezli na "moje" nové tema a tam jste se do mě pustili, jako bych byl prašivý ! Já vás tam nikoho netahal, nemuseli jste na mě reagovat. Mohlo to tema sloužit skutečně pro věcnou debatu slušných lidí a ne na ty vaše cholerické výlevy nenávisti - zamyslete se lidičky nad sebou.
Když bylo "moje" tema zablokované kvůli vašim vulgaritám, najednou byl utrum. Najednou nikdo neměl co říci - podívejte se na to. Jako když by někdo ucviknul dráty - všichni byli spokojeni, že už ten otravný Gejdoš jim nedrásá svědomí a tak ani nikdo nikde nic nepsal.
kdyby tam nebyli ti šťastlivci, radující se nad svými novými Thaliemi - celé formum jako by zamrzlo !!
Znovu opakuji - zamyslete se nad sebou.
Doslova jste mě ostrakizovali zde na tomto téma - tedy založil jsem tema nové a čekal jsem, že když každému vadím tady, že zde budete mít klid a budete si tu špitat svoje.
Ale nikoliv tak ! Všichni jste nalezli na "moje" nové tema a tam jste se do mě pustili, jako bych byl prašivý ! Já vás tam nikoho netahal, nemuseli jste na mě reagovat. Mohlo to tema sloužit skutečně pro věcnou debatu slušných lidí a ne na ty vaše cholerické výlevy nenávisti - zamyslete se lidičky nad sebou.
Když bylo "moje" tema zablokované kvůli vašim vulgaritám, najednou byl utrum. Najednou nikdo neměl co říci - podívejte se na to. Jako když by někdo ucviknul dráty - všichni byli spokojeni, že už ten otravný Gejdoš jim nedrásá svědomí a tak ani nikdo nikde nic nepsal.
kdyby tam nebyli ti šťastlivci, radující se nad svými novými Thaliemi - celé formum jako by zamrzlo !!
Znovu opakuji - zamyslete se nad sebou.
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Asi marně se toho člověka snažím pochopit...Petr Gejdoš píše:Znovu opakuji - zamyslete se nad sebou.
Když bylo "moje" tema zablokované kvůli vašim vulgaritám
kMarty napsal
Petr Gejdoš je "ten co podle jednoho cisla smahem delal z ostatnich podlidi, pricemz jeho vlastni cislo byl v podstate podvod"
Už dlouho jsem tak s nikým nesouhlasil !!!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Pan Gejdos,
nechce sa mi hladat, ci ste to niekde prizvukoval, ze to meranie co robite je po zahriati a PP resetujete za jazdy. Ale mam pocit, ze nesedeli aj hodnoty z merani plna-plna. Zadalsie ak ste niekde raz spomenul, ze je to merane takym sposobom ako uvadzate, ze PP resetujete po zahriati a asi aj za jazdy, veru vacsina si to pri tom mnozstve dlhych prispevkov nevsimla. To nieje jednym uchom dnu a druhym von. To mozem povedat o dcere, ktorej mozem nieco povedat 100 krat a aj tak sa tvari, ze nepocula
To si pamatam, ze som s mojou byvalou 1.6 v MII GT siel pri priemernej rychlosti 96km/h z Kutov do Ba po starej ceste cez Malacky som ale dodrziaval 40-tku, stal na jednych svetlach a to vse pri spotrebe 6.0l na sto. Este lepsi vysledok som dosiahol pri ceste zo senca na "testovanom" useku mimo mesto, nie dialnica , priemerka 94km/h a spotreba 5.0l na sto. Ale to nemalo nic s priemernou spotrebou, ako to tu 99,9% ludi vnima,teda reset PP, start, dojazd do ciela a odcitanie hodnoy z PP. Pri takych priemerkach okolo 95km/h , som realne nesiel pod 7l. Myslim pri jazde mimo mesta cez dediny, lebo mimo obcec som to musel poriadne dusit (a to vtedy zere aj travu od cesty), aby som sa priblizil k takej priemernej rychlosti, kedze cez obce som siel tak 60-70km/h. To boli casy ked bolo cez obec krasnych 60km/h.
A absolutne minimum som si nasiel 4,7xl/100km, ale to nebola plynula jazda. Proste vy tak trosku nepoviete , co vlastne sposobilo skvelu spotrebu okrem vasich schopnosti steklit plyn, predvidat . Myslim jazda za kamionom, vietor od chrbta, jazda z kopca 1000m n.m a ciel po 40km v 200m n.m. Nechce sa mi teraz hladat tie super spotreby. Ale kazdy si spomenie na mazdu 2.0 a spotrebu hlboko pod 5l, ak si dobre pamatam.
Inak s novym MIII mam novy rekord, jazda v stade po ba, ziadne svetla, statie, cely cas pekne 50 ale na stvorke, otacky tesne nad 1500 a spotreba 3,8-4l po odcitani z PP. Bolo to len na 10km cestu, motor bol hodinku predtym zahriaty asi 30km jazdou, vonku bolo teplo, klimu som na kratky usek nezapol, nema sa kedy vysusit. Ale taku spotrebu uz asi nikdy neuvidim
nechce sa mi hladat, ci ste to niekde prizvukoval, ze to meranie co robite je po zahriati a PP resetujete za jazdy. Ale mam pocit, ze nesedeli aj hodnoty z merani plna-plna. Zadalsie ak ste niekde raz spomenul, ze je to merane takym sposobom ako uvadzate, ze PP resetujete po zahriati a asi aj za jazdy, veru vacsina si to pri tom mnozstve dlhych prispevkov nevsimla. To nieje jednym uchom dnu a druhym von. To mozem povedat o dcere, ktorej mozem nieco povedat 100 krat a aj tak sa tvari, ze nepocula
To si pamatam, ze som s mojou byvalou 1.6 v MII GT siel pri priemernej rychlosti 96km/h z Kutov do Ba po starej ceste cez Malacky som ale dodrziaval 40-tku, stal na jednych svetlach a to vse pri spotrebe 6.0l na sto. Este lepsi vysledok som dosiahol pri ceste zo senca na "testovanom" useku mimo mesto, nie dialnica , priemerka 94km/h a spotreba 5.0l na sto. Ale to nemalo nic s priemernou spotrebou, ako to tu 99,9% ludi vnima,teda reset PP, start, dojazd do ciela a odcitanie hodnoy z PP. Pri takych priemerkach okolo 95km/h , som realne nesiel pod 7l. Myslim pri jazde mimo mesta cez dediny, lebo mimo obcec som to musel poriadne dusit (a to vtedy zere aj travu od cesty), aby som sa priblizil k takej priemernej rychlosti, kedze cez obce som siel tak 60-70km/h. To boli casy ked bolo cez obec krasnych 60km/h.
A absolutne minimum som si nasiel 4,7xl/100km, ale to nebola plynula jazda. Proste vy tak trosku nepoviete , co vlastne sposobilo skvelu spotrebu okrem vasich schopnosti steklit plyn, predvidat . Myslim jazda za kamionom, vietor od chrbta, jazda z kopca 1000m n.m a ciel po 40km v 200m n.m. Nechce sa mi teraz hladat tie super spotreby. Ale kazdy si spomenie na mazdu 2.0 a spotrebu hlboko pod 5l, ak si dobre pamatam.
Inak s novym MIII mam novy rekord, jazda v stade po ba, ziadne svetla, statie, cely cas pekne 50 ale na stvorke, otacky tesne nad 1500 a spotreba 3,8-4l po odcitani z PP. Bolo to len na 10km cestu, motor bol hodinku predtym zahriaty asi 30km jazdou, vonku bolo teplo, klimu som na kratky usek nezapol, nema sa kedy vysusit. Ale taku spotrebu uz asi nikdy neuvidim
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Proč se furt hádáte, se vám divím. Pokud někdo napíše svůj názor na něco a já nesouhlasím, neznamená to, že se budu hádat, jsou i jiné možnosti: pokud nesouhlasím tak oponuji ve vší slušnosti, nebo souhlasím s názorem, nebo je někdy dobré mlčet. Někdy mi to přijde, že někdo si něčí názor bere osobně a pak je to jak v tom přísloví - potrefená husa kejhá. Vždyť tak krásně se to tu četlo, udělejme čáru a jedem dál. Jak psal kmarty jizvy se zahojí. Přeci se nebudem my s rytmem života hádat Pokud někoho urazilo, že neumí jezdit a proto má větší spotřebu, jde si to vyložit mnoha způsoby. Člověk to nesmí tak brát osobně. Spíš napsat jak jezdí a společně zjistit kde je ona příčina. Někdy je to popjíždění po semaforech, tam člověk moc neušetří. Někdy je to jízda v koloně, kdy se jeden lepí na pedel druhému. Všichni víme jak to dopadá. Styl brzda plyn. Je lepší si nechat odstup a pozvolna dojíždět, případně pozvolna nechat vozidlo poodjet. I v tomto je hodně se učit a ušetří to spoustu PHM. Prostě já tomu říkám nechat se unášet proudem.
R.M II ice sedan 1.4/16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů