Jsem zpátky
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Balkan Wagus Trip po páté...
Tak si před časem dala Laguna zase pár tisíc km po Balkáně. Zestárla o dalších pět let, ale také si poprvé zafárala ve štole
Také se vyhrabala do míst kam se jezdí bagrem a traktorem
A také tam, kam se i Rumuni bojí jezdit a chodit
Pár obrázků z míst za které se vyhošťuje z Rumunska :
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=594
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=585
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=580
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=603
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=589
Tak si před časem dala Laguna zase pár tisíc km po Balkáně. Zestárla o dalších pět let, ale také si poprvé zafárala ve štole
Také se vyhrabala do míst kam se jezdí bagrem a traktorem
A také tam, kam se i Rumuni bojí jezdit a chodit
Pár obrázků z míst za které se vyhošťuje z Rumunska :
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=594
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=585
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=580
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=603
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... id_obr=589
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Jsem zpátky
Podle barvy humusu, to je důl na síru?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Mustang
- Senior member
- Příspěvky: 1071
- Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Pěkný nějaka větší galerka by byla ?
Créateur d´Automobiles
Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek
Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0
Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek
Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Jsou to polymetaly...
Větší necenzurovaná galerie je zde:
http://mataspeleo.rajce.idnes.cz/BURANC ... A_MONTANA/
http://mataspeleo.rajce.idnes.cz/BURANC ... OLI_BUCES/
http://mataspeleo.rajce.idnes.cz/BURANC ... A-PODZEMI/
http://mataspeleo.rajce.idnes.cz/BURANC ... I_CAVNICU/
Větší necenzurovaná galerie je zde:
http://mataspeleo.rajce.idnes.cz/BURANC ... A_MONTANA/
http://mataspeleo.rajce.idnes.cz/BURANC ... OLI_BUCES/
http://mataspeleo.rajce.idnes.cz/BURANC ... A-PODZEMI/
http://mataspeleo.rajce.idnes.cz/BURANC ... I_CAVNICU/
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Tak mi na Laguně chcípnul startér. Jako všechny závady den před dovolenou na horách. Inu, mrknu na to v čem to je a... a mám sto chutí vraždit , protože:
1. Nějakého blba napadlo nacpat startér do nejnemožnějšího místa nad poloosu a vejfuk...
2. Nějakého blba napadlo dát startér do místa, kde je pravidelně ostřikován bahnem, sněhem a dalším sajrajtem z ulice a...
3 ...a u startéru je asi 4 cm dlouhý drátek, mizerně izolovaný.
4. No co, ještě než zjistím závadu, volám po autoservisech s tím, že chcípl startér a myslím si, že je to jen závada v elektrice. Kupodivu mě ve dvou servisech přesvědčují, že to POTŘEBUJE CELÝ NOVÝ STARTÉR, PROTOŽE URČITĚ ODEŠEL CELÝ. Argumentuju, že asi ne, že to vypadá na kabel a nic víc. Stejně ze mě dělaj blba...
5. Poté co zjistím závadu, volám do čtyř servisů, do detailu jim popisuji závadu a dozvím se, že musí startér ven, a to je poloosa, výfuk, držák čehosi... Ehm, namítám, že je to kravina, že ho stačí vymontovat a nechat ho ležet na poloose, s tím, že pak stačí vzít páječku a opravit jeden blbý drátek... Znovu ze mě dělají blba a tvrdí mi, že TO PROSTĚ NEJDE. U čtvrtého servisu je posílám zcela na plno do XXXXXX.
6. Jeden ze servisů měl napsáno že je non stop. Když se ptám, jestli tedy makají přes noc, tak mi vysvětlí že ne, a že je to jen název.
No co, starý muzejní řidič mě varoval, že kolem aut se motaj jen, ehm...
1. Nějakého blba napadlo nacpat startér do nejnemožnějšího místa nad poloosu a vejfuk...
2. Nějakého blba napadlo dát startér do místa, kde je pravidelně ostřikován bahnem, sněhem a dalším sajrajtem z ulice a...
3 ...a u startéru je asi 4 cm dlouhý drátek, mizerně izolovaný.
4. No co, ještě než zjistím závadu, volám po autoservisech s tím, že chcípl startér a myslím si, že je to jen závada v elektrice. Kupodivu mě ve dvou servisech přesvědčují, že to POTŘEBUJE CELÝ NOVÝ STARTÉR, PROTOŽE URČITĚ ODEŠEL CELÝ. Argumentuju, že asi ne, že to vypadá na kabel a nic víc. Stejně ze mě dělaj blba...
5. Poté co zjistím závadu, volám do čtyř servisů, do detailu jim popisuji závadu a dozvím se, že musí startér ven, a to je poloosa, výfuk, držák čehosi... Ehm, namítám, že je to kravina, že ho stačí vymontovat a nechat ho ležet na poloose, s tím, že pak stačí vzít páječku a opravit jeden blbý drátek... Znovu ze mě dělají blba a tvrdí mi, že TO PROSTĚ NEJDE. U čtvrtého servisu je posílám zcela na plno do XXXXXX.
6. Jeden ze servisů měl napsáno že je non stop. Když se ptám, jestli tedy makají přes noc, tak mi vysvětlí že ne, a že je to jen název.
No co, starý muzejní řidič mě varoval, že kolem aut se motaj jen, ehm...
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Tahám Jeepa z průseru .
Re: Jsem zpátky
chvilku mi trvalo než jsem pochopil kdo co jak a čím táhne
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Jsem zpátky
Laguna prezila 3 roky s Ivanem?! A pak ze Renault dela nekvalitni auta... Alternativni vysvetleni je ze Ivan starne a dostava rozum, ale to se mi nejak nezda.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Ahoj,Regis píše:Laguna prezila 3 roky s Ivanem?! A pak ze Renault dela nekvalitni auta... Alternativni vysvetleni je ze Ivan starne a dostava rozum, ale to se mi nejak nezda.
no taky mě to překvapuje. Ale zatím jí zřejmě nezkoušel zlomit na poli, nebo crash test s Avií, tak proto
Jinak samozřejmě Ivana zdravím
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Nevím, jestli moudřím, zas takové ego nemám, abych si to myslel.
Fakt je, že Laguna se drží a to i s novým čumákem. Aktuálně mě XXXX, že táhne doprava - nevíte co s tím?
Ale stejně tak aktuálně mě potěšila, že to bude brzy rok, co do ní liju E85!!! Před nedávnem jsem dokonce zjistil, že E85 a nízké teploty se nevylučují. Takže i dnes jsem v -10 vesele na první šťouch nastartoval na E85 bez kapky benzínu. Stačilo o vánocích zapojit konektor k lambda sondě - přestalo zlobit ABS a auto začalo startovat na E85. Proč? To nevím!
Každopádně i ty nejtužší mrazy zvládá bez sebemenšího zaváhání!
Fakt je, že Laguna se drží a to i s novým čumákem. Aktuálně mě XXXX, že táhne doprava - nevíte co s tím?
Ale stejně tak aktuálně mě potěšila, že to bude brzy rok, co do ní liju E85!!! Před nedávnem jsem dokonce zjistil, že E85 a nízké teploty se nevylučují. Takže i dnes jsem v -10 vesele na první šťouch nastartoval na E85 bez kapky benzínu. Stačilo o vánocích zapojit konektor k lambda sondě - přestalo zlobit ABS a auto začalo startovat na E85. Proč? To nevím!
Každopádně i ty nejtužší mrazy zvládá bez sebemenšího zaváhání!
Naposledy upravil(a) Davidak79 dne pon úno 13, 2012 12:54, celkem upraveno 1 x.
Důvod: za poslední dny jsme smazali asi 1000 sprostých slov a neustále na tom pracujme tak nám nepřidělávej práci
Důvod: za poslední dny jsme smazali asi 1000 sprostých slov a neustále na tom pracujme tak nám nepřidělávej práci
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Lze dojet Lagunou bez úprav do Iránunebo Magnitogorsku? Myslím že ano a v létě to ověřím
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Přijďte na výstavu!
http://zpravy.idnes.cz/vystava-o-histor ... zpravy_oks
http://zpravy.idnes.cz/vystava-o-histor ... zpravy_oks
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Au! Proč chtějí na vrakovišti za katalyzátor na Lagunu 1.8 2000,- Kč, když je na autě od roku 1998?! Když nový stojí 2249,- Za ty prachy někdo koupí kus šrotu před vysypáním? Pořád byznysu se servisem aut nerozumím....
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
to je jednoduchý, koukni co ti dají ve výkupu za tvůj, za kat z bmw mě tu polák nabízel 6000kč
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Aha! A co je na tom tak drahýho? Vnitřek? (fakt se ptám, nevím)
Re: Jsem zpátky
jsou tam drahé kovy-platina atd.-nejvíc dávají za BMW a Renault
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Jsem zpátky
Ale dneska už je to jinak. Na těch starých je spousta drahých kovů, ale dneska už se to něčím nahradilo. Mi dali za kat z Mégane II v kovošrotě dvě stovky. Nový stojí 15 tisíc (origo).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Myslím, že teď je Laguna prověřená. Pocitově dala polovinu Ukrajiny na 1. rychlostní stupeň, střízlivým odhadem jsme najeli na 1-ku cca 120 km. Jinak to byl několikasetkilometrový slalom mezi dírama o hloubkách až 50 cm. PL-UA-RO-HU-SLORegis píše:Laguna prezila 3 roky s Ivanem?! A pak ze Renault dela nekvalitni auta... Alternativni vysvetleni je ze Ivan starne a dostava rozum, ale to se mi nejak nezda.
Re: Jsem zpátky
Tak to je pěkná fotka
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Laguna poprvé zradila Protejká voda kolem vodní pumpy a ta je asi zadřená.
Lagůno, Lagůno, tohle si mi za čtyři roky neudělala!
Lagůno, Lagůno, tohle si mi za čtyři roky neudělala!
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
No tak je jí min. 15 let a máš jí 4 roky, takže jsi jistě měnil jsi rozvody a vodní pumpu? Nebo ne?Ivan Rous píše:Laguna poprvé zradila Protejká voda kolem vodní pumpy a ta je asi zadřená.
Lagůno, Lagůno, tohle si mi za čtyři roky neudělala!
úplně zadřená snad nebude, ale buď vadný náhradní díl, nebo jsi zanedbal údržbu Jak tě znám, tak asi to druhé, ale třeba se mýlím
Ale přeji ať to nemá nějaké následky (např. těsnění pod hlavou atd.... )
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Vcelku pochopitelně jsem neměnil nic
Na vadnou vodní pumpu to najelo jen pár km, tak snad se to nepodělalo úplně...
Na vadnou vodní pumpu to najelo jen pár km, tak snad se to nepodělalo úplně...
Re: Jsem zpátky
Jestli to ještě nevytíká voda z toho brodu
Grand SCENIC II 1,5dCI 74kw 3.7.2020 eutanazie
Grand SCENIC III 1,5 DCI 81kw
http://grandscenic.forumn.net/
Grand SCENIC III 1,5 DCI 81kw
http://grandscenic.forumn.net/
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Pumpa byla dána staronová zpět. Auto už po pár dnech jezdilo, ale stejně dosluhuje...
A teď vážně: Existuje něco tak velkého jako Laguna, případně o trochu většího, co bude podobný "držák"? Vím, že u některých to asi nebude znít úplně nejlépe - Renault - Laguna - držák, ale to co si vytrpěla za těch 100 000,- km za 4 roky je prostě mazec.
Suma sumárum:
Auto stálo 52 000,-, jezdilo 4 roky, najelo bezmála 100 000 km (do konce to dojede, zbývá doslova pár tisícovek) a když nepočítám ustřelený čumák (co stál 2700,-), tak nejdražší oprava byla asi za 4500,- a to jen dvakrát. Dva roky jezdí na metanol za pár kaček. Projelo celou východní Evropu a nezradilo.
Proboha! Co koupit?
Mimochodem za tip na káru se v případě zakoupení finančně odměním!
Ivan
A teď vážně: Existuje něco tak velkého jako Laguna, případně o trochu většího, co bude podobný "držák"? Vím, že u některých to asi nebude znít úplně nejlépe - Renault - Laguna - držák, ale to co si vytrpěla za těch 100 000,- km za 4 roky je prostě mazec.
Suma sumárum:
Auto stálo 52 000,-, jezdilo 4 roky, najelo bezmála 100 000 km (do konce to dojede, zbývá doslova pár tisícovek) a když nepočítám ustřelený čumák (co stál 2700,-), tak nejdražší oprava byla asi za 4500,- a to jen dvakrát. Dva roky jezdí na metanol za pár kaček. Projelo celou východní Evropu a nezradilo.
Proboha! Co koupit?
Mimochodem za tip na káru se v případě zakoupení finančně odměním!
Ivan
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů