Jsem zpátky
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Posledné čo si pamätám, že sa mohlo Čeňka dotknúť bola téma "Hezky česky aneb keci v kleci".
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Ježiši to snad ....určitě ne ...i když bych na to mohl být z určitýho úhlu pohledu hrdej Že by odsud přímo kvůli mě, odešla jedna z nejvýraznějších osobností...chybí mi tadyJan Kalina píše: Člověče Butchi, nebylo to něco kvůli tobě? Neměli jste nějakej konflikt? Ale určitě si to pletu, fakt nevím důvod, je to už dost dlouho
Dead man
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak Rumunsko jsme přežili s mačetou a kasrem v ruce... Asi krize, dříve to tak ostré nebývalo. Cikáni za hranicema chtěli rovnou 100 lei za průjezd a to stáli 20 metrů od celníků...
A pro pobavení kvíz. Jak se někomu podařilo toto :
Cestu do Rumunska jsem dal s průměrnou rychlostí 105 km/h a to i včetně 250 km po rumunských okreskách. Po vyhoštění jsme se přesunuli na Slovensko stylem: V 17:00 odjezd z rumunské vesnice, ve 2:00 příjezd na chatu na Slovači. Už nikdy nenapíšu, že "Kdo jezdí rychle je vyvrhel!"
A pro další pobavení ještě ultrarychlá momentka z policejní Dacie. O dvě hodiny později jsme se již balili a prchali z Rumunska.
Celé info z cesty je zde:
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?content=clanky
A pro pobavení kvíz. Jak se někomu podařilo toto :
Cestu do Rumunska jsem dal s průměrnou rychlostí 105 km/h a to i včetně 250 km po rumunských okreskách. Po vyhoštění jsme se přesunuli na Slovensko stylem: V 17:00 odjezd z rumunské vesnice, ve 2:00 příjezd na chatu na Slovači. Už nikdy nenapíšu, že "Kdo jezdí rychle je vyvrhel!"
A pro další pobavení ještě ultrarychlá momentka z policejní Dacie. O dvě hodiny později jsme se již balili a prchali z Rumunska.
Celé info z cesty je zde:
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?content=clanky
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
... si dovolím malé zamudrování:
Odešlo mi ložisko pravého předního kola. Nic zvláštního. Chtěl jsem ho objednat a ejhle! Ložisko stojí od 1400,- do 3700,- (SKF). No a je divné, když za ložisko od SKF za téměř 20 let provozu strojírenské firmy, kdy kupujete nejroztodivnější složitá a velká ložiska, nevyhodíte víc než 1000,- Kč.
Prostě zase se to týká aut a zase je to jen zlodějna. Mluvit o tom, proč stejnostejná věc stojí na Renaulta víc než třeba na Oktávku je zbytečné a proč tomu je tak i jinde...
Odešlo mi ložisko pravého předního kola. Nic zvláštního. Chtěl jsem ho objednat a ejhle! Ložisko stojí od 1400,- do 3700,- (SKF). No a je divné, když za ložisko od SKF za téměř 20 let provozu strojírenské firmy, kdy kupujete nejroztodivnější složitá a velká ložiska, nevyhodíte víc než 1000,- Kč.
Prostě zase se to týká aut a zase je to jen zlodějna. Mluvit o tom, proč stejnostejná věc stojí na Renaulta víc než třeba na Oktávku je zbytečné a proč tomu je tak i jinde...
mě vyšlo jedno SKF na 1.550,-KčIvan Rous píše:... si dovolím malé zamudrování:
Odešlo mi ložisko pravého předního kola. Nic zvláštního. Chtěl jsem ho objednat a ejhle! Ložisko stojí od 1400,- do 3700,- (SKF). No a je divné, když za ložisko od SKF za téměř 20 let provozu strojírenské firmy, kdy kupujete nejroztodivnější složitá a velká ložiska, nevyhodíte víc než 1000,- Kč.
Prostě zase se to týká aut a zase je to jen zlodějna. Mluvit o tom, proč stejnostejná věc stojí na Renaulta víc než třeba na Oktávku je zbytečné a proč tomu je tak i jinde...
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
to je tim ze je to renaultSkippy87 píše:mě vyšlo jedno SKF na 1.550,-KčIvan Rous píše:... si dovolím malé zamudrování:
Odešlo mi ložisko pravého předního kola. Nic zvláštního. Chtěl jsem ho objednat a ejhle! Ložisko stojí od 1400,- do 3700,- (SKF). No a je divné, když za ložisko od SKF za téměř 20 let provozu strojírenské firmy, kdy kupujete nejroztodivnější složitá a velká ložiska, nevyhodíte víc než 1000,- Kč.
Prostě zase se to týká aut a zase je to jen zlodějna. Mluvit o tom, proč stejnostejná věc stojí na Renaulta víc než třeba na Oktávku je zbytečné a proč tomu je tak i jinde...
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Repost z Okouna
Přijel jsem z polska, po kterém sem nalítal 2000 kilometrů - především po severovýchodě.
1. Dálnice do Varšavy končí 70-kou a 25 metrů za tím jsou semafory. Ze 150 km/h na nulu jsem měl co dělat, kamión za mnou také. Před semaforem už to není asfalt, ale drolená guma. Spolujezdcova sedačka je nalomená - 400 kg těžký náklad to do ní narval.
2. Na sever od Wroclawi se jezdí 150 mimo obec, 110 km v obci. Každá obec má radar, každý na to sere. Na dvojté čáře se mě snažil dvakrát předjet kamión, kterému omezovač dovolil tak 105 km/h. Já jel 100 km/h. Když se mu to dvakrát nepovedlo, začal troubit a blikat a naznačovat že mi rozstřelí prdel. Tak jsem zrychlil.
3. U Lodže mě změřil policajt s radarem, ale vůbec jsem ho nezajímal, protože jsem v obci jel jen 110 km/h. Chytal jen ty co jeli nad 130 km/h v obci, bo jinak by prostě musel odstavit úplně všechny účastníky provozu.
4. Objíždky jsou na sever od Wroclawi značené Objazd. Nic víc. Jedna tabule a dál si polib prdel řidiči.
5. Ve Waršavě je ulice Wawelská. Má asi 500 metrů a jede se 2 hodiny a 50 minut.
6. Na východ od Varšavy jsou panelové silnice z dob pana Hitlera. Moc příjemné poježdění.
7. Mezi hlavní Wroclaw-Klodsko a Sobotkou má být silnice. Je tam vyježděný úvoz první třídy.
8. Na červenou u zúžení do jednoho pruhu čeká jen idiot. Tedy idiot, nebo zahraniční turista. Ostatní se na tom staveništi nějak vyhnou.
9. Nějakou záhadou jsme potkali jen jednu drobnou bouračku.
10. Při kulminaci Odry ve Wroclawi udělali z dálnice poláci parkoviště, zabrali střední pruhy a v počtu několika tisíc osob čuměli z mostu na Odru. Z dálnice zbyla stěží průjezdná ulička, kterou nakonec zablokovaly kamióny.
A já si zkusil, že lze při 110 km/h v obci držet mapu, pít, kouřit a fotit zrcadlovkou všechny ty neuvěřitelné věci.
Jo a do Varšavy jsem celkově vezl něco mezi 650 - 700 kg!
1. Dálnice do Varšavy končí 70-kou a 25 metrů za tím jsou semafory. Ze 150 km/h na nulu jsem měl co dělat, kamión za mnou také. Před semaforem už to není asfalt, ale drolená guma. Spolujezdcova sedačka je nalomená - 400 kg těžký náklad to do ní narval.
2. Na sever od Wroclawi se jezdí 150 mimo obec, 110 km v obci. Každá obec má radar, každý na to sere. Na dvojté čáře se mě snažil dvakrát předjet kamión, kterému omezovač dovolil tak 105 km/h. Já jel 100 km/h. Když se mu to dvakrát nepovedlo, začal troubit a blikat a naznačovat že mi rozstřelí prdel. Tak jsem zrychlil.
3. U Lodže mě změřil policajt s radarem, ale vůbec jsem ho nezajímal, protože jsem v obci jel jen 110 km/h. Chytal jen ty co jeli nad 130 km/h v obci, bo jinak by prostě musel odstavit úplně všechny účastníky provozu.
4. Objíždky jsou na sever od Wroclawi značené Objazd. Nic víc. Jedna tabule a dál si polib prdel řidiči.
5. Ve Waršavě je ulice Wawelská. Má asi 500 metrů a jede se 2 hodiny a 50 minut.
6. Na východ od Varšavy jsou panelové silnice z dob pana Hitlera. Moc příjemné poježdění.
7. Mezi hlavní Wroclaw-Klodsko a Sobotkou má být silnice. Je tam vyježděný úvoz první třídy.
8. Na červenou u zúžení do jednoho pruhu čeká jen idiot. Tedy idiot, nebo zahraniční turista. Ostatní se na tom staveništi nějak vyhnou.
9. Nějakou záhadou jsme potkali jen jednu drobnou bouračku.
10. Při kulminaci Odry ve Wroclawi udělali z dálnice poláci parkoviště, zabrali střední pruhy a v počtu několika tisíc osob čuměli z mostu na Odru. Z dálnice zbyla stěží průjezdná ulička, kterou nakonec zablokovaly kamióny.
A já si zkusil, že lze při 110 km/h v obci držet mapu, pít, kouřit a fotit zrcadlovkou všechny ty neuvěřitelné věci.
Jo a do Varšavy jsem celkově vezl něco mezi 650 - 700 kg!
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát led 18, 2008 13:24
- Bydliště: Olomouc
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Na ukrajině jsem byl, sice už je to asi pět let a navíc jsem byl jen za hranicema v Užhorodu, ale i tak to byl silný zážitek. Všude plno psů, nějaké předpisy, to se vůbec neřešilo, ...
Borec přijel do křižovatky, zastavil se uprostřed, chvíli stál, pak pustil výstražné a začal odbočovat doleva. Nebo v noci tam spousta lidí jezdila bez světel, nebo maximálně s parkovačkama. A jak tam tankujou benzín. Litr sem, litr tam, do nádrže to bouchali plné až po záklopku. No prostě úplně jiný svět.
Borec přijel do křižovatky, zastavil se uprostřed, chvíli stál, pak pustil výstražné a začal odbočovat doleva. Nebo v noci tam spousta lidí jezdila bez světel, nebo maximálně s parkovačkama. A jak tam tankujou benzín. Litr sem, litr tam, do nádrže to bouchali plné až po záklopku. No prostě úplně jiný svět.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
A vůbec! Táhněte všichni na výstavu!
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... _clanek=70
http://www.sedmicka.cz/liberec-jablonec ... ?id=185025
http://www.bergwerkpunk.com/index.php?c ... _clanek=70
http://www.sedmicka.cz/liberec-jablonec ... ?id=185025
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes vyrážíme na "Balkan trip"... V Černé hoře se pokusíme vyšplhat s Lagunou na Maganik a cílem je dosáhnout 2000 m.n.m. (pěšky pak do 2600) Prý tam ještě nikdo osobákem nebyl Takže jsem vzal dvoje řetězy, vyprošťováky . Dál se povalíme přes Srbsko do Rumunska tam, kde nás minulý rok vyhostili. Sem zvědav zda se plánovaných 6000 km podaří bez závad!
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Nějaká fotodokumentace bude? Návštěva policejní stanice tentokrát nebyla?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Tak v pátek jsem měl vyjet směr Brno, Bratislava, Kišiněv, Oděsa. Z výletu do Moldávie a Rumunska bude asi kulový, u Laguny chybí čumák. A tak se ptám i zde: Nemáte někdo v okolí Liberce odloženou Lagunu I 1.8 na ND?
Ivan
Ivan
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
Koukám, že už jsi zase slavnej
http://zpravy.idnes.cz/naciste-meli-pri ... zpravy_oks
http://zpravy.idnes.cz/naciste-meli-pri ... zpravy_oks
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem zpátky
No jen mě pobavila ta debilní diskuze pod článkem.DDT píše:Koukám, že už jsi zase slavnej
http://zpravy.idnes.cz/naciste-meli-pri ... zpravy_oks
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů