Nové VW Passat R36 pro Policii ČR

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Zařazení Passatů R36 do vozového parku Policie ČR bude mít tyto efekty:

Řidiči budou jezdit podle předpisů
0
Žádná hlasování
Policie si získá větší respekt
8
10%
Nic se nezmění
31
39%
Piráti silnic budou mít konečně s kým závodit
17
21%
Zvýší se počet nehod šestiválcových Volkswagenů na dálnicích
17
21%
Budou je mít tak měsíc dva než je stačí všechy zrušit
6
8%
zmenšujícího se pasáta ve zpětným zrcátku stejně nerozeznám od tráboše
1
1%
 
Celkem hlasů: 80

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte pro 30, 2008 22:39

Ale Stando, to je sice strašně jednoduchý zakázat kamionům předjíždění, ale je to zcela nesystémový krok, který na jednu stranu na oko něco vyřeší, na druhou ale přinese mnohá negativa převyšující to jedno pozitivum. Ano, těch neohleduplných je tam mnoho, uznávám, každý týden jedu několikrát po nějaký dálnici a setkávám se tím pokaždý. Ale nelze to řešit takto.
Pro porovnání vezmu sankce od 1.1. za nepojištěný vozidlo, který není aspoň dočasně vyřazený. Proč se to uzákonilo? Nepojištěná vozidla občas jezdí a občas způsobují nehody, pojišťovny hradí škody "ze svýho" (samozřejmě obrazně ze svýho, protože fond, jímž je to hrazeno, je plněn pojišťovnami čím? no penězi z vybraného pojištění, a když se jim zdá že vybírají málo, jednoduše zvednou sazby..) - ale proč by to dělaly, když si prolobují zákon, který jim ty peníze zaručí? Proč Policie nedisponuje takovým online-systémem, aby při silniční kontrole odhalila nepojištěný vozidlo? Vždyť sankce za jízdu s nepojištěným vozidlem byly i dosud. Co jsme tedy jak blbci před koncem roku museli dělat? Auta v odhlášce, který nám stály doma a nikdo s nima nejezdil, takový jsme museli honem pojistit, vystát mnohahodinový fronty kvůli přihlášení a uložení do depozitu. A až s tím budu chtít poprvé vyjet, nestačí mi to auto si pojistit - musím zase na ten úřad, abych si vyzvednul značky a ORV. A všechno to stojí čas a peníze a zaměstnává to vždy několik lidí, a komplikuje to život tisícům lidí.
Přitom by postačila kvalitnější práce Policie.
Nelze všechno řešit tou nejsnazší cestou, ale je potřeba trošku komplexnější řešení, aby výsledný efekt nebyl přesně opačný.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » úte pro 30, 2008 23:17

To s tím pojištěním nejezdících aut je tak jak píšeš, jednoduše vyřešené a hotovka - ke spokojenosti a jednoduchosti.

U těch kamiónů je to opravdu obtížné vyřešit, jeden nezodpovědný a nadělá tolik paseky. Nejsem ministr dopravy a nepřísluší mi stanovovat řešení. Jsem jen naštvaný občasný uživatel dálnice, jezdící zde předpisovou rychlostí. Ale když jedu pár krát za rok do Rahy a zpět a dvakrát jsem během cesty málem na kaši, tak mám tento, byť mezi kamioňáky nepopulární názor. "Zákaz předjíždění. " Na druhou stranu nevidím důvod, proč by nesměly jezdit kamióny v pátek odpoledne, sobotu či v neděli. Jakým právem chceme uvěznit na dva - tři dny řidiče kamiónu mimo domov jen proto, aby se osobáky na výletech mohly rychleji pohybovat. Ono ten můj názor asi nebude tak nerealizovatelný, když Česmad (nebo jiné sdružení dopravců) žádal o povolení jízdy kamiónů v pátek odpoledne s tím, že nebudou předjíždět. Takže to asi jde.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » úte pro 30, 2008 23:24

Já jezdím po dálnici denně, zákaz předjíždění nic nevyřeší, naopak bude to ještě horší prootže se to bdue porušovat a lidé v osobácích to nebudou čekat.

Jediný možný řešení je aby byla policie vidět a něco dělala. Slyšel jsem cca před půl rokem že lítaj vrtulníkem a sledujou a na zemi je hlídka a ta to pak zastavuje, bohužel od doby co to bylo ve zprávách jsem to nikdy neviděl :cry:

Jen tak pro informaci, každej den jezdím po D1 2x denně nějakých 15km těsně u Prahy a hádejte jak často vidím policajty, správně jen když sotjím v koloně a oni vyšetřují nehodu :? (a občas provozu nejvíc překáží jejich zaparkovaný vozidlo :cry: )
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte pro 30, 2008 23:54

Stando, měl bys do Prahy jezdit častějc :D
Taky s tím mám většinou problém to ubrzdit, protože nejen že nesedím v osobáku, ale obvykle vezu více či méně nestabilní náklad a často ho po jízdě najdu v autě někde jinde právě kvůli podobným nezaviněným krizovkám :? Řešením je, jak už tu napsalo mnoho z nás, kvalitnější práce Policie v označených autech, kterou bude při tý práci vidět. Pokud se mezi námi bude prohánět pár civilních aut s policisty (skoro jako novodobí estébáci), nic, opravdu nic se nezmění.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
hafieror
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: pon zář 15, 2008 14:31

Příspěvek od hafieror » stř pro 31, 2008 09:18

wilczek píše:Na druhou stranu nevidím důvod, proč by nesměly jezdit kamióny v pátek odpoledne, sobotu či v neděli.
Já už to tu někde psal. Neříkám, kterej den tam ty kamiony nemají být, ale neměly by tam být ve špičce. Jako slušnej řidič jedete v pravým pruhu podle tachometru 130 a dostanete se za nakláďák a snížíte rychlost na třeba 85 a čekáte, kdy bude díra do které se bezpečně vejdete. Pokud je provoz, tak ta díra se tam hledá hodně špatně a zvýšit během chvilky rychlost z 85 na 130 (spíš víc protože v levým 130 nidko nejede) je u většiny aut problém. V této situaci vidím ještě větší bezpečnostní problém, než když tohle udělá kamion. Kamion je vidět na stovky metrů a všichni v levém pruhu s ním můžou počítat. Pokud vyjede osobák, tak s ním vesměs počítá jen ten první, max druhý co ho vidí a ti další už brzdí na poslední chvíli.

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » stř pro 31, 2008 10:10

Jan Kalina píše:Stando, měl bys do Prahy jezdit častějc :D
Taky s tím mám většinou problém to ubrzdit, protože nejen že nesedím v osobáku, ale obvykle vezu více či méně nestabilní náklad a často ho po jízdě najdu v autě někde jinde právě kvůli podobným nezaviněným krizovkám :? Řešením je, jak už tu napsalo mnoho z nás, kvalitnější práce Policie v označených autech, kterou bude při tý práci vidět. Pokud se mezi námi bude prohánět pár civilních aut s policisty (skoro jako novodobí estébáci), nic, opravdu nic se nezmění.
Ahoj Honzo. Obávám se, že projíždění policejních aut po dálnici, bez současného zákazu předjíždění kamiónu, situaci nezmění. Posoudit bezpečné a nebezpečné předjíždění je pak složité a musí být ten kontrolor dost blízko. Kdyby se zrušily nesmyslné pruhy pro pomalá vozidla v kopcích a tyto byly nahrazeny normálním 3 pruhem byl by prostor i pro ty, kteří s těžkým nákladem jedou do kopce 50-kou. Vyjíždějící z pravého pruhu by pak musel mít logicky přednost před středním pruhem a né, jak je tomu dnes, kdy ten nejslabší pak musí čekat, až ho někdo pustí vyjet. Je nad slunce jasné, že dnes do pruhu pro pomalá vozidla nikdo nechce, protože je to vlastně past na hlupáka, který chce ostatním uvolnit cestu k předjetí. V případě, že dojede zde ještě pomalejšího, nemá z tohoto pruhu úniku. K tomuto tématu už bylo napsáno mnoho, ale nikdo se tím nezabývá. Stále si myslím, že při zákazu předjíždění kamiónů v místech dvouproudové silnice je dobrým řešením. Pravý pruh se tak prakticky souvisle zaplní kamióny, tyto si to v kopcích se třemi pruhy mohou rozdat (v těch dvou pravých) mezi sebou. Celková rychlost kamiónové přepravy klesne z pohyblivých 80-90 na konstantních 80. Rozdíl ztráty času na cestě z Prahy do Brna je 15 minut pro rychlost 90 / 80 km/h. Osobáky pojedou v levém pruhu 130-kou a pro piráty nebude prostor pro předjíždění. To by byl další paragraf. Kdo jede 130 v levém pruhu, může zde jet takto trvale. (Vyjímkou je, když zní policejní nebo sanitní siréna.) Dnes jsou Ti slušní, jedoucí 130, neustále zahánění do pravého pruhu mezi náklaďáky a pak musejí zase předjíždět a zase jsou zahnáni atd, což je také dosti nebezpečné. Popsal to kolega Hafieror výše.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
yeppi
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: ned zář 19, 2004 16:24
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yeppi » stř pro 31, 2008 11:30

Nechci tu vyvolávat silnější flame, Standovo řešení se zdá být krásným.

Ale já trávím na dálnicích spoustu času (cca 3000km měsíčně) a takhle růžově to nevidím.

Dost často si to šine nějaká přetížená přestárlá dodávka sotva 80 po rovině, natož do kopce. A třípruhých kopců není taky zrovna moc. Takže takhle by uvízli kamioňáci v koloně na hooodně dlouho.

Navíc já jsem spíš ridič "výletník" takže jedu na Plzeň třeba 120kmh. To bych pak jel mezi pruhy? V levém bych nemohl, tam se jezdí 130 a v pravém jede souvislá kolona.

Slovy klasika: "Tudy ne přátelé, tudy cesta nevede!"
ex: R11 1,4 GTL '87, R11 1,7 GTX '89, Laguna I 1.6 16V GT Concorde '99, Laguna II 1.9 dCi 88kW Privilege '01, Clio Sport 2.0 16V 182k '04 Nyní: Volvo XC90 II D5 Inscription '17, Megané CC 2.0 16V '09 Privilege, Moto Guzzi GT 8V '12
Vicemistr Renault 2009, 2010 a 2012, Mistr Renault 2013, 2014

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř pro 31, 2008 12:00

:D (chtěl jsem původně napsat víc, ale v podstatě bych se opakoval a jen víc rozšiřoval OT, tak jenom tak :) )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » pát led 02, 2009 09:20

yeppi píše:Nechci tu vyvolávat silnější flame, Standovo řešení se zdá být krásným.

Ale já trávím na dálnicích spoustu času (cca 3000km měsíčně) a takhle růžově to nevidím.

Dost často si to šine nějaká přetížená přestárlá dodávka sotva 80 po rovině, natož do kopce. A třípruhých kopců není taky zrovna moc. Takže takhle by uvízli kamioňáci v koloně na hooodně dlouho.

Navíc já jsem spíš ridič "výletník" takže jedu na Plzeň třeba 120kmh. To bych pak jel mezi pruhy? V levém bych nemohl, tam se jezdí 130 a v pravém jede souvislá kolona.

Slovy klasika: "Tudy ne přátelé, tudy cesta nevede!"
Ne ne, právě dudy cesta VEDE :!:

Byl jsem několikrát služebně v USA a tamní způsob jézdy po dálnicích se mi velice líbil. Je založený na jednoduchých principech:

1. Policie je vidět poměrně často a nekompromisně trestá přestupky, především rychlost.

2. Všechna auta mají stejnou povolenou rychlost (tedy jak osobáky, tak náklaďáky). Nevznikají tedy rozdíly v rychlosti různých aut, všichni jedou stejně. Při nájezdu na dálnici v najížděcím pruhu zrychlím na povolených 65 mph, zařadím se do pruhu a nastavím tempomat tak, abych udržoval konstantní (bezpečnou) vzdálenost před nárazníkem přede mnou. A takto jedu celou cestu, i několik hodin za stejným nárazníkem.

3. Všechna auta mají tempomat a dostatečně silný motor, takže všichni jedou stejnou rychlostí. Nezažil jsem nic plynulejšího a bezpečnějšího.

Zjevnou nevýhodou tohoto systému je to, že pokud spěchám, jsem velmi rychle odhalen prvním policistou - neboť jsem jediný, kdo předjíždí.

Naopak výhodou je to, že si můžu naplánovat i dlouhou cestu na čtvrt hodiny přesně, protože vím, že po 3 hodinách cesty budu spolehlivě na místě vzdáleném 3x65=195 mil. Jel jsem takto 5 hodin s jednou přestávkou a po cestě jsem vystoupil z auta naprosto čerstvý, ani stopy po únavě a stresu jako z evropských dálnic.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » pát led 02, 2009 09:35

Ahoj Tome. Systém, který jsi popsal je pro nás z říše snů. Možná se u nás něčeho podobného taky dožijeme, tedy snad alespoň naši vnuci.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » pát led 02, 2009 11:11

wilczek píše:Ahoj Tome. Systém, který jsi popsal je pro nás z říše snů. Možná se u nás něčeho podobného taky dožijeme, tedy snad alespoň naši vnuci.
Pokud budou na dálnici jezdit auta jako mám třeba já, ale třeba i (pokud to přeženu) Porsche, tak se moc o velké plynulosti beztak mluvit nedá. Pro Porsche není problém jakýkoliv kopec 130 km/h, já pokud to pod nějakým kopcem nerozjedu, tak na vršku už taky můžu mít 80... A co potom naložený kamion? (potom tedy řešení ve 3 pruzích, s tím, že na konci má ten co jede úplně vpravo přednost před prostředním, ale i tak je to sporný)
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát led 02, 2009 11:15

Tenhle systém je stejný jako celá Amerika - policejní stát. Myslíte, že mají míň nehod. Prdlajs, všichni jedou stejnou rychlostí s tempomatem a nejsou ani zdaleka tak pozorní jako evropský řidiči. Když se něco semele tak do sobě narazí několik aut stejně jako u nás. Toť muj názor, ani jeden systém není správny, pravda je jako vždycky uprostřed. Dostatek silnic, dostatek kontrol a přiměřené množství aut.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » pát led 02, 2009 12:05

Anarki píše:Tenhle systém je stejný jako celá Amerika - policejní stát. Myslíte, že mají míň nehod. Prdlajs, všichni jedou stejnou rychlostí s tempomatem a nejsou ani zdaleka tak pozorní jako evropský řidiči. Když se něco semele tak do sobě narazí několik aut stejně jako u nás. Toť muj názor, ani jeden systém není správny, pravda je jako vždycky uprostřed. Dostatek silnic, dostatek kontrol a přiměřené množství aut.
Anarki, ono není potřeba být pozorný, když jedou všichni stejně rychle. V tom je ten princip. Evropské pravidlo "furt ve střehu" přináší jen problémy ve stresu a agresivitě řidičů. Pokud budu vědět, že nemám šanci urychlit svoji cestu po dálnici (neboť jakmile předjíždím, jsem vidět a policie se na mou rychlost zaměří), nebudu mít důvod spěchat. Naopak začnu svoje cesty víc plánovat a nebo začnu zvykat moje obchodní partnery na to, že všude přijedu pozdě :wink: .
A policejní stát? A co máme proboha tady? Jen na rozdíl od USA se tady normální člověk spravedlnosti málokdy dovolá. Tam policie přistupuje ke každému podle jeho přestupku, nikoliv podle velikosti peněženky, neboť policie tam pokuty nedává - ty dává soudce.

Ano, pravda je v tom, že ve velkých aglomeracích jsou dálnice ještě víc přecpané než u nás a tam tento systém nefunguje. Ale i u nás najdeš dálnice, kde by se tento systém dal bez problémů zavést (napadá mě třeba D2 na Bratislavu, čtyřproudovka z Brna na Olomouc, dálnice z Prahy na Hradec, na Boleslav apod). Všechny jsou rovné jak placka a provoz na nich není tak hustý, aby to nemohlo fungovat.

Mimochodem, když pojedete na Slovensku z Bratislavy na Nitru, uvidíte tam dvě věci:
- dopravní značku, zakazující kamionům předjíždění
- velmi často patrolující policejní vozy

Kdybychom zavedli jen toto, výrazně by to pomohlo!
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Jde to i v Evropě...

Příspěvek od Tomáš Langer » sob led 03, 2009 13:04

Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob led 03, 2009 13:24

Tomáši, neber to špatně, ale občas by ses mohl vrátit nohama zpátky na zem a hlavně do ČR :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob led 03, 2009 13:50

To jsou takový žvásty proboha lidi vraťme se zpátky na zem :roll:
To chcete srovnávat Švýcarsko a ČR. Nebo přesněji Švýcarské silnice s Českými :tululum: Vždyť je to nesmysl. Stejně jako srovnávaní USA a ČR.

I když zavedeme systém USA nebo systém Switzerland pořád budou chybět tři věci kvůli kterým to nebude fungovat. Řidiči, silnice, policisté, to vše je úplně jiný než ve zmiňovaných krajinách. Souhlasil bych s jediným co bylo napsaný uložit pokutu podle výši příjmu řidiče a bez ohledu na to jestli je to dělník, ředitel podniku nebo ministr vnitra. :idea:

Pravidlo furt ve střehu je nevyhnutelný, denně na silnici potkávam X lidí při kterých se nedá jet jinak. Jednak jedou pomalu, dobrá spomalím, pak ale uviděj auto na vedlejší silnici prásk po brzdách. Ltt to ubrzdím, jede se dál přijede první přechod, z naší strany nic, z druhé strany stojí chodec prásk po brzdách. Čekáme minutu než se někomu z protisměru uráčí dát přednost chodci z jeho vlastní strany kterou jsme mu dali mi s minutovým nadčasem. Jedeme na zelenou, najednou prásk po brzdách půl metru od semaforu. Aha, už blikla oranžová. Předjet nebo nepředjet. Být či nebýt. Porušit zákon nebo ho dodržet. Tohle jsou lidi který jsou nevypočitatelný, nezkušený, jezdíci 100 procentně podle předpisů a způsobují 60 procent nehod ať už vlastním zaviněním nebo tím že jiného vyprovokují k zoufalému pokusu o předjetí. Ti co jedou přiměřeně rychleji takovou situaci nevyvolávají. Tím se nechci zastávat prasat a silničních pirátů, jak jsem řekl vše s mírou a zdravým rozumem. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » sob led 03, 2009 17:31

Anarki píše:To jsou takový žvásty proboha lidi vraťme se zpátky na zem :roll:
Pravidlo furt ve střehu je nevyhnutelný, denně na silnici potkávam X lidí při kterých se nedá jet jinak...
... Tím se nechci zastávat prasat a silničních pirátů, jak jsem řekl vše s mírou a zdravým rozumem. :idea:
Víš, Anarki - já mám teď šéfa Švýcara, takže mám informace z první ruky. Ještě před pár lety se po švýcarských dálnicích proháněly auta skoro jako u nás. Stejně tak tomu bylo ve Francii.
Pak se někdo z politiků vyděsil ze statistik nehodovosti a dal příkaz státní mašinérii, aby začala konat nápravu. To právě popisuje ten článek na AUTO.CZ.

Jistě, silniční a zejména dálniční síť je ve Švýcarsku na lepší úrovni, ale silnice nejsou příčinou agresivity řidičů. Příčinou agresivity je NULOVÝ ZÁJEM POLICIE o dění na silnicích. Tady je potřeba začít.
Pak teprve mají smysl další opatření, jako revize dopravního značení (což vyjde poměrně lacino a velmi to pomůže), opravy silnic, stavby nových silnic atd.

A umožnit "závodníkům" aby se vyblbnuli na okruzích k tomu určených, jak to lze třeba každou středu na brněnském autodromu. Aby lidi neměli výmluvu, že závodí na veřejných silnicích, měli by dostat možnost se svézt jinde.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob led 03, 2009 19:41

To je v pořádku že to někdy bylo stejný ve Francii a ve Švýcarsku. Ale je tu jeden důležitý rozdíl. Silnice ČR jsou naplňeny až po okraj a není možné na nich plynule a bezpečně jezdit. Tedy možné to je ale tak při ryhlostech 40 km/h a obrovských zácpach. Naproti tomu má Fracie, Švýcarko či Rakousko silnic relativně dost na to aby dostali bezpečnost silnic pod kontrolu bez toho aby způsobili větší zácpy. Nulový zájem policie je jedna věc, souhlasím, že policie je na cestách jenom proto aby naplnila rychle kasu v místech kde je nějaké nesmyslné omezení které většina řidičů ignoruje.
Druhá je na jaké úrovni ta policie vlastně je. Na evropské asi ne. Policii Čr jsem potkal dvakrát, jednou mě nechali v noci zapadnutýho v příkopě (a chtěli mi dát pokutu protože na silnici spadla větev a já blbec se ji vyhnul). Podruhý mi chtěli měrit alkohol v krvi a neměli ani ponětí jak ten přístroj vlastné funguje takžel jsem foukal pětkrát, pokaždý to píplo a oni nevědeli jestli je to dobře nebo špatně. :roll: Nechci je házet do jednoho pytle s dobrými ochránci zákona ale bohužel těch dobrých bude hodně málo na to aby se mohli přijmout vážnější opatření do silničního zákona. Jednoduchý příklad, bodovej systém, kolik fungoval, rok ? rok i půl a úmrtnost na silnicích pořád neklesá, naopak zvyšuje se. Něco bude asi špatně a těch silnic asi bude opravdu málo pro takové kvantum aut.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » ned led 04, 2009 13:45

Anarki, naše pohledy se nijak zásadně neliší - já jenom nemám rád výmluvy, že něco nejde protože máme špatný silnice, špatnou policii apod.

S takovým přístupem se ta situace na silnicích nezlepší nikdy...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned led 04, 2009 15:34

Já taky nemám rád výmluvy no mnohem horší jsou ukvapené uzávěry a nepřemyšlený kroky. Tenhle boj je stejný jako bol s lidskou hloupostí. Je to boj který nelze vyhrát ale nemůžeme ani přestat bojovat protože by zavládnul chaos.

K čemu jsou tvrdý postihy když si z nich poslanci dělají legraci a překroutí si zákony po svém ? K čemu je policejní byrokrace když existují lidi lterý jsou rovnější než ty ostatní, všechno si vybaví a smějou se jak policii tak ostatním ?

Postavme dostatek silnic a postupně můžeme začít zvyšovat bezpečnost.
Jak dosazovaním dostatečně inteligentních a kvalifikovaných policistů tak zákony týkajíci se všech od nezaměstnanýho cikána přes obyčejnýho dělníka až po ředitele podniku a poslance národné rady. Když občané zjistí že jsou si před zákonem opravdu všichni rovni budou ho respektovat jako něco co nelze ošálit nebo uplatit. Podobně dopadnou i piráti silnic který si tohle dovolují proto, že mají všude spousty známych. Když zjistí že to vybavit nejde a že na základě svého příjmu může dostat vysokou pokutu dvakrát si rozmyslí jestli bude jezdit jako prase nebo se půjde vyblbnout jinam.
Takhle bychom to dotáhli hodně daleko.
No když ponecháme plný silnice, staré překroutitelné zákony a původné složení policie jediný co nás na silnicích čeká je ještě větší zmatek, chaos a ve finále ještě víc mrtvých.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Pavel53
Člen RCČR
Příspěvky: 261
Registrován: stř říj 31, 2007 21:19

Příspěvek od Pavel53 » ned led 04, 2009 17:41

Když jsem začínal jezdit do Německa, dával mi kolega informace i k místní policii. "Německý policajti jsou přísný,nekompromisní,spravedlivý a mají autoritu ale hlavně s nima nediskutuj a už vůbec se je nepokoušej podplatit". Toť bylo jeho hodnocení a myslím dobrá vizitka. Silniční provoz podle toho vypadal. I když stáli u dálnice jenom ve VW T-4. No stačilo přejet Rozvadov a už jsem viděl, že jsem doma. Skrátka policajt musi mít přirozený respekt, který si musí ale sám vytvořit. V tom jim drahý auta nepomohou. :!:

Uživatelský avatar
hafieror
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: pon zář 15, 2008 14:31

Příspěvek od hafieror » ned led 04, 2009 17:42

Správný policista by měl konat službu na druhém konci republiky, než bydlí. Po službě by buď musel jet domů nebo by nesměl mít kontakt s nikým ze města kde pracuje, nesměl by chodit ani do obchodů. Jedině tak by se dala zaručit jeho nestranost. Ať už je člověk jakýkoliv, tak jakmile se s někým seznámí, tak už takovému člověku nebude chtít dát pokutu jakou by měl. To samé u jeho nadřízených. Pokuty podle výše platu si myslím nemají smysl, pokud bude dobře fungovat bodový systém.
No jisté je, že můj názor je spíše scifi :-)

Uživatelský avatar
bluem
Člen RCČR
Příspěvky: 66
Registrován: ned led 21, 2007 00:49
Bydliště: Lbosín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bluem » pon úno 16, 2009 21:38

Můj názor je takový, že silná auta jim respekt nedokážou zařídit. Problém spočívá v tom že policie v čecháh nemá žádnou autoritu a hlavně nejni nikde vidět. No řekněte když cestujete po D1 kolik z Brna do Prahy potkáte policejních hlídek, které by aktivně zasahovali do provozu (stavěli nebezpečně předjíždějcí atd. ) Podle mě jediné co u nás policie dokáže je stoupnout si stále na ty samá místa a stavět staré škodovky a kontrolovat technický stav. Neříkám že chci aby to bylo jako v americe kde je systém kontroli lidí na silnicích dovedem k dokonalosti, ale něco dělat by se stím mělo. To že má někdo porsche a ríká že se sním nedá jet pomalu je blbost. Poslanci mluví a zvýšení max povolené rychlosti na dálnicích na 160 km/h a co jí takhle snížit třeba na 110. Rád pojedu na dálnici 110 když budu vědět, že dojedu do cíle bez problémů kolony nehody atd... Cestu si naplánuji tak že tam dorazím přesně plus minus několik minut. Když jedu do Prahy po D1 mám to kousek najíždím na 41km od Prahy nikdy nevím v kolik tam přijedu a to mě nejvíc štve a ne to jestli jedu 130, 150 nebo 100 . Nová auta policii nepomůžou jako jim nepomohli Mondea a o bodovém systému se dá taky polemizovat vzhledem k počtu mrtvých za poslední měsíce.
Renault Clio 1,4 16V 72kw rv. 2002
Renault Laguna 1,8i 69kW rv. 1997

Když nejsou slyšet bubny - patrně nikdo nebubnuje.
Než začneš jinému jámu kopat - dobře změř, kolik měříš

Uživatelský avatar
dd
Junior member
Příspěvky: 193
Registrován: pát čer 09, 2006 12:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od dd » úte úno 17, 2009 12:57

Narazil jsem na info o novych Passatech http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... 4411&all=1 , tak si hlidejte zada :lol:.
Wartburg 353.1 sedan 1986 - prodan
Megane Break 1.6 16V 79kW, 2001

Uživatelský avatar
Dan Black
Člen RCČR
Příspěvky: 1830
Registrován: pát zář 14, 2007 14:40
Bydliště: Bílina

Příspěvek od Dan Black » úte úno 17, 2009 13:12

dd píše:...tak si hlidejte zada :lol:.
Po přečtení celé diskuse to získalo poněkud jiný význam... :lol: [/i]
Kia Rio 2017
Scenic 2001 1.6/16v
Vzpomínáme...Škoda 105 (s něčím se začít musí)...Twingo Helios (prosklená střecha, zdroj potěšení i vzteku)

Obrázek Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů