Ceny originálnych ND v krajinách EU
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Ceny originálnych ND v krajinách EU
Vie mi niekto vysvetliť jeden zaujímavý úkaz?
Zháňal som originál rampy cievok na moju Paris (77 01 205 906).
Cena v SR Renaulte: 7863Sk s DPH
Cena v ČR Renaulte: 6240Sk s DPH (5200Kč)
Cena v Rakúskom Renaulte: 4308Sk s DPH (143€)
Nemám si náhodou jazdiť pre ND priamo do Francúzskeho Renaultu, aby títo pseudo importéri a zástupcovia Renaultu neokrádali zákazníkov?
Keď od nich človek niečo potrebuje, nič sa nedá vybaviť, keď človek chce niečo kúpiť, tak si tam švihnú s úsmevom aj takmer 100% maržu, oproti štandardu v EU .
Maximálna nespokojnosť s tými panáčikmi čo sú v Renaulte...robia IBA ostudu!
Zháňal som originál rampy cievok na moju Paris (77 01 205 906).
Cena v SR Renaulte: 7863Sk s DPH
Cena v ČR Renaulte: 6240Sk s DPH (5200Kč)
Cena v Rakúskom Renaulte: 4308Sk s DPH (143€)
Nemám si náhodou jazdiť pre ND priamo do Francúzskeho Renaultu, aby títo pseudo importéri a zástupcovia Renaultu neokrádali zákazníkov?
Keď od nich človek niečo potrebuje, nič sa nedá vybaviť, keď človek chce niečo kúpiť, tak si tam švihnú s úsmevom aj takmer 100% maržu, oproti štandardu v EU .
Maximálna nespokojnosť s tými panáčikmi čo sú v Renaulte...robia IBA ostudu!
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Re: Ceny originálnych ND v krajinách EU
Neplati to len o nahradnych dieloch na Renaulty. Vacsinu veci vies kupit za hranicami (ale v Europe) az o 1/3 lacnejsie. Prave dnes mi dosiel balik z GB, aj napriek doprave za 4.800,-SK (64kg balik) som usetril 6.000,-SK a mam vyssi model ako je dostupny v strednej Europe. Z USA by to bolo este lacnejsie ale 110V/60Hz ...VladoOC_cz píše:Vie mi niekto vysvetliť jeden zaujímavý úkaz?
Nasiel som nejake online obchody na Renault diely v Francuzku, ceny su vynikajuce ale neposielaju za hranice.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Je mi jasné že vrchnosť to nerada slyší, kto by sa vzdal systému "nedelat a vydelat" .
V UK mam zopár kamošov, keď ich idem navštíviť, vždy si tam rád nakúpim lacné oblečenie napr. v sportdirect (umbro, adidas, nike)... Umbro tričko za 3 libry je oproti našim obchodom výsmech .
Nepáči sa mi však skutočnosť, prečo zarábame menej ako na západe a ešte k tomu mám platiť za ten istý tovar (občas pre náš trh 2.trieda) 2násobnú cenu oproti západu?!
V UK mam zopár kamošov, keď ich idem navštíviť, vždy si tam rád nakúpim lacné oblečenie napr. v sportdirect (umbro, adidas, nike)... Umbro tričko za 3 libry je oproti našim obchodom výsmech .
Nepáči sa mi však skutočnosť, prečo zarábame menej ako na západe a ešte k tomu mám platiť za ten istý tovar (občas pre náš trh 2.trieda) 2násobnú cenu oproti západu?!
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
O akej vrchnosti tu všetci tak hovoríte - či hovoriť nechcete
Renault Club ako taký nemá s Renaultom ČR spoločné vedenie, je to nezávislý klub zložený z fanúšikov Renaultu.
Bežne sa tu preberajú verejne známe problémy a nie všetky sú pre značku Renault pozitívne.
Čo tu všeobecne všetci nemáme radi sú bláboly z agentúry JPP a nepodložené tvrdenia ktoré nikam nevedú.
Renault Club ako taký nemá s Renaultom ČR spoločné vedenie, je to nezávislý klub zložený z fanúšikov Renaultu.
Bežne sa tu preberajú verejne známe problémy a nie všetky sú pre značku Renault pozitívne.
Čo tu všeobecne všetci nemáme radi sú bláboly z agentúry JPP a nepodložené tvrdenia ktoré nikam nevedú.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Určite som nemieril na Renault Club, to nie! .Anarki píše:O akej vrchnosti tu všetci tak hovoríte - či hovoriť nechcete
Renault Club ako taký nemá s Renaultom ČR spoločné vedenie, je to nezávislý klub zložený z fanúšikov Renaultu.
Bežne sa tu preberajú verejne známe problémy a nie všetky sú pre značku Renault pozitívne.
Čo tu všeobecne všetci nemáme radi sú bláboly z agentúry JPP a nepodložené tvrdenia ktoré nikam nevedú.
Na druhú stranu verím, že aspoň občas si tieto stránky pozrú aj kompetentní ľudia z Renaultu, pokial ich zaujíma, čo zákazníci chcú, potrebujú, s čím nie sú spokojní....
Aby toto neboli bláboli JPP, napísal som číslo konkrétneho ND a konkrétne ceny ku ktorým som sa pracne dopracoval.Anarki píše:Čo tu všeobecne všetci nemáme radi sú bláboly z agentúry JPP a nepodložené tvrdenia ktoré nikam nevedú.
Taktiež nie su kecy JPP, že Renault SR (importér) zakázal internou smernicou vyjadrovať sa koncesionárom k montážam LPG = sabotujú to. To isté platí o dopisovaní pneumatík do TP...
Kúpiť si nový Renault s LPG priamo z fabriky? Treba ísť do Nemecka, tu sa s tým predsa nebudú obťažovať....
Skrátka importéri dokážu iba doviezť niektoré typy Renaultov a o nič iné nemajú záujem sa starť.
Dojdi, kúp, zaplať a viac neotravuj.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jirka I píše:pssst, ona to vrchnost nerada slyší
Ja som narážal na tieto konkrétne odkazy, že aká vrchnosť.VladoOC_cz píše:Je mi jasné že vrchnosť to nerada slyší, kto by sa vzdal systému "nedelat a vydelat" .
Ľudia zo Slovenského Renaultu sa určite nebudú obťažovať návštevou českého Renault Clubu.
Veci ktoré spomínaš sú súčasťou oveľa vyššej politiky než si myslíš, politika predaja automobilov je bezmála rovnako výnosná než štátna.
A je tam aj bezmála rovnako špiny ako v štátnej politike
Inak politika predaja náhradných dielov je veľmi jednoduchá, čím viac predávaš tým väčšia je zľava ktorú ti dodávateľ na objednaný tovar poskytne. V Nemecku a Francúzku ľudia väčšinou chodia do autorizovaného servisu takže tam predajú hodne originálnych dielov a preto aj tie ceny majú výborné.
No čo na Slovensku, tu ešte v záruke podmazujeme technikov aby nám dali razítko o odbornom zásahu a rozvody dávame meniť Janovi s Pištom v garáži. Ak si k tomu pripočítaš slovenský systém predavačov "Zbohatni čo najskôr" tak sa nečuduj, že ceny dielov sú také aké sú. Za to ale Renault ako taký nemôže, zbytočne čakáš, že francúzky výrobca automobilov bude kontrolovať ceny náhradných dielov na Slovensku. Ani škodovka nekontroluje ceny náhradných dielov v Anglicku
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Tato anketa má v podstatě dvě otázky: 1.Služby importerů Renault, 2.Ceny náhradních dílů. Což není jedno a totéž. Z mého pohledu kvalitu služeb může (i když jen částečně) ovlivnit jednotlivý prodejce, cena ND je daná, bohužel. Domnívám se ale že servisy nabízí i určité díly z druhovýroby za přijatelnější ceny.
mozno ze ceny ND su vysoke, lebo ceny aut su nizke. Ved taky MGII 2.0DCI 150HP vychadza sice v akcii 21000 EUR na SK a tusim aj v CZ. Za tu cenu kupite na zapade leda 1.6. Len dufat, ze ta nizsia cena nieje vlastne za II.tr. tovaru.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 22 hostů