Přidám taky jednu startovací
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- JirkaK
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned led 02, 2005 15:04
- Bydliště: podorlicko
- Kontaktovat uživatele:
Přidám taky jednu startovací
Přidám taky jednu čerstvou startovací historku - dneska dopoledne jsem potřeboval s autem v garáži o kousek popojet. Startér točí, točí, a NIC! Zkouším jiskru - je na cívce i na kabelu ke svíčce. Vyndám svíčku - je mokrá! Všechny osuším, našroubuju zpátky a po asi půlminutě startování s plynem i bez (mezitím začal benzín sáknout i prasklinou na výfukovém potrubí) auto neochotně chytlo. Nechal jsem motor ohřát, všechno se jeví O.K. Kdyby bylo něco s elektronikou, (se snímači teploty jsem si před časem užil), tak by teplý motor nešel natočit už vůbec.
Dlouho jsem hloubal nad tím, jak se může studený motor při teplotě kolem nuly ulít. Jediné rozumné vysvětlení vidím v tom, že jsem při posledním tankování vzal nějaký humus, navíc přes svátky auto víc jak týden stálo. No a zalepily se vstřikovače, zůstaly viset částečně otevřené a benzín do motoru tekl proudem. Minule se mě totiž po dlouhém stání stalo, že motor šel chvíli "na tři", za chvíli se chytil i čtvrtý a žádnou závadu jsem nikde nenašel. Asi budu muset změnit pumpu.
Dlouho jsem hloubal nad tím, jak se může studený motor při teplotě kolem nuly ulít. Jediné rozumné vysvětlení vidím v tom, že jsem při posledním tankování vzal nějaký humus, navíc přes svátky auto víc jak týden stálo. No a zalepily se vstřikovače, zůstaly viset částečně otevřené a benzín do motoru tekl proudem. Minule se mě totiž po dlouhém stání stalo, že motor šel chvíli "na tři", za chvíli se chytil i čtvrtý a žádnou závadu jsem nikde nenašel. Asi budu muset změnit pumpu.
JirkaK
R 21 TXE
R 21 TXE
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Auto nesmí nikdy stát, to je pravidlo č. I
Když už musí stát, tak čekej cokoli, to je pravidlo č. II
U mojí Laguny po týdnu stání na dovolený jsem nezařadil ani jedničku, ani zpátečku(prostě bych urval řadičku), no vytlačil jsem auto z řady zaparkovaných(pro pobavení ostatních), stačilo deset metrů a už to šlo. Prostě nesměj oschnout kolečka!!!!!
Když už musí stát, tak čekej cokoli, to je pravidlo č. II
U mojí Laguny po týdnu stání na dovolený jsem nezařadil ani jedničku, ani zpátečku(prostě bych urval řadičku), no vytlačil jsem auto z řady zaparkovaných(pro pobavení ostatních), stačilo deset metrů a už to šlo. Prostě nesměj oschnout kolečka!!!!!
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Nemám Lagunu, ale tohle je trochu dost... Startoval jsem i auta, který stály třeba 15 let na jednom fleku a po chvíly snažení to jelo (resp. motor šlapal). Jestli Laguna má problémy po týdnu stání tak je něco špatně. Auto může stát, pokud nemůže, lze si cosi domýšlet o kvalitě vozu.Šamša píše:Auto nesmí nikdy stát, to je pravidlo č. I
Když už musí stát, tak čekej cokoli, to je pravidlo č. II
U mojí Laguny po týdnu stání na dovolený jsem nezařadil ani jedničku, ani zpátečku(prostě bych urval řadičku), no vytlačil jsem auto z řady zaparkovaných(pro pobavení ostatních), stačilo deset metrů a už to šlo. Prostě nesměj oschnout kolečka!!!!!
S pozdravem Ivan
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
"Zakousnutí" převodovky tak, jak ho popisuje kolega bych nepovažoval za závažný problém.
U kteréhokoliv auta se může stát, že "konstelace koleček" bude nepříznivá pohybu řadící páky.
Stává se to především při zařazené zpátečce. Většinou stačí s autem cuknout (řádově několik centimetrů až desítek centimetrů) a vše je zase v pořádku.
Stalo-li se to u výše uvedeného případu pouze jedinkrát, nevyvozoval bych z toho žádné závěry. Mělo-li by to být pravidlem, pak ovšem hurá do servisu, něco se děje.
P.S.: za celou dobu co jezdím se mi to stalo jen 2x nebo 3x, pokaždé s jiným autem.
U kteréhokoliv auta se může stát, že "konstelace koleček" bude nepříznivá pohybu řadící páky.
Stává se to především při zařazené zpátečce. Většinou stačí s autem cuknout (řádově několik centimetrů až desítek centimetrů) a vše je zase v pořádku.
Stalo-li se to u výše uvedeného případu pouze jedinkrát, nevyvozoval bych z toho žádné závěry. Mělo-li by to být pravidlem, pak ovšem hurá do servisu, něco se děje.
P.S.: za celou dobu co jezdím se mi to stalo jen 2x nebo 3x, pokaždé s jiným autem.
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: stř pro 31, 2003 07:22
- Bydliště: Jihlava
Re: Přidám taky jednu startovací
Kolegova 1,4 "chcípla" a nešla nastartovat - vizuální kontrola zdánlivě OK = čerpadlo dávalo benzín, svíčky vlhké(a nové) a i jiskra proti kostře, ŘJ OK. Potupně jsme rencka dotáhli k dvornímu servisáku a ten ještě proměřoval kabely - až teprve osciloskopem zjistil nízkou úroveň napětí přímo na vstřikovacím ventilu - napružil kontakty a motor se mínil "strhat".
R19 1,7 SPI 54kW 1991 Phase I
- Štája
- Junior member
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte pro 14, 2004 18:03
- Bydliště: Tošánky
- Kontaktovat uživatele:
Můj renaultek zase měl problémy se startérem....jednou mi to zatuhlo a nevěděl sem co se děje.....strejda mi řekl ať praštím do startéru a fakt to pomohlo zase to chytlo dojel sem domů a tam se se do toho pustil a celý startér rozebreal:) no trošku mi to trvalo ale člověk se učí....a byla ruplá klec:) tak sem ji jel koupit s kámošem a jeho cliem a nějak sme neodjeli.....hádejte co:) asi to bude chyba startérů Valeo.....strejdovi se to už taky stalo. Ale aspoň byla sranda když sem se nemohl rozjet od baráku mojí holky a všichni na mě civěli taky se to mohlo stát doma ale to víte zákon schválnosti
Megane coach 1,6e
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů