Je čas, přátelé
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Wasi, tohle je dobrá připomínka a sluší se na ni reagovat.Wasi píše:Myslel som si ze to tak dopadne:-).. k tej SVK verzii, ako slovaka ma potesila, ale aj tak myslim ze ludia budu chodit tam kde je viac info. a tu je toho info za niekolko rokov prace požehnane.No zase take medzinarodne zrazy a vymeny skusenosti to by bolo nieco
Informační báze a fórum jsou společné, budou jen velmi mírně modifikovány tak, aby vyhověly potřebám obou klubů.
Jak jsi řekl, nemá smysl informace tříštit. Auta máme stejná v Aši i v Košicích.
Ostatně, můžeš se podívat www.renaultclub.sk
Založením klubu na Slovensku chceme posílit naši ochrannou pozici pro renaulťáky a komunikaci se slovenskými subjekty, jak koncesionáři Renault, partnery ap.
Pochopitelně uvažujeme o pořádání (společných) srazů na Slovensku - zatím 1x v roce a to od příštího roku.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kazdopadne dobry zertik. Priznam se, ze jsem chvilku vahal, ale Viktor mi v Parizi rikal jenom o Slovensku. Jak jak psal otec Voda nic jsem taky nevygooglil, ale jenom jine jmeno, ale vzhledem k tomu ze to byly presmycky pismenek, tak jsem si rikal preklep. Viktore mas a na srazu ti pekne
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
takze vlastne sa to iba presmeruje na stranku renaultclubuCZ alebo tam bude aj niečo čisto pre slovakov? Aj ked neviem čo by to asi bolo a od kedy sa bude dat zaregistrovat v "našom" klube?DDT píše:Wasi, tohle je dobrá připomínka a sluší se na ni reagovat.Wasi píše:Myslel som si ze to tak dopadne:-).. k tej SVK verzii, ako slovaka ma potesila, ale aj tak myslim ze ludia budu chodit tam kde je viac info. a tu je toho info za niekolko rokov prace požehnane.No zase take medzinarodne zrazy a vymeny skusenosti to by bolo nieco
Informační báze a fórum jsou společné, budou jen velmi mírně modifikovány tak, aby vyhověly potřebám obou klubů.
Jak jsi řekl, nemá smysl informace tříštit. Auta máme stejná v Aši i v Košicích.
Ostatně, můžeš se podívat www.renaultclub.sk
Založením klubu na Slovensku chceme posílit naši ochrannou pozici pro renaulťáky a komunikaci se slovenskými subjekty, jak koncesionáři Renault, partnery ap.
Pochopitelně uvažujeme o pořádání (společných) srazů na Slovensku - zatím 1x v roce a to od příštího roku.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak už jsem řekl, informační báze bude společná, takže nečekejte, že budou nějaké speciality "čistě pro Slováky". Některé informace budou pochopitelně lokálně ohraničené - například informace o akcích na Slovensku, nebo informace o Slovenských partnerech. Ale že bychom uvažovali o např. testu laguny čistě pro Slovensko - to určitě ne.mayko píše: takze vlastne sa to iba presmeruje na stranku renaultclubuCZ alebo tam bude aj niečo čisto pre slovakov? Aj ked neviem čo by to asi bolo a od kedy sa bude dat zaregistrovat v "našom" klube?
Byli bychom nesmírně rádi, kdyby se nám podařilo získat slovenské redaktory, kteří by psali články ve slovenštině, to ano.
Nemohu uvést přesný termín, od kdy bude možno hlásit se do Slovenského klubu, protože to nevím. Jak už jsem psal stojíme na startovní čáře s připravenou koncepcí a pracujeme na tom, abychom novému klubu vdechli život. Až se tak stane, dozvíte se to.
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Tak nevím,jestli mám mít radost, že jsem ti to nevěřil... Přece jen je mi líto těch bezvadnejch lidiček, kteří ti to zbaštili a psali tady ty krásný věty. Mě furt nějakej červíček v hlavě říkal "Nepiš to, podívej se jaký je datum" .DDT píše:Je čas.... podívat se na aktualizaci článku
No, chválit tě dodatečně nebudu, dobré dílo se chválí samo. Jen se těším do Jičína, co s tebou ti napálení udělají.
Jestli ovšem za ty skoro 2 měsíce nevychladnou...
Že tys s tím dvouměsíčním odstupem, beztak počítal?
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Viktor byl ihned odhalen, že vypustil aprílový žertík. Jenže on k tomu napsal níže uvedené.
Za tuhle mystifikaci by si zasloužil několika denního banána a studenou koupel na srazu.
Takže tímto nepřímo napsal, že se o žert nejedná. Tohle přece musí pochopit každý normální člověk.DDT píše:A jak pomůžu sobě? Kluci, mějte rozum. 30-40 hodin každý týden po práci to nemůže vydržet ani kocour s brejlema navěky. Mám dvě děti, které potřebují aby si s nima táta hrál a neseděl den co den v pracovně u počítadla.
Za tuhle mystifikaci by si zasloužil několika denního banána a studenou koupel na srazu.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Stando, to, co jsem napsal je bohužel fakt. A stejně tak bohužel nevím, jak tento objem času snížit. Věř mi, že bych si to moc přál. Takže je třeba (beze srandy a bez apríla) najít způsob (ať už to je nalezení lidí, kteří pomohou nebo snížení objemu práce), jak to zařídit.wilczek píše:Viktor byl ihned odhalen, že vypustil aprílový žertík. Jenže on k tomu napsal níže uvedené.
Takže tímto nepřímo napsal, že se o žert nejedná. Tohle přece musí pochopit každý normální člověk.DDT píše:A jak pomůžu sobě? Kluci, mějte rozum. 30-40 hodin každý týden po práci to nemůže vydržet ani kocour s brejlema navěky. Mám dvě děti, které potřebují aby si s nima táta hrál a neseděl den co den v pracovně u počítadla.
Za tuhle mystifikaci by si zasloužil několika denního banána a studenou koupel na srazu.
Každá komerční společnost, která za 12 let existence zdesetinásobí své portfolio - což je, zjednodušeně řečeno, to, co se stalo nám, nabere a zaplatí lidi, kteří ve společnosti pracují. Bohužel tento model nelze aplikovat tam, kde se činnost provádí zadarmo a na čistě dobrovolné bázi.
Jestliže v komerční společnosti motivuješ lidi k práci penězi, v dobrovolné organizaci nic takového nemáš.
Souhlasím s tím, co píšeš, proto jsem také tomu uvěřil. Nejde donekonečna dělat na úkor rodiny.
Osobně navrhuji:
- zvýšit členský poplatek
- pustit na web více reklamy (osobně ji nesnáším, ale jeji nutnost respektuji)
- pustit do samostatné sekce komerční inzerci
Za získané peníze zaplatit profesního pracovníka z řad nadšenců.
Pokud by to nestačilo, pak je možno povolit plný přístup nečlenům do konkrétního vlákna technické sekce za poplatek SMS-kou, jinak by bylo možno číst pouze hlavičky - co se řešilo, ale už né jak. Informace jsou zboží jako každé jiné, ať se to komu líbí nebo ne.
Každopádně Ti moc děkuji, že vše zůstává při starém a že nám nebude šéfovat francouz. Něco ale s tím udělej, aby jsi nám z toho nezblbnul nebo aby Ti děti neříkaly pak strejdo. Ahoj, Standa.
Osobně navrhuji:
- zvýšit členský poplatek
- pustit na web více reklamy (osobně ji nesnáším, ale jeji nutnost respektuji)
- pustit do samostatné sekce komerční inzerci
Za získané peníze zaplatit profesního pracovníka z řad nadšenců.
Pokud by to nestačilo, pak je možno povolit plný přístup nečlenům do konkrétního vlákna technické sekce za poplatek SMS-kou, jinak by bylo možno číst pouze hlavičky - co se řešilo, ale už né jak. Informace jsou zboží jako každé jiné, ať se to komu líbí nebo ne.
Každopádně Ti moc děkuji, že vše zůstává při starém a že nám nebude šéfovat francouz. Něco ale s tím udělej, aby jsi nám z toho nezblbnul nebo aby Ti děti neříkaly pak strejdo. Ahoj, Standa.
Pri sms platbe ma sietovy provider (t-mobiel,O2 atd.) cca 75% ceny sms spravy a ostatok ide pre klienta objednavajuceho si tuto sluzbu.Z 15 korunovej spravy by teda forum dostalo okolo 3 sk ktore sa pravdepodobne este zdania . Treba si tiez uvedomit ze info ktore sa tu poskytuju niesu 100% a neriesia problem..Iba poukazuju na mozny problem ktory sa aj tak v konecnom dosledku riesi uplne inde.wilczek píše:Pokud by to nestačilo, pak je možno povolit plný přístup nečlenům do konkrétního vlákna technické sekce za poplatek SMS-kou, jinak by bylo možno číst pouze hlavičky - co se řešilo, ale už né jak. Informace jsou zboží jako každé jiné, ať se to komu líbí nebo ne.
Prve 3 body su vsak dobry navrh.Este by som to videl na rozsirenie Partnerov aby sa clenstvo stalo zaujimavym pre vacsinu navstevnikov. (pre mna momentalne nevyhodne). Ludia chcu zlavy, cim viac zliav tym viac klientov.Oslovit dodavatelov nahradnych dielov, vrakoviste, servisy, umyvacie stanice, pneuservisy. Je to vsak kopa prace a rokovani, pise sa to lahko
apríl
to se mi ulevilo, představa, že by měl kdokoliv jiný vytvářet naši atmosféru.. a dovedete si představit, že by se měl kdokoliv jiný pokoušet o tak ďábelské kombinace poťouchlostí, jakých je schopen jen ten náš kocour v brýlích??
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
No já to taky dík pracovnímu vytížení četl až teď a taky jsem se lekl
jinak co se týče peněz a reklamy, tak souhlasím že bez toho to nejde (docela otravnej ale mohl by vydělávat je způsob na www.renault-megane.cz )
A ty Viktore nezblbni nám z toho a starej se taky o rodinu
jinak co se týče peněz a reklamy, tak souhlasím že bez toho to nejde (docela otravnej ale mohl by vydělávat je způsob na www.renault-megane.cz )
A ty Viktore nezblbni nám z toho a starej se taky o rodinu
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kluci, díky za náměty.
Neodpověděl jsem na ně dosud, nikoliv proto, že bych byl neslušný, ale proto, že jsem o nich přemýšlel.
Rád bych tedy řekl toto:
1.) Nechci zvyšovat členské příspěvky. Jsou mezi námi tací, pro které to může být hodně peněz.
2.) Zvýšit komerční aktivitu klubu jakoukoliv formou, ať už formou prodeje reklamy nebo jiným. Proč ne? V každém případě ale jen tolik, aby to neohrozilo postavení klubu, jako naprosto nezávislé organizace na komkoliv. Jinými slovy nechci za žádnou cenu připustit, aby platilo: Koho chléb jíš, toho píseň zpívej.
Toto je, podle mne téměř jediná možná cesta, jak získat prostředky na nějakou pravidelnou pracovní sílu.
Má to ovšem háček Na to, aby tyto aktivity bylo možno nastartovat je třeba nějaké pracovní síly, neboli čas . Takže zase nevím, co s tím Samo se to totiž neudělá.
Neodpověděl jsem na ně dosud, nikoliv proto, že bych byl neslušný, ale proto, že jsem o nich přemýšlel.
Rád bych tedy řekl toto:
1.) Nechci zvyšovat členské příspěvky. Jsou mezi námi tací, pro které to může být hodně peněz.
2.) Zvýšit komerční aktivitu klubu jakoukoliv formou, ať už formou prodeje reklamy nebo jiným. Proč ne? V každém případě ale jen tolik, aby to neohrozilo postavení klubu, jako naprosto nezávislé organizace na komkoliv. Jinými slovy nechci za žádnou cenu připustit, aby platilo: Koho chléb jíš, toho píseň zpívej.
Toto je, podle mne téměř jediná možná cesta, jak získat prostředky na nějakou pravidelnou pracovní sílu.
Má to ovšem háček Na to, aby tyto aktivity bylo možno nastartovat je třeba nějaké pracovní síly, neboli čas . Takže zase nevím, co s tím Samo se to totiž neudělá.
Včer jsme to s bráškou probírali. Maloobchodní prodejci náhradních autodílů dávají svým odběratelům 30% i vyšší slevy. Partner RenaultClubu Autobenex dává našim členům slevu 10%. Když jsem ovšem do Autobenexu poprvé přišel, tak jsem okamžitě dostal slevovou kartu na 10% bez ohledu na členství kdekoliv. Takže tato "výhoda" je prakticky jen fiktivní. Kdyby se prodejcům autodílů dal větší prostor na reklamu na našem webu, mohli by oni pak dát stejnou slevu, jako automechanikům. Sleva by byla podmíněna VIP klubovou kartou, která by stála např. 1000 Kč/ročně. Spočítejme si, kolik nás naše autíčka stojí a zda by se to pak i nám bohatě nevyplatilo. Komu né, klidně by mohl být právoplatným členem klubu za základní členské. Který z prodejců dílů by na takovouto nabídku zareagoval, ten by si jistě dost pomohl, získal by tímto prakticky nepsanou exkluzivitu pro prodej dílů nám Renultkutilům. V rámci celé ČR (a SR) to bude nemalý objem. I při 30% slevě musí na tom vydělat, automechanici jim dělají naprostou většinu tržeb.
Tu pracovní sílu na rozjetí celé akce lze získat na pracovním úřadě. Ten nabízí dotace na zřízení nového pracovního místa. Dotace by pokryla plat po dobu, než to začne fungovat. Samozřejmě zde nelze vzít prvního lepšího, ale možná by se někdo vhodný a schopný našel.
Tu pracovní sílu na rozjetí celé akce lze získat na pracovním úřadě. Ten nabízí dotace na zřízení nového pracovního místa. Dotace by pokryla plat po dobu, než to začne fungovat. Samozřejmě zde nelze vzít prvního lepšího, ale možná by se někdo vhodný a schopný našel.
toto
Viktor presne viem ako sa citis. Ja mam tiez uz niekedy chut s tym celym seknut a chodit len ako ucastnik na zrazy a na fora. Potom si ale spomeniem na dovody preco sme RCC SK zakladali, na tie vydarene zrazy a zase som chvilu pokojny..
Co tu ale teraz citam ohladne zakladania RCSR ma teda znepokojuje dost. Ked budes mat nejaku konkretnejsiu predstavu o slovenskej strane veci, ozvi sa. Aby sme sa nejak dohodli a predisli nedorozumeniam a konfliktom. Myslim, ze by bola skoda keby sa nam to tu zacalo nejak delit..
Prajem pevne nervy so slovenskymi uradmi .. a slovenskym Renaultom
Co tu ale teraz citam ohladne zakladania RCSR ma teda znepokojuje dost. Ked budes mat nejaku konkretnejsiu predstavu o slovenskej strane veci, ozvi sa. Aby sme sa nejak dohodli a predisli nedorozumeniam a konfliktom. Myslim, ze by bola skoda keby sa nam to tu zacalo nejak delit..
Prajem pevne nervy so slovenskymi uradmi .. a slovenskym Renaultom
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Matouši,
9.-11.4. jsem v Bratislavě. Můžeme se potkat.
Není žádného důvodu k jakémukoliv znepokojování. Nemáme v úmyslu vystupovat jakkoliv v rozporu se zájmy tvého klubu nebo dokonce proti Vám.
Dlouhodobě máme velmi nadstandardní, přátelské vztahy a tak to i zůstane.
Budu rád, a troufám si mluvit za nás oba, že budeme oba rádi, když se nám podaří nalézt způsob, jak vzájemně kooperovat a vedle sebe fungovat a růst.
9.-11.4. jsem v Bratislavě. Můžeme se potkat.
Není žádného důvodu k jakémukoliv znepokojování. Nemáme v úmyslu vystupovat jakkoliv v rozporu se zájmy tvého klubu nebo dokonce proti Vám.
Dlouhodobě máme velmi nadstandardní, přátelské vztahy a tak to i zůstane.
Budu rád, a troufám si mluvit za nás oba, že budeme oba rádi, když se nám podaří nalézt způsob, jak vzájemně kooperovat a vedle sebe fungovat a růst.
wilczek: ono tie zlavy az take niesu ani pri silnych spolocnostiach, ku prikladu: http://www.tempus.sk/club/
ak su tu priemerne 10% tak to je este pekne
ak su tu priemerne 10% tak to je este pekne
Nevím, jak na Slovensku, ale znám u nás několik automechaniků, kteří mají slevy proti ceníkovým cenám 30%. Toto není kec. Jeden známý hovoří o ještě vyšší %-uelní slevě, ale nemám to ověřeno. Když mi mechanik měnil na Nevadě kotouče a destičky, vyšlo mne to i s prací levněji, než kdybych si jen koupil materiál, co by konečný zákazník -tzv. blbeček. V mé branži (vytápění) jsou běžné slevy na plynové kotle od 30% výše, nižší nabídnutá sleva je urážkou montážní firmy. I ceny kotlů v internetových obchodech pro kohokoliv jsou obdobné. Takový je náš svět.
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Wilczek: sleva pro členy klubů vyšší, než 20% je pro firmy, prodávající autodíly nezajímavá - servisy budou silně reptat, protože ač konkrétně u Autobenexu je maximální sleva více, než 30%, tu slevu si musí servisy "zasloužit" objemem odběrů zboží - pro naše krásný oči a za reklamu na webu nám určitě více, než 20% nedají - osobně mám u AutoBenexu na IČO slevu 20-30% (servisem aut se nezabývám, jsem ajeťák (IT)), u APM mám tuším 15%, u Auto Kelly na kamaráda cca 28%, tím se nechlubím, jen suše konstatuji - aby nám dali vyšší slevu, museli bychom u nich být jako klub registrovaným zákazníkem se ŽL na nákup a prodej a díly objednávat de facto centrálně jako klub, nikoli samostatní členové a někdo by se o to musel starat, vést účetnictví atd. - Tím bychom se stali právnickou osobou a nikoli občanským sdružením, z čehož by vyplynuly i povinnosti mj. platit daně a tak podobně. Z mého pohledu by to bylo naprosto nesmyslné ...
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Naprosto nesmyslné by bylo centralizovat nákup a prodej ND prostřednictvím klubu. Tohle snad ani nemyslíš vážně. Pokud by se zákazník proukázal předložení konkrétní karty, dostal by dohodnutou klubovou slevu. Pro účetnictví toho konkrétního obchodu není vůbec důležité, zda kupující má takové či onaké IČO, nebo žádné. Oni mají možnost dělat s cenami co uznají za vhodné a komukoliv kdykoliv. (Stačí být s prodávajícím kamarád a dá se mnoho udělat, až jsem někdy čuměl a nevěřil, zdůvodňování o zavedení do systému tamde nebo onde jsou jen kecy.) Sám uvádíš, jakou máš slevu u Autobenexu a žádné super odběry neděláš.
Celkové objemy prodeje by díky klubu určitě byly mnohem větší než mnoha malinkých servisků, kteří ty slevy normálně mají. Navíc obvykle zamávají v každém obchodě živnostenským listem a mají ty slevy všude a tak své nákupy tříští.
Celkové objemy prodeje by díky klubu určitě byly mnohem větší než mnoha malinkých servisků, kteří ty slevy normálně mají. Navíc obvykle zamávají v každém obchodě živnostenským listem a mají ty slevy všude a tak své nákupy tříští.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů