Provokace?

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Provokace?

Příspěvek od Smx » pát bře 21, 2008 09:00

Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » pát bře 21, 2008 09:12

To se nemá cenu vyjadřovat. Ať to porovnavájí k počtu odkontrolovaných aut, nebo počtu ujetých kilometrů za rok. Podejd by Porsche nebylo nejmene poruchove, kdyz je to sezoni auto. A ujede za 5let 15tis km, pak ani nemuze mit zadne poruchy. Pak tam prijede 5ti letý Megane s 250tis km a tam už asi nějaké opotřebení bude. Kdyby Renault byl tak špatná značka, tak proč novináří volí Renaulty za nejlepší auta roku a pak je v zápětí okamžitě pomlouvají??? Nějak mi to prostě nejde dohromady.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát bře 21, 2008 10:31

Zvláštní je že testy pro Renault dopadnou vždycky špatně jen ve Fašounii :twisted: Pořád něco, oni prostě nedokážou udělat auto s nápadem a fantazií tak jen pomlouvají :roll:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » pát bře 21, 2008 12:55

Jen takové zamyšlení - mám stařičkou Nevadu (šedivou), kterou aktuálně rozebírám a některé díly přehazuju na "novou" Nevadu, vínovou, kamarád má VW Passat B6, rok výroby tuším 2002/2003 - na šedivce jsem měnil z větších oprav poloosy, ložiska předních kol, chladič, opravoval jsem elektriku okolo chladiče kvůli spínání sahar, zadní tlumiče, startér a těsnění pod hlavou - to auto má dle tacho cca 390 000km, reálně má tak 800-900 tisíc km; kamarád s Passatem za posledních 100tisíc km měnil 3x komplet přední nápravu - ramena, čepy, silenty, kosti stabilizátoru, kompresor klimy, vstřikovací diesel čerpadlo, kompresor klimy, aktuálně má v háji ložiska v převodovce - za 4 roky mě nechala Nevada jednou ve štychu - prasklá poloosa, ale domů jsem se dostal v pohodě, protože poloosa rupla asi 1km od domu a auto jsem mohl nechat u kamaráda na dvoře - kamaráda s Passatem jsem už snad 10x odtahoval do servisu s různými problémy s elektronikou auta;

tak nevím - brácha má aktuálně Lagunu 1 ph1, rok 98 a zatím bez problémů. Martina má R19 Baccara, kterou jsme s obrovskou pomocí Roberta dali do kupy (problémy s únikem oleje z automatu - XXXXXXX předchozí majitel), můj táta má R9GTL v super stavu, já mám Nevadu, opravujeme všichni jen provozem opotřebené věci, problémy s elektronikou nejsou takové, aby stály za řeč - valná většina přátel, kteří mají koncernová (VW,Škoda, Seat, Audi) auta mají každou chvíli problémy, snad jedině 3 kamarádi, kteří mají Opel Astra a Vectra (2xA, 1xV) si nestěžují - pro mne to znamená jediné - speciálně starší/stará auta, co máme my, jsou poctivě dělaná, "moderní" vozy jsou počítány na životnost maximálně 5let, jinak si ten kopec závad vozů přátel nedokážu vysvětlit ...
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 464
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » pát bře 21, 2008 13:28

Tohle se tu pánové řešilo přeci už stokrát. Jsou tady neoddiskuvatelné problémy u starších ročníků modelových řad "II" a všeobecně se Renault nedrží na špici se spolehlivostí - známá fakta, ale věšet se z toho budou jen ti co si vytáhli černého petra a tak to může být u většiny značek.
To Lucni Konik:
v mém okolí je to ve věci Renault vs Škoda přesně naopak :wink:
Nijak zvlášť bych na "horké zprávy" neujížděl a hleděl bych si svého hnojiště... 8)
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » pát bře 21, 2008 14:56

Babik78 píše:To se nemá cenu vyjadřovat. Ať to porovnavájí k počtu odkontrolovaných aut, nebo počtu ujetých kilometrů za rok. Podejd by Porsche nebylo nejmene poruchove, kdyz je to sezoni auto. A ujede za 5let 15tis km, pak ani nemuze mit zadne poruchy. Pak tam prijede 5ti letý Megane s 250tis km a tam už asi nějaké opotřebení bude. Kdyby Renault byl tak špatná značka, tak proč novináří volí Renaulty za nejlepší auta roku a pak je v zápětí okamžitě pomlouvají??? Nějak mi to prostě nejde dohromady.
A okrem toho je renault vraj druha najpredavanejsia znacka po skodovke v europe (to som niekde pocul, tiez som o tom nevedel predtym, nekamenujte ma ak to nie je pravda :-) )
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 464
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » pát bře 21, 2008 16:09

...mimochodem, mám drobné tušení, že se tu míchají hrušky s jablkama.
Domnívám se, že "auto roku" se vyhlašuje dle sympatií "řidičů" vůči aktuálním modelům, případně tam může hrát role prodejnost, kdežto TUV je až statistika spolehlivosti v provozu.
Takže něco jako volba miss vs komentáře partnerů "missek" po pěti letech soužití..... :twisted:
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » pát bře 21, 2008 16:25

ta diskuze na strankach vyse uvedenych je docela zajimava jsou tam docela zajimavi lide, take sem tam napsal a reakce byla zajimava hm lide sou ruzni
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » pát bře 21, 2008 17:38

Alibaba píše:...mimochodem, mám drobné tušení, že se tu míchají hrušky s jablkama.
Domnívám se, že "auto roku" se vyhlašuje dle sympatií "řidičů" vůči aktuálním modelům, případně tam může hrát role prodejnost, kdežto TUV je až statistika spolehlivosti v provozu.
Takže něco jako volba miss vs komentáře partnerů "missek" po pěti letech soužití..... :twisted:
Máš pravdu, že jsem to trošku domotal, ale jsou to porad stejni novinari, kteri jednou na znacku pejou chvalu a hned v dalsi clanku by si to auto nekoupili. Me proste vadi ta neobjektivita teto statistiky. Je to to same, jako kdyz se dela pruzkum kdo koho bude volit. Kdyz si pzjdu stoupnout pred fabirku a vemu vzorek 120 lid vyhraje CSSD a kdyz pujdu pred banku tak vyhraje ODS. Vzorek 120 lidi neni dostatecne reprezentativnim vzorkem na to, abych z toho mohl vyvozovat nejake zavery. Ja osobne temto clanku neprikladam zadnou vahu.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » sob bře 22, 2008 09:20

Jen bych podotknul, že tvůrci statistiky TUV nejsou takoví blbci, aby v konečném výsledku nebyl zahrnut počet vozů jednotlivých modelů. Ta statistika je tvořená nějakou metodikou a vyjadřovat se k ní bez znalosti zpracování dat dost dobře nejde.

Stejně tak argument o počtu najetých km... Ano, Porsche na tom bude lépe vždy, ale co Škoda, Volkswagen, Peugeot, Citroen (průměrně skončily lépe). To jako s Renaultem se najede víc km než s výše uvedenými značkami? Blbost.

Měl jsem v životě 4 Renaulty a měl jsem je rád. V poruchovosti na tom nejsou nejlépe, respektive jsou na tom dost bídně. No a co? Stojí mi to za to, abych si léčil "mindrák poruchovosti" tím, že budu vykřikovat nesmysly o statistice, Fašounii a jiné?

Ivan

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » sob bře 22, 2008 09:31

Ivan Rous píše:Jen bych podotknul, že tvůrci statistiky TUV nejsou takoví blbci, aby v konečném výsledku nebyl zahrnut počet vozů jednotlivých modelů. Ta statistika je tvořená nějakou metodikou a vyjadřovat se k ní bez znalosti zpracování dat dost dobře nejde.

Stejně tak argument o počtu najetých km... Ano, Porsche na tom bude lépe vždy, ale co Škoda, Volkswagen, Peugeot, Citroen (průměrně skončily lépe). To jako s Renaultem se najede víc km než s výše uvedenými značkami? Blbost.

Měl jsem v životě 4 Renaulty a měl jsem je rád. V poruchovosti na tom nejsou nejlépe, respektive jsou na tom dost bídně. No a co? Stojí mi to za to, abych si léčil "mindrák poruchovosti" tím, že budu vykřikovat nesmysly o statistice, Fašounii a jiné?

Ivan
Ivane, nezlob se na me. Ale v tom podani jak je prezentovana v nasich mediich to nesmysl je nebo minimalne silne vytrzene z kontextu. Kdyz statisku, tak se vsemi udaji. Proste trideni, dle stari vozu neni zcela uplne objektivni.

PS: Nic jsem NEVYKRIKOVAL :wink: a zadny mindrak nemam. Aspon si to myslim :)
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » sob bře 22, 2008 09:51

A jak je prezentována? Tak, že v této statistice je Renault dost pod průměrem. No je! A tak je to i prezentováno. Očividně kupcům nových vozů to nevadí, neboť Renault je jedním z "největších" dovozců.

Já mám Felicii, ta je někde úplně na konci žebříčku. No a co? Je ta statistika špatná? Není. Ještě za Felicií je Twingo. Je ta statistika špatná? Není.

Prostě to tak je a i kdyby v tom měl TUV chyby, tak už jenom to, že léta se některé věci moc nemění, o něčem vypovídá. Prostě něco na tom bude, ale rozumnému člověku je to jedno (kupujeme auto a nějaká statistika je nám při výběru ukradená, stejně jako automobilka).

Ivan

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » sob bře 22, 2008 09:58

Ivan Rous píše:A jak je prezentována? Tak, že v této statistice je Renault dost pod průměrem. No je! A tak je to i prezentováno. Očividně kupcům nových vozů to nevadí, neboť Renault je jedním z "největších" dovozců.

Já mám Felicii, ta je někde úplně na konci žebříčku. No a co? Je ta statistika špatná? Není. Ještě za Felicií je Twingo. Je ta statistika špatná? Není.

Prostě to tak je a i kdyby v tom měl TUV chyby, tak už jenom to, že léta se některé věci moc nemění, o něčem vypovídá. Prostě něco na tom bude, ale rozumnému člověku je to jedno (kupujeme auto a nějaká statistika je nám při výběru ukradená, stejně jako automobilka).

Ivan
Ale já jsem přece nenapadl správnost statistiky. Jen jsem chtěl upozornit, že ne každá statistika je objektivní. Já věřím, že statistika je zpracovávána s německou pečlivostí a že sledují vícero údajů než je prezentováno. Řekl jsi správně, něco na tom bude. Ale bohužel mi přijde, že v čechách je TÜV dělaný etalon kvality a spolehlivosti ojetých vozů. :twisted:
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 445
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » sob bře 22, 2008 11:03

Jak ze všeho vyplývá, jedná se o pouhý součet závad a chyb na vozidlech bez hlubších statistických a hodnotících parametrů.

Můj názor je stejný jako na moji milovanou manželku. Taky má chybičky ale kuli nim se přeci nebudu rozvádět.

Takovým tatistikám NAZDAR !!! :bartmoon:

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » sob bře 22, 2008 11:34

TUV je spíše fraška, než pečlivě udělaná statistika.. Jsou tam uvedeny auta (model auta), která měla ten rok alespoň 500 kontrol TUV - žádné desetitisíce tam nejsou. Navíc bych doporučoval trochu projít, co se v té statistice považuje za vážnou technickou chybu (která se potom podepíše na hodnocené daného modelu) - jsou to například sjeté, nebo nerovnoměrně sjeté pneumatiky.. Jak se tohle dotýká kvality nebo spolehlivosti auta teda opravdu netuším..

Hodnota statisticky nulová.. Navíc mě zaujal Opel Omega mezi 2-3 letýma autama.. :lol:

Asi doprodávají v Německu skladovky.. :lol:

Další "poctivá" německá statistika je ADAC a tam poslední dobou vychází Renault přesně opačně..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » sob bře 22, 2008 12:12

Smx píše:
Hodnota statisticky nulová.. Navíc mě zaujal Opel Omega mezi 2-3 letýma autama.. :lol:

Asi doprodávají v Německu skladovky.. :lol:

Další "poctivá" německá statistika je ADAC a tam poslední dobou vychází Renault přesně opačně..
No nevím, ale do roku 2005 jsou výsledky téměř totožné... Japonci vedou, Renault podprůměr. Když se mrknu na roky výroby, resp. stáří u TUV, tak je to stejné... :roll: .

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » sob bře 22, 2008 12:26

Tak proč se něco takového neprojevuje v TUV ve kategorii 2-3 letá auta?
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » sob bře 22, 2008 15:17

Smx píše:Tak proč se něco takového neprojevuje v TUV ve kategorii 2-3 letá auta?
Neprojevuje? 14 japonců v první polovině, 6 v druhé, Renault začíná Meganem přesně v polovině na 56 místě, zbytek má jen v druhé polovině. V první čtvrtině jsou prakticky jen japonci a němci. Asi tak.

Prostě to tak nějak je. V reálu to ale může vypadat následovně. Auto za 500 000,- bude daleko méně poruchové, než auto za 350 000,-. Ale auto za 350 000,- má úplně stejné užitné, jízdní a estetické vlastnosti jako auto za 500 000,-, tzn. že i kdybych do levnějšího poruchovějšího vozu dal na opravách 100 000, stále je to lepší investice, než neporuchové auto za 500 000,-.

Proto nemá smysl nad tím meditovat, nebo dokazovat, jak ti oškliví němci si upravují výsledky a jak jsou ty statistiky špatné, když zrovna moje oblíbená značka na tom není nejlépe...

Ivan

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 480
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Příspěvek od trichopter » sob bře 22, 2008 16:41

Zdravým.Štatistiky tiež neuznávam,ale...
Mám v nemecku kolegu čo robí v Renaulte.On sám je renolták jak blázen má clio III sport.Jeho otec sa pozná s ludmi čo tam robia a podla nich Renaulty dobré autá nie sú.Mal by som si vraj kúpit Bmw,Audi.Pri Renaulte vraj treba rozobrat vela vecí,aby si sa dostal k poruche a autá robia trochen inak ako nemci-nespoľahlivo.Akoby poruchy boli z nedbanlivosti k subdodávateľom.A politika značky je toho dôkazom-oni kvalitne robiť asi ani nechcú,načo...
Ten mladý robí v servise a majú stále kopec a kopec roboty-nestíhajú.
On zase tvrdí že najviac opravuje Scenici.Tam ale tá nespokojnosť nie je tak vidno tak ako u nás,majú podstatne viac peňazí a pre nich to je oprava za pár drobných.Tam odkial som si doviezol auto je oblasť Renaultov.Tolko servisom a Renaultov som nevidel asi nikde v Nemecku.Je to severne od mesta Hof asi 50km.Tam ich zjavne majú radi,aj ked si myslým že to je oblasť s nedostatkom pracovných miest a tie autá sú pre nich lacnejšie než bavoráky a Audiny.
U nás ma kopec ľudí odhováralo od kúpi Renaultu.A kúpil som si ho aj tak-je to moj milááššek :lol:

:arrow: Ale tá cena...Hold nižšia stredná trieda je určite menej kvalitná.
Ale aj tak fandím renaultu.
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob bře 22, 2008 19:10

Štatistiky stoja za dve veci.
Kazí sa každé auto.
Mám človeka v Mercedese a kedykoľvek si idem po olej tak sa kochám pohľadom na pokazené Mercešity. Vždy ich je tam niekoľko a to sme malé mesto na východe slovenska kde si tých mercedesov veľa ľudí dovoliť nemôže. Čo ma najviac dostane je problém s koróziou :roll:
Na aute s cenovkou ktorá začína okolo milióna :tululum: a končí pri troch.

V BMW som mal kamaráta. Pre neho bola modla M5 ale vo všeobecnosti hovoril, že čo je BMW je super a nemá chyby. Trvalo to do chvíle než sa cez tlačenku dostal k nim na servis. Odvtedy je na Nissany :lol: Podľa jeho skúseností nie je na svete nič horšie než keď sa na BMW začne kaziť elektrika. Treba celý kus hodiť do šrotu a kúpiť nový. :P

Predajní na koncernové vozy máme niekoľko . A Aušity tam vídam pravidelne. Pokazené centrály, neštartujúce autá, odídené turbá ...

Kazia sa všetky autá, nezáleží na štatistike, nezáleží na značke a ani na cene auta. Proste je teraz taká móda, každý šetrí materiálom a ide s cenou dole. Všetko vyrába Čína a Taiwan. Niet sa čomu čudovať.

Tvrdiť že kúpiť tú alebo tú značku bude lepšia je zcestné, všade je šanca že človek trafí nepodarok a bude chodiť po servisoch.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob bře 22, 2008 19:20

Ivan Rous píše:
Smx píše:Tak proč se něco takového neprojevuje v TUV ve kategorii 2-3 letá auta?
Neprojevuje? 14 japonců v první polovině, 6 v druhé, Renault začíná Meganem přesně v polovině na 56 místě, zbytek má jen v druhé polovině. V první čtvrtině jsou prakticky jen japonci a němci. Asi tak.

Prostě to tak nějak je. V reálu to ale může vypadat následovně. Auto za 500 000,- bude daleko méně poruchové, než auto za 350 000,-. Ale auto za 350 000,- má úplně stejné užitné, jízdní a estetické vlastnosti jako auto za 500 000,-, tzn. že i kdybych do levnějšího poruchovějšího vozu dal na opravách 100 000, stále je to lepší investice, než neporuchové auto za 500 000,-.

Proto nemá smysl nad tím meditovat, nebo dokazovat, jak ti oškliví němci si upravují výsledky a jak jsou ty statistiky špatné, když zrovna moje oblíbená značka na tom není nejlépe...

Ivan
Ano přesně tak.

Sice nevím, jestli někdo statistiky upravuje nebo ne...ale je mi to celkem jedno.

Něco pravdy na tom určitě bude a Renault opravdu nebude patřit k těm spolehlivějším. Pravda je ovšem ta, že auta mají obecně málo poruch a každý ojedinělý případ tu statistiku ovlivňuje více, než je zdrávo.

V každém případě podepisuji Ivanův výrok.

Renault nabízí hodně peněz za málo muziky. Konkrétně u Megané II 1.9 dCi je rozdíl ceny oproti stejně vybavené Octávii (což ještě není etalon spolehlivosti) mnohem více než 100 tis. korun ve prospěch M II.

Tak dopr... na co mi je ta ehm spolehlivost u Oct II, když ji takto šíleně platím?
:arrow: Někdo ji potřebuje.
:arrow: Někdo si na něco hraje.
:arrow: Někdo si něco namlouvá.
:arrow: Já ale vím, že za těch 100 tis budu auto servisovat v Renaultu, udržovat a ještě 4 roky a platit naftu. Sem tam snad něco opravím.


wecka :D

wecka :D
Naposledy upravil(a) wc dne sob bře 22, 2008 21:43, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

lubosov
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: úte srp 29, 2006 18:30

Příspěvek od lubosov » sob bře 22, 2008 20:00

WC:
1. Nie je to celkom pravda, pri tom konkretnom <> TDi ti po 50t km /najazdíš cca za 2 roky -záruka v čudu/ odide turbo /velmi casta porucha tohto TDI/ a jeho oprava je cca práve tých "ušetrených" 100t.

2.Treba si polozit otazku preco <> dava take velke zlavy,

3.Preco maju zaruku len 2 roky /dalsiu si moze kazdy dokupit!?/ z tohto my vyplyva len jedna odpoved - predat co najviac vozidiel a na opravach sa zaraba ovela lepsie ako na predaji aut.

4.KIA zaruka 7 rokov, CHEVROLET zaruka 5 rokov - ze by reklama alebo marketingovy tah? Nemyslim, alebo si stoja za tym co vyrabaju?!!!!!!

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob bře 22, 2008 21:11

Chevrolet je spolu s celým GM na pokraji krachu s obrovskými dlžobami.
Kia - ukáže čas či si stoja za tým čo vyrábajú alebo budú dávať vyjadrenia o nesprávnom zaobchádzaní (tak ako to robili doteraz, Kia Sephia z palubnej dosky odlepené čalúnenie - neoprávnená reklamácia, poškodenie vzniklo častým parkovaním na slnku )

Ani Renault ani koncern VW turba nevyrába takže to isté turbo čo kúpiš s Renaultom nájdeš aj v Škodovke. Garrett Made in Slovenia alebo KKK Made in China. Môžeš si vybrať, obidve stoja za ..... :rocker:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob bře 22, 2008 21:49

lubosov píše:...
Tomu moc nerozumím, abych se přiznal :roll:

Ale 100 tis turbo nestojí, origo vyjdou do 25 tis, jinak opravy mimo serv. síť Renault i Škoda vychází do 10 tis. CZK

Za 100 tis. seženu druhý motor do čehokoliv. :D

Ale je fakt, že CEED a i30 pěkně tady těm VW a SHAME zvednou šunky !
I když mi ta auta moc neříkají, fandím jim !!!

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » ned bře 23, 2008 19:27

Anarki píše:Kazia sa všetky autá, nezáleží na štatistike, nezáleží na značke a ani na cene auta. Proste je teraz taká móda, každý šetrí materiálom a ide s cenou dole. Všetko vyrába Čína a Taiwan. Niet sa čomu čudovať.

Tvrdiť že kúpiť tú alebo tú značku bude lepšia je zcestné, všade je šanca že človek trafí nepodarok a bude chodiť po servisoch.
Anarki, v Číně a na Taiwanu se pro evropská auta vyrábí opravu máloco, neboť trvá přes 4 týdny to sem dovézt. To je pro automobilku jednodušší utáhnout své (východo)evropské dodavatele na ceně.
Evropské automobilky mají jinou filozofii než asijské. Asijské, zejména japonské automobilky si všechno vyrábějí samy nebo ve firmách, jež z velké části vlastní (a přivedou si je s sebou do továren v USA nebo do Evropy). Evropské naopak mají tendenci všechno outsourcovat, tedy dát jiným firmám, se kterými sice léta spolupracují, ale na každou skupinu dílů mají takové firmy 2-3 a nechají je mezi sebou soupeřit o "právo" dodávat.
Tak jako tak je výsledkem to, že výroba součástí probíhá buď přímo v zemi výroby nebo velmi blízko, nezřídka automobilka pronajme dodavateli montážní halu ve své fabrice hned vedle monážní haly automobilů (např. Plastimat ve Škodovce). Čili z Taiwanu nebo Číny toho moc nekupují.
Jinou věcí je zmiňovaná cenová válka - od jedné nejmenované společnosti jsem zaslechl, že dostali vážně míněnou poptávku automobilky na dodávky velkého množství turbodmychadel v ceně 100 EUR za jedno. Jak asi vypadá kvalita turba za 100 EUR? Můžeme se jen dohadovat, zda se takové turbo dožije aspoň konce záruky.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů