Laguna III GT přichází
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Laguna III GT přichází
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem o tom slyšel a dokonce jsem viděl i ten test, co byl v autosalonu...
panove, jestli to fakt vyjde a bude to takovej trhak, jak se povida, tak ta laguna bude moje, s tim pocitejte...
panove, jestli to fakt vyjde a bude to takovej trhak, jak se povida, tak ta laguna bude moje, s tim pocitejte...
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Už je na čase udělat Deja Vu a dát do Laguny opravdu pořádnej motor.
200 koní pro GT bylo v módě někdy v devadesátych letech ...
Co tak se vrátit na výslní a zas udělat jednu z nejsilnějších limuzin na světě
Chtělo by to něco jako byl Safrane Biturbo a to při dnešní technologii nedělá problém udělat z 3,0 V6 nějakých 300 koní
200 koní pro GT bylo v módě někdy v devadesátych letech ...
Co tak se vrátit na výslní a zas udělat jednu z nejsilnějších limuzin na světě
Chtělo by to něco jako byl Safrane Biturbo a to při dnešní technologii nedělá problém udělat z 3,0 V6 nějakých 300 koní
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Vypada to moooc hezky Ale....
prvni nesmysl je srovnavat motor 2.0 s motorem 4.2 V8 s 309kW v audine nebo bumera M3, kdyz uz srovnavat, tak stejnou kubaturu. To nemluvim o tom, ze autor napsal, ze tyhle vozy pokori, to je podle me blbost dalsi... Neco jinyho je treba dCicko z laguny II ktery bylo nejsilnejsi ze vsech ! dvoulitru ! (bmw, audi...)
M3, RS4, Lexus... to jsou auta uplne jinde... autor by clanku by se mel trochu zamyslet, asi se nechal az moc unest !!!
Jinak lagunu nechci kritizovat, libi se mi, ale tohle je fakt neobjektivni...
prvni nesmysl je srovnavat motor 2.0 s motorem 4.2 V8 s 309kW v audine nebo bumera M3, kdyz uz srovnavat, tak stejnou kubaturu. To nemluvim o tom, ze autor napsal, ze tyhle vozy pokori, to je podle me blbost dalsi... Neco jinyho je treba dCicko z laguny II ktery bylo nejsilnejsi ze vsech ! dvoulitru ! (bmw, audi...)
M3, RS4, Lexus... to jsou auta uplne jinde... autor by clanku by se mel trochu zamyslet, asi se nechal az moc unest !!!
Jinak lagunu nechci kritizovat, libi se mi, ale tohle je fakt neobjektivni...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že by sis měl přečíst tohleSmx píše: Cokoliv silnějšího by chtělo pohon všech kol a to zatím Laguna neměla a nemá..
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... ster/12999
Je to docela starý článek takže myslím, že jediný co je potřeba je dát dohromady pořádny motor s pořádnym podvozkem a pohonem všech kol.... Plus dobrou reklamu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
BRAVO !!!
Další stupeň k totálně aktivnímu řízení podvozku (použitému v F1, než ho zakázali)
Ten systém je dávno vymyšlený a vyvinutý, bohužel jeho cena je zřejmě závratná...
Věřím, že L III coupé bude dobrá. Jenom doufám, že to mají opravdu odladěné a auta nebudou víc v servise než na cestě.
Ještě to chce motorr 3.0 V6 dCi 230kW a benzín 3.0 V6 250 kW a bude to ono !
Jeden z těch motorů Renault už vyvíjí... výkon jsem ale střelil.
wecka
Další stupeň k totálně aktivnímu řízení podvozku (použitému v F1, než ho zakázali)
Ten systém je dávno vymyšlený a vyvinutý, bohužel jeho cena je zřejmě závratná...
Věřím, že L III coupé bude dobrá. Jenom doufám, že to mají opravdu odladěné a auta nebudou víc v servise než na cestě.
Ještě to chce motorr 3.0 V6 dCi 230kW a benzín 3.0 V6 250 kW a bude to ono !
Jeden z těch motorů Renault už vyvíjí... výkon jsem ale střelil.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak ať na tu pitomou Lagunu hodí podvozek z novýho GT-R a motor 3,8 V6 Biturbo
Prostě ať už se proberou ze zimního spánku a dělají něco pořádnýho
Prostě ať už se proberou ze zimního spánku a dělají něco pořádnýho
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Anarki, Anarki.... Laguna je Laguna.... prober seAnarki píše:Tak ať na tu pitomou Lagunu hodí podvozek z novýho GT-R a motor 3,8 V6 Biturbo
Prostě ať už se proberou ze zimního spánku a dělají něco pořádnýho
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak jo, neovládl jsem se, promiň ale pořád jenom poslouchám že se něco nedá nebo že je to složitý. Už mě to nebaví tak jsem to trochu okořenil
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Laguna GT s benzínovým přeplňovaným dvoulitrem zrychlí z 0-100ku za 7,8s a 1000m s pevným startem zvládne za 28s. S motorem 2,0 dCi 180k zrychlí na stovku za 8,5s a kilometr zvládne za 29,6s. Tyto hodnoty mi přijdou pro rodinného kombíka jako velmi dobré. Jízdní vlastnosti by podle dosavadních informací měli být díky aktivnímu podvozku neuvěřitelné, počkejme si až bude možnost se s ní svézt. Co ještě chcete víc? Ano Laguna Coupé by si jistě zasloužila něco výkonnějšícho a šestiválcového... doufejme že Renault naše přání vyslyší a máme se na co těšit.
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Nezlob se na mě Honzo ale už v roce 1985 dokázala R25 V6 Turbo zrychlit z 0-100 km/h za 7,7 vteřiny a v roce 1989 za 7,4 vteřiny.
To je x let dozadu.
Luxusní auta si nekupují obyčejní lidé co koukají na spotřebu a výdavky s ní spojený. Kupují si ji lidé pro radost co do jisté míry nevědí co s penězi.
Proto u Mercedesu třeba ještě pořád "žije" 5,5 litrový osmiválec. Nechci aby z laguny udělali Supersport, chci od něj prostě trochu víc než jen směšných +/- 200 koní které jsou stropem automobilky už víc než 20 let.
To je x let dozadu.
Luxusní auta si nekupují obyčejní lidé co koukají na spotřebu a výdavky s ní spojený. Kupují si ji lidé pro radost co do jisté míry nevědí co s penězi.
Proto u Mercedesu třeba ještě pořád "žije" 5,5 litrový osmiválec. Nechci aby z laguny udělali Supersport, chci od něj prostě trochu víc než jen směšných +/- 200 koní které jsou stropem automobilky už víc než 20 let.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
V tomto máš pravdu. Renaultu chybí zástupce nejvyšší třídy. Vel Satis je moc povedené autíčko s dobrými motory (3,5 V6), ale bohužel ho zasklili marketingem. Je moc velká škoda, že mu nevěnovali více pozornosti. Mám z toho všeho dojem, jakoby se renault držel zpatky. Vyrábí auta pro nejnižší cenové kategorie a do těch vyšších se mu moc nechce. Nevím čímto. V minulosti vyšším třídam dominoval. Považuju to za hrubou chybu vrcholového managementu, že nechali renaulta sklouznout do nižších tříd. Nejhorší je, že už i média renaulta vidí jako výrobce levných aut. Vzpomeňme na jeden z testu loňského Světa motoru, kde srovnávali vedle sebe: Dacia Logan, Renault Megane II Sedan, Renault Thalia. Přiznávám, že toto je extrém, který mě na dlouhou dobu zvedl ze židle. Nicméně svědčí to o aktuálním image značky. Jsem z toho smutný. Zvláště když vím, jak dobré auta renault umí.Anarki píše:Nezlob se na mě Honzo ale už v roce 1985 dokázala R25 V6 Turbo zrychlit z 0-100 km/h za 7,7 vteřiny a v roce 1989 za 7,4 vteřiny.
To je x let dozadu.
Luxusní auta si nekupují obyčejní lidé co koukají na spotřebu a výdavky s ní spojený. Kupují si ji lidé pro radost co do jisté míry nevědí co s penězi.
Proto u Mercedesu třeba ještě pořád "žije" 5,5 litrový osmiválec. Nechci aby z laguny udělali Supersport, chci od něj prostě trochu víc než jen směšných +/- 200 koní které jsou stropem automobilky už víc než 20 let.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
- petusko2222
- Junior member
- Příspěvky: 145
- Registrován: pon kvě 05, 2008 09:18
- Bydliště: KE - okolie
Nova Lagi GT
Toto bude trocha obsirnejsi prispevok, ale z vlastnej skusenosti a mnohi mi asi nebudu verit ale stoji za precitanie!!! No tak pani, mal som moznost vyskusat novu lagunu GT liftback 2.0 dCi s manualnou prevodovkou, asi na 20 kilometrovej ceste, plnej klukatych zakrut a prudkych vracakov. A poviem vam, ze toto je ten najlepsi podvozok auta na svete ( nemyslim nejake upravene specialy, ale seriove auta ). Slovami sa to da tazko opisat, to si musi vyskusat clovek sam na vlastnej kozi. Spociatku som isiel dost opatrne, ale i tak dost svizne. No po stvrtej opatrnej zakrute som si povedal ze to auto musim vytazit viac. Tak som pred prudkou zakrutou nebrzdil, ale zatocil volantom, podradil a pridal! Je to neskutocne, mal som pocit ze cim rychlejsie to auto cez zakrutu zeniem tym lepsie drzi stopu. Cez ostre zatacky (90 stupnove) som preletel rychlostou 70 - 90 kmh! Neuveritelne drzanie stopy a to pretazenie! Som sa musel drzat volantu aby som nepreletel na miesto spolujazdca, hi hi. Pre porovnanie su to zatacky asi take, cez ktore sa osobne neopovazim ist viac ako 40 - 50 kmh! A to uz je auto naklonene a piskaju gumy! Ale na GTcku gumy nepiskali!!! Vobec!!! No a 180 stupnove vracaky v rychlosti cca 60 kmh?! Som asi blazon, ale toto sa neda rychlejsie prejst ako 30kmh na dvojke. Ja som v zakrute supol z dvojky do trojky a plyn na podlahu! A silno pochybujem ze som sa priblizil limitom toho auta. To by musel otestovat nejaky profesionalny jazdec. Vsetky jazdne vlastnosti boli skusane bez kontrovania volantom, alebo rucnou brzdou atd... Nie, nic take! Len zatocit do zatacky a to je vsetko. A este som sa drzal vo svojom pruhu, keby som prechadzal z pruhu do pruhu tak si tie rychlosti nechcem ani predstavit. To auto vyrazne potlaca fyzikalne zakony, pri prudkom prejazde zatacky citite akoby niekto/nieco tlacilo auto do zakruty!!! Nie prec z cesty, odstrediva sila mala asi obednajsiu prestavku ked som sa na tom GTcku prehanal. No a este som lutoval tu krehku chudinku z renaultu co isla so mnou na tu skusobnu jazdu. Bolo jej velmi spatne, aj po skonceni jazdy sa musela davat dokopy, ale ze sa na to psychicky pripravovala cely den ( mal som jazdu dohodnutu uz od rana ). A mne sa tiez nenormalne krutila hlava po tej jazde. Teraz mam pre porovnanie Lagi grandtour 1.9 dCi, 2002 po chipe 140 PS.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů