Laguna III GT přichází

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Laguna III GT přichází

Příspěvek od Smx » úte bře 04, 2008 17:34

Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Foka
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: pon kvě 28, 2007 14:10
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Foka » úte bře 04, 2008 17:45

pekne, ale neviem ci strci do kapsy M3 a RS4, ved ta RS4 je na ceste ako prikovana je to skoro okruhovy special.. Ten kto to pisal nevidel RS4 ani stat na obrazku nieto este v akcii..
Clio I 16v

Uživatelský avatar
MaD@x
Člen RCČR
Příspěvky: 1267
Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaD@x » úte bře 04, 2008 17:47

Už jsem o tom slyšel a dokonce jsem viděl i ten test, co byl v autosalonu...

panove, jestli to fakt vyjde a bude to takovej trhak, jak se povida, tak ta laguna bude moje, s tim pocitejte... :twisted:
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře

Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » úte bře 04, 2008 17:58

Dobrá zpráva je hlavně to, že bude mít Laguna III konečně pořádný motor.. :D
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

GT

Příspěvek od rxe » úte bře 04, 2008 22:37

tak to si na to pockam, a chcem to casom aj ja :D

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř bře 05, 2008 00:52

Už je na čase udělat Deja Vu a dát do Laguny opravdu pořádnej motor.
200 koní pro GT bylo v módě někdy v devadesátych letech ...

Co tak se vrátit na výslní a zas udělat jednu z nejsilnějších limuzin na světě :scratch:
Chtělo by to něco jako byl Safrane Biturbo :twisted: a to při dnešní technologii nedělá problém udělat z 3,0 V6 nějakých 300 koní :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » stř bře 05, 2008 08:50

Problém je v tom, že i těch 205 koníků současného GT má jenom přední náprava občas docela problém přenést na silnici.. Cokoliv silnějšího by chtělo pohon všech kol a to zatím Laguna neměla a nemá.. :wink:
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Cawba
Starting member
Příspěvky: 87
Registrován: úte lis 06, 2007 14:01

Příspěvek od Cawba » stř bře 05, 2008 09:20

Vypada to moooc hezky :) Ale....
prvni nesmysl je srovnavat motor 2.0 s motorem 4.2 V8 s 309kW v audine nebo bumera M3, kdyz uz srovnavat, tak stejnou kubaturu. To nemluvim o tom, ze autor napsal, ze tyhle vozy pokori, to je podle me blbost dalsi... Neco jinyho je treba dCicko z laguny II ktery bylo nejsilnejsi ze vsech ! dvoulitru ! (bmw, audi...)
M3, RS4, Lexus... to jsou auta uplne jinde... autor by clanku by se mel trochu zamyslet, asi se nechal az moc unest :lol: !!!
Jinak lagunu nechci kritizovat, libi se mi, ale tohle je fakt neobjektivni...

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » stř bře 05, 2008 09:32

Jestli to nebude tím, že autor článku má sám Lagunu.. :lol:
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř bře 05, 2008 19:20

Smx píše: Cokoliv silnějšího by chtělo pohon všech kol a to zatím Laguna neměla a nemá.. :wink:
Myslím, že by sis měl přečíst tohle :wink:

http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... ster/12999

Je to docela starý článek takže myslím, že jediný co je potřeba je dát dohromady pořádny motor s pořádnym podvozkem a pohonem všech kol.... Plus dobrou reklamu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » stř bře 05, 2008 19:52

No ale vždyť přesně to píšu.. Konečně trochu pořádný motor a podvozek, ale pokud by byl ještě výkonější motor, tak to chce taky pohon všech kol..

Mě osobně občas problikne ESP na suché silnici i na trojku.. :wink:
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » ned bře 23, 2008 10:30

BRAVO !!!

Další stupeň k totálně aktivnímu řízení podvozku (použitému v F1, než ho zakázali)

Ten systém je dávno vymyšlený a vyvinutý, bohužel jeho cena je zřejmě závratná...

Věřím, že L III coupé bude dobrá. Jenom doufám, že to mají opravdu odladěné a auta nebudou víc v servise než na cestě.

Ještě to chce motorr 3.0 V6 dCi 230kW a benzín 3.0 V6 250 kW a bude to ono !

Jeden z těch motorů Renault už vyvíjí... výkon jsem ale střelil. :wink:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » ned bře 23, 2008 17:32

Otázkou taky je, zda se dá takový podvozek nějak bezproblémově zkombinovat s pohonem všech kol? Bojím se, že to tak jednoduché nebude a při tom výkonu, po kterém všichni voláme, to jinak fungovat nebude.. :roll:
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned bře 23, 2008 21:04

Tak ať na tu pitomou Lagunu hodí podvozek z novýho GT-R a motor 3,8 V6 Biturbo :twisted:
Prostě ať už se proberou ze zimního spánku a dělají něco pořádnýho :lol:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon bře 24, 2008 12:58

Anarki píše:Tak ať na tu pitomou Lagunu hodí podvozek z novýho GT-R a motor 3,8 V6 Biturbo :twisted:
Prostě ať už se proberou ze zimního spánku a dělají něco pořádnýho :lol:
Anarki, Anarki.... Laguna je Laguna.... prober se
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon bře 24, 2008 13:02

Tak jo, neovládl jsem se, promiň ale pořád jenom poslouchám že se něco nedá nebo že je to složitý. Už mě to nebaví tak jsem to trochu okořenil :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon bře 24, 2008 13:03

Laguna GT s benzínovým přeplňovaným dvoulitrem zrychlí z 0-100ku za 7,8s a 1000m s pevným startem zvládne za 28s. S motorem 2,0 dCi 180k zrychlí na stovku za 8,5s a kilometr zvládne za 29,6s. Tyto hodnoty mi přijdou pro rodinného kombíka jako velmi dobré. Jízdní vlastnosti by podle dosavadních informací měli být díky aktivnímu podvozku neuvěřitelné, počkejme si až bude možnost se s ní svézt. Co ještě chcete víc? Ano Laguna Coupé by si jistě zasloužila něco výkonnějšícho a šestiválcového... doufejme že Renault naše přání vyslyší a máme se na co těšit.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon bře 24, 2008 13:21

Nezlob se na mě Honzo ale už v roce 1985 dokázala R25 V6 Turbo zrychlit z 0-100 km/h za 7,7 vteřiny a v roce 1989 za 7,4 vteřiny.
To je x let dozadu. :idea:

Luxusní auta si nekupují obyčejní lidé co koukají na spotřebu a výdavky s ní spojený. Kupují si ji lidé pro radost co do jisté míry nevědí co s penězi.
Proto u Mercedesu třeba ještě pořád "žije" 5,5 litrový osmiválec. Nechci aby z laguny udělali Supersport, chci od něj prostě trochu víc než jen směšných +/- 200 koní které jsou stropem automobilky už víc než 20 let.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » úte dub 29, 2008 08:12

Anarki píše:Nezlob se na mě Honzo ale už v roce 1985 dokázala R25 V6 Turbo zrychlit z 0-100 km/h za 7,7 vteřiny a v roce 1989 za 7,4 vteřiny.
To je x let dozadu. :idea:

Luxusní auta si nekupují obyčejní lidé co koukají na spotřebu a výdavky s ní spojený. Kupují si ji lidé pro radost co do jisté míry nevědí co s penězi.
Proto u Mercedesu třeba ještě pořád "žije" 5,5 litrový osmiválec. Nechci aby z laguny udělali Supersport, chci od něj prostě trochu víc než jen směšných +/- 200 koní které jsou stropem automobilky už víc než 20 let.
V tomto máš pravdu. Renaultu chybí zástupce nejvyšší třídy. Vel Satis je moc povedené autíčko s dobrými motory (3,5 V6), ale bohužel ho zasklili marketingem. Je moc velká škoda, že mu nevěnovali více pozornosti. Mám z toho všeho dojem, jakoby se renault držel zpatky. Vyrábí auta pro nejnižší cenové kategorie a do těch vyšších se mu moc nechce. Nevím čímto. V minulosti vyšším třídam dominoval. Považuju to za hrubou chybu vrcholového managementu, že nechali renaulta sklouznout do nižších tříd. Nejhorší je, že už i média renaulta vidí jako výrobce levných aut. Vzpomeňme na jeden z testu loňského Světa motoru, kde srovnávali vedle sebe: Dacia Logan, Renault Megane II Sedan, Renault Thalia. Přiznávám, že toto je extrém, který mě na dlouhou dobu zvedl ze židle. Nicméně svědčí to o aktuálním image značky. Jsem z toho smutný. Zvláště když vím, jak dobré auta renault umí.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » ned kvě 04, 2008 10:10

Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
petusko2222
Junior member
Příspěvky: 145
Registrován: pon kvě 05, 2008 09:18
Bydliště: KE - okolie

Nova Lagi GT

Příspěvek od petusko2222 » úte srp 12, 2008 15:11

Toto bude trocha obsirnejsi prispevok, ale z vlastnej skusenosti a mnohi mi asi nebudu verit ale stoji za precitanie!!! No tak pani, mal som moznost vyskusat novu lagunu GT liftback 2.0 dCi s manualnou prevodovkou, asi na 20 kilometrovej ceste, plnej klukatych zakrut a prudkych vracakov. A poviem vam, ze toto je ten najlepsi podvozok auta na svete ( nemyslim nejake upravene specialy, ale seriove auta ). Slovami sa to da tazko opisat, to si musi vyskusat clovek sam na vlastnej kozi. Spociatku som isiel dost opatrne, ale i tak dost svizne. No po stvrtej opatrnej zakrute som si povedal ze to auto musim vytazit viac. Tak som pred prudkou zakrutou nebrzdil, ale zatocil volantom, podradil a pridal! Je to neskutocne, mal som pocit ze cim rychlejsie to auto cez zakrutu zeniem tym lepsie drzi stopu. Cez ostre zatacky (90 stupnove) som preletel rychlostou 70 - 90 kmh! Neuveritelne drzanie stopy a to pretazenie! Som sa musel drzat volantu aby som nepreletel na miesto spolujazdca, hi hi. Pre porovnanie su to zatacky asi take, cez ktore sa osobne neopovazim ist viac ako 40 - 50 kmh! A to uz je auto naklonene a piskaju gumy! Ale na GTcku gumy nepiskali!!! Vobec!!! No a 180 stupnove vracaky v rychlosti cca 60 kmh?! Som asi blazon, ale toto sa neda rychlejsie prejst ako 30kmh na dvojke. Ja som v zakrute supol z dvojky do trojky a plyn na podlahu! A silno pochybujem ze som sa priblizil limitom toho auta. To by musel otestovat nejaky profesionalny jazdec. Vsetky jazdne vlastnosti boli skusane bez kontrovania volantom, alebo rucnou brzdou atd... Nie, nic take! Len zatocit do zatacky a to je vsetko. A este som sa drzal vo svojom pruhu, keby som prechadzal z pruhu do pruhu tak si tie rychlosti nechcem ani predstavit. To auto vyrazne potlaca fyzikalne zakony, pri prudkom prejazde zatacky citite akoby niekto/nieco tlacilo auto do zakruty!!! Nie prec z cesty, odstrediva sila mala asi obednajsiu prestavku ked som sa na tom GTcku prehanal. No a este som lutoval tu krehku chudinku z renaultu co isla so mnou na tu skusobnu jazdu. Bolo jej velmi spatne, aj po skonceni jazdy sa musela davat dokopy, ale ze sa na to psychicky pripravovala cely den ( mal som jazdu dohodnutu uz od rana ). A mne sa tiez nenormalne krutila hlava po tej jazde. Teraz mam pre porovnanie Lagi grandtour 1.9 dCi, 2002 po chipe 140 PS.

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů