Výběr nového auta... Co?

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Výběr nového auta... Co?

Příspěvek od Ivan Rous » čtv úno 14, 2008 20:41

Otec si bude za nějaký čas kupovat firemní auto a zatím předběžně uvažujeme co by to mělo být.

Co za auto když vím že:
1. Vrzání "laciných" plastů je všem fuk
2. Mělo by to vydržet občasnou polní cestu (co to je, že ... no prostě nasazení jak v Rumunsku)
3. Velký kufr, hranaté tvary
4. Ne Fabie, je i v Combi malá a kufr do kulata
5. Zatím mi vychází Dacia Logan MCV (a hrozně se mi líbí), nebo Kangoo, Partner, Berlingo

Co za motor, když vím že:
1. Naftu ne
2. Obsah do max! 1.6
3. Po první garančce se na cesty do servisu každej vykašle a pojede se tam, až se něco porouchá... Prostě by to mělo najet alespoň 200 000,- bez nějakých nezbytných výměn rozvodů za nehorázné peníze
4. Výkon je každému "egal", bere se vše nad 55 kW

Třeba, když se na to mrkne někdo z vás, tak ho okamžitě napadne nějaká varianta a problém bude vyřešen.

(Pneumatiky, výbavu, a další serepetičky není nutno řešit... :wink: )

Díky

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv úno 14, 2008 21:17

Ahoj Ivane,

pokud jsou ty požadavky takové, jak píšeš, jděte do Loganu MCV 1,4. Tam fakt chybu neuděláš.
Je to relativně vysoké auto s obrovským kufrem za malé peníze. Prostě value for money.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » čtv úno 14, 2008 21:40

Je to služebníček za bezkonkurenční peníze. :t18:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pát úno 15, 2008 06:32

myslím že ale 200tis km bez poruchy neujede. (žádný z toho seznamu, a možná žádné současné)
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » pát úno 15, 2008 07:41

U toho motoru mi jde o jediné: Aby měl vzhledem k obsahu nepříliš vysoký výkon. Něco jako byla 1.3 MPI ve Feldě. Měli jsme dohromady 3 Felicie a třeba moje stávající má už 200 000 km s jedinou opravou na bloku - výměna o-kroužku za cca 10 Kč. Jinak na motoru nebyla žádná oprava. První služební felda najela 300 000 km za pár let, také bez jediné opravy (co si pamatuji odešel jen alternátor) na motoru.
Zdá se mi, že je to tím, že z takového motoru nikdo nesosal žádný velký výkony.
R25 na tom byla podobně. Tam jsem zjistil rok výroby až z rozvodovýho řemenu, na kterém bylo datum 1984. Mnoho mechaniků se dušovalo, že to auto musí mít za sebou půl miliónu, a přitom na rozvody se ani nešáhlo.

No... Vím, že dnes jsou to divné požadavky...

Ivan

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » pát úno 15, 2008 09:08

Zatím jsi nenapsal, jestli to má být jenom od Renaultu, nebo je možná i jiná značka a hlavně nastav nějaký strop pro finance..

Já bych například u služebního šel i do korejců - taková Kia Ceed SW by byla pěkná, ale jestli to není už přes limit..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát úno 15, 2008 19:54

Čtu si Ivanův první příspěvek, jsem u bodu č.3 a jednoznačně u mě padla volba na Logana MCV. To auto bude plně vyhovovat a mně se prostě líbí :D A jsem rád, že nejsem sám :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
ren.e
Junior member
Příspěvky: 224
Registrován: stř úno 06, 2008 21:28
Bydliště: Opavsko

Příspěvek od ren.e » pát úno 15, 2008 21:54

No mně podle těch požadavků vychází leda Trabant kombi :rocker:
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW

Uživatelský avatar
Andy4
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: čtv čer 21, 2007 18:55
Bydliště: SR-KE/KS

Příspěvek od Andy4 » sob úno 16, 2008 01:43

jakub píše:myslím že ale 200tis km bez poruchy neujede. (žádný z toho seznamu, a možná žádné současné)
Otec má už tredie BERLINGO:

1. 1,8D "96 - cez 400tis KM. Motor bez problémov, len predpis údržba
2. 1,9D "99 - pri 250tis KM zrušené na totálku, okrem plaváku v nádrži žiadny problém
3. 2,0 HDI "05- dačo okolo 100tis, rovnaký problém s ukazovateľom paliva ako pri č.2, inak je to pracant ako sa patrí. !!!

A Logan bude takisto fungovať až kým neznhije
bolo Clio II/IV komplet RS look

Uživatelský avatar
ren.e
Junior member
Příspěvky: 224
Registrován: stř úno 06, 2008 21:28
Bydliště: Opavsko

Příspěvek od ren.e » sob úno 16, 2008 08:53

Pokud byste případné berlingo/partnera moc naklákali, Odejde zadní náprava
repas se pohybuje okolo 15000,-.
Stává se to někde kolem 150000 km, ale opravdu záleží na tom, co se v tom vozí.
Měl jsem Berlingo 1,8 d r.v. 1998- lenochod, krátká pětka, ale do města dobrý, dovezená z Německa mně najela 280000km bez poruchy, až na 1 žhavičku,
Pak bylo 2,0 HDI r.v. 2001, nové v ČR, 350000km, Jen servisní práce a spojka při 280000km,
Ale známý koupil To samé HDI nové v roce 2003, první 3 měsíce jezdil jen do servisu, a na motoru mu odešlo snad vše, z čeho je složen a je krajně nespokojen.
Takže při výběru auta vám přeji šťastnou ruku, ať netrefíte na zmetek :wink:
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW

Petr Gejdoš
Advanced member
Příspěvky: 447
Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Petr Gejdoš » sob úno 16, 2008 23:05

Asi bych šel za tohoto zadání do Loganu MCV s motorem 1,6. Ten motor je pro velikost tohoto auta přiměřenější, než 1,4 s 55 kW. Prostě i pro naprosto klidné ježdění by byl vhodnější a rozdíl v ceně tuším není až zas tak velký. Na pojistce se to neprojeví a předpokládám jednak větší životnost a nakonec i menší spotřebu - přec jen se dá čekat, že to auto asi bude vozit jakési náklady.

Za předpokladu slušného zacházení bych z toho neměl strach, že se to bude kazit - chce to prostě si auta všímat, většinu závad totiž každý stroj avizuje dopředu. Sám jsem měl dost podobné zadání před půl rokem a dost jsem váhal, zda nesáhnu po naprosto utilitárním řešení - tedy Logan MCV. Nakonec jsem ale vzal Mégane Grandtour 1,6 - nemohl jsem odolat cenové nabídce, kdyžtě jsem dostal limit 400 000 korun a hladce jsem se do něj vlezl v té nejlepší výbavě !

Ale skutečně jsem vážně uvažoval i o tom Loganu. Jenže u mě rozhodlo i to, že přece jen s tím autem jezdívám docela často i dálkové a že má trošku reprezentovat - tedy Mégane byl vhodnější. Ale cenový poměr navzdory velkorysé nabídce u Mégane byl stále prakticky 1 ku 2. Čili při naprosto utilitárních požadavcích je volba Loganu jasná. A dopřál bych si klidně pak i nějaké doplňky - třebas klíma, počítač či ABS nejsou k zahození. Na druhou stranu - co na autě není, to se nezkazí, hm :)
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP

Uživatelský avatar
Ing. Milan Voda
Člen RCČR
Příspěvky: 729
Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ing. Milan Voda » ned úno 17, 2008 18:25

Postřeh z naší firmy. Máme 3 ks 3 a půl roku stará Berlinga - nákladáčky, já mu dával zabrat a jezdí doteď. Kolega byl mírnější, pak to před rokem předal jinému, taky klidas a totálně se mu teď vys.ala převodovka. Píšu to tak sprostě proto, že šla fakt do kytek. Máme všichni 3 nalítáno tak 120-150.000 km a nebýt tohohle tak bez problémů. Ten Logan kombík mi napad, hned na začátku, aniž bych četl další, neb to není doddávka ale osobák a asi vyjde levněji nákup i servis.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Příspěvek od martinecondrej » pon úno 18, 2008 10:35

Taky stojí za zvážení bezpečnost. Logan v tom není zrovna přeborník. Když jsem ho okukoval, tak mi prodejce říkal, že lépe vyjde Megan, jak po stránce peněz, bezpečnosti a taky antikorozní ochrany. Logan dejme tomu, pokud chceš mít chudobku bez posilovače, atd.
Megan Grandtour 1,4 včetně klimy 357000,- a nečeká se na něj půl roku jako na Logana.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon úno 18, 2008 14:27

M II je úplně jiná kategorie.

Hlas pro MCV . Ten kufr je bezkonkurenční. Jinak je to normální spotřební auto.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » sob bře 22, 2008 09:26

Tak poslední výsledek je, že to bude něco jako:
Peugeot Partner, Citroen Berlingo, Renault Kangoo a jim podobné vozy.

Poslední hledisko výběru jsou povinné výměny: Tzn. bereme auto, do kterého se během 250 000 km naleje nejméně nových "povinných" (rozvody atd.) součástek u benzinového motoru 1.4 - 1.6 .

Trapné je, že to nemohu nikde na netu sehnat. Nekápnul jste na to někde někdo. Jinak to budu muset všechno obvolávat.

Ivan

pirduch
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: ned pro 11, 2005 18:27
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od pirduch » stř bře 26, 2008 12:51

S ohledem na začátek prodeje Kangoo II by měla být finančně zajímavá nabídka Kangoo I Storia...
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » ned kvě 04, 2008 09:32

Tak máme (otec má) objednané auto. Otec to nakonec nechal na mně a po pravdě jsem se dost nasmál. Vybral jsem C4 za celkem srandovní peníze a potřeboval jsem otce dotáhnout do prodejny. To se mi po dvou dnech podařilo a vypadalo to následovně:

Otec stojí, kouká na auto, vidí ho poprvé v životě a říká "Hmmm..., tak to podepíšeme" Rozhovor pokračoval po příchodu vedoucího (jinak dobrej týpek) asi následovně:

Prod.: "Tohle auto má..."
Ot.: "To mě nezajímá"
Prod.: "Ale..."
Ot.: " To je jedno, kdy bude...?"
Prod.: "Verze bez rádia je za měsíc"
Ot.: "Tak rychle s rádiem!"
Prod.: "Barvy máme..."
Ot.: "To je úplně jedno"
Prod.: "Červená, stříbrná aluminium, stříbrná noir, ........."
Ot.: "To je jedno, třeba stříbrnou"
Prod.: "A kterou...?
Ot.: "Ježíši, to je jedno"
Prod.: " Leasing bude (vyjmenování nějakých podrobností)...."
Ot.: "Jo..."
Prod.: "Chcete ještě něco, výbava..."
Ot.: "Ne."
Já: "Nechceš se do toho alepoň posadit?"
Ot.: "Není třeba"

Myslím, že u nich nikdo auto rychleji nekoupil...
:D

Ivan

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » ned kvě 04, 2008 09:44

HAHAHAHAHA.....toe doooobréé... :D :D :D

:D :D :D :D :D :D

Tak přesně takhle se to nedělá :wink:

Pečlivým výběrem, sháněním, zapojením všech známostí a správným načasováním koupě se dají ušetřit nemalé peníze a to se určitě vyplatí.
Ale dá se udělat hodně.

U Citroënu se dají vydyndat slušné slevy a jestli někdo má známého prodejce a strčí mu něco do kapsy, mohla by být cena hodně zajímavá.
Sám jsem nad C4 uvažoval a je to určitě jeden z vozů, které jsou moc hezké a za slušné peníze.

Každopádně gratuluji ke koupi a ať dobře slouží ! :D

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » ned kvě 04, 2008 10:44

U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze. :evil:
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned kvě 04, 2008 11:14

Regis píše:U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze. :evil:
To u Fábie taky :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned kvě 04, 2008 11:57

Přeji ti hodně štěstí s Citroshitem Ivane a držím palce abys jednoho rána nenalezl svoje auto takhle.

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/CitroenBurn

Pyrokynézou nejčastěji trpí také C3.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned kvě 04, 2008 12:02

Šamša píše:
Regis píše:U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze. :evil:
To u Fábie taky :D
Ale prdlajs, nedělejte z velblouda ještě většího velblouda :D Stavoval se u mě nedávno jeden příbuzný, se služební fábií. Říkám mu při vjíždění do brány, že mu nesvítí LP světlo, ať si vymění žárovku, že bych za ty nesvítící auta v protisměru rovnou střílel :evil: On že to nejde, že to dá pozítří do servisu, že se na to musí sundat nárazník či co. Tak jsem si nechal otevřít kapotu a z moment jsem mu ukazoval špatnou žárovku a svítící světlo, normálně jsem se tam dostal vrchem, žádný násilí 8)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned kvě 04, 2008 12:24

Jan Kalina píše:
Šamša píše:
Regis píše:U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze. :evil:
To u Fábie taky :D
Ale prdlajs, nedělejte z velblouda ještě většího velblouda :D Stavoval se u mě nedávno jeden příbuzný, se služební fábií. Říkám mu při vjíždění do brány, že mu nesvítí LP světlo, ať si vymění žárovku, že bych za ty nesvítící auta v protisměru rovnou střílel :evil: On že to nejde, že to dá pozítří do servisu, že se na to musí sundat nárazník či co. Tak jsem si nechal otevřít kapotu a z moment jsem mu ukazoval špatnou žárovku a svítící světlo, normálně jsem se tam dostal vrchem, žádný násilí 8)
Honzo, ty ses minul povoláním, ty si měl být gynekolog :lol:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » ned kvě 04, 2008 12:34

wc píše:HAHAHAHAHA.....toe doooobréé... :D :D :D

:D :D :D :D :D :D

Tak přesně takhle se to nedělá :wink:

Pečlivým výběrem, sháněním, zapojením všech známostí a správným načasováním koupě se dají ušetřit nemalé peníze a to se určitě vyplatí.
Ale dá se udělat hodně.

U Citroënu se dají vydyndat slušné slevy a jestli někdo má známého prodejce a strčí mu něco do kapsy, mohla by být cena hodně zajímavá.
Sám jsem nad C4 uvažoval a je to určitě jeden z vozů, které jsou moc hezké a za slušné peníze.

Každopádně gratuluji ke koupi a ať dobře slouží ! :D

wecka :D
No, C4 to vyhrála, protože jsem se s 1.4 16V dostal dost hluboko pod 300 000,- a jinde za to jsou nákupní tašky, nebo cosi jako Berlingo/Kangoo...

Dokonce je za podobnou cenu jako podobně vybavený Logan MCV (kterého jsem chtěl, ale nakonec jsem si řekl, "k čemu bude otec potřebovat dodávku..."). V neposlední řadě je C4 5dveř auto, které se mi nejvíce líbí a nebude zlé mít ho v rodině.

Ještě byl v rozhodování Ford Fusion, ale tam mě odradila reklama na "Malé/velké auto". Jak to slyším, tak jdu od toho. Je to tím, že znám jen malá a velká auta. Nic jiného :wink:

Tož tak.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned kvě 04, 2008 12:52

Šamša píše:
Jan Kalina píše:
Šamša píše:
Regis píše:U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze. :evil:
To u Fábie taky :D
Ale prdlajs, nedělejte z velblouda ještě většího velblouda :D Stavoval se u mě nedávno jeden příbuzný, se služební fábií. Říkám mu při vjíždění do brány, že mu nesvítí LP světlo, ať si vymění žárovku, že bych za ty nesvítící auta v protisměru rovnou střílel :evil: On že to nejde, že to dá pozítří do servisu, že se na to musí sundat nárazník či co. Tak jsem si nechal otevřít kapotu a z moment jsem mu ukazoval špatnou žárovku a svítící světlo, normálně jsem se tam dostal vrchem, žádný násilí 8)
Honzo, ty ses minul povoláním, ty si měl být gynekolog :lol:
:scratch: V tom případě bych na to bych musel jít spodem, protože vrchem nevím nevím, to by bylo o dost komplikovanější :kc: :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů