Výběr nového auta... Co?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Výběr nového auta... Co?
Otec si bude za nějaký čas kupovat firemní auto a zatím předběžně uvažujeme co by to mělo být.
Co za auto když vím že:
1. Vrzání "laciných" plastů je všem fuk
2. Mělo by to vydržet občasnou polní cestu (co to je, že ... no prostě nasazení jak v Rumunsku)
3. Velký kufr, hranaté tvary
4. Ne Fabie, je i v Combi malá a kufr do kulata
5. Zatím mi vychází Dacia Logan MCV (a hrozně se mi líbí), nebo Kangoo, Partner, Berlingo
Co za motor, když vím že:
1. Naftu ne
2. Obsah do max! 1.6
3. Po první garančce se na cesty do servisu každej vykašle a pojede se tam, až se něco porouchá... Prostě by to mělo najet alespoň 200 000,- bez nějakých nezbytných výměn rozvodů za nehorázné peníze
4. Výkon je každému "egal", bere se vše nad 55 kW
Třeba, když se na to mrkne někdo z vás, tak ho okamžitě napadne nějaká varianta a problém bude vyřešen.
(Pneumatiky, výbavu, a další serepetičky není nutno řešit... )
Díky
Co za auto když vím že:
1. Vrzání "laciných" plastů je všem fuk
2. Mělo by to vydržet občasnou polní cestu (co to je, že ... no prostě nasazení jak v Rumunsku)
3. Velký kufr, hranaté tvary
4. Ne Fabie, je i v Combi malá a kufr do kulata
5. Zatím mi vychází Dacia Logan MCV (a hrozně se mi líbí), nebo Kangoo, Partner, Berlingo
Co za motor, když vím že:
1. Naftu ne
2. Obsah do max! 1.6
3. Po první garančce se na cesty do servisu každej vykašle a pojede se tam, až se něco porouchá... Prostě by to mělo najet alespoň 200 000,- bez nějakých nezbytných výměn rozvodů za nehorázné peníze
4. Výkon je každému "egal", bere se vše nad 55 kW
Třeba, když se na to mrkne někdo z vás, tak ho okamžitě napadne nějaká varianta a problém bude vyřešen.
(Pneumatiky, výbavu, a další serepetičky není nutno řešit... )
Díky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Je to služebníček za bezkonkurenční peníze.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
U toho motoru mi jde o jediné: Aby měl vzhledem k obsahu nepříliš vysoký výkon. Něco jako byla 1.3 MPI ve Feldě. Měli jsme dohromady 3 Felicie a třeba moje stávající má už 200 000 km s jedinou opravou na bloku - výměna o-kroužku za cca 10 Kč. Jinak na motoru nebyla žádná oprava. První služební felda najela 300 000 km za pár let, také bez jediné opravy (co si pamatuji odešel jen alternátor) na motoru.
Zdá se mi, že je to tím, že z takového motoru nikdo nesosal žádný velký výkony.
R25 na tom byla podobně. Tam jsem zjistil rok výroby až z rozvodovýho řemenu, na kterém bylo datum 1984. Mnoho mechaniků se dušovalo, že to auto musí mít za sebou půl miliónu, a přitom na rozvody se ani nešáhlo.
No... Vím, že dnes jsou to divné požadavky...
Ivan
Zdá se mi, že je to tím, že z takového motoru nikdo nesosal žádný velký výkony.
R25 na tom byla podobně. Tam jsem zjistil rok výroby až z rozvodovýho řemenu, na kterém bylo datum 1984. Mnoho mechaniků se dušovalo, že to auto musí mít za sebou půl miliónu, a přitom na rozvody se ani nešáhlo.
No... Vím, že dnes jsou to divné požadavky...
Ivan
Zatím jsi nenapsal, jestli to má být jenom od Renaultu, nebo je možná i jiná značka a hlavně nastav nějaký strop pro finance..
Já bych například u služebního šel i do korejců - taková Kia Ceed SW by byla pěkná, ale jestli to není už přes limit..
Já bych například u služebního šel i do korejců - taková Kia Ceed SW by byla pěkná, ale jestli to není už přes limit..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Čtu si Ivanův první příspěvek, jsem u bodu č.3 a jednoznačně u mě padla volba na Logana MCV. To auto bude plně vyhovovat a mně se prostě líbí A jsem rád, že nejsem sám
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Otec má už tredie BERLINGO:jakub píše:myslím že ale 200tis km bez poruchy neujede. (žádný z toho seznamu, a možná žádné současné)
1. 1,8D "96 - cez 400tis KM. Motor bez problémov, len predpis údržba
2. 1,9D "99 - pri 250tis KM zrušené na totálku, okrem plaváku v nádrži žiadny problém
3. 2,0 HDI "05- dačo okolo 100tis, rovnaký problém s ukazovateľom paliva ako pri č.2, inak je to pracant ako sa patrí. !!!
A Logan bude takisto fungovať až kým neznhije
bolo Clio II/IV komplet RS look
Pokud byste případné berlingo/partnera moc naklákali, Odejde zadní náprava
repas se pohybuje okolo 15000,-.
Stává se to někde kolem 150000 km, ale opravdu záleží na tom, co se v tom vozí.
Měl jsem Berlingo 1,8 d r.v. 1998- lenochod, krátká pětka, ale do města dobrý, dovezená z Německa mně najela 280000km bez poruchy, až na 1 žhavičku,
Pak bylo 2,0 HDI r.v. 2001, nové v ČR, 350000km, Jen servisní práce a spojka při 280000km,
Ale známý koupil To samé HDI nové v roce 2003, první 3 měsíce jezdil jen do servisu, a na motoru mu odešlo snad vše, z čeho je složen a je krajně nespokojen.
Takže při výběru auta vám přeji šťastnou ruku, ať netrefíte na zmetek
repas se pohybuje okolo 15000,-.
Stává se to někde kolem 150000 km, ale opravdu záleží na tom, co se v tom vozí.
Měl jsem Berlingo 1,8 d r.v. 1998- lenochod, krátká pětka, ale do města dobrý, dovezená z Německa mně najela 280000km bez poruchy, až na 1 žhavičku,
Pak bylo 2,0 HDI r.v. 2001, nové v ČR, 350000km, Jen servisní práce a spojka při 280000km,
Ale známý koupil To samé HDI nové v roce 2003, první 3 měsíce jezdil jen do servisu, a na motoru mu odešlo snad vše, z čeho je složen a je krajně nespokojen.
Takže při výběru auta vám přeji šťastnou ruku, ať netrefíte na zmetek
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW
-
- Advanced member
- Příspěvky: 447
- Registrován: stř črc 06, 2005 16:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
Asi bych šel za tohoto zadání do Loganu MCV s motorem 1,6. Ten motor je pro velikost tohoto auta přiměřenější, než 1,4 s 55 kW. Prostě i pro naprosto klidné ježdění by byl vhodnější a rozdíl v ceně tuším není až zas tak velký. Na pojistce se to neprojeví a předpokládám jednak větší životnost a nakonec i menší spotřebu - přec jen se dá čekat, že to auto asi bude vozit jakési náklady.
Za předpokladu slušného zacházení bych z toho neměl strach, že se to bude kazit - chce to prostě si auta všímat, většinu závad totiž každý stroj avizuje dopředu. Sám jsem měl dost podobné zadání před půl rokem a dost jsem váhal, zda nesáhnu po naprosto utilitárním řešení - tedy Logan MCV. Nakonec jsem ale vzal Mégane Grandtour 1,6 - nemohl jsem odolat cenové nabídce, kdyžtě jsem dostal limit 400 000 korun a hladce jsem se do něj vlezl v té nejlepší výbavě !
Ale skutečně jsem vážně uvažoval i o tom Loganu. Jenže u mě rozhodlo i to, že přece jen s tím autem jezdívám docela často i dálkové a že má trošku reprezentovat - tedy Mégane byl vhodnější. Ale cenový poměr navzdory velkorysé nabídce u Mégane byl stále prakticky 1 ku 2. Čili při naprosto utilitárních požadavcích je volba Loganu jasná. A dopřál bych si klidně pak i nějaké doplňky - třebas klíma, počítač či ABS nejsou k zahození. Na druhou stranu - co na autě není, to se nezkazí, hm
Za předpokladu slušného zacházení bych z toho neměl strach, že se to bude kazit - chce to prostě si auta všímat, většinu závad totiž každý stroj avizuje dopředu. Sám jsem měl dost podobné zadání před půl rokem a dost jsem váhal, zda nesáhnu po naprosto utilitárním řešení - tedy Logan MCV. Nakonec jsem ale vzal Mégane Grandtour 1,6 - nemohl jsem odolat cenové nabídce, kdyžtě jsem dostal limit 400 000 korun a hladce jsem se do něj vlezl v té nejlepší výbavě !
Ale skutečně jsem vážně uvažoval i o tom Loganu. Jenže u mě rozhodlo i to, že přece jen s tím autem jezdívám docela často i dálkové a že má trošku reprezentovat - tedy Mégane byl vhodnější. Ale cenový poměr navzdory velkorysé nabídce u Mégane byl stále prakticky 1 ku 2. Čili při naprosto utilitárních požadavcích je volba Loganu jasná. A dopřál bych si klidně pak i nějaké doplňky - třebas klíma, počítač či ABS nejsou k zahození. Na druhou stranu - co na autě není, to se nezkazí, hm
Petr Gejdoš
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
Mégane Grantour 1,6i 16v, od 6.4.09 wohnmobil Chausson Welcome 75G Fiat 2,3iTD 130HP
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Postřeh z naší firmy. Máme 3 ks 3 a půl roku stará Berlinga - nákladáčky, já mu dával zabrat a jezdí doteď. Kolega byl mírnější, pak to před rokem předal jinému, taky klidas a totálně se mu teď vys.ala převodovka. Píšu to tak sprostě proto, že šla fakt do kytek. Máme všichni 3 nalítáno tak 120-150.000 km a nebýt tohohle tak bez problémů. Ten Logan kombík mi napad, hned na začátku, aniž bych četl další, neb to není doddávka ale osobák a asi vyjde levněji nákup i servis.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Taky stojí za zvážení bezpečnost. Logan v tom není zrovna přeborník. Když jsem ho okukoval, tak mi prodejce říkal, že lépe vyjde Megan, jak po stránce peněz, bezpečnosti a taky antikorozní ochrany. Logan dejme tomu, pokud chceš mít chudobku bez posilovače, atd.
Megan Grandtour 1,4 včetně klimy 357000,- a nečeká se na něj půl roku jako na Logana.
Megan Grandtour 1,4 včetně klimy 357000,- a nečeká se na něj půl roku jako na Logana.
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak poslední výsledek je, že to bude něco jako:
Peugeot Partner, Citroen Berlingo, Renault Kangoo a jim podobné vozy.
Poslední hledisko výběru jsou povinné výměny: Tzn. bereme auto, do kterého se během 250 000 km naleje nejméně nových "povinných" (rozvody atd.) součástek u benzinového motoru 1.4 - 1.6 .
Trapné je, že to nemohu nikde na netu sehnat. Nekápnul jste na to někde někdo. Jinak to budu muset všechno obvolávat.
Ivan
Peugeot Partner, Citroen Berlingo, Renault Kangoo a jim podobné vozy.
Poslední hledisko výběru jsou povinné výměny: Tzn. bereme auto, do kterého se během 250 000 km naleje nejméně nových "povinných" (rozvody atd.) součástek u benzinového motoru 1.4 - 1.6 .
Trapné je, že to nemohu nikde na netu sehnat. Nekápnul jste na to někde někdo. Jinak to budu muset všechno obvolávat.
Ivan
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak máme (otec má) objednané auto. Otec to nakonec nechal na mně a po pravdě jsem se dost nasmál. Vybral jsem C4 za celkem srandovní peníze a potřeboval jsem otce dotáhnout do prodejny. To se mi po dvou dnech podařilo a vypadalo to následovně:
Otec stojí, kouká na auto, vidí ho poprvé v životě a říká "Hmmm..., tak to podepíšeme" Rozhovor pokračoval po příchodu vedoucího (jinak dobrej týpek) asi následovně:
Prod.: "Tohle auto má..."
Ot.: "To mě nezajímá"
Prod.: "Ale..."
Ot.: " To je jedno, kdy bude...?"
Prod.: "Verze bez rádia je za měsíc"
Ot.: "Tak rychle s rádiem!"
Prod.: "Barvy máme..."
Ot.: "To je úplně jedno"
Prod.: "Červená, stříbrná aluminium, stříbrná noir, ........."
Ot.: "To je jedno, třeba stříbrnou"
Prod.: "A kterou...?
Ot.: "Ježíši, to je jedno"
Prod.: " Leasing bude (vyjmenování nějakých podrobností)...."
Ot.: "Jo..."
Prod.: "Chcete ještě něco, výbava..."
Ot.: "Ne."
Já: "Nechceš se do toho alepoň posadit?"
Ot.: "Není třeba"
Myslím, že u nich nikdo auto rychleji nekoupil...
Ivan
Otec stojí, kouká na auto, vidí ho poprvé v životě a říká "Hmmm..., tak to podepíšeme" Rozhovor pokračoval po příchodu vedoucího (jinak dobrej týpek) asi následovně:
Prod.: "Tohle auto má..."
Ot.: "To mě nezajímá"
Prod.: "Ale..."
Ot.: " To je jedno, kdy bude...?"
Prod.: "Verze bez rádia je za měsíc"
Ot.: "Tak rychle s rádiem!"
Prod.: "Barvy máme..."
Ot.: "To je úplně jedno"
Prod.: "Červená, stříbrná aluminium, stříbrná noir, ........."
Ot.: "To je jedno, třeba stříbrnou"
Prod.: "A kterou...?
Ot.: "Ježíši, to je jedno"
Prod.: " Leasing bude (vyjmenování nějakých podrobností)...."
Ot.: "Jo..."
Prod.: "Chcete ještě něco, výbava..."
Ot.: "Ne."
Já: "Nechceš se do toho alepoň posadit?"
Ot.: "Není třeba"
Myslím, že u nich nikdo auto rychleji nekoupil...
Ivan
HAHAHAHAHA.....toe doooobréé...
Tak přesně takhle se to nedělá
Pečlivým výběrem, sháněním, zapojením všech známostí a správným načasováním koupě se dají ušetřit nemalé peníze a to se určitě vyplatí.
Ale dá se udělat hodně.
U Citroënu se dají vydyndat slušné slevy a jestli někdo má známého prodejce a strčí mu něco do kapsy, mohla by být cena hodně zajímavá.
Sám jsem nad C4 uvažoval a je to určitě jeden z vozů, které jsou moc hezké a za slušné peníze.
Každopádně gratuluji ke koupi a ať dobře slouží !
wecka
Tak přesně takhle se to nedělá
Pečlivým výběrem, sháněním, zapojením všech známostí a správným načasováním koupě se dají ušetřit nemalé peníze a to se určitě vyplatí.
Ale dá se udělat hodně.
U Citroënu se dají vydyndat slušné slevy a jestli někdo má známého prodejce a strčí mu něco do kapsy, mohla by být cena hodně zajímavá.
Sám jsem nad C4 uvažoval a je to určitě jeden z vozů, které jsou moc hezké a za slušné peníze.
Každopádně gratuluji ke koupi a ať dobře slouží !
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
To u Fábie takyRegis píše:U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Přeji ti hodně štěstí s Citroshitem Ivane a držím palce abys jednoho rána nenalezl svoje auto takhle.
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/CitroenBurn
Pyrokynézou nejčastěji trpí také C3.
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/CitroenBurn
Pyrokynézou nejčastěji trpí také C3.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ale prdlajs, nedělejte z velblouda ještě většího velblouda Stavoval se u mě nedávno jeden příbuzný, se služební fábií. Říkám mu při vjíždění do brány, že mu nesvítí LP světlo, ať si vymění žárovku, že bych za ty nesvítící auta v protisměru rovnou střílel On že to nejde, že to dá pozítří do servisu, že se na to musí sundat nárazník či co. Tak jsem si nechal otevřít kapotu a z moment jsem mu ukazoval špatnou žárovku a svítící světlo, normálně jsem se tam dostal vrchem, žádný násilíŠamša píše:To u Fábie takyRegis píše:U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Honzo, ty ses minul povoláním, ty si měl být gynekologJan Kalina píše:Ale prdlajs, nedělejte z velblouda ještě většího velblouda Stavoval se u mě nedávno jeden příbuzný, se služební fábií. Říkám mu při vjíždění do brány, že mu nesvítí LP světlo, ať si vymění žárovku, že bych za ty nesvítící auta v protisměru rovnou střílel On že to nejde, že to dá pozítří do servisu, že se na to musí sundat nárazník či co. Tak jsem si nechal otevřít kapotu a z moment jsem mu ukazoval špatnou žárovku a svítící světlo, normálně jsem se tam dostal vrchem, žádný násilíŠamša píše:To u Fábie takyRegis píše:U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
No, C4 to vyhrála, protože jsem se s 1.4 16V dostal dost hluboko pod 300 000,- a jinde za to jsou nákupní tašky, nebo cosi jako Berlingo/Kangoo...wc píše:HAHAHAHAHA.....toe doooobréé...
Tak přesně takhle se to nedělá
Pečlivým výběrem, sháněním, zapojením všech známostí a správným načasováním koupě se dají ušetřit nemalé peníze a to se určitě vyplatí.
Ale dá se udělat hodně.
U Citroënu se dají vydyndat slušné slevy a jestli někdo má známého prodejce a strčí mu něco do kapsy, mohla by být cena hodně zajímavá.
Sám jsem nad C4 uvažoval a je to určitě jeden z vozů, které jsou moc hezké a za slušné peníze.
Každopádně gratuluji ke koupi a ať dobře slouží !
wecka
Dokonce je za podobnou cenu jako podobně vybavený Logan MCV (kterého jsem chtěl, ale nakonec jsem si řekl, "k čemu bude otec potřebovat dodávku..."). V neposlední řadě je C4 5dveř auto, které se mi nejvíce líbí a nebude zlé mít ho v rodině.
Ještě byl v rozhodování Ford Fusion, ale tam mě odradila reklama na "Malé/velké auto". Jak to slyším, tak jdu od toho. Je to tím, že znám jen malá a velká auta. Nic jiného
Tož tak.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
V tom případě bych na to bych musel jít spodem, protože vrchem nevím nevím, to by bylo o dost komplikovanějšíŠamša píše:Honzo, ty ses minul povoláním, ty si měl být gynekologJan Kalina píše:Ale prdlajs, nedělejte z velblouda ještě většího velblouda Stavoval se u mě nedávno jeden příbuzný, se služební fábií. Říkám mu při vjíždění do brány, že mu nesvítí LP světlo, ať si vymění žárovku, že bych za ty nesvítící auta v protisměru rovnou střílel On že to nejde, že to dá pozítří do servisu, že se na to musí sundat nárazník či co. Tak jsem si nechal otevřít kapotu a z moment jsem mu ukazoval špatnou žárovku a svítící světlo, normálně jsem se tam dostal vrchem, žádný násilíŠamša píše:To u Fábie takyRegis píše:U me se Citroen odepsal tim, ze u C3 nejde vymenit zarovka ve svetle bez sundani airboxu nebo celeho narazniku a vyndani svetla. To uz opravdu presahuje vsechny meze.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů