Jistě, pane Premiére..
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jistě, pane Premiére..
..tak nějak bysme mohli začít, vypůjčíme-li si s drobnou úpravou tento titulek z jednoho seriálu. A o čem? No, někdo je v obraze už teď, jiný po shlédnutí obrázku, jiný si bude říkat co to je za obludu.
album_pic.php?pic_id=475
album_pic.php?pic_id=476
album_pic.php?pic_id=477
Došlo k tomu vlastně úplně náhodou. Takhle v pondělí odpoledne zvoní telefon, volá Roman. Hele, zítra jedu tam a tam, nechceš se na to (zde musím podotknout, že o tomto voze diskutujeme na jiných stránkách delší dobu, trošku víc tak týden dozadu) jet podívat se mnou? Těch 100km si klidně a rád zajedu, chci to vidět. Říkám dej mi chvilku, zjistím co jak bude zítra a ozvu se (chci to taky vidět!). Jeden telefon a hotovo, rozhodnuto, zítra můžu. Volám Romanovi, že jo, stav se pro mě. V kolik? Ve 3°° vyjedu z Prahy. OK, cesta 2 hoďky, stačí mi vstávat ve 4°°. Ráno ve 4°° budík, zamačkávám, otevírám oči, zapínám mobil. Píp, SMS. Čas odeslání 3:52, text "nezapomeň vzít foťák". Jasně, říkám si, baterky jsem dobil večer, zajištěno. Vstávám, trocha hygieny, píp - SMS. 4:12 - "jsem v HK". Sakra, to vyjel nějak brzo, říkám si a honem snídám. 4:36 - "čekám u pumpy v Týništi". Má odpověď "do 10 minut jsem tam" je již na první pohled příliš optimistická, byl jsem tam za 20 minut. V 5°° vyrážíme vstříc stovkám kilometrů, ani jsem je radši nepočítal. Okolo 8°° zvoní Romanovi telefon, Robert. "podíval by ses na jednu pětadvácu v bazaru, V6 Injection"? "jasně, při zpáteční cestě". Vyřídili jsem vše potřebné v nejvzdálenějším bodu naší cesty a jedeme zpět, tedy nejdřív do toho bazaru, je při cestě. Auto je tam, nevypadá zle, jdu za bazarníkem. Prý "moment, údajně si ho tu někdo již zamluvil, zjistím u kolegy". Za minutku vyleze a "tak bohužel, ráno tu někdo složil zálohu, já u toho nebyl". Nicméně zběžně prohlídnout auto nám umožnil. Najeto ne udávaných 160tkm, ale 206. Pod kapotou docela humáč a rozsypaná žebra chladiče. Hmmm, škoda. Bazarník si píše telefon, co kdyby si to zálohista rozmyslel - samozřejmě sotva..
No a teď už konečně posledních 150km (nakonec nebyla zajížďka 100, ale 200km) k něčemu, kvůli čemu to všechno. Okolo 15:30 jsme na místě, nepřítomný majitel sjednal možnost prohlídky vozu se sousedem či kamarádem a asi dcerou nebo manželkou, kdo to je nás nezajímá, jsme tam kvůli něčemu jinýmu. Přijíždíme k němu zezadu, zadní víko lehce zasněžený. Na první dojem mi to auto přijde takový nějaký malý a říkám si, jestli je to vůbec ono. Ale původní štítky na víku kufru mě utvrzují v tom, že je to opravdu ON. Tedy EAGLE PREMIER! Oči na vrch hlavy, v životě jsem to ještě neviděl - jen fotky na netu, prospekt a nějaký videa na YouTube. Beru foťák a obcházím ho, zatím nefotím. První nadšení malýho kluka postupně vyprchává s jedním kolečkem okolo vozu. Prý "v dobrým stavu" měl být, nicméně pár optických vad na kráse je patrno již na první pohled zblízka. Opravovaný PP bok, kapota s prasklým a odlupujícím se lakem, "slepé" LP světlo, pomačkaný levý C-sloupek (jakoby do toho někdo párkrát praštil palicí, nic nevyklepatelnýho, ale je to tam), poškrábaný čelní sklo zvenku v pravým dolním rohu (zřejmě od vandala, úmyslně), zcela mokré čelní sklo zevnitř (takže tam někudy teče), chybějící originální hliníková kola nebo aspoň poklice..
Klíčky do spínačky, startujeme. Nic. Tedy čerpadlo bzučí, startér točí, nic víc. Chvílema svítí kontrolka benzínu, možná tam není. Ale jelikož to prý asi 3 měsíce stojí, závada bude jinde. Pravděpodobně triviální a tak typická, ale není čas něco rozdělávat, začíná se pozvolna smrákat. A před sebou ještě cca 400km. Takže fotím, ještě zkoušíme startovat, nic. Takže se loučíme a trošku smutně opouštíme tento tak unikátní kousek a netušíme, jestli ho ještě někdy spatříme. O půlnoci jsem byl konečně doma (Roman už je snad touto dobou taky přes hodinu doma), nevyspalý, ale můžu říct, že jsem HO viděl a alespoň v něm seděl.
No a troška faktů - americká verze R25 (přesněji řečeno vyráběná v Kanadě), která se ale tak od R25 liší, že jde v podstatě o zcela jiné auto. Kdo zná R25 aspoň trošku, nebude v něm hledat rám pod motorem, zavěšení předních kol typu McPherson, torzkovou zadní nápravu...no a světe div se (renaulťáci divte se), tohle všechno právě najdete u Premiéra. Jde v podstatě o podvozek z R21, při bližším prozkoumání předpokládám z 2.L Turbo (5tidírové náboje) s jednou odlišností - na zadní nápravě se nalézají pouze bubnové brzdy (nejde o žádnou předělávku, skutečně ani V6ka neměla vzadu kotouče, na rozdíl od R25).
Pod kapotou trůní šestiválec PRV o objemu 2975cc s výkonem 112kW - ano, skutečně, již v roce 1988 měl tento objem, evropské modely v tu dobu dostávaly pouze 2849cc. Vstřikování, katalyzátor, jak jinak taky. Sice trošku jinak pod kapotou uspořádaný, ale MAP, zapalování Renix. Zajímavostí je jeden velký klínový řemen - je plochý drážkovaný a pohání veškeré příslušenství.
Interiér červený mikroplyš, kvalitní látka, příjemná na omak, sedadla pohodlná. Verze ES 5-timístná (dělala se i verze LX, kdy v obou řadách sedadel bylo po třech místech), zadní opěradlo nesklopné. Červenou látkou potažený strop, bohužel jak známe z Alliancí z Podroužkova, látka se v celé ploše odlepila - majitel to vyřešil na několik místech přicvaknutím kancelářskou sešívačkou.
Co dál? Pokud jde o bližší popis, třeba si na něco ještě vzpomenu. Pokud jde o další osud, je nejistý. Cena na první pohled velmi lákavá se po bližší prohlídce jeví jako z naší strany neakceptovatelná. Uvidíme, třeba to ještě chvilku bude čekat. Na koho?
Více fotek (především z interiéru) přihodím později, už se mi chce vážně spát
album_pic.php?pic_id=475
album_pic.php?pic_id=476
album_pic.php?pic_id=477
Došlo k tomu vlastně úplně náhodou. Takhle v pondělí odpoledne zvoní telefon, volá Roman. Hele, zítra jedu tam a tam, nechceš se na to (zde musím podotknout, že o tomto voze diskutujeme na jiných stránkách delší dobu, trošku víc tak týden dozadu) jet podívat se mnou? Těch 100km si klidně a rád zajedu, chci to vidět. Říkám dej mi chvilku, zjistím co jak bude zítra a ozvu se (chci to taky vidět!). Jeden telefon a hotovo, rozhodnuto, zítra můžu. Volám Romanovi, že jo, stav se pro mě. V kolik? Ve 3°° vyjedu z Prahy. OK, cesta 2 hoďky, stačí mi vstávat ve 4°°. Ráno ve 4°° budík, zamačkávám, otevírám oči, zapínám mobil. Píp, SMS. Čas odeslání 3:52, text "nezapomeň vzít foťák". Jasně, říkám si, baterky jsem dobil večer, zajištěno. Vstávám, trocha hygieny, píp - SMS. 4:12 - "jsem v HK". Sakra, to vyjel nějak brzo, říkám si a honem snídám. 4:36 - "čekám u pumpy v Týništi". Má odpověď "do 10 minut jsem tam" je již na první pohled příliš optimistická, byl jsem tam za 20 minut. V 5°° vyrážíme vstříc stovkám kilometrů, ani jsem je radši nepočítal. Okolo 8°° zvoní Romanovi telefon, Robert. "podíval by ses na jednu pětadvácu v bazaru, V6 Injection"? "jasně, při zpáteční cestě". Vyřídili jsem vše potřebné v nejvzdálenějším bodu naší cesty a jedeme zpět, tedy nejdřív do toho bazaru, je při cestě. Auto je tam, nevypadá zle, jdu za bazarníkem. Prý "moment, údajně si ho tu někdo již zamluvil, zjistím u kolegy". Za minutku vyleze a "tak bohužel, ráno tu někdo složil zálohu, já u toho nebyl". Nicméně zběžně prohlídnout auto nám umožnil. Najeto ne udávaných 160tkm, ale 206. Pod kapotou docela humáč a rozsypaná žebra chladiče. Hmmm, škoda. Bazarník si píše telefon, co kdyby si to zálohista rozmyslel - samozřejmě sotva..
No a teď už konečně posledních 150km (nakonec nebyla zajížďka 100, ale 200km) k něčemu, kvůli čemu to všechno. Okolo 15:30 jsme na místě, nepřítomný majitel sjednal možnost prohlídky vozu se sousedem či kamarádem a asi dcerou nebo manželkou, kdo to je nás nezajímá, jsme tam kvůli něčemu jinýmu. Přijíždíme k němu zezadu, zadní víko lehce zasněžený. Na první dojem mi to auto přijde takový nějaký malý a říkám si, jestli je to vůbec ono. Ale původní štítky na víku kufru mě utvrzují v tom, že je to opravdu ON. Tedy EAGLE PREMIER! Oči na vrch hlavy, v životě jsem to ještě neviděl - jen fotky na netu, prospekt a nějaký videa na YouTube. Beru foťák a obcházím ho, zatím nefotím. První nadšení malýho kluka postupně vyprchává s jedním kolečkem okolo vozu. Prý "v dobrým stavu" měl být, nicméně pár optických vad na kráse je patrno již na první pohled zblízka. Opravovaný PP bok, kapota s prasklým a odlupujícím se lakem, "slepé" LP světlo, pomačkaný levý C-sloupek (jakoby do toho někdo párkrát praštil palicí, nic nevyklepatelnýho, ale je to tam), poškrábaný čelní sklo zvenku v pravým dolním rohu (zřejmě od vandala, úmyslně), zcela mokré čelní sklo zevnitř (takže tam někudy teče), chybějící originální hliníková kola nebo aspoň poklice..
Klíčky do spínačky, startujeme. Nic. Tedy čerpadlo bzučí, startér točí, nic víc. Chvílema svítí kontrolka benzínu, možná tam není. Ale jelikož to prý asi 3 měsíce stojí, závada bude jinde. Pravděpodobně triviální a tak typická, ale není čas něco rozdělávat, začíná se pozvolna smrákat. A před sebou ještě cca 400km. Takže fotím, ještě zkoušíme startovat, nic. Takže se loučíme a trošku smutně opouštíme tento tak unikátní kousek a netušíme, jestli ho ještě někdy spatříme. O půlnoci jsem byl konečně doma (Roman už je snad touto dobou taky přes hodinu doma), nevyspalý, ale můžu říct, že jsem HO viděl a alespoň v něm seděl.
No a troška faktů - americká verze R25 (přesněji řečeno vyráběná v Kanadě), která se ale tak od R25 liší, že jde v podstatě o zcela jiné auto. Kdo zná R25 aspoň trošku, nebude v něm hledat rám pod motorem, zavěšení předních kol typu McPherson, torzkovou zadní nápravu...no a světe div se (renaulťáci divte se), tohle všechno právě najdete u Premiéra. Jde v podstatě o podvozek z R21, při bližším prozkoumání předpokládám z 2.L Turbo (5tidírové náboje) s jednou odlišností - na zadní nápravě se nalézají pouze bubnové brzdy (nejde o žádnou předělávku, skutečně ani V6ka neměla vzadu kotouče, na rozdíl od R25).
Pod kapotou trůní šestiválec PRV o objemu 2975cc s výkonem 112kW - ano, skutečně, již v roce 1988 měl tento objem, evropské modely v tu dobu dostávaly pouze 2849cc. Vstřikování, katalyzátor, jak jinak taky. Sice trošku jinak pod kapotou uspořádaný, ale MAP, zapalování Renix. Zajímavostí je jeden velký klínový řemen - je plochý drážkovaný a pohání veškeré příslušenství.
Interiér červený mikroplyš, kvalitní látka, příjemná na omak, sedadla pohodlná. Verze ES 5-timístná (dělala se i verze LX, kdy v obou řadách sedadel bylo po třech místech), zadní opěradlo nesklopné. Červenou látkou potažený strop, bohužel jak známe z Alliancí z Podroužkova, látka se v celé ploše odlepila - majitel to vyřešil na několik místech přicvaknutím kancelářskou sešívačkou.
Co dál? Pokud jde o bližší popis, třeba si na něco ještě vzpomenu. Pokud jde o další osud, je nejistý. Cena na první pohled velmi lákavá se po bližší prohlídce jeví jako z naší strany neakceptovatelná. Uvidíme, třeba to ještě chvilku bude čekat. Na koho?
Více fotek (především z interiéru) přihodím později, už se mi chce vážně spát
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Martina Podroužková
- Starting member
- Příspěvky: 79
- Registrován: pát zář 02, 2005 09:42
- Bydliště: B?íství 45,Kounice,289 15
No, já mám Medalliona v plný palbě a zas tak jiný kafe mi to nepřijde )
Tenhle Premiere vypadá celkem dobře, ale už je to Eagle ( Pokud bychom ho měli přijmout do naší sbírky, musel by to být ještě vopravdický emerický Renault )
Tenhle Premiere vypadá celkem dobře, ale už je to Eagle ( Pokud bychom ho měli přijmout do naší sbírky, musel by to být ještě vopravdický emerický Renault )
Renault 4 GTL + TL, Renault 5 GTE, 2x Renault 9 Alliance, Renault 11 Encore, Renaul 21 Medallion, Renault 25 - turbo-DX, turbo-D Beverly, V6-injection, V6 Baccara, Renault Espace 2,1 TD komplet v kůži, R11 Electronic, Rapid, Renault 5 TL a Renault 5 Exclusive, Peugeot 405 - americká verze, Fiat Ducato 2,5 TD
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
poslušně hlásím že v anonci jsem našel jednoho medailona za trojku:-)Martina Podroužková píše:No, já mám Medalliona v plný palbě a zas tak jiný kafe mi to nepřijde )
Tenhle Premiere vypadá celkem dobře, ale už je to Eagle ( Pokud bychom ho měli přijmout do naší sbírky, musel by to být ještě vopravdický emerický Renault )
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jak jsem slíbil, doplňuji pár foteček
identifikační štítek
album_pic.php?pic_id=479
interiér
album_pic.php?pic_id=480
album_pic.php?pic_id=481
album_pic.php?pic_id=482
album_pic.php?pic_id=483
album_pic.php?pic_id=484
album_pic.php?pic_id=485
album_pic.php?pic_id=486
album_pic.php?pic_id=487
album_pic.php?pic_id=488
exteriér (za povšimnutí stojí proužek na bocích a víku kufru, stejný měla Baccara v Evropě)
album_pic.php?pic_id=489
album_pic.php?pic_id=490
album_pic.php?pic_id=491
album_pic.php?pic_id=492
album_pic.php?pic_id=493
originální plně funkční Plip Neiman - jde pouze o přívěšek, nemontuje se do něho klíč jako u renaultů
album_pic.php?pic_id=495
původní uživatelský manuál
album_pic.php?pic_id=496
album_pic.php?pic_id=497
prospekt z roku 1989
album_pic.php?pic_id=498
album_pic.php?pic_id=499
album_pic.php?pic_id=500
album_pic.php?pic_id=501
identifikační štítek
album_pic.php?pic_id=479
interiér
album_pic.php?pic_id=480
album_pic.php?pic_id=481
album_pic.php?pic_id=482
album_pic.php?pic_id=483
album_pic.php?pic_id=484
album_pic.php?pic_id=485
album_pic.php?pic_id=486
album_pic.php?pic_id=487
album_pic.php?pic_id=488
exteriér (za povšimnutí stojí proužek na bocích a víku kufru, stejný měla Baccara v Evropě)
album_pic.php?pic_id=489
album_pic.php?pic_id=490
album_pic.php?pic_id=491
album_pic.php?pic_id=492
album_pic.php?pic_id=493
originální plně funkční Plip Neiman - jde pouze o přívěšek, nemontuje se do něho klíč jako u renaultů
album_pic.php?pic_id=495
původní uživatelský manuál
album_pic.php?pic_id=496
album_pic.php?pic_id=497
prospekt z roku 1989
album_pic.php?pic_id=498
album_pic.php?pic_id=499
album_pic.php?pic_id=500
album_pic.php?pic_id=501
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Na focení levýho boku místo nebylo, stálo to bohužel u plotu. No a pravý bok jsem jako celek nefotil, protože na plecháčích bez poklic to vypadalo ošklivě, chtěl jsem mít jen pokud možno pěkný fotky Navíc ten sníh, prostředí,...vážně by to nebylo pěkný. Se podívej na ten prospekt dole, to ti musí stačit
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- roman R25TX
- Člen RCČR
- Příspěvky: 580
- Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
- Bydliště: Praha
jojo pánové Honza je dobrý splujezdec a navigátor.Transit jel jako nikdy radar neradar až u cile nastal smutek představa o dobrém stavu Premiera se ztratila na první pohled. Jinak tento výlet který trval 1200 km zas tak špatný nebyl seděl jsem v Premierovi Dík Honzo za společnost a včera jsem to zchytal od Roberta.
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 305
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
zberatele mam dotaz kolik si za takovyhle kousek rekl majitel?? pokud to neni tajne dikes
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- roman R25TX
- Člen RCČR
- Příspěvky: 580
- Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
- Bydliště: Praha
Eagle Premier ES, USA 1990
Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec PRV V6 s rozvodem OHC, objem 2975 cm³, vrtání 93 mm a zdvih 73 mm, komprese 9,3, vstřikování, výkon 112 kW (152 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 232 Nm při 3600 ot/min. Čtyřstupňová automatická převodovka, rozvor 2680 mm, vnější rozměry 4894x1733x1419 mm, hmotnost 1398 kg, maximální rychlost 175 km/h a zrychlení na stovku za 10,7 s.
Model Premier byl vyvinut společnostmi AMC a Renault. Byl odvozen z francouzského pětidvéřového vozu Renault 25, ale měl prodlouženou karosérii sedan (se stupňovitou zádí). Karosérii navrhla firma Ital Design. Vůz byl vyráběn od roku 1987 jako Renault Premier, v roce 1988 převzala jeho výrobu nově vzniklá značka Eagle. V roce 1990 byl z nabídky vyřazen motor 2.5/82 kW a v roce 1992 byla výroba vozu ukončena.
jinak majitel údajně za vůz v dobrém stavu chtěl 1540 dolarů
Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec PRV V6 s rozvodem OHC, objem 2975 cm³, vrtání 93 mm a zdvih 73 mm, komprese 9,3, vstřikování, výkon 112 kW (152 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 232 Nm při 3600 ot/min. Čtyřstupňová automatická převodovka, rozvor 2680 mm, vnější rozměry 4894x1733x1419 mm, hmotnost 1398 kg, maximální rychlost 175 km/h a zrychlení na stovku za 10,7 s.
Model Premier byl vyvinut společnostmi AMC a Renault. Byl odvozen z francouzského pětidvéřového vozu Renault 25, ale měl prodlouženou karosérii sedan (se stupňovitou zádí). Karosérii navrhla firma Ital Design. Vůz byl vyráběn od roku 1987 jako Renault Premier, v roce 1988 převzala jeho výrobu nově vzniklá značka Eagle. V roce 1990 byl z nabídky vyřazen motor 2.5/82 kW a v roce 1992 byla výroba vozu ukončena.
jinak majitel údajně za vůz v dobrém stavu chtěl 1540 dolarů
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
S dopravou by to mohlo být do 30.tis.Kč. Ale jak jsem už psal, nejede, motor nevrčí, není znám technický stav vozu, měli jsem jen možnost vizuální obhlídky. Je to zajíc v pytli, který by se mohl dost prodražit. Proto si myslíme, že cena je v tuto chvíli nadsazená.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Před Robertem se teď budeme muset schovávat, dokud na to nezapomene
(pro ostatní - my jsme mu totiž tu expedici zatajili, mělo to být překvapení )
(pro ostatní - my jsme mu totiž tu expedici zatajili, mělo to být překvapení )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 305
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
diky za detajlni popis vozu a tech 30 000kc je opravdu dost za asi nepojizdny vuz
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Na druhou stranu si myslím, že kdyby se nám chtělo, do 5ti minut by motor vrčel. Ale když u toho není majitel, nedá se jednat o ceně, natož mu bez jeho přičinění zprovoznit auto, díky čemuž by neměl zájem cenu snižovat Možná příště
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- roman R25TX
- Člen RCČR
- Příspěvky: 580
- Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
- Bydliště: Praha
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To jste se ještě nepochlubili, že na té cestě jste těch aut obhlédli více.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů