Škoda - Simply Never :-)

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Škoda - Simply Never :-)

Příspěvek od Anarki » úte led 29, 2008 21:48

http://www.novinky.cz/clanek/131915-pri ... brzdy.html

Podle vydání Dagens Nyheter však automobilka nebude podnikat žádná konkrétní opatření k nápravě. Svým zákazníkům pouze doporučí, aby za "extrémních zimních podmínek" nejezdili s aluminiovými, ale s železnými disky kol. Právě v nich totiž problémy zřejmě spočívají.

:roll:

K tomu nemám co dodat, kdo si koupí novou fabii a ví o tom je extrémní sportovec nebo sebevrah.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 29, 2008 22:06

Nedělal bych z komára velblouda...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte led 29, 2008 22:10

Nooo, Anarki víš, ony ty brzdy nestojí u Fabie dodnes za moc.

Fábii jsme měli se svou bývalou a není to tak špatné auto. Měl jsem ho v podstatě rád....
Každopádně je to vydlubaný ingot... :wink: těžké, masívní a nesdí špatně na cestě.

Ale ty brzdy jsou i na sériovce hrůůůza !!! ...pak tam snad v r. 04 začali cpát duální posilovač-trochu to pomohlo, no...
strojově je to ale co se týče brzd dodneska :arrow: TOTAL SHIT. :!:

wecka :?

PS: stopy brždění Fabie mám na zadním náazníku :wink:
Naposledy upravil(a) wc dne stř led 30, 2008 07:07, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 29, 2008 22:13

Povšimli jste si, že to je způsobeno nikoliv brzdami jako takovými, ale tím, že se do nich dostane voda, případně sníh, případně něco jiného a že to tedy není kcí brzd, leč ráfků?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » úte led 29, 2008 22:42

Povsimli. Stalo se to nekdy nekomu? Na jakemkoli aute? Dokazu si predstavit, ze splychne voda na kotouc kde zmrzne, ale nikdy se mi to nestalo...
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
Vejr
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: pon srp 06, 2007 21:43
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vejr » úte led 29, 2008 22:48

tohle dobře :oops: :lol: znám z offroadu, po každým větším brodění vodou brzdy chvíli nefungujou, kotoučovky se vysušej rychle, největší problémy maj auta s bubnovejma brzdama.
Renault Megane Break 1.9 dCi, Renault Midlum 180 dCi, Aro 243 TD, Jawa 350/634

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Václav Sedlář » úte led 29, 2008 23:05

Tady je ale problém, že to nebrzdilo vůbec-kdyby aspoň trochu.To abych se bál za deště jezdit.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

sob007
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: ned pro 02, 2007 20:44
Bydliště: Skalice (znojmo)

Příspěvek od sob007 » úte led 29, 2008 23:17

No nevim nevim psaly tam že maj stejný brzdy jako krátký verze a stěma problémy neměly takže bych to nějka nedramatizoval :wink:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř led 30, 2008 07:48

DDT píše:Nedělal bych z komára velblouda...
To nedělám ale brzdy jsou brzdy. Kdyby selhávalo přidávání plynu, klimatizace nebo jiná pitomost tak se nad tím zasměju ale brzdy, to je něco co musí na autě perfektně a 100 procentně fungovat. Jak na Kalaharské poušti tak na Antarktidě.
Nedovedu si představit kolik jiných aut má takový potíže ale troufnu si odhadnout, že už první auto Louisa Renaulta bylo vybaveno brzdami které neměli potíže s extrémnimi zimními podmínkami. Teď se píše rok 2008 a tak jak mnoho lidí předpovědělo spousta zbytečný elektroniky udělá i z nejlepšího auta nespolehlivej křáp.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř led 30, 2008 09:46

Anarki píše: troufnu si odhadnout, že už první auto Louisa Renaulta bylo vybaveno brzdami které neměli potíže s extrémnimi zimními podmínkami..
:-) Anarki, vždyť ani nevíš, jaké to mělo brzdy :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » stř led 30, 2008 13:40

DDT píše:
Anarki píše: troufnu si odhadnout, že už první auto Louisa Renaulta bylo vybaveno brzdami které neměli potíže s extrémnimi zimními podmínkami..
:-) Anarki, vždyť ani nevíš, jaké to mělo brzdy :-)
Taková masivní železná kotva na laně a brzdící padák se hodí vždycky.. :D
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » stř led 30, 2008 13:48

Podle me je to cely novinarema nafoukla bublina, proste s tim jeli v nejaky brecce co se dostala do brzd tak to pak brzdilo hur...

Jinak co se tyce kvality brzd, tak nemyslim ze brzdy na vsech renaultech jsou az takovej zazrak techniky.
U twinga jsou brzdy hodne chaby. Nase byvala Š120 s posilovacem brzdila lip, deduv fiat punto brzdi oproti twingu nesrovnatelne lip. Zezacatku jsem si myslel ze mam na nich zavadu, vymenil jsem brzdovku, desticky, kotouce, seridil samostely v bubnech a sice se to zlepsilo ale porad plati co jsem napsal. Co jsem vyzvidal tak ostatni twinga (prvni generace) jsou na tom stejne.
Renaulty mam rad, skodovky se mi taky nelibi, ale nekdy mi prijde ze se to tady zvrhava. Skodovky nejsou spatny auta.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý ;-)
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru :-), vlastněn rodiči.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 30, 2008 14:21

Nejsou, souhlasím. Ale brzdy na Fabii opravdu žáden zázrak.

S Twingem jsem jel 2x a nepřipadlo mi, že by špatně brzdilo. Teda určitě 2x líp než Š 120.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » stř led 30, 2008 18:49

No nevím, ale při standardním zimním prasení se to za určitých podmínek stane u jakéhokoliv auta. Zažil jsem to se škodovkou, zažil jsem to s Renaultem. Prostě brzdy namrznou a pak pochopitelně malou chvilku blbě brzdí.

Naposledy jsem to zažil v Polsku (cca 2 měsíce), když jsem vyjížděl z lesa po bahnité polní cestě - auto studený po celodením stání u díry, polní cesta plná zamrzlých kaluží, pod ledem voda. Jedete po rovině, voda cáká na spodek auta a namrzá. Pak šlápnete na brzdu a ejhle! Nic. Je to otázka maximálně sekund, ale nepříjemně překvapí. To je celé.

Nestalo se mi to nikdy na silnici, protože k tomu musí být dost specifické podmínky právě kolem nuly - voda musí mrznout až na autě, které musí mít brzdy s teplotou pod bodem mrazu, musíte projet kaluží, která není osolená atd.

Ivan

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » čtv led 31, 2008 00:35

No já sem teda Meganem nejel.Za to ale jezdim denně Fabií 1.4 100k(kotouče vzadu) a na brzdy nemůžu říct půl slova
Dead man

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv led 31, 2008 06:43

Butcher píše:No já sem teda Meganem nejel.Za to ale jezdim denně Fabií 1.4 100k(kotouče vzadu) a na brzdy nemůžu říct půl slova
Kdybys v Meganu na to šlápnul tak jako ve Fabii a neměl pás, necháš na volantu zuby :wink:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Víťa Malina
Experienced member
Příspěvky: 629
Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
Bydliště: Pohořelice (BV)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Víťa Malina » čtv led 31, 2008 08:26

no pánové, teda, opravdu si myslím že jste proti škodě zaujatí. Ztím mě Fabia nenechala ve štychu, zatímco R 19 už několikrát, o brzdách ani nemluvě, brzdy na R 19 (1,7MPI 66kW) jsou katastrofální. Brzdy ve Fabii jsou průměrné, člověk musí víc šlápnout na pedál. ale když si na to člověk zvykne, tak no problem. Máte pravdu, že jak jsem po 300km ve fabii Combi sednul do Nissan Almery, tak jsem si tu hubu o volant málem rozbil, ale je to jen tím, že pedál v nissanovi jde lehoučce - pro mě je teda příjemnější brždění ve Fabii. Vaše tlachání o tom že renault je fakt dobrý a ostatní auta stojí za ho*no je směšné.
Grand Scénic Expression; 7m; 1,5 Dci; béžová poivre

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 464
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » čtv led 31, 2008 09:41

...mno, já jsem měl zatím tu čest jen s Octávkama a to benzín 2l, 1,9 Tdi 81 kW a 1,9 Tdi 96 kW a u dvou prvních byly brzdy tak jedovatý až mi to zaráželo. Moje současná 96ka je na tom o fous hůř, takže brzdí příjemně akorát. S Méganem I se to rozhodně srovnávat nedá.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv led 31, 2008 10:26

Víťa Malina píše: no pánové, teda, opravdu si myslím že jste proti škodě zaujatí. Vaše tlachání o tom že renault je fakt dobrý a ostatní auta stojí za ho*no je směšné.
Ne Víťo, tak to není....

Škodovka nedělá špatné auta - nikdy jsem to netvrdil a tvrdit to nebudu.
Staré Fabie mám dokonce rád, nové se mi nelíbí. Vytýkám jim pouze ty brzdy.

Renault taky nedělá špatná auta. Jsou určitě dál, než Škodovky, to ano, ale taky to není bůhvíjaké pozlátko.

Těžiště výborných aut je v produkci Bundesrepublik Deutschland, myslím tím AUDI, BMW a MERCEDES-BENZ.

Ale je to taky o úplně ale úplně jiných cenách...

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » čtv led 31, 2008 10:45

Dál jak kde, třeba když porovnáš interiéry škodovek, z materiálů od VW tak na to Renault z tehdejších let nemá...prostě kvalita zpracování, slícování...

Vzpomínám si jak sem si chtěl koupit Clio Sport 2002...říkal sem si jak může mít auta za čtvrt milionu takový chabý interiér (jistě ty peníze dáš za nesmírnou kvalitu a špičku co se týče řazení, řízení, podvozku) ale toho si na první pohled nevšimneš...

Předtím sem seděl-jel v Peugeotu 206 RC...co se týče interiéru s Cliem Sport, potažmo s jakýmkoliv jiným Cliem, jelikož základ je stejný je to 100 a 1 :!: :!:

Nebo třeba Laguna II...porovnej její interiér s 406...100 a 1 :!: :!:

Ještě že se v renaultu co se týče interiéru markantně zlepšili

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv led 31, 2008 11:02

Jo to jo. I když nové Clio - bakelitenfest :wink:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv led 31, 2008 11:07

Alibaba píše:...mno, já jsem měl zatím tu čest jen s Octávkama a to benzín 2l, 1,9 Tdi 81 kW a 1,9 Tdi 96 kW a u dvou prvních byly brzdy tak jedovatý až mi to zaráželo. Moje současná 96ka je na tom o fous hůř, takže brzdí příjemně akorát. S Méganem I se to rozhodně srovnávat nedá.
Se všema Oct jsem jel a mají brzdy o poznání méně jedovaté, než M II.

Nemůžu tvrdit, že Megan II lépe brzdí, protože to by se muselo zkusit do extrému a měřit.

Pokud se trochu zamyslím, má M II duální posilovač, ABS 8-mé generace a je novější - myslím, že jeho brzdy jsou opravdu lepší.

Ale pozor, Golf V i Oct II má brzdy ještě jedovatější než M II. V Golfu V jsem vlastnozubně ohryzal volant :D :D :D

wecka :wink:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » čtv led 31, 2008 12:01

Neboj,vím co sou to dobrý brzdy :wink:
Zajímalo by mě, v čem je Renault oproti škodě tak dál :?: :roll: Možná tak v pohodlí...ale za cenu měkýho podvozku.Jestli je to výhoda,je otázkou priorit každého z nás.Já to tak neberu.Ohledně brzd a jejich "jedovatosti" snad jen,že to hodně zkresluje jejich nástup.Mám na mysli něco jako uměru mezi lehkým sešlápnutím pedálu a decelerační silou.

O.T.: Dneska sem shodou okolnosti poprvé řídil Clio Sport ph.I.Dojmy?Interiér hrůza - to se ví :) Brzdy - super ; Podvozek hodně tvrdej(ale to dělají ty kola)....jo a myslel jsem že to pojede líp :)
Obrázek
Dead man

jozo-ke
Junior member
Příspěvky: 166
Registrován: čtv dub 05, 2007 19:08

Příspěvek od jozo-ke » čtv led 31, 2008 14:24

Problém s brzdami som mal aj na staršej fabii a presne sa mi to stalo na kombiku..takže u mňa Fábia = fóbia!!Nikdy viac!!

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv led 31, 2008 14:31

To Víťa Malina:
Myslím, že zaujatej seš ty. Srovnávaš v spolehlivosti 15 let stařičkou R19 s 1 - 5 let starou Fóbii :!: Pokud by sis přečetl pořádně článek pochopil bys o čem je řeč. Nová Fabie Kombi.


To Butcher:
Renault je oproti Škodě mnohem dál v poměru:

1:) bezpečnost (pět hvězdiček pokaždý a žádny škandalózní selhání brzd nebo airbagů :idea:)

2:) cena/výbava - není co dodat

3:) design (první Fóbie nejde srovnat s čímkoliv od Renaultu.)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů