Škoda - Simply Never :-)
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Škoda - Simply Never :-)
http://www.novinky.cz/clanek/131915-pri ... brzdy.html
Podle vydání Dagens Nyheter však automobilka nebude podnikat žádná konkrétní opatření k nápravě. Svým zákazníkům pouze doporučí, aby za "extrémních zimních podmínek" nejezdili s aluminiovými, ale s železnými disky kol. Právě v nich totiž problémy zřejmě spočívají.
K tomu nemám co dodat, kdo si koupí novou fabii a ví o tom je extrémní sportovec nebo sebevrah.
Podle vydání Dagens Nyheter však automobilka nebude podnikat žádná konkrétní opatření k nápravě. Svým zákazníkům pouze doporučí, aby za "extrémních zimních podmínek" nejezdili s aluminiovými, ale s železnými disky kol. Právě v nich totiž problémy zřejmě spočívají.
K tomu nemám co dodat, kdo si koupí novou fabii a ví o tom je extrémní sportovec nebo sebevrah.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Nooo, Anarki víš, ony ty brzdy nestojí u Fabie dodnes za moc.
Fábii jsme měli se svou bývalou a není to tak špatné auto. Měl jsem ho v podstatě rád....
Každopádně je to vydlubaný ingot... těžké, masívní a nesdí špatně na cestě.
Ale ty brzdy jsou i na sériovce hrůůůza !!! ...pak tam snad v r. 04 začali cpát duální posilovač-trochu to pomohlo, no...
strojově je to ale co se týče brzd dodneska TOTAL SHIT.
wecka
PS: stopy brždění Fabie mám na zadním náazníku
Fábii jsme měli se svou bývalou a není to tak špatné auto. Měl jsem ho v podstatě rád....
Každopádně je to vydlubaný ingot... těžké, masívní a nesdí špatně na cestě.
Ale ty brzdy jsou i na sériovce hrůůůza !!! ...pak tam snad v r. 04 začali cpát duální posilovač-trochu to pomohlo, no...
strojově je to ale co se týče brzd dodneska TOTAL SHIT.
wecka
PS: stopy brždění Fabie mám na zadním náazníku
Naposledy upravil(a) wc dne stř led 30, 2008 07:07, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To nedělám ale brzdy jsou brzdy. Kdyby selhávalo přidávání plynu, klimatizace nebo jiná pitomost tak se nad tím zasměju ale brzdy, to je něco co musí na autě perfektně a 100 procentně fungovat. Jak na Kalaharské poušti tak na Antarktidě.DDT píše:Nedělal bych z komára velblouda...
Nedovedu si představit kolik jiných aut má takový potíže ale troufnu si odhadnout, že už první auto Louisa Renaulta bylo vybaveno brzdami které neměli potíže s extrémnimi zimními podmínkami. Teď se píše rok 2008 a tak jak mnoho lidí předpovědělo spousta zbytečný elektroniky udělá i z nejlepšího auta nespolehlivej křáp.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Taková masivní železná kotva na laně a brzdící padák se hodí vždycky..DDT píše:Anarki, vždyť ani nevíš, jaké to mělo brzdyAnarki píše: troufnu si odhadnout, že už první auto Louisa Renaulta bylo vybaveno brzdami které neměli potíže s extrémnimi zimními podmínkami..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Podle me je to cely novinarema nafoukla bublina, proste s tim jeli v nejaky brecce co se dostala do brzd tak to pak brzdilo hur...
Jinak co se tyce kvality brzd, tak nemyslim ze brzdy na vsech renaultech jsou az takovej zazrak techniky.
U twinga jsou brzdy hodne chaby. Nase byvala Š120 s posilovacem brzdila lip, deduv fiat punto brzdi oproti twingu nesrovnatelne lip. Zezacatku jsem si myslel ze mam na nich zavadu, vymenil jsem brzdovku, desticky, kotouce, seridil samostely v bubnech a sice se to zlepsilo ale porad plati co jsem napsal. Co jsem vyzvidal tak ostatni twinga (prvni generace) jsou na tom stejne.
Renaulty mam rad, skodovky se mi taky nelibi, ale nekdy mi prijde ze se to tady zvrhava. Skodovky nejsou spatny auta.
Jinak co se tyce kvality brzd, tak nemyslim ze brzdy na vsech renaultech jsou az takovej zazrak techniky.
U twinga jsou brzdy hodne chaby. Nase byvala Š120 s posilovacem brzdila lip, deduv fiat punto brzdi oproti twingu nesrovnatelne lip. Zezacatku jsem si myslel ze mam na nich zavadu, vymenil jsem brzdovku, desticky, kotouce, seridil samostely v bubnech a sice se to zlepsilo ale porad plati co jsem napsal. Co jsem vyzvidal tak ostatni twinga (prvni generace) jsou na tom stejne.
Renaulty mam rad, skodovky se mi taky nelibi, ale nekdy mi prijde ze se to tady zvrhava. Skodovky nejsou spatny auta.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
No nevím, ale při standardním zimním prasení se to za určitých podmínek stane u jakéhokoliv auta. Zažil jsem to se škodovkou, zažil jsem to s Renaultem. Prostě brzdy namrznou a pak pochopitelně malou chvilku blbě brzdí.
Naposledy jsem to zažil v Polsku (cca 2 měsíce), když jsem vyjížděl z lesa po bahnité polní cestě - auto studený po celodením stání u díry, polní cesta plná zamrzlých kaluží, pod ledem voda. Jedete po rovině, voda cáká na spodek auta a namrzá. Pak šlápnete na brzdu a ejhle! Nic. Je to otázka maximálně sekund, ale nepříjemně překvapí. To je celé.
Nestalo se mi to nikdy na silnici, protože k tomu musí být dost specifické podmínky právě kolem nuly - voda musí mrznout až na autě, které musí mít brzdy s teplotou pod bodem mrazu, musíte projet kaluží, která není osolená atd.
Ivan
Naposledy jsem to zažil v Polsku (cca 2 měsíce), když jsem vyjížděl z lesa po bahnité polní cestě - auto studený po celodením stání u díry, polní cesta plná zamrzlých kaluží, pod ledem voda. Jedete po rovině, voda cáká na spodek auta a namrzá. Pak šlápnete na brzdu a ejhle! Nic. Je to otázka maximálně sekund, ale nepříjemně překvapí. To je celé.
Nestalo se mi to nikdy na silnici, protože k tomu musí být dost specifické podmínky právě kolem nuly - voda musí mrznout až na autě, které musí mít brzdy s teplotou pod bodem mrazu, musíte projet kaluží, která není osolená atd.
Ivan
-
- Experienced member
- Příspěvky: 629
- Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
- Bydliště: Pohořelice (BV)
- Kontaktovat uživatele:
no pánové, teda, opravdu si myslím že jste proti škodě zaujatí. Ztím mě Fabia nenechala ve štychu, zatímco R 19 už několikrát, o brzdách ani nemluvě, brzdy na R 19 (1,7MPI 66kW) jsou katastrofální. Brzdy ve Fabii jsou průměrné, člověk musí víc šlápnout na pedál. ale když si na to člověk zvykne, tak no problem. Máte pravdu, že jak jsem po 300km ve fabii Combi sednul do Nissan Almery, tak jsem si tu hubu o volant málem rozbil, ale je to jen tím, že pedál v nissanovi jde lehoučce - pro mě je teda příjemnější brždění ve Fabii. Vaše tlachání o tom že renault je fakt dobrý a ostatní auta stojí za ho*no je směšné.
Grand Scénic Expression; 7m; 1,5 Dci; béžová poivre
...mno, já jsem měl zatím tu čest jen s Octávkama a to benzín 2l, 1,9 Tdi 81 kW a 1,9 Tdi 96 kW a u dvou prvních byly brzdy tak jedovatý až mi to zaráželo. Moje současná 96ka je na tom o fous hůř, takže brzdí příjemně akorát. S Méganem I se to rozhodně srovnávat nedá.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
Ne Víťo, tak to není....Víťa Malina píše: no pánové, teda, opravdu si myslím že jste proti škodě zaujatí. Vaše tlachání o tom že renault je fakt dobrý a ostatní auta stojí za ho*no je směšné.
Škodovka nedělá špatné auta - nikdy jsem to netvrdil a tvrdit to nebudu.
Staré Fabie mám dokonce rád, nové se mi nelíbí. Vytýkám jim pouze ty brzdy.
Renault taky nedělá špatná auta. Jsou určitě dál, než Škodovky, to ano, ale taky to není bůhvíjaké pozlátko.
Těžiště výborných aut je v produkci Bundesrepublik Deutschland, myslím tím AUDI, BMW a MERCEDES-BENZ.
Ale je to taky o úplně ale úplně jiných cenách...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Dál jak kde, třeba když porovnáš interiéry škodovek, z materiálů od VW tak na to Renault z tehdejších let nemá...prostě kvalita zpracování, slícování...
Vzpomínám si jak sem si chtěl koupit Clio Sport 2002...říkal sem si jak může mít auta za čtvrt milionu takový chabý interiér (jistě ty peníze dáš za nesmírnou kvalitu a špičku co se týče řazení, řízení, podvozku) ale toho si na první pohled nevšimneš...
Předtím sem seděl-jel v Peugeotu 206 RC...co se týče interiéru s Cliem Sport, potažmo s jakýmkoliv jiným Cliem, jelikož základ je stejný je to 100 a 1
Nebo třeba Laguna II...porovnej její interiér s 406...100 a 1
Ještě že se v renaultu co se týče interiéru markantně zlepšili
Vzpomínám si jak sem si chtěl koupit Clio Sport 2002...říkal sem si jak může mít auta za čtvrt milionu takový chabý interiér (jistě ty peníze dáš za nesmírnou kvalitu a špičku co se týče řazení, řízení, podvozku) ale toho si na první pohled nevšimneš...
Předtím sem seděl-jel v Peugeotu 206 RC...co se týče interiéru s Cliem Sport, potažmo s jakýmkoliv jiným Cliem, jelikož základ je stejný je to 100 a 1
Nebo třeba Laguna II...porovnej její interiér s 406...100 a 1
Ještě že se v renaultu co se týče interiéru markantně zlepšili
Se všema Oct jsem jel a mají brzdy o poznání méně jedovaté, než M II.Alibaba píše:...mno, já jsem měl zatím tu čest jen s Octávkama a to benzín 2l, 1,9 Tdi 81 kW a 1,9 Tdi 96 kW a u dvou prvních byly brzdy tak jedovatý až mi to zaráželo. Moje současná 96ka je na tom o fous hůř, takže brzdí příjemně akorát. S Méganem I se to rozhodně srovnávat nedá.
Nemůžu tvrdit, že Megan II lépe brzdí, protože to by se muselo zkusit do extrému a měřit.
Pokud se trochu zamyslím, má M II duální posilovač, ABS 8-mé generace a je novější - myslím, že jeho brzdy jsou opravdu lepší.
Ale pozor, Golf V i Oct II má brzdy ještě jedovatější než M II. V Golfu V jsem vlastnozubně ohryzal volant
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Neboj,vím co sou to dobrý brzdy
Zajímalo by mě, v čem je Renault oproti škodě tak dál Možná tak v pohodlí...ale za cenu měkýho podvozku.Jestli je to výhoda,je otázkou priorit každého z nás.Já to tak neberu.Ohledně brzd a jejich "jedovatosti" snad jen,že to hodně zkresluje jejich nástup.Mám na mysli něco jako uměru mezi lehkým sešlápnutím pedálu a decelerační silou.
O.T.: Dneska sem shodou okolnosti poprvé řídil Clio Sport ph.I.Dojmy?Interiér hrůza - to se ví Brzdy - super ; Podvozek hodně tvrdej(ale to dělají ty kola)....jo a myslel jsem že to pojede líp
Zajímalo by mě, v čem je Renault oproti škodě tak dál Možná tak v pohodlí...ale za cenu měkýho podvozku.Jestli je to výhoda,je otázkou priorit každého z nás.Já to tak neberu.Ohledně brzd a jejich "jedovatosti" snad jen,že to hodně zkresluje jejich nástup.Mám na mysli něco jako uměru mezi lehkým sešlápnutím pedálu a decelerační silou.
O.T.: Dneska sem shodou okolnosti poprvé řídil Clio Sport ph.I.Dojmy?Interiér hrůza - to se ví Brzdy - super ; Podvozek hodně tvrdej(ale to dělají ty kola)....jo a myslel jsem že to pojede líp
Dead man
Problém s brzdami som mal aj na staršej fabii a presne sa mi to stalo na kombiku..takže u mňa Fábia = fóbia!!Nikdy viac!!
Renault Clio 16V,Renault 5 GTE
[img]http://www.userbars.gr/data/media/6/bar-renault.gif[/img]
[img]http://members.etelnet.at/lang/bild.gif[/img]
[img]http://www.userbars.gr/data/media/6/bar-renault.gif[/img]
[img]http://members.etelnet.at/lang/bild.gif[/img]
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Víťa Malina:
Myslím, že zaujatej seš ty. Srovnávaš v spolehlivosti 15 let stařičkou R19 s 1 - 5 let starou Fóbii Pokud by sis přečetl pořádně článek pochopil bys o čem je řeč. Nová Fabie Kombi.
To Butcher:
Renault je oproti Škodě mnohem dál v poměru:
1:) bezpečnost (pět hvězdiček pokaždý a žádny škandalózní selhání brzd nebo airbagů )
2:) cena/výbava - není co dodat
3:) design (první Fóbie nejde srovnat s čímkoliv od Renaultu.)
Myslím, že zaujatej seš ty. Srovnávaš v spolehlivosti 15 let stařičkou R19 s 1 - 5 let starou Fóbii Pokud by sis přečetl pořádně článek pochopil bys o čem je řeč. Nová Fabie Kombi.
To Butcher:
Renault je oproti Škodě mnohem dál v poměru:
1:) bezpečnost (pět hvězdiček pokaždý a žádny škandalózní selhání brzd nebo airbagů )
2:) cena/výbava - není co dodat
3:) design (první Fóbie nejde srovnat s čímkoliv od Renaultu.)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů