OFF Topic MIŠMAŠ z Avantime (Zkušenosti s..)
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
OFF Topic MIŠMAŠ z Avantime (Zkušenosti s..)
CNG ?
HAHAHAHAHA... jenom zkouším, co vydržíte!!!!
Ten automat bude asi problém. je jich málo a jsou drahé. Navíc dále zvedají spotřebu.
Ale je to paráááááááda !
wecka
Následující téma je sbírkou offtopiků z tématu o Avantimu. Jednotlivé příspěvky jsou odtamtud vyškubané tak, aby to, co přežilo dávalo nějaký smysl. Což znamená, že to co bylo uškubnuto klidně může dávat nesmysl. V zásadě jsou zachovány veškeré příspěvky, s výjimkou jednoho, který byl přesunut do moderátorského koše (a nebyl k tématu, poze komentář k moderování). Ty, které tu chybí jsou buď jinde v Pokecu (a zamčené).
Těší mne, že se kolem tohoto auta strhla celkem pěkná diskuse. Mrzí mne, že se zvrhla v osobní výpady.
Buď jak buď, sekce "Zkušenosti s..." je určena pouze pro výměnu zkušeností, ne pro dotazy, ne pro diskusi takového kalibru, jako je tato. Ten, kdo do této sekce přijde by měl získat "koncentrované" zkušenosti s těmito vozy. Proto je tato sekce poměrně přísně moderovaná. Jakékoliv moderování ale nemá žádný osobní přídech a byl bych rád aby tak bylo vnímáno.
Mírnou diskusi jistě připustíme.
Pokud však budete napříště cítit, že některé téma ze "Zkušeností s..." je natolik vydatné, že by bylo vhodné o něm podiskutovat, založte toto téma jako nové v Technické sekci, případně v "Pokecu...".
Díky DDT
HAHAHAHAHA... jenom zkouším, co vydržíte!!!!
Ten automat bude asi problém. je jich málo a jsou drahé. Navíc dále zvedají spotřebu.
Ale je to paráááááááda !
wecka
Následující téma je sbírkou offtopiků z tématu o Avantimu. Jednotlivé příspěvky jsou odtamtud vyškubané tak, aby to, co přežilo dávalo nějaký smysl. Což znamená, že to co bylo uškubnuto klidně může dávat nesmysl. V zásadě jsou zachovány veškeré příspěvky, s výjimkou jednoho, který byl přesunut do moderátorského koše (a nebyl k tématu, poze komentář k moderování). Ty, které tu chybí jsou buď jinde v Pokecu (a zamčené).
Těší mne, že se kolem tohoto auta strhla celkem pěkná diskuse. Mrzí mne, že se zvrhla v osobní výpady.
Buď jak buď, sekce "Zkušenosti s..." je určena pouze pro výměnu zkušeností, ne pro dotazy, ne pro diskusi takového kalibru, jako je tato. Ten, kdo do této sekce přijde by měl získat "koncentrované" zkušenosti s těmito vozy. Proto je tato sekce poměrně přísně moderovaná. Jakékoliv moderování ale nemá žádný osobní přídech a byl bych rád aby tak bylo vnímáno.
Mírnou diskusi jistě připustíme.
Pokud však budete napříště cítit, že některé téma ze "Zkušeností s..." je natolik vydatné, že by bylo vhodné o něm podiskutovat, založte toto téma jako nové v Technické sekci, případně v "Pokecu...".
Díky DDT
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Také bych souhlasil, kdybych měl auto jen na parádu a projet se v něm na sraz, nebo jej používat tak, jak používají auta majitelé veteránů. Pokud se přestavba na LPG udělá zodpovědně, přibudou do auta dírky M8 do sacího potrubí - po jedné na každý válec. To sací potrubí se dá v případě "veteranizace" s úspěchem vyměnit, těch bude dloooouho dost. Dále pak uchycení nádrže pod autem. Když se podíváte na dnešní veterány, jsou zde z původních aut jen kousky plechu, vše se nově dodělává. Tady bych rovněž neviděl nějaké znehodnocení Avantimáka 4 dírkami fí 12 do podlahy kufru, které beztak nikdo nikde nikdy neuvidí. Přestavba na LPG se dá udělat bez snížení životnosti motoru (pokud se doplní o "aditivaci"). Navíc těch motorů bude ještě dlouho dost z jiných typů. Jediné, co vidím jako handicap LPG na Avantime (i na Espace) je ta nutná nálepka na zadním skle - dává Ti současně nálepku šetřílka, pro někoho až blbce. Esteticky také nepřidá plnící otvor pro plyn, při "veteranizaci" jej lze zpětně zakrýt a zalakovat. Při doplnění o LPG se dá auto ovšem i užívat a né jenom jej mít podle hesla "Nejezdím, ale mám". Nač mít doma AVANTIME a jezdit v nějakém jezdítku? HaHAHaDDT píše:Souhlasím se Sutem v tom ohledu, že se jedná o raritu, jejíž cena se jakýmkoliv zásahem snižuje (nikoliv zvyšuje). Počet vyrobených kusů je velmi, velmi malý a lze očekávat, že se tento automobil stane v historicky krátké době sběratelskou záležitostí.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je to kus!
Tady je spousta Avantimu. http://www.tipcar.cz/hledani/renault_av ... /cz-1.html
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je to kus!
Myslím, že předchozího majitele znám... musel jsem se držet lešení abych mu něco neudělal... a pak jsem se bál abych tu trubku nepoužil... jestli je to to samé auto tak vřele nedoporučuju.Tommy FORSAGE píše:Včera jsem byl omrknout jeden kousek co stojí v Praze v bazaru, je to model 2002 s 3.0V6, ale bohužel LPG pohon a skoro 200tis. km na tacho.....
je to tento ne?
http://www.tipcar.cz/renault/renault-av ... 20806.html
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG ne!
¨Petr Pravoslav Švihovec píše:Jako bývalý a zkušený majitel Avantime jednoznačně říkám- LPG NE! Pokud se zdá spotřeba 3,0 V6 vysoká, tak si radší kupte Kangoo 1,5 dCi. Napíšu k tomu něco později, pročetl jsem si všechno až teď, a byl bych teď šíleně sprostý, tak mě teď omluvte, musím tak týden vychladnout...
už jsi vychladl?
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
alebo ked som zhanal biturbo, tak som klikal www.autoweb.ch
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pane Petře
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
Napsal jsem to vedle na OTSuto píše:Pokud koupíš třílitra, povinné ručení tě vyjde min. na 7000 u Triglavu (pokud máš full bonus), jinak normálně min. 12000 (Kooperativa).
Řekněme, že by brněnský kousek by byl TEN... kolik peněz odhaduješ na prvotní investice, vzhledem k tomu co vše jsi chtěl udělat (zástavba plynu, přečalounění interiéru) a co bys musel udělat (rozvody, kapaliny, filtry, brzdy (?), pneu (?))?
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
LPG
Jenom se musím zastat kolegů, diskuse je stále k tématu- snaží se zesměšnit LPG, tedy upozornit, že do automobilových klenotů
zkrátka LPG nepatří.
A jak jsem ti Viktore říkal- když navrhovali Avantime, jako předlohu
měli i několik obrázků starých vozů Bugatti- proto je Avantime
vždy dvoubarevný. A je to pravda a je a je a je!
zkrátka LPG nepatří.
A jak jsem ti Viktore říkal- když navrhovali Avantime, jako předlohu
měli i několik obrázků starých vozů Bugatti- proto je Avantime
vždy dvoubarevný. A je to pravda a je a je a je!
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:46, celkem upraveno 1 x.
To je ale moudrost. Připadá mi to, jako že auto s LPG se rovná totéž jako auto na dřevoplyn s vyvíječem ve předu a nezbytnou vlečkou se dřevem. Nebo ještě lépe s vyvíječem na bioplyn a vlečkou prasečí kejdy. Z vlečky vede dopředu přes střechu auta pásový dopravník pro kontinuální zásobování palivem. Vyhořelé palivo se volně vypouští na cestu. Vzpamatujte se. Moderní zástavba LPG nijak auto nedegraduje, je plně vratná, pokud oželíš rezervu, neubírá ani zavazadlový prostor. Spíše mi to připadá, že je blbé, že někdo ušetří a já ne. Jako že si moc přeji, aby sousedovi chcípla ta koza, jinak nechci nic. Jak už dříve psal obdobně brácha: Vydělám také dost, ale to neznamená, že je mou největší zálibou prolévat peníze výfukem.
Avantime zase není kdovíjaký zázrak. Při své velikosti je vzadu žalostně málo místa, nohy jsem měl zaražené až ..... Jeho vyjímečnost spočívá v bezstředosloupkové konstrukci. Vyjímečný je hlavně tím, že se jej tak málo vyrobilo, a to proto, poněvadž na trhu dopadl jak Baťa s dřevákama. Kdyby byly počty vyrobených aut Avantime a Espace v opačném poměru, byl by zase skvostem Espace. Osobně považuji za skvost Espace I, to je auto, které je třeba opravdu obdivovat. Kdykoliv kolem něj projdu, musím se u něj zastavit, nakouknout a mlčky nebo nahlas vzdát hold konstruktérům.
A teď do mně klidně bijte. S pozdravem Standa W.
Avantime zase není kdovíjaký zázrak. Při své velikosti je vzadu žalostně málo místa, nohy jsem měl zaražené až ..... Jeho vyjímečnost spočívá v bezstředosloupkové konstrukci. Vyjímečný je hlavně tím, že se jej tak málo vyrobilo, a to proto, poněvadž na trhu dopadl jak Baťa s dřevákama. Kdyby byly počty vyrobených aut Avantime a Espace v opačném poměru, byl by zase skvostem Espace. Osobně považuji za skvost Espace I, to je auto, které je třeba opravdu obdivovat. Kdykoliv kolem něj projdu, musím se u něj zastavit, nakouknout a mlčky nebo nahlas vzdát hold konstruktérům.
A teď do mně klidně bijte. S pozdravem Standa W.
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Moje R5 cabrio je taky vlastně vyjmečná a ceněná jen tím, že se jich tak málo vyrobilo 1400ks, ale i tím, že má originál stav, nebo jí vylepšuji (doplňuji) "výbavou" co do toho auta bylo možno v originálu dokoupit v té době. Kdybych tam nacpal cokoli co tam nepatří, ztrácí auto na hodnotě. Pokud si Avantime koupí někdo jen jako AUTO, tak je to jeho volba a nejde mu nic vyčítat, ale mám li ho jako sběratel...wilczek píše:Vyjímečný je hlavně tím, že se jej tak málo vyrobilo,
Když budeme mluvit konkrétně o LPG a motoru V6 3,0, tak tento motor si koupím protože ho opravdu chci a počítám se spotřebou. S plynem ten motor o poznání nejede. Chci-li ušetřit, klidně zvolím LPG, ale s jinou motorizací..!!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
A proč by tam LPG být nemohl? V6-motorů je dnes už několik typů a protože pár aut s V6 na LPG jezdilo blbě, budeme házet všechny do jednoho pytle? Že zástavbu někdo odflinkne, použije laciný univerzální/nevhodný komponenty, uživatel tomu nedá kvalitní servis...to s tím nesouvisí? Co ty ostatní auta, který s tím fungují spolehlivě? O nich se nemusí mluvit a něco s nimi řešit, tak jako by nebyly - ale jsou.
Zdá se mi, že se to tu chvílemi zvrhává i přes částečné oddělení do roviny osobních výpadů. Nedivil bych se, kdyby se některému z moderátorů z toho už znechucením zatmělo před očima, uklepl se a celý topic nenávratně smazal
Zdá se mi, že se to tu chvílemi zvrhává i přes částečné oddělení do roviny osobních výpadů. Nedivil bych se, kdyby se některému z moderátorů z toho už znechucením zatmělo před očima, uklepl se a celý topic nenávratně smazal
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
moderátorům
Nestačím se divit. Přestávám i věřit, že jste vůbec vy dva Avantime někdy viděli. Jak může někdo napsat takovou blbost, že Avantime nemá vzadu místo?
Můj asistent má 186cm, váží 130 kg, a často vzpomíná na Avantime, jak perfektně se mu jezdilo právě vzadu!
Hele, chlapi, můžu si dovolit napsat o Avantime víc jak vy dva dohromady, a znovu opakuju, do Avantime dávat LPG je prasečina!
Pokud se zdá spotřeba vysoká, koukněte se prostě jinam.
A pokud srovnáváte Avantime s ba»ovejma dřevákama, tak na Avantime nemáte ani právo myslet.
Byl bych strašně rád, abyste na Avantime zapomněli...
Můj asistent má 186cm, váží 130 kg, a často vzpomíná na Avantime, jak perfektně se mu jezdilo právě vzadu!
Hele, chlapi, můžu si dovolit napsat o Avantime víc jak vy dva dohromady, a znovu opakuju, do Avantime dávat LPG je prasečina!
Pokud se zdá spotřeba vysoká, koukněte se prostě jinam.
A pokud srovnáváte Avantime s ba»ovejma dřevákama, tak na Avantime nemáte ani právo myslet.
Byl bych strašně rád, abyste na Avantime zapomněli...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:44, celkem upraveno 1 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
LPG
Dobře si vzpomínám než jsem koupil Range Rover, chtěl jsem HUMMER H2, a v HUMMER Centru jsem se jich zeptal, jestli nemají zkušenost s LPG. Doslova se mi vysmáli!
LPG patří do všedních osobních aut, ale ne do Avantime. A že to není skvost? Kolik Avantimů jste minulý rok viděli? Já 2. Víc jsem viděl Ferrari a Bentleyů...
LPG patří do všedních osobních aut, ale ne do Avantime. A že to není skvost? Kolik Avantimů jste minulý rok viděli? Já 2. Víc jsem viděl Ferrari a Bentleyů...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:47, celkem upraveno 1 x.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kalina nemá právo!
Petr Pravoslav Švihovec píše:Jestli to smažeš, frajere, tak tady okamžitě končím!
Juuuuu kluci, vy se tu už hádate jako my na lagunaklubu.cz. Tyhle debaty jsou jistě zajímavým zpestřením jinak nudných technických témat, ale všeho s Mírou nebo tu ještě lépe s DDT.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
sova
Sova, tvůj útok na mé ego možná ukazuje jaký jsi ty, ale smazat celou diskusi o Avantime, to ti přijdev pořádku?
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:48, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů