OFF Topic z Avantime (Zkušenosti s..)

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » čtv pro 27, 2007 22:57

wc píše: Mám pocit, že se z AVANTIME dělá to co není - a to taky trochu Tvoji zásluhou.
Moje řeč, za třicet let po tom neštěkne ani pes...

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » pát pro 28, 2007 00:08

Sova píše:
wc píše: Mám pocit, že se z AVANTIME dělá to co není - a to taky trochu Tvoji zásluhou.
Moje řeč, za třicet let po tom neštěkne ani pes...
No něco podobného se říkalo o R5 v roce 72 :) ... v reklamě vystupoval nekompromisní chlapík se slovy - "to se přece nemůže líbit" :D


Avantimem jsem neměl tu čest se svézt, ale...
- je to určitě zajímavý extravagantní vůz, nepřehlédnutelný, přehlídka designerského umění,
- technicky vychází z Espace III, doba mezi prvním návrhem a uvedením do prodeje byla příliš dlouhá, tedy postrádá vymoženosti v době jeho představení běžné - např. startování kartou atd.
Ten, kdo ho chce, mu určitě odpustí nějaké ty chybičky...
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pát pro 28, 2007 19:24

R5 má styl...Avantime mimo futuristického vzhledu nic...
Jen můj názor...názor socky, jak by řekla vrchnost...

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » pát pro 28, 2007 22:48

Sova píše:R5 má styl...Avantime mimo futuristického vzhledu nic...
Jen můj názor...názor socky, jak by řekla vrchnost...
R5 byla ve své době taky svým způsobem futuristická :) ty plastový nárazníky nebyly ve 72 vůbec obvyklý.
A podle mě každé auto neobvyklého designu má styl :P

Jen přidám názor s tím LPG..dřív se říkalo, že nafta patří na pole...teď se naftové motory běžně používají...i v Avantimu.
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » pát pro 28, 2007 23:03

Tak tady si také neodpustím reakci:

R5 je "pojem" právě z toho důvodu, že je to auto i pro socky... Stejně jako další legendy automobilového průmyslu. Mimochodem Avantime zas takovou díru do světa neudělal a spíše ho od začátku provází velmi slušně řečeno "smůla" (a jde to vyjádřit i surověji). I v designu není nějak zvláštně zmiňován, narozdíl třeba právě od R5, nebo prvního Espace. Stačí googlit.
:wink:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pát pro 28, 2007 23:10

AVANTIME je nádherný !!!
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pát pro 28, 2007 23:28

Nepochopím proč by někdo nemohl dát do avantimu lpg, aniž by byl zatracován a bylo mu pomalu vnucovánu ať jezdí na kozidechu :roll:

Copak první vyrobený Avantime vlastní Frank Williams?Nebo má plaketu s podpisem Ragnottiho?potažmo třílitr uprostřed, či snad Wankelův rotor s BiTurbem :?: :?:

Vždyt je to obyčejný empévéčko :wink: z bodu A do bodu B...pro některé z Vás stylově...

Toť vše...

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » pát pro 28, 2007 23:32

Ivan Rous píše:Tak tady si také neodpustím reakci:

R5 je "pojem" právě z toho důvodu, že je to auto i pro socky... Stejně jako další legendy automobilového průmyslu. Mimochodem Avantime zas takovou díru do světa neudělal a spíše ho od začátku provází velmi slušně řečeno "smůla" (a jde to vyjádřit i surověji). I v designu není nějak zvláštně zmiňován, narozdíl třeba právě od R5, nebo prvního Espace. Stačí googlit.
:wink:
Každé to auto je taky cílené na určitou skupinu zákazníků... výraz "socky" se mi nelíbí, R5 byla myslím univerzální - malé a hbité auto do města a pro movitější 2. auto do rodiny. Je pravdou, že R5 dopadla v tom automobilovém životě podstatně lépe :) Avantime je zvláštní od začátku až do konce..zůstal nepochopen, možná protože přišel pozdě :)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pát pro 28, 2007 23:34

HAHA...a mně se to LPG skoro povedlo.... :D :D :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » pát pro 28, 2007 23:37

Sova píše:...

Vždyt je to obyčejný empévéčko :wink: z bodu A do bodu B...pro některé z Vás stylově...

Toť vše...
trošku bych poupravil tu první část a naprosto souhlasím :) :arrow:
Vždyt je to "obyčejné dvoudvéřové" empévéčko :wink: z bodu A do bodu B...pro některé z Vás stylově...

Renault experimentuje, někdy mu to vyjde (R16, Espace), někdy ne (R14, Avantime) :wink:
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » pát pro 28, 2007 23:52

Michal Kerndl píše:
Ivan Rous píše:Tak tady si také neodpustím reakci:

R5 je "pojem" právě z toho důvodu, že je to auto i pro socky... Stejně jako další legendy automobilového průmyslu. Mimochodem Avantime zas takovou díru do světa neudělal a spíše ho od začátku provází velmi slušně řečeno "smůla" (a jde to vyjádřit i surověji). I v designu není nějak zvláštně zmiňován, narozdíl třeba právě od R5, nebo prvního Espace. Stačí googlit.
:wink:
Každé to auto je taky cílené na určitou skupinu zákazníků... výraz "socky" se mi nelíbí, R5 byla myslím univerzální - malé a hbité auto do města a pro movitější 2. auto do rodiny. Je pravdou, že R5 dopadla v tom automobilovém životě podstatně lépe :) Avantime je zvláštní od začátku až do konce..zůstal nepochopen, možná protože přišel pozdě :)
Já reagoval, právě kvůli těm sockám. Tak třeba Renault Kangoo tu byl "brán" jako auto tak nějak sockoidní, i když to tu nepadlo na plnou hubu. Kangoo (a jeho příbuzní od jiných automobilek) je přitom ÚSPĚCH automobilky Renault a ať se na to koukám jak chci, tak vidím, že auto se vyrábí a bude vyrábět, velmi dobře se prodává a slouží. Co víc chtít od dobrého auta. Mám to srovnat s Avantimem? Měla to být díra do světa a byla to díra do rozpočtu :wink: . Jo a má to pěkný a velmi povedený design. To je bohužel málo.

A pak je tu "paradox socky":
Jaguár se prodává za pár šupů s tím, že je pár tisíc km před kolapsem - můj známý si je kupoval podle technický a vždy max na dva roky, aby po užití skončily ve šrotu. Stejně lze sehnat i třeba Lincolna z USA, ale i opravdu luxusní auta. V Turecku byl zvyk kupovat staré Rollse. Rolls Royce - ekvivalent slova luxus a přitom za pár let u moře prorezne jak žigulik. Nebyla garáž, nebyl kdo by ho leštil. První majitel leští, servisuje, pucuje, druhý už jen leští a na třetího majitele zbydou opravy, na které už nikdy nedojde. No a do toho mi zapadá Avantime "na dojetí" v Brně...

Nic ve zlém a neberte to doslova :D

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » sob pro 29, 2007 00:08

Ivan Rous píše: ....
A pak je tu "paradox socky":
Jaguár se prodává za pár šupů s tím, že je pár tisíc km před kolapsem - můj známý si je kupoval podle technický a vždy max na dva roky, aby po užití skončily ve šrotu. Stejně lze sehnat i třeba Lincolna z USA, ale i opravdu luxusní auta. V Turecku byl zvyk kupovat staré Rollse. Rolls Royce - ekvivalent slova luxus a přitom za pár let u moře prorezne jak žigulik. Nebyla garáž, nebyl kdo by ho leštil. První majitel leští, servisuje, pucuje, druhý už jen leští a na třetího majitele zbydou opravy, na které už nikdy nedojde. No a do toho mi zapadá Avantime "na dojetí" v Brně...

Nic ve zlém a neberte to doslova :D
Ano, a myslím že to je zcela běžná situace na trhu a skoro u všech automobilek, že ty za nova nejdražší auta mají největší propad v ceně. (vysoká třída :arrow: vysoké provozní náklady, vysoký objem motoru, takže pro většinu potenciálních kupujících v bazaru je takové ojeté auto nezajímavé)
Toho Avantima jsem si byl prohlídnout - už se tady z něho stal evergreen, tak jsem ho chtěl vidět :) myslím že ještě nějaký pátek jezdit bude :)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob pro 29, 2007 00:17

Michale a byl ses podívat na to Clio V6 co Vám v Brně taky stojí?To bych řekl že by byl větší evergreen :twisted:

Auto Samson Brno

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » sob pro 29, 2007 00:22

Sova píše:Michale a byl ses podívat na to Clio V6 co Vám v Brně taky stojí?To bych řekl že by byl větší evergreen :twisted:

Auto Samson Brno
Nebyl :shock: To hned prověřím :)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob pro 29, 2007 00:28

:idea: Ano, taky mne to přivádí k myšlence, že díky neúspěchům automobilky se sahá k úsporným opatřením, které kompenzují vzniklou ztrátu na úroveň plánovaného zisku. Proto je možné, že se i obchodní neúspěch Avantime podepsal na dalších sériových modelech. Nechci to tvrdit, protože tyto informace nemám a nemá je ani nikdo z Vás, ale je to velmi pravděpodobné.

Přesto si stále myslím, že to stálo zato jej vyrobit !
Špatně byla cena a špatně byla technologie, protože v r. 2003 vyjel ESP IV a ten je o hodně dál.

Kangoo je úspěšné, ale jaksi průmyslové, jakoby stvořeno k práci.
A já v autě nepracuji. Mám je k dopravě a pro radost :D

AVANTIME v Brně má skvělý původ, průhlednou minulost (vlastnila ho žena) a rovněž slušný stav karoserie a interiéru.
Má něco s motorem. Možná to bude drobnost...nevím. Zbytek věcí, které jsem popsal si nemyslím, že by byly závady. Co se týče kilometrů, údaj v podstatě korespoduje s databází. Majitelem auta byl ale 8 měsíců Renault ČR, takže už tam mohlo dojít k manipulaci. Ale to je celkem jedno.

wecka :D
Naposledy upravil(a) wc dne sob pro 29, 2007 00:33, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob pro 29, 2007 00:31

Michal Kerndl píše:
Sova píše:Michale a byl ses podívat na to Clio V6 co Vám v Brně taky stojí?To bych řekl že by byl větší evergreen :twisted:

Auto Samson Brno
Nebyl :shock: To hned prověřím :)
To prověř...maj ho na tipcarsu a chtěj za něj 550 :D

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » sob pro 29, 2007 00:38

Sova píše:
Michal Kerndl píše:...
Nebyl :shock: To hned prověřím :)
To prověř...maj ho na tipcarsu a chtěj za něj 550 :D
Se půjdu kouknout a skusím zašpásovat, jestli by neslevili 500 :lol:
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob pro 29, 2007 00:42

Sova píše:
Michal Kerndl píše:
Sova píše:Michale a byl ses podívat na to Clio V6 co Vám v Brně taky stojí?To bych řekl že by byl větší evergreen :twisted:

Auto Samson Brno
Nebyl :shock: To hned prověřím :)
To prověř...maj ho na tipcarsu a chtěj za něj 550 :D
T.T.T.O.O.O. J.J.E.E: M.A.R.R.R.A.S.S.S.S. !!!!!

100 % !!!
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob pro 29, 2007 00:52

Napadlo mně, že je tam nakrmím že o to mám zájem at mě svezou :lol:


Sorry za monstrOT...

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob pro 29, 2007 00:55

Nemělo to náhodou motor uprostřed? Nebo to byla ta R5?

Bude to zřejmě auto pro dobře pojištěné řidiče. Paráda žádná, ale F1 na cestě :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob pro 29, 2007 00:59

wc píše:Nemělo to náhodou motor uprostřed? Nebo to byla ta R5?

Bude to zřejmě auto pro dobře pojištěné řidiče. Paráda žádná, ale F1 na cestě :D
mělo/má...je to třílitr o výkonu 254 koní tuším...je to takovej nástupce R 5 turbo jakože :) Ostatně pokažde když dáš renaultclub.cz tak na tebe kouká z hlavičky :wink:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob pro 29, 2007 01:00

wc píše:Nemělo to náhodou motor uprostřed? Nebo to byla ta R5?
Obě mají motor uprostřed :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob pro 29, 2007 01:06

Tyjo !!! Beru zpět výrok "paráda žádná" !!!

krásný kousek. Sakra, tohle vědět když jsem tam byl, aspoň bych se na to zajel mrknout :D :D :D

:mg2:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » sob pro 29, 2007 20:14

Také něco napíši. Ten Brněnský Avantime je, prosím pěkně, polovrak. PPŠ jej dle popisu odhadl na cca 120 kkm. No Bože chráň. Náš Espace IV má už skoro 180 kkm a jezdí, jako by včera sjel z linky. Jen se mu nedávno daly nové ložiska předních kol a levý rejdový čep. Obojí by ale ještě pár kkm vydrželo. Kdybych onen Avantime chtěl, (jako že nechci) nabídl bych za něj maximálně 150 KKč a vím, že by prodejce po kratší odmlce kývl. On se jej totiž i tak bude těžko zbavovat. 3 litr s hučícími ložisky, vytřískanou poloosou a s motorem výkonným jak z autíčka na klíček je totiž pro normálního zákazníka dobrý tak akorát na dvě věci. (Z důvodu zákazu používání sprostých slov zde, nebudu blíže specifikovat.) Dlouho jsem zvažoval, než jsem to tady takhle napsal, protože tímto dělám bazaru negativní reklamu. Jenže oni na nás nachystali past, tak je to namístě. Kdyby nám řekli při naší první návštěvě, co má auto za "vnady", ušetřili bychom s bráškou peripetie se zajištěním hotovosti, vyřízením zákonné pojistky, cestu do Brna a den dovolené. Na oplátku by zde bráška nevystavil podrobný popis, v jakém perfektním stavu je toto auto a já bych nepřipsal výše uvedenou reálnou cenu.

Ještě k těm "sockám". Osobně si vážím člověka, který na vozíčku veze do sběru dvě staré shnilé okapní roury a za takto vydělané peníze si koupí lahváče nebo krabici vína. Je to daleko lepší chlap, než vymydlený kariérista, který za sebou nechává podrazy lemovanou cestu k úspěchu. Nebo tuneláři na různých úrovních. Nebo vychytralí borečci, jejíž platy nemají hodnotu ani zlomku toho, co sami vyprodukuji, v některých případech je dokonce jejich celoživotním dílem škodění zbytku světa. Výše popsaní, a dále jednodušší zloději a lupiči nesahají morálně ani po kotníky tomu s tím vozíčkem. Když takového člověka potkám, vážím si jej a současně děkuji Bohu, že mne obdařil rozumem, vůlí a dalšími předpoklady žít na jiné úrovni. On je sice socka, ale také rovný chlap, který se může podívat celému světu a také svým dětem do očí. Zde uvedený příměr je samozřejmě vyhnán do krajních mezí. Mez těmito hranicemi se nachází většina z nás a nebudu jen podle příjmů jednoho posazovat do Avantime a druhého do Kanga, následně pak jej podle toho auta hodnotit.
S pozdravem Standa W.

Suto
Moderátor
Příspěvky: 272
Registrován: pon kvě 22, 2006 21:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Suto » ned pro 30, 2007 21:31

narval bych je do mišelinky tahat pneumatiky, hajzly intelektuálský... :D

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů