Moje řeč, za třicet let po tom neštěkne ani pes...wc píše: Mám pocit, že se z AVANTIME dělá to co není - a to taky trochu Tvoji zásluhou.
OFF Topic z Avantime (Zkušenosti s..)
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
No něco podobného se říkalo o R5 v roce 72 ... v reklamě vystupoval nekompromisní chlapík se slovy - "to se přece nemůže líbit"Sova píše:Moje řeč, za třicet let po tom neštěkne ani pes...wc píše: Mám pocit, že se z AVANTIME dělá to co není - a to taky trochu Tvoji zásluhou.
Avantimem jsem neměl tu čest se svézt, ale...
- je to určitě zajímavý extravagantní vůz, nepřehlédnutelný, přehlídka designerského umění,
- technicky vychází z Espace III, doba mezi prvním návrhem a uvedením do prodeje byla příliš dlouhá, tedy postrádá vymoženosti v době jeho představení běžné - např. startování kartou atd.
Ten, kdo ho chce, mu určitě odpustí nějaké ty chybičky...
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
R5 byla ve své době taky svým způsobem futuristická ty plastový nárazníky nebyly ve 72 vůbec obvyklý.Sova píše:R5 má styl...Avantime mimo futuristického vzhledu nic...
Jen můj názor...názor socky, jak by řekla vrchnost...
A podle mě každé auto neobvyklého designu má styl
Jen přidám názor s tím LPG..dřív se říkalo, že nafta patří na pole...teď se naftové motory běžně používají...i v Avantimu.
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak tady si také neodpustím reakci:
R5 je "pojem" právě z toho důvodu, že je to auto i pro socky... Stejně jako další legendy automobilového průmyslu. Mimochodem Avantime zas takovou díru do světa neudělal a spíše ho od začátku provází velmi slušně řečeno "smůla" (a jde to vyjádřit i surověji). I v designu není nějak zvláštně zmiňován, narozdíl třeba právě od R5, nebo prvního Espace. Stačí googlit.
R5 je "pojem" právě z toho důvodu, že je to auto i pro socky... Stejně jako další legendy automobilového průmyslu. Mimochodem Avantime zas takovou díru do světa neudělal a spíše ho od začátku provází velmi slušně řečeno "smůla" (a jde to vyjádřit i surověji). I v designu není nějak zvláštně zmiňován, narozdíl třeba právě od R5, nebo prvního Espace. Stačí googlit.
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Nepochopím proč by někdo nemohl dát do avantimu lpg, aniž by byl zatracován a bylo mu pomalu vnucovánu ať jezdí na kozidechu
Copak první vyrobený Avantime vlastní Frank Williams?Nebo má plaketu s podpisem Ragnottiho?potažmo třílitr uprostřed, či snad Wankelův rotor s BiTurbem
Vždyt je to obyčejný empévéčko z bodu A do bodu B...pro některé z Vás stylově...
Toť vše...
Copak první vyrobený Avantime vlastní Frank Williams?Nebo má plaketu s podpisem Ragnottiho?potažmo třílitr uprostřed, či snad Wankelův rotor s BiTurbem
Vždyt je to obyčejný empévéčko z bodu A do bodu B...pro některé z Vás stylově...
Toť vše...
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Každé to auto je taky cílené na určitou skupinu zákazníků... výraz "socky" se mi nelíbí, R5 byla myslím univerzální - malé a hbité auto do města a pro movitější 2. auto do rodiny. Je pravdou, že R5 dopadla v tom automobilovém životě podstatně lépe Avantime je zvláštní od začátku až do konce..zůstal nepochopen, možná protože přišel pozděIvan Rous píše:Tak tady si také neodpustím reakci:
R5 je "pojem" právě z toho důvodu, že je to auto i pro socky... Stejně jako další legendy automobilového průmyslu. Mimochodem Avantime zas takovou díru do světa neudělal a spíše ho od začátku provází velmi slušně řečeno "smůla" (a jde to vyjádřit i surověji). I v designu není nějak zvláštně zmiňován, narozdíl třeba právě od R5, nebo prvního Espace. Stačí googlit.
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
trošku bych poupravil tu první část a naprosto souhlasímSova píše:...
Vždyt je to obyčejný empévéčko z bodu A do bodu B...pro některé z Vás stylově...
Toť vše...
Vždyt je to "obyčejné dvoudvéřové" empévéčko z bodu A do bodu B...pro některé z Vás stylově...
Renault experimentuje, někdy mu to vyjde (R16, Espace), někdy ne (R14, Avantime)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Já reagoval, právě kvůli těm sockám. Tak třeba Renault Kangoo tu byl "brán" jako auto tak nějak sockoidní, i když to tu nepadlo na plnou hubu. Kangoo (a jeho příbuzní od jiných automobilek) je přitom ÚSPĚCH automobilky Renault a ať se na to koukám jak chci, tak vidím, že auto se vyrábí a bude vyrábět, velmi dobře se prodává a slouží. Co víc chtít od dobrého auta. Mám to srovnat s Avantimem? Měla to být díra do světa a byla to díra do rozpočtu . Jo a má to pěkný a velmi povedený design. To je bohužel málo.Michal Kerndl píše:Každé to auto je taky cílené na určitou skupinu zákazníků... výraz "socky" se mi nelíbí, R5 byla myslím univerzální - malé a hbité auto do města a pro movitější 2. auto do rodiny. Je pravdou, že R5 dopadla v tom automobilovém životě podstatně lépe Avantime je zvláštní od začátku až do konce..zůstal nepochopen, možná protože přišel pozděIvan Rous píše:Tak tady si také neodpustím reakci:
R5 je "pojem" právě z toho důvodu, že je to auto i pro socky... Stejně jako další legendy automobilového průmyslu. Mimochodem Avantime zas takovou díru do světa neudělal a spíše ho od začátku provází velmi slušně řečeno "smůla" (a jde to vyjádřit i surověji). I v designu není nějak zvláštně zmiňován, narozdíl třeba právě od R5, nebo prvního Espace. Stačí googlit.
A pak je tu "paradox socky":
Jaguár se prodává za pár šupů s tím, že je pár tisíc km před kolapsem - můj známý si je kupoval podle technický a vždy max na dva roky, aby po užití skončily ve šrotu. Stejně lze sehnat i třeba Lincolna z USA, ale i opravdu luxusní auta. V Turecku byl zvyk kupovat staré Rollse. Rolls Royce - ekvivalent slova luxus a přitom za pár let u moře prorezne jak žigulik. Nebyla garáž, nebyl kdo by ho leštil. První majitel leští, servisuje, pucuje, druhý už jen leští a na třetího majitele zbydou opravy, na které už nikdy nedojde. No a do toho mi zapadá Avantime "na dojetí" v Brně...
Nic ve zlém a neberte to doslova
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Ano, a myslím že to je zcela běžná situace na trhu a skoro u všech automobilek, že ty za nova nejdražší auta mají největší propad v ceně. (vysoká třída vysoké provozní náklady, vysoký objem motoru, takže pro většinu potenciálních kupujících v bazaru je takové ojeté auto nezajímavé)Ivan Rous píše: ....
A pak je tu "paradox socky":
Jaguár se prodává za pár šupů s tím, že je pár tisíc km před kolapsem - můj známý si je kupoval podle technický a vždy max na dva roky, aby po užití skončily ve šrotu. Stejně lze sehnat i třeba Lincolna z USA, ale i opravdu luxusní auta. V Turecku byl zvyk kupovat staré Rollse. Rolls Royce - ekvivalent slova luxus a přitom za pár let u moře prorezne jak žigulik. Nebyla garáž, nebyl kdo by ho leštil. První majitel leští, servisuje, pucuje, druhý už jen leští a na třetího majitele zbydou opravy, na které už nikdy nedojde. No a do toho mi zapadá Avantime "na dojetí" v Brně...
Nic ve zlém a neberte to doslova
Toho Avantima jsem si byl prohlídnout - už se tady z něho stal evergreen, tak jsem ho chtěl vidět myslím že ještě nějaký pátek jezdit bude
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Nebyl To hned prověřímSova píše:Michale a byl ses podívat na to Clio V6 co Vám v Brně taky stojí?To bych řekl že by byl větší evergreen
Auto Samson Brno
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
Ano, taky mne to přivádí k myšlence, že díky neúspěchům automobilky se sahá k úsporným opatřením, které kompenzují vzniklou ztrátu na úroveň plánovaného zisku. Proto je možné, že se i obchodní neúspěch Avantime podepsal na dalších sériových modelech. Nechci to tvrdit, protože tyto informace nemám a nemá je ani nikdo z Vás, ale je to velmi pravděpodobné.
Přesto si stále myslím, že to stálo zato jej vyrobit !
Špatně byla cena a špatně byla technologie, protože v r. 2003 vyjel ESP IV a ten je o hodně dál.
Kangoo je úspěšné, ale jaksi průmyslové, jakoby stvořeno k práci.
A já v autě nepracuji. Mám je k dopravě a pro radost
AVANTIME v Brně má skvělý původ, průhlednou minulost (vlastnila ho žena) a rovněž slušný stav karoserie a interiéru.
Má něco s motorem. Možná to bude drobnost...nevím. Zbytek věcí, které jsem popsal si nemyslím, že by byly závady. Co se týče kilometrů, údaj v podstatě korespoduje s databází. Majitelem auta byl ale 8 měsíců Renault ČR, takže už tam mohlo dojít k manipulaci. Ale to je celkem jedno.
wecka
Přesto si stále myslím, že to stálo zato jej vyrobit !
Špatně byla cena a špatně byla technologie, protože v r. 2003 vyjel ESP IV a ten je o hodně dál.
Kangoo je úspěšné, ale jaksi průmyslové, jakoby stvořeno k práci.
A já v autě nepracuji. Mám je k dopravě a pro radost
AVANTIME v Brně má skvělý původ, průhlednou minulost (vlastnila ho žena) a rovněž slušný stav karoserie a interiéru.
Má něco s motorem. Možná to bude drobnost...nevím. Zbytek věcí, které jsem popsal si nemyslím, že by byly závady. Co se týče kilometrů, údaj v podstatě korespoduje s databází. Majitelem auta byl ale 8 měsíců Renault ČR, takže už tam mohlo dojít k manipulaci. Ale to je celkem jedno.
wecka
Naposledy upravil(a) wc dne sob pro 29, 2007 00:33, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Se půjdu kouknout a skusím zašpásovat, jestli by neslevili 500Sova píše:To prověř...maj ho na tipcarsu a chtěj za něj 550Michal Kerndl píše:...
Nebyl To hned prověřím
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
T.T.T.O.O.O. J.J.E.E: M.A.R.R.R.A.S.S.S.S. !!!!!Sova píše:To prověř...maj ho na tipcarsu a chtěj za něj 550Michal Kerndl píše:Nebyl To hned prověřímSova píše:Michale a byl ses podívat na to Clio V6 co Vám v Brně taky stojí?To bych řekl že by byl větší evergreen
Auto Samson Brno
100 % !!!
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Obě mají motor uprostředwc píše:Nemělo to náhodou motor uprostřed? Nebo to byla ta R5?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Také něco napíši. Ten Brněnský Avantime je, prosím pěkně, polovrak. PPŠ jej dle popisu odhadl na cca 120 kkm. No Bože chráň. Náš Espace IV má už skoro 180 kkm a jezdí, jako by včera sjel z linky. Jen se mu nedávno daly nové ložiska předních kol a levý rejdový čep. Obojí by ale ještě pár kkm vydrželo. Kdybych onen Avantime chtěl, (jako že nechci) nabídl bych za něj maximálně 150 KKč a vím, že by prodejce po kratší odmlce kývl. On se jej totiž i tak bude těžko zbavovat. 3 litr s hučícími ložisky, vytřískanou poloosou a s motorem výkonným jak z autíčka na klíček je totiž pro normálního zákazníka dobrý tak akorát na dvě věci. (Z důvodu zákazu používání sprostých slov zde, nebudu blíže specifikovat.) Dlouho jsem zvažoval, než jsem to tady takhle napsal, protože tímto dělám bazaru negativní reklamu. Jenže oni na nás nachystali past, tak je to namístě. Kdyby nám řekli při naší první návštěvě, co má auto za "vnady", ušetřili bychom s bráškou peripetie se zajištěním hotovosti, vyřízením zákonné pojistky, cestu do Brna a den dovolené. Na oplátku by zde bráška nevystavil podrobný popis, v jakém perfektním stavu je toto auto a já bych nepřipsal výše uvedenou reálnou cenu.
Ještě k těm "sockám". Osobně si vážím člověka, který na vozíčku veze do sběru dvě staré shnilé okapní roury a za takto vydělané peníze si koupí lahváče nebo krabici vína. Je to daleko lepší chlap, než vymydlený kariérista, který za sebou nechává podrazy lemovanou cestu k úspěchu. Nebo tuneláři na různých úrovních. Nebo vychytralí borečci, jejíž platy nemají hodnotu ani zlomku toho, co sami vyprodukuji, v některých případech je dokonce jejich celoživotním dílem škodění zbytku světa. Výše popsaní, a dále jednodušší zloději a lupiči nesahají morálně ani po kotníky tomu s tím vozíčkem. Když takového člověka potkám, vážím si jej a současně děkuji Bohu, že mne obdařil rozumem, vůlí a dalšími předpoklady žít na jiné úrovni. On je sice socka, ale také rovný chlap, který se může podívat celému světu a také svým dětem do očí. Zde uvedený příměr je samozřejmě vyhnán do krajních mezí. Mez těmito hranicemi se nachází většina z nás a nebudu jen podle příjmů jednoho posazovat do Avantime a druhého do Kanga, následně pak jej podle toho auta hodnotit.
S pozdravem Standa W.
Ještě k těm "sockám". Osobně si vážím člověka, který na vozíčku veze do sběru dvě staré shnilé okapní roury a za takto vydělané peníze si koupí lahváče nebo krabici vína. Je to daleko lepší chlap, než vymydlený kariérista, který za sebou nechává podrazy lemovanou cestu k úspěchu. Nebo tuneláři na různých úrovních. Nebo vychytralí borečci, jejíž platy nemají hodnotu ani zlomku toho, co sami vyprodukuji, v některých případech je dokonce jejich celoživotním dílem škodění zbytku světa. Výše popsaní, a dále jednodušší zloději a lupiči nesahají morálně ani po kotníky tomu s tím vozíčkem. Když takového člověka potkám, vážím si jej a současně děkuji Bohu, že mne obdařil rozumem, vůlí a dalšími předpoklady žít na jiné úrovni. On je sice socka, ale také rovný chlap, který se může podívat celému světu a také svým dětem do očí. Zde uvedený příměr je samozřejmě vyhnán do krajních mezí. Mez těmito hranicemi se nachází většina z nás a nebudu jen podle příjmů jednoho posazovat do Avantime a druhého do Kanga, následně pak jej podle toho auta hodnotit.
S pozdravem Standa W.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů