Kolik jste nejrychleji jeli a jake to bylo?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kolik jste nejrychleji jeli a jake to bylo?
V jednom jinem topiku psal kdosi, že jel nejvýše stotřicítkou.
Jak jsme na tom my ostatni? A jake to bylo?
Jak jsme na tom my ostatni? A jake to bylo?
Naposledy upravil(a) DDT dne pon říj 24, 2005 10:58, celkem upraveno 1 x.
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Admine, jo, taky jsem psal, že závodníky na silnicích za běžného provozu nemůžu ani cítit. A těch 130 bylo max v Laguně mezi P-hou a Brnem, ve služební Octě nějakých 165 na dálnici mimo ČR a to jenom pro pocit jaké to je na cca 3Km prázdném úseku.
"mám to v ruce" je jedna z nejčastějších posledních vět života ... (tedy co se týče řidičů, samozřejmě )
Martin
Laguna 1.9dTi 2000
"mám to v ruce" je jedna z nejčastějších posledních vět života ... (tedy co se týče řidičů, samozřejmě )
Martin
Laguna 1.9dTi 2000
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 338
- Registrován: čtv dub 29, 2004 12:39
- Bydliště: Vlašim
- Kontaktovat uživatele:
Před několika lety jsem jel se svým tehdejším šéfem z Prahy do Uherského Hradiště. Vyjeli jsme po deváté a ve dvanáct jsme už obědvali v Hradišti. Řídil můj šéf a jel tak, že jsem byl pos..nej až za ušima. Jak rychle jsme jeli vůbec netuším, ale zažít znovu bych to tedy nechtěl.
Osobně jsem jel nejrychleji asi 150, to jsem měl ještě Opel Kadett a to bylo docela fajn (tedy až na tu spotřebu).
Osobně jsem jel nejrychleji asi 150, to jsem měl ještě Opel Kadett a to bylo docela fajn (tedy až na tu spotřebu).
Martin Ben
Citroën C5 Break, 2.0HDi, rv.2003
Citroën C5 Break, 2.0HDi, rv.2003
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jak jsem se již zmínil jinde, při jedný testovací jízdě jsem R5GTT po D5 rozjel nějak okolo 210 , ovšem od tý doby (a hlavně tý zkušenosti s následkama) jsem si na to s druhým motorem nechal zajít chuť a na max.170 (ovšem s gtt to tam je hned ) to vytahoval jen na velmi omezenejch úsecích - kdo zná východočeský silnice, dá mi za pravdu, že je to pouze sem tam nějaká rovinka a to ještě když není provoz
R20 není závoďák, ale již dědeček a jízda s tím je spíš o pohodlí - jelikož jsem neměl možnost s tím jet např. po dálnici, nejvejš to bylo asi 160. Obdobně to bylo s R21, to však spíš z opatrnosti i na dálnici, neboť ještě nemám dostatečně prověřen technickej stav (např.ABS z 90% svítí - tudíž je mimo provoz (a auto je vždy tak rychlý, jak dobrý má brzdy))
R20 není závoďák, ale již dědeček a jízda s tím je spíš o pohodlí - jelikož jsem neměl možnost s tím jet např. po dálnici, nejvejš to bylo asi 160. Obdobně to bylo s R21, to však spíš z opatrnosti i na dálnici, neboť ještě nemám dostatečně prověřen technickej stav (např.ABS z 90% svítí - tudíž je mimo provoz (a auto je vždy tak rychlý, jak dobrý má brzdy))
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
A tedy ještě 1x - je rozdíl, jestli sedím za volantem, nebo jako spolujezdec. V tý 5ce to tenkrát okolo 200 byl pořádnej hukot, oči dopředu, ale jinak celkem nic extra. Pokud sedím vedle, už při rychlosti 50 km/h nevím, čeho všeho bych se měl držet Z toho důvodu, pokud to jde, řídím kamkoliv sám
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Hm...počítá se rychlost dosednutí? Pak 380.... To jako pytel... A báli jsme se oba... Jako řidič 245 - Porsche 911 3,5 litru ( Mošnov má na to krátkou dráhu ) ...Jako Lagunista už vím, že se dá jet do mírného kopce 195, z kopce totéž ( kvalita silnice ), po D 11 na rovině 208 ( podle GPS - díky za nápad! ) měl bych se stydět....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Ladislav Ballý
- Člen RCČR
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
- Bydliště: Praha
Samo, že záleží na autě. V mé Laguně 175 km, na naftu to jde, ale to je asi její maximum. Se služebním Superbem 235-240km, má omezovač mrcha. A jako spolujezdec s Audi V8 4,2 Quatro 260 km, ale v obou případech jenom velmi krátce, oni ty zatáčky na dálnicích stavěj hrozně ostrý a musí se do nich brzdit. Osobně s tímto vozem jsem jel 230km. Potom následoval málem kotoul vpřed. Ono z takový rychlosti dobrzdit na 130 km a chtít odbočit vpravo de docela blbě s ohledem na provoz. Ta rychlost strašně klame a je to zrádný. Jinak jsem v celku slušnej řidič.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Když jsem měl Škůdku 110LS vytůněnou s leštěnejma kanálama a vahadlama s "C", tak mě jezdila 160km/h. Potom Laguna 2.2D dokázala ze s Plzně po dálnici 200km/h. Teď s novou Lagunou jsem to testnul na 210km/h, ale bylo to na krátkou vzdálenost. No nejrychlejc jsem frčel jako spolujezdec v BMW 750 12válec s 380koňma a to 270km/h. Zatím jsem vše ve zdraví přežil - jde jen o to kde si to můžete vyprubovat a za jakých okolností v provozu. Když vidím jací zvířata jezdej na silnici mezi Litomyšlí a HK, tak si myslím, že bych mohl bejt v kategorii slušňáků s tendencí rychlejší jízdy.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Junior member
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon led 12, 2004 18:05
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Naprostej souhlas, onehdá jsem za Litomyšlí, u obce Řídký (u pily) ugumoval kus gum a do teď mě auto hopká . Z lehkého horizontku proti mě kolona aut (z Litomyšle do Hradce to jiné není) a jeden XXXXXX je všechny předjížděl. Jel jsem pouhých 120, ale ubrzdil jsem to, no a gumy holt letos končej, zrovna jako na potvoru jsem měl problém s ABS taxem ho měl vyblokovaný. Jinak to bylo celkem efektní, kouře jak ve formuliŠamša píše:Když jsem měl Škůdku 110LS vytůněnou s leštěnejma kanálama a vahadlama s "C", tak mě jezdila 160km/h. Potom Laguna 2.2D dokázala ze s Plzně po dálnici 200km/h. Teď s novou Lagunou jsem to testnul na 210km/h, ale bylo to na krátkou vzdálenost. No nejrychlejc jsem frčel jako spolujezdec v BMW 750 12válec s 380koňma a to 270km/h. Zatím jsem vše ve zdraví přežil - jde jen o to kde si to můžete vyprubovat a za jakých okolností v provozu. Když vidím jací zvířata jezdej na silnici mezi Litomyšlí a HK, tak si myslím, že bych mohl bejt v kategorii slušňáků s tendencí rychlejší jízdy.
S pozdravem Raven
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Renault Mégane Break 1,4 16V 95k ..... tachometrových cca 218 km/h (prostě ručička lízala 220 - a nebavíme se tu o škodovkách... tachometr byl sice Sagem ale snad to sedí ) a 6,500 ot./min na pětku.... v tomto okamžiku zasahoval omezovač.... povedlo se mi to několikrát a mám na to mnoho svědků .... to je pro ty co mi nevěří.
Holt jak si to kdo zajede takový to má.... A Megi jezdil na 14tistovku fakt kouzelně...
A teď se do mě pusťte
Holt jak si to kdo zajede takový to má.... A Megi jezdil na 14tistovku fakt kouzelně...
A teď se do mě pusťte
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ale Martine, že si někdo někdy občas vyzkouší, kolik mu to jede, ještě neznamená, že je nonstop nebezpečný pro svoje okolí. Řidič v Renaultu je slušný, bezpečný a ohleduplný řidič
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
A ikdyž má přes míruDDT píše:... a to i když má špatné míryjá jsem píše:Ale Martine, že si někdo někdy občas vyzkouší, kolik mu to jede, ještě neznamená, že je nonstop nebezpečný pro svoje okolí. Řidič v Renaultu je slušný, bezpečný a ohleduplný řidič
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů