jak se chováte k cyklistům?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 854
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
jak se chováte k cyklistům?
zajímalo by mě jak na cyklisty nahlížíte. jsou-li pro vás póvl, který byste nejraději autem strčili do pangejtu nebo je objíždíte obloukem(ať je to babka nebo závodník)a je vám jasné, že jsou lehce zranitelní a nemá cenu si dělat problémy?
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, jako kluk jsem jezdil na kole strašně moc, proto si na cyklisty dávám sakra pozor, protože moc dobře vím jak je neohleduplný řidič nepříjemný. Takže si je hlídám a předjíždím je poměrně velkým obloukem (už jen kvůli rázu větru), zvlášť pozor dávám na děti, zde si nechávám ještě větší prostor na případnou korekci směru, kdyby třeba nečekaně vybočilo, spadlo apod.
Pokud nemohu bezpečně (s dostatečným bočním odstupem) předjet, raději zpomalím a počkám až to bude možné - ta minuta, pár deci benzínu a podobně mi za riskování nestojí.
Sám vím jakou bolest umí nepozorný řidič při střetu s cyklistou způsobit - nedal mi přednost Forman při odbočování vlevo - mohl jsem si vybrat jeho bok nebo čelně Ikarus, naštěstí se mi tenkrát nic extra vážného nestalo - hodně odřenin, naštíplý zub a naražená žebra. Bylo mi 13. Ovšem máma asi na ten okamžik, kdy ji zazvonil doma chlap, přinesl mé zdemolované kolo, oznámil jí, že mě srazil a že mě odvezli do nemocnice nikdy nezapomene.
Pokud nemohu bezpečně (s dostatečným bočním odstupem) předjet, raději zpomalím a počkám až to bude možné - ta minuta, pár deci benzínu a podobně mi za riskování nestojí.
Sám vím jakou bolest umí nepozorný řidič při střetu s cyklistou způsobit - nedal mi přednost Forman při odbočování vlevo - mohl jsem si vybrat jeho bok nebo čelně Ikarus, naštěstí se mi tenkrát nic extra vážného nestalo - hodně odřenin, naštíplý zub a naražená žebra. Bylo mi 13. Ovšem máma asi na ten okamžik, kdy ji zazvonil doma chlap, přinesl mé zdemolované kolo, oznámil jí, že mě srazil a že mě odvezli do nemocnice nikdy nezapomene.
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 92
- Registrován: čtv led 19, 2006 12:42
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Objíždím je větším obloukem a když není dost místa, tak neváhám i přibrzdit a počkat. Myslím, že pár sekund zdržení a pár kapek benzínu nestojí za komplikace, které by byly i při nepatrné kolizi s cyklistou. Bydlím kousek od Neratovic a cyklistika je tam oblíbená u všech věkových (a i dalších) kategorií.
Petr Vokulič
Avantime 3.0 V6
ex Espace 2.2i, r.v.94
Avantime 3.0 V6
ex Espace 2.2i, r.v.94
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem jezdil v minulosti na kole, když jsem byl malý tak jenom v jaři a létě, později i na podzim až do pořádnyho sněhu. Párkrát jsem měl kolizi přímo na cestě (vytlačil mě kamion, ženská s osobákem, nedal mi přednost citroshit) a taky jsem to zažil z opačné strany když jsem jel v autě a cyklisti mi dělali potíže (obzvlášť důchodci který nic nevidí nic neslyší napočítají do tři a jedou odbočovat nebo přejít 2 - 4 pruhovou silnici ) Když vidím cyklistu co nejdřív a co největším obloukem ho předjedu (neplatí v čase deště a sněhu ) Zažil jsem už jednou, že jsem neměl kam uhnout a tak jsem jen s cca půlmetrovým odstupem předjížděl cyklistu a on v té chvíli stratil rovnováhu a začal strečkovat Naštěstí to nakonec srovnal a já od tý doby raději počkám
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Cyklista X Dresik
Jezdim na kole i autem, takze znam oba pohledy. Obecne bych rozlisil cyklisty na obycejne, duchodce a dresiky.
1) Obycejny cyklista si je vedom sve zranitelnosti a pouziva mozek!!! Navzajem se snazime neprekazet. Tj. cyklista jezdi pokud mozno po krajnici, pri odbocovani dava dostatecne vcas najevo svuj umysl a overi si, ze jej zrovna nepredjizdi auto. V aute pak takovym cyklistum rad pribrzdim a radsi pockam, nez abych je mijel o centimetry.
2) Duchodci. Skupina podobne cyklistum, ale je potreba pocitat s ponekud kymacivym zpusobem jizdy. Velke nebezpeci je pokud tento typ cyklisty potka stejneho jedince. To jsou pak schopni naprosto necekane zabrzdit a vesele klabosit uprostred hlavni krizovatky.
3) Dresici. Nejstrasnejsi druh cyklistu (neplati pausalne). Tito cykliste zpravidla ignoruji vsechna pravidla silnicniho provozu. Nejvic me stve ze se asi pri sve rychlosti povazuji za automobily a proto zasedne jezdi po hlavnich silnicich nejlepe uprostred jizdniho pruhu. Na ukazani zmeny smeru jizdy a pockani az bude volno nemaji cas, protoze prece nebudou ve sve rychlosti zpomalovat.
Obzvlaste mam rad useky, kde je zuzena cast silnice pro automobily a ve zbyvajicim miste je pomoci betonovych zataras vytvoren extra pruh pro cyklisty. Dresici zasadne jezdi po silnici, kde se jim diky tomuto zuzeni neda vyhnout. Pokud jedu autem a vidim dresika, tak se snazim ho co nejrychleji predjet at ho mam za sebou a nemusim trnout hruzou co provede.
1) Obycejny cyklista si je vedom sve zranitelnosti a pouziva mozek!!! Navzajem se snazime neprekazet. Tj. cyklista jezdi pokud mozno po krajnici, pri odbocovani dava dostatecne vcas najevo svuj umysl a overi si, ze jej zrovna nepredjizdi auto. V aute pak takovym cyklistum rad pribrzdim a radsi pockam, nez abych je mijel o centimetry.
2) Duchodci. Skupina podobne cyklistum, ale je potreba pocitat s ponekud kymacivym zpusobem jizdy. Velke nebezpeci je pokud tento typ cyklisty potka stejneho jedince. To jsou pak schopni naprosto necekane zabrzdit a vesele klabosit uprostred hlavni krizovatky.
3) Dresici. Nejstrasnejsi druh cyklistu (neplati pausalne). Tito cykliste zpravidla ignoruji vsechna pravidla silnicniho provozu. Nejvic me stve ze se asi pri sve rychlosti povazuji za automobily a proto zasedne jezdi po hlavnich silnicich nejlepe uprostred jizdniho pruhu. Na ukazani zmeny smeru jizdy a pockani az bude volno nemaji cas, protoze prece nebudou ve sve rychlosti zpomalovat.
Obzvlaste mam rad useky, kde je zuzena cast silnice pro automobily a ve zbyvajicim miste je pomoci betonovych zataras vytvoren extra pruh pro cyklisty. Dresici zasadne jezdi po silnici, kde se jim diky tomuto zuzeni neda vyhnout. Pokud jedu autem a vidim dresika, tak se snazim ho co nejrychleji predjet at ho mam za sebou a nemusim trnout hruzou co provede.
- Andy26
- Junior member
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob lis 11, 2006 14:12
- Bydliště: Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
Objíždím je velkým obloukem. Nerada bych, aby mi nějaký skončil pod kolama.
R19, 1,8 GTS, r.v. 1994, 54 kW
[img]http://img250.imageshack.us/img250/6439/1669024fy0.png[/img]
[img]http://img250.imageshack.us/img250/6439/1669024fy0.png[/img]
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
No, já mám na dveřích spolujezdce takový speciální nože...
Kecám nesmysly. Znáte to ze Saturnina. "Cyklista, obzvláště při jízdě do kopce..."
Zkrátka chápu, že ať udělám blbost já, nebo on, můžu za to já. Chce to respekt (což ostatně neplatí jen na cyklisty...)
Jediné co mi vadí, jsou rádoby sportovci, co makaj hlava nehlava, dva vedle sebe, uprostřed silnice, 40 km/h, to já pak mám na dveřích spolujezdce takový speciální nože...
Kecám nesmysly. Znáte to ze Saturnina. "Cyklista, obzvláště při jízdě do kopce..."
Zkrátka chápu, že ať udělám blbost já, nebo on, můžu za to já. Chce to respekt (což ostatně neplatí jen na cyklisty...)
Jediné co mi vadí, jsou rádoby sportovci, co makaj hlava nehlava, dva vedle sebe, uprostřed silnice, 40 km/h, to já pak mám na dveřích spolujezdce takový speciální nože...
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Teda čoveče - desítky tisíc km ročně?DDT píše:Bývala doba, kdy jsem na kole najezdil desítky tisíc kilometrů ročně.
Vím, jak cyklista vnímá přítomnost automobilů kolem sebe a podle toho se chovám.
Cyklista na silnici patří. Ovšem já, coby cyklista se na silnici dnes bojím.
Klobouk dolů...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Myllo
- Starting member
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte led 13, 2004 12:40
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Já se snažím coby řidič cyklistům vyhýbat velkým obloukem (pokud situace dovolí)....jinak mi nedělá problém za ním kousek jet a počkat až ho můžu v klidu objet. Mám s cyklisty ten problém, že nedokážu odhadnout kolik místa mu můžu nechat, takže ho objíždím fakt hodně velkym obloukem, což se mi kdysi taky stalo osudným, když na mě vyrukoval favorit v protisměru.
Na druhou stranu jako cyklista (letos mě to mimochodem opět chytlo, takže razim každou volnou chvíli ) se snažim co nejvíc vyhýbat silnicím a radši jezdím někde v terénu, ale holt nějak se do něj v Praze musim dostat...takže na silnici je holt potřeba vyjet
Na druhou stranu jako cyklista (letos mě to mimochodem opět chytlo, takže razim každou volnou chvíli ) se snažim co nejvíc vyhýbat silnicím a radši jezdím někde v terénu, ale holt nějak se do něj v Praze musim dostat...takže na silnici je holt potřeba vyjet
Třeba se nechal tahat za nějakým Renaultem a kochal se krajinou Co DDT?Tomáš Langer píše: Teda čoveče - desítky tisíc km ročně?
Klobouk dolů...
Ex Clio...1,2 RN...1992....Ex Mégane 1,6e?, RT...1996...nyní VW Golf IV. 1,6 lenoch a žrout v jedné osobě
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jo... ono se to nezdá, když se někdo rozhodne věnovat se tomu sportu opravdu, musí jezdit denně, a pak ty kilometry narůstají, i já jezdil 25-30tisíc km/rok na kole...Tomáš Langer píše:DDT píše:Bývala doba, kdy jsem na kole najezdil desítky tisíc kilometrů ročně.....
quote]
Teda čoveče - desítky tisíc km ročně?
Klobouk dolů...
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak nějak... ono to je denně nějakej lehčí trénink - tak do 80 km a když bys chtěl aspoň malinko soutěžit, tak denně hravě uděláš stovku ani nemrkneš.100KUC píše:Tomáš Langer píše:No jo... ono se to nezdá, když se někdo rozhodne věnovat se tomu sportu opravdu, musí jezdit denně, a pak ty kilometry narůstají, i já jezdil 25-30tisíc km/rok na kole...DDT píše:Bývala doba, kdy jsem na kole najezdil desítky tisíc kilometrů ročně.....
quote]
Teda čoveče - desítky tisíc km ročně?
Klobouk dolů...
Cyklistika je krásná věc.
Stát se cyklistou je první krok k tomu stát se motoristou.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jaký nože, nebyla by Jardo nějaká fotka? Kde se to dá sehnat?Jaroslav Šimon píše:No, já mám na dveřích spolujezdce takový speciální nože...
Já dost často troubím, a to nekompromisně. Přiznávám, nemám je moc rád. Ignorace jakýchkoliv pravidel silničního provozu z jejich strany je někdy do nebe volající a nechci-li je převálcovat víc než 4-tunovým drobečkem s omezenýma manévrovacíma schopnostma, nemám jinou možnost.
Dnešní silniční provoz dosahuje místy takový intenzity, že ikdyž se to třeba nebude líbit, pro cyklisty tam už není místo (=bezpečno). Od toho jsou stezky pro cyklisty, jejichž výstavba by měla mít podobnou prioritu, jako např. rychlostní komunikace.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je to bohuzel tak jak pises. Pro cyklistu je dnes na silnici prilis nebezpecno.Jan Kalina píše: Dnešní silniční provoz dosahuje místy takový intenzity, že ikdyž se to třeba nebude líbit, pro cyklisty tam už není místo (=bezpečno). Od toho jsou stezky pro cyklisty, jejichž výstavba by měla mít podobnou prioritu, jako např. rychlostní komunikace.
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
Souhlas.
Když vidím rozumného šlapálistu, který ví, co se kolem něj děje, jede u kraje a chová se předvídatelně, zajásám a chovám se co nejohleduplněji. Přibrždění, velký oblouk...
No a co se týče těch ostatních (na kole, v autě i na nohách), pryč od nich, co nerychleji a nejdál.
Na druhou stranu musím uznat že klakson jsem nepoužil už pár let (chvílema taky nefungoval... ), takže to asi nebude tak hrozné... Při současném stavu co rodina, to min. dvě auta je řidič skoro každý dospělec, a pochopitelně platí, že když už řidič sedne na kolo, většinou si umí představit, co si o něm myslí motorizované okolí a podle toho se chová.
Nevím, možná mám jen štěstí, ale tak jako jsem už dost dlouho nepotkal magora TIRáka, tak i cyklisti se mi zdají rozumnější...
Když vidím rozumného šlapálistu, který ví, co se kolem něj děje, jede u kraje a chová se předvídatelně, zajásám a chovám se co nejohleduplněji. Přibrždění, velký oblouk...
No a co se týče těch ostatních (na kole, v autě i na nohách), pryč od nich, co nerychleji a nejdál.
Na druhou stranu musím uznat že klakson jsem nepoužil už pár let (chvílema taky nefungoval... ), takže to asi nebude tak hrozné... Při současném stavu co rodina, to min. dvě auta je řidič skoro každý dospělec, a pochopitelně platí, že když už řidič sedne na kolo, většinou si umí představit, co si o něm myslí motorizované okolí a podle toho se chová.
Nevím, možná mám jen štěstí, ale tak jako jsem už dost dlouho nepotkal magora TIRáka, tak i cyklisti se mi zdají rozumnější...
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
Najezdím ročně téměř stejně autem i na kole-cca kolem 12000km a vždy se snažím chovat jako účastník provozu, ne jako majitel té které silnice...Takže se vyhýbám cyklistům obloukem, na kole se snažím autům nepřekážet...Ale:
Když člověk jezdí hodně,nejde jezdit jen po stezkách,musí občas i do provozu...navíc má každodenní 30km cesta do práce a totéž zpět prostě občas silnici s provozem vyžaduje...až budou stezky všude kolem silnic,jistě nám motoristům my cyklisté vadit nebudeme... Ale do té doby se prostě musíme respektovat a občas aj umravnit...
Když člověk jezdí hodně,nejde jezdit jen po stezkách,musí občas i do provozu...navíc má každodenní 30km cesta do práce a totéž zpět prostě občas silnici s provozem vyžaduje...až budou stezky všude kolem silnic,jistě nám motoristům my cyklisté vadit nebudeme... Ale do té doby se prostě musíme respektovat a občas aj umravnit...
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
Pokud silnice není dálnicí, jak tam mohou jezdit kolem 120km/hod?Ivan Rous píše:
Další krávovina cyklistů je jezdit po dálnicích, které ještě! dálnicemi papírově nejsou. Úsek Chrastava - Liberec - Jeřmanice je občas nějakým cyklistou využíván a já mám sto chutí zastavit a shodit ho z kola, protože zde málokdo jezdí pod 120 km/h a hlavně nikdo tu s cyklistou nepočítá!
V obou případech mají cyklisté na výše uvedené chování právo, ale v obou případech jednají jak .....
Ivan
Na dálnici ani na silnici pro motorová vozidla kolo nesmí,na ostatní smí...je normálním účastníkem provozu se všemi právy a povinnostmi, tak proč s ním nepočítat,proč jej z kola shazovat z kola,proč jej vyhánět? Máš tam přece spoustu místa jej objet,v protisměru ti nikdo překážet nebude...Tím spíš,že na široké 4proudé silnici je v závěru pro cyklistu daleko bezpečněji než na úzké okresce,kde ho míjí auta těsně na zrcátka...
Naposledy upravil(a) pirduch dne pát srp 31, 2007 11:01, celkem upraveno 1 x.
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Miniauta? To nééééépirduch píše:Teď nám vaděj cyklisti...příště to budou skůtry...pak miniauta...
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jo... když potkám na ulici nějaké to SUV tak říkám "uhni mastodonte, nevidíš, že jede auto"
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 854
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř črc 25, 2007 10:27
- Bydliště: Letohrad 56151
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak se chováte k cyklistům?
magadafagada píše:zajímalo by mě jak na cyklisty nahlížíte. jsou-li pro vás póvl, který byste nejraději autem strčili do pangejtu nebo je objíždíte obloukem(ať je to babka nebo závodník)a je vám jasné, že jsou lehce zranitelní a nemá cenu si dělat problémy?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů