vylepseni vybavy
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: stř led 13, 2010 12:28
vylepseni vybavy
Dobry vecer renaultaci. Mam meganeII,1.4 16v,najezd 71000km.Nechce se me prodavat,ale rad bych jej trosku predelal. Tempomat,el.zrcatka,2din radio s navigaci,automaticka klima. Mate s tim nekdo zkusenosti. Napiste,poradte,udelejte,zaplatim. Moc dekuji .
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: vylepseni vybavy
Auto staré skoro dvě desítky let, v hodnotě 30 tisíc korun, se základním motorem a mizernou výbavou, chceš "tunit"? Uvědomuješ si, že to vyjde na takové peníze, že by sis za to mohl koupit trojkový model v plné palbě?
Víš, ono to není jen o tom, že namontuješ elektrická zrcátka nebo digitální panel topení. Nemáš kabeláž, nemáš řídící jednotky, nemáš spínače, nemáš konektory, nemáš nic. Navíc automatická klima má jiné součásti, výparník, trubky, senzory, jednotku řízení ventilace,....... I kdybys to nakoupil z nějakého vrakoviště nebo z bouračky, nemá to smysl. A už vůbec to nemá smysl, pokud by sis to celé nedělal sám, protože za tu šílenou práci si "někdo" řekne takovou raketu, že je to na kulku do palice.
Víš, ono to není jen o tom, že namontuješ elektrická zrcátka nebo digitální panel topení. Nemáš kabeláž, nemáš řídící jednotky, nemáš spínače, nemáš konektory, nemáš nic. Navíc automatická klima má jiné součásti, výparník, trubky, senzory, jednotku řízení ventilace,....... I kdybys to nakoupil z nějakého vrakoviště nebo z bouračky, nemá to smysl. A už vůbec to nemá smysl, pokud by sis to celé nedělal sám, protože za tu šílenou práci si "někdo" řekne takovou raketu, že je to na kulku do palice.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: stř led 13, 2010 12:28
Re: vylepseni vybavy
Marku,jelikoz si to dovedu trosku predstavit,ale ne vse,tak jsem polozil dotaz.Druha vec je ta, ze to me auto vypada dobre,na 72kw pro mne dost pekne jezdi.A ja jej znam,nave gumy,baterie,rozvody,brzdovku,kotouce a jine prace si delam sam a technicka bez problemu.
A ted jsem byl vcera v aaa, tam ti reknou,ze kazde auto je bourane,vic nebo mene,ale ty to nezjistis. O stocenych tachometrech nemluvne.
Pro mne velke dilema. Jinak moc dekuji za nazor,ale spise me slo o odborne nahlidnuti na moznast predelavky. Pekny den.
A ted jsem byl vcera v aaa, tam ti reknou,ze kazde auto je bourane,vic nebo mene,ale ty to nezjistis. O stocenych tachometrech nemluvne.
Pro mne velke dilema. Jinak moc dekuji za nazor,ale spise me slo o odborne nahlidnuti na moznast predelavky. Pekny den.
Re: vylepseni vybavy
Pokud je v super stavu a s malym najezdem, tak bych poskal jeste dalsich dvacet let a muze to byt hodnotny veteran v ruginalnim stavu, co bude jezdit i potreby aktualni diagnostiky. Je to, jak pises, nenarocny autak a to je u nej to hlavni.
Napisi par duvodu, proc nema duvod do toho jit, krom financnich.
Elektricke zrcatka jsem mel poprve v MI a od te doby, co je vice, jako 25 let, mam ve vsech autech a musim rict, ze nastavuji minimalne. Pokud nepreseda vice soferu, je to vlastne zbytecnost.
Tempomat mam od LII. Ze zacatku jsem testoval. Chvili me to bavilo. Parkrat jsem to pouzil na D1. Pak mi doslo, ze reakcni doba presunu z plynoveho pedalu na brzdovy, je mnohem rychlejsi, jako z podlahy, jizda na tempomat ukolebava a hlavne tempomat z kopce brzdi motorem a pridava v nasledujicim. Takze tempovat ma smysl na dalnici v Hungarii, kde diky rovinatosti jede usporneji, jako ty. Omezovac jsem pouze zkusil a hned zavrhl. V LIII jsem tempomat nikdy nezapl. V MIII jsem chtel vedet, jak zobrazuje. Videl, vypl a od te doby nezapl.
Originalni navigace jsou stejne na prd. Do nekterych nesezenes aktualni mapy, za jine porad platis. Sygic v tabletu je nejlepsi. V LIII Coupe jsem mel zapnutou navigaci jednou a jednou jsem ji aktualizoval zakoupenim nove karty, kdyz mi zacala jezdit nejen mimo cest, ale i v jinych lokalitach. V MIII ji dvakrat nastavila zena a pokazde jsme dojeli jinam. Ted neni aktualizovana a obcas jezdi po zelenych plochach. V druhem LIII kupatku jiz nema dostupne maty a v LIII Grandtur ma pouze D mapy a je zbytecne natahovat druhe. Kam netrefim sam, tam nejedu a je to. Nejradeji jezdim, cesta je cil. Kdysi ten maly displej na pristrojovce vzbuzoval obdiv. Ted opovrzeni, ze to neni tablet pres pul pristrojivky.
Automaticka klimatizace je na kratke streky zbytecna. U MIII CC je zbytecna i na dlouhe streky, pokud se da, jede bez strechy. Protoze jsem zvykly z motorky a CCcka na pruvan, pouzivam pruvan i v autech se strechou. Klimatizace zapinam v zime na odmlzovani, k cemu automat netreba. V lete obcas zapnu, aby se provetrala.
Asi jsem z praveku, ale auta napechovane pitomostma a asistentama me moc nepritahuji. Elektonicka rucka v jednom zpusobuje, ze mi parkrat ujel druhy. Naucil jsem se ve vsech zaradit a az pak vystoupit. Od aut odchazim, ze si ani nevsimam, jestli zamkly a Trafic s klickem je pak vetsinou volne pristupny.
Napisi par duvodu, proc nema duvod do toho jit, krom financnich.
Elektricke zrcatka jsem mel poprve v MI a od te doby, co je vice, jako 25 let, mam ve vsech autech a musim rict, ze nastavuji minimalne. Pokud nepreseda vice soferu, je to vlastne zbytecnost.
Tempomat mam od LII. Ze zacatku jsem testoval. Chvili me to bavilo. Parkrat jsem to pouzil na D1. Pak mi doslo, ze reakcni doba presunu z plynoveho pedalu na brzdovy, je mnohem rychlejsi, jako z podlahy, jizda na tempomat ukolebava a hlavne tempomat z kopce brzdi motorem a pridava v nasledujicim. Takze tempovat ma smysl na dalnici v Hungarii, kde diky rovinatosti jede usporneji, jako ty. Omezovac jsem pouze zkusil a hned zavrhl. V LIII jsem tempomat nikdy nezapl. V MIII jsem chtel vedet, jak zobrazuje. Videl, vypl a od te doby nezapl.
Originalni navigace jsou stejne na prd. Do nekterych nesezenes aktualni mapy, za jine porad platis. Sygic v tabletu je nejlepsi. V LIII Coupe jsem mel zapnutou navigaci jednou a jednou jsem ji aktualizoval zakoupenim nove karty, kdyz mi zacala jezdit nejen mimo cest, ale i v jinych lokalitach. V MIII ji dvakrat nastavila zena a pokazde jsme dojeli jinam. Ted neni aktualizovana a obcas jezdi po zelenych plochach. V druhem LIII kupatku jiz nema dostupne maty a v LIII Grandtur ma pouze D mapy a je zbytecne natahovat druhe. Kam netrefim sam, tam nejedu a je to. Nejradeji jezdim, cesta je cil. Kdysi ten maly displej na pristrojovce vzbuzoval obdiv. Ted opovrzeni, ze to neni tablet pres pul pristrojivky.
Automaticka klimatizace je na kratke streky zbytecna. U MIII CC je zbytecna i na dlouhe streky, pokud se da, jede bez strechy. Protoze jsem zvykly z motorky a CCcka na pruvan, pouzivam pruvan i v autech se strechou. Klimatizace zapinam v zime na odmlzovani, k cemu automat netreba. V lete obcas zapnu, aby se provetrala.
Asi jsem z praveku, ale auta napechovane pitomostma a asistentama me moc nepritahuji. Elektonicka rucka v jednom zpusobuje, ze mi parkrat ujel druhy. Naucil jsem se ve vsech zaradit a az pak vystoupit. Od aut odchazim, ze si ani nevsimam, jestli zamkly a Trafic s klickem je pak vetsinou volne pristupny.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: stř led 13, 2010 12:28
Re: vylepseni vybavy
Tedy,pokud veterana se tyce, tak jsem se tim zabival.Kolik me daji? 50000,to me nezachrani.Ale nemam jej kde skladovat.Tempomat me tedy chyby a kdyz jedu synovim,tak jej pouzivam. Treba ve Zline jedu 10km 50,a nebavi me porad kontrolovat rychlost. Na kazde krizovatce je kamera.To by me dodelal za 10000. Navigaci 2din radio,s bluetoth za 7000.Zrcatka ,vyjizdim pres uzky prujed,zrcatka ohnout ve vratech,pak narovnat,couvam,dalsi vrata sklopit,vyjedu otevrit.To by se me taky libilo.Automaticka klima. Vcera jsem byl ve Zline,30km. Hned bylo pretopene,hned zima.Ale tam by to bylo asi neresitelne.Couvaci kameru a ty snimace si ,montuji sam.To je taky super.Mam na kangoo . U toho megana je zasekly zadek,tak ten odhad s tou vypouklinou je dost spatny.I predek,ted jsem se oprel do betonove zitky,asi mm,tak jsem tukanec nepoznal,az me upozornili.No ale v sobotu se jedu podivat na grand scenic a ted megana nafotim a uvidim. Vcera jsem projizdel nisan qaskaj,benzin,krasny 250000.Nesrovnatelny interier s meganem,ale o mno vetsi zazitek z jizdy oproti meganu jsem nemel.I to zrychleni s turbem,benzin 85kw me moc neohromilo.Tak pis,ja jdu fotit.
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: stř led 13, 2010 12:28
Re: vylepseni vybavy
Jak se vkladaji fotky?
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: vylepseni vybavy
No, já nevím. V AAA a ESA jsem za posledních osm let kupoval šest aut, 5x Renault a Opel. Nabourané nebylo ani jedno, mám změřený lak na všech dílech, kde to je možné (tedy krom plastových). Měřič tloušťky laku mám doma, rovněž se dá buď levně půjčit nebo koupit, mají to v Číně za pár drobných.
Ostatní nebudu komentovat, to nemá smysl. Každý máte "svou pravdu", názory, s kterými se většinou neztotožňuju.
Aut je na trhu jak nasráno. Proto nechápu, proč máš auto, které Ti z nějakého důvodu nevyhovuje. A je úplně jedno, že má málo najeto nebo že má stříbrné šroubky na ventilkách. Prodat a koupit jiné, které prostě vyhovovat bude. Předělávat starý krám, který má hodnotu šrotu, to je buď totální nesmysl, nebo masochismus.
Ano, pochopím třeba přestavbu, jakou jsem loni udělal já. Rozmlátili nám Scenica 2, na kterém byly ganz nové brzdy. Větší (300 mm), nové, lepší, než mám já na Megane 2. Tak jsem je před odvozem na šroťák sundal a dal na moje auto. Mám lepší brzdy, větší, nové, zadarmo. Vše ostatní je kravina jak vrata. Ale dělejte si každý, co chcete. Jestli někomu připadá vrazit desítky tisíc korun a stovky hodin práce do krámu s nulovou hodnotou a hlavně s nulovým zhodnocením celé té operace, prosím.......
Ostatní nebudu komentovat, to nemá smysl. Každý máte "svou pravdu", názory, s kterými se většinou neztotožňuju.
Aut je na trhu jak nasráno. Proto nechápu, proč máš auto, které Ti z nějakého důvodu nevyhovuje. A je úplně jedno, že má málo najeto nebo že má stříbrné šroubky na ventilkách. Prodat a koupit jiné, které prostě vyhovovat bude. Předělávat starý krám, který má hodnotu šrotu, to je buď totální nesmysl, nebo masochismus.
Ano, pochopím třeba přestavbu, jakou jsem loni udělal já. Rozmlátili nám Scenica 2, na kterém byly ganz nové brzdy. Větší (300 mm), nové, lepší, než mám já na Megane 2. Tak jsem je před odvozem na šroťák sundal a dal na moje auto. Mám lepší brzdy, větší, nové, zadarmo. Vše ostatní je kravina jak vrata. Ale dělejte si každý, co chcete. Jestli někomu připadá vrazit desítky tisíc korun a stovky hodin práce do krámu s nulovou hodnotou a hlavně s nulovým zhodnocením celé té operace, prosím.......
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: stř led 13, 2010 12:28
Re: vylepseni vybavy
Je neopotrebovany,ale stary ,je to kram. Dekuji za tvuj cas,uz nepis.Pekny den.
Re: vylepseni vybavy
Nekteri mame na auto pohled pouze pouzivatelsky, nekteri do toho zatahujeme i jine vztakhy a city.
Nadseni z noveho auta opadne, jako z kazde nove veci a nejen veci. U me se spise projevuje nostalgicke nadseni z toho, co jsem kdysi mel, bylo to krasne, funkni a nevim jeste jake.
Fotky se sem vkladat nedaji. Nekam na uloziste a prilozit adresu pro stazeni.
Nadseni z noveho auta opadne, jako z kazde nove veci a nejen veci. U me se spise projevuje nostalgicke nadseni z toho, co jsem kdysi mel, bylo to krasne, funkni a nevim jeste jake.
Fotky se sem vkladat nedaji. Nekam na uloziste a prilozit adresu pro stazeni.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: stř led 13, 2010 12:28
Re: vylepseni vybavy
Pane dekuji,asi tak presne jste me pochopil a popsal. Pekny den.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 14 hostů