aky je vás vztah ku klime??
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
aky je vás vztah ku klime??
no ja osobne v aute klimu nemam ale kamrat ma a ze je to debilina. som uvazoval o novom aute a ze tam dam klimu ale nevim ked sa vezem v takom aute ma boli hrdlo potom ale niekedy je to teplo vonku neznesitelne ......
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Do nového auta by som si ju aj priplatil.
Do staréhgo ju napasovávať a perábať asi nie.
Do staréhgo ju napasovávať a perábať asi nie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
V letě nenahraditelna věc, a ty famy že jsi s toho nemocny podle mne blbost jak mraky. to by asi cele USA bylo nachlazeno, byl jsem tam rok a v bazarech jsem ani auto bez klimy neviděl to je tam neprodejne a nepočitam klimu všude kde vejdeš i doma a amici zdravi jak řepy,neš jsem tam jel mněl jsem auto bes klimy ale tam jsem si na ni zvyknul a jak jsem přijel tak bych auto bes klimy už nechtěl.
Klima je každopádně dobrá věc, jenom je potřeba umět s ní zacházet. Ať už je automatická nebo manuální, důležité je to nepřehánět a teplotu v autě nastavovat vzhledem k venkovní teplotě s rozumem. A pokud nezanedbáš pravidelné a předepsané prohlídky a výměny filtrů, tak se nemusíš bát žádných problémů.
Všiml jsem si, že klimatizaci kritizují hlavně ti, co ji nikdy neměli..
Všiml jsem si, že klimatizaci kritizují hlavně ti, co ji nikdy neměli..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Mám auto bez klimatizace a loni jsme jeli v největších vedrech do Italie a dalo se to vydržet.Ale přístí auto jedině s klimatizaci Cesta by byla o moc příjemnější a myslím,že i bezpečnější,neboť bych se cítil příjemněji a to je nezanedbatelné.
Thalia expression 1,2 16v zelena metaliza r.v.2006
[img]http://images.spritmonitor.de/160695_5.png[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/160695_5.png[/img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Bez klimy ani ránu. Nedokážu si představit 5x - 8x denně nastupovat do sauny a být v pohodě po celých 10 hodin práce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Jo´klima, to je věc. Děti by cestování bez klimy asi nepřežili (zejména v těch 38°vedrech) = tedy jako že by tak votravovali, že by to pak nepřežili.
S Rendlíkem jsme jezdili často (při netropických teplotách) i jen s rozumně otevřenýma okýnkama, ale tenhle autobus má zvláštní efekt - při otevřených zadních oknech se nad cca 80 km/h vyvine po chvíli nesnesitelný zvuk - jak ta kapsa lapá a pod tlakem upouští.
S Rendlíkem jsme jezdili často (při netropických teplotách) i jen s rozumně otevřenýma okýnkama, ale tenhle autobus má zvláštní efekt - při otevřených zadních oknech se nad cca 80 km/h vyvine po chvíli nesnesitelný zvuk - jak ta kapsa lapá a pod tlakem upouští.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
to je svata pravda, až to jednou skusi s klimou v 38 stupnich tak přišti auto koupi jen sklimouSmx píše:Klima je každopádně dobrá věc, jenom je potřeba umět s ní zacházet. Ať už je automatická nebo manuální, důležité je to nepřehánět a teplotu v autě nastavovat vzhledem k venkovní teplotě s rozumem. A pokud nezanedbáš pravidelné a předepsané prohlídky a výměny filtrů, tak se nemusíš bát žádných problémů.
Všiml jsem si, že klimatizaci kritizují hlavně ti, co ji nikdy neměli..
Klima Klima
Když jsem neměl auto s klimou, byl jsem téměř každoročně v létě alespoň jednou tak silně nachlazený, že jsem pomalu nemohl mluvit. Kdybych měl tehdy klimu, určitě bych to spojoval s ní. Teď mám na automatické klimě nastraveno 19 st. a nic neřeším. Od té doby nevím, co je to být nachlazený v létě. Komentáře ponechám "superodborníkům", já si ponechám svůj názor. S pozdravem St.W.
klima
vsetci tu hovoria ze ked je vonku 38-40 ze je teplo a co ma povedat napriklad ten co je zavrety v aute celu pracovnu dobu . ved v aute je aj 55 stupnov ked nie viac co vy na to? tak moj nazor radsej mat klimu a trochu si prichladit /samozrejme v norme/ ako byt spoteny,mokry,unaveny ohucany od prievanu tak mi date asi za pravdu a pridem domov zbity ako kôn
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Závisí na typu člověka a na barvě auta
Já jsem zrovan ten typ, který si pouští klimu až je to opravdu nutné. V autech, které mají klimu trvale zapnutou ji hned po nastartování vypínám. Vadí mi že vysušuje vzduch, a vadí mi proud studeného vzduchu přímo na potem provlhlou košili (přece jen než do auta dojdu, to vedro neovlivním). Vadí mi to v autě, vadí mi to i v práci. Nejhorší je, když některý z kolegů nastaví 18 st.. aby to víc chladilo. Překvapuje mě to hlavně u inženýrů, kteří přece ve škole museli mít předmět Automatizace a regulace a měli by vědět, že tím výkon klimy nezvýší.
Pokud se týče auta - je rozdíl, je-li to auto pracovní nebo rodinné. V pracovním pouštím klimu daleko častěji, abych nepřijel k zákazníkovi v propocené košili, neřku-li i saku. V rodinném autě jsme odpozorovali zajímavou věc - náš bývalý Espace byl bílý a měl 2 střešní okna, a ani v největších vedrech jsme klimu nepotřebovali. V nynějším Espace, přestože má prakticky stejnou plochu oken, nad 35 st. pouštíme klimu automaticky, jinak by se v autě nedalo vydržet.
Takže to vypadá, že za rozmach klimatizací v autech vlastně může móda tmavých a šedivých odstínů, které auto rozpalují mnohem víc než světlé .
Pokud se týče auta - je rozdíl, je-li to auto pracovní nebo rodinné. V pracovním pouštím klimu daleko častěji, abych nepřijel k zákazníkovi v propocené košili, neřku-li i saku. V rodinném autě jsme odpozorovali zajímavou věc - náš bývalý Espace byl bílý a měl 2 střešní okna, a ani v největších vedrech jsme klimu nepotřebovali. V nynějším Espace, přestože má prakticky stejnou plochu oken, nad 35 st. pouštíme klimu automaticky, jinak by se v autě nedalo vydržet.
Takže to vypadá, že za rozmach klimatizací v autech vlastně může móda tmavých a šedivých odstínů, které auto rozpalují mnohem víc než světlé .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Jednoznačne auto jedine s klímou. Klíma beží non-stop, nastavených 18-22°C => ako kedy. Pokial nesvieti na auto slnko, môže byť 22, pokial ale zasvieti, chladím hneď na 18 => cez tie sklá a tmavo modrú metlu to nažhaví jak pec. Ak je však vonku nad 30°C, býva nastavená väčšinou 18.
Moju Lagunu som zažil 2 roky bez klímy, teraz 1 leto s orgi. automatickou klímou. Chorí som nebol z klímy ani raz, zato som si už aspoň 1000x ďakoval, že som si ju tam dorobil ....
Moju Lagunu som zažil 2 roky bez klímy, teraz 1 leto s orgi. automatickou klímou. Chorí som nebol z klímy ani raz, zato som si už aspoň 1000x ďakoval, že som si ju tam dorobil ....
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
jak jsem nemněl auto s klimou tak v letě pořad otevřene okna, a myslim že ten pruvan co tam vytvořiš je daleko horši na bolesti hlavy a tak dal. Vzpominam jak jsem asi před 5 lety jel na dovolenou ve strašnem vedru 500 Km, ja otevřene okna pruvan jako hrom asi po 200km mne s toho začali bolet zuby tak řikam je po dovolene, na štěsti to druhi den přestalo.takže si myslim že jestli auto s klimou nebo bes tak neni vubec co řešit,V letě ji mam taky nastavenou na 19 stupn .
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak dám také zkušenosti - pár tisíc km s klimou mám za sebou:
Klima je dobrá věc, o tom není sporu, kdyby to byla blbost, tak se nevyrábí.
Jinak neznám nic lepšího, než je otevřené okno, vadí mi v zimě i vzduch jdoucí přes topení (říkám že je "rozlámaný").
Najel jsem před měsícem 4 000 km po Itálii za tropických teplot, výlet jen autem, žádné hotely nic, spalo se také v autě. Na klimu jsem si nevzpomněl, zvykl jsem si prvních pár minut po nastoupení šahat jen na spodní část volantu, protože vrchní byla kurevsky rozpálená. Klimu jsem nepotřeboval.
Minulý rok jsem jezdil s autem s klimatizací a nějak mě to neoslovilo - stejně se sedá do rozpálenýho auta, pak byla zapnutá nonstop (kolega vyžadoval) a byla mi celkem ukradená až na drobnost, že kolega také požadoval zavřená okna, což mě rozčilovalo, protože kam si mám dát levou ruku, když ne "na parapet"?. Jinak byl v autě příjemný chládek.
Takže sakumprdum je klima dobrá věc, protože nikdo není nucen ji používat. Lze ji vypnout.
S pozdravem Ivan
Klima je dobrá věc, o tom není sporu, kdyby to byla blbost, tak se nevyrábí.
Jinak neznám nic lepšího, než je otevřené okno, vadí mi v zimě i vzduch jdoucí přes topení (říkám že je "rozlámaný").
Najel jsem před měsícem 4 000 km po Itálii za tropických teplot, výlet jen autem, žádné hotely nic, spalo se také v autě. Na klimu jsem si nevzpomněl, zvykl jsem si prvních pár minut po nastoupení šahat jen na spodní část volantu, protože vrchní byla kurevsky rozpálená. Klimu jsem nepotřeboval.
Minulý rok jsem jezdil s autem s klimatizací a nějak mě to neoslovilo - stejně se sedá do rozpálenýho auta, pak byla zapnutá nonstop (kolega vyžadoval) a byla mi celkem ukradená až na drobnost, že kolega také požadoval zavřená okna, což mě rozčilovalo, protože kam si mám dát levou ruku, když ne "na parapet"?. Jinak byl v autě příjemný chládek.
Takže sakumprdum je klima dobrá věc, protože nikdo není nucen ji používat. Lze ji vypnout.
S pozdravem Ivan
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Jo všichni nejsou odolní v kombinaci křováka a eskymáka v jednom jako ty , ale je hóódně velký procento revmatiků, jako třeba já a 100km s otevřeným okýnkem a být v průvanu, tak mě večer budou napravovat na rovnací stolici , pak neotočím hlavu ani doprava ani doleva.Ivan Rous píše:Tak dám také zkušenosti - pár tisíc km s klimou mám za sebou:
Klima je dobrá věc, o tom není sporu, kdyby to byla blbost, tak se nevyrábí.
Jinak neznám nic lepšího, než je otevřené okno, vadí mi v zimě i vzduch jdoucí přes topení (říkám že je "rozlámaný").
Najel jsem před měsícem 4 000 km po Itálii za tropických teplot, výlet jen autem, žádné hotely nic, spalo se také v autě. Na klimu jsem si nevzpomněl, zvykl jsem si prvních pár minut po nastoupení šahat jen na spodní část volantu, protože vrchní byla kurevsky rozpálená. Klimu jsem nepotřeboval.
Minulý rok jsem jezdil s autem s klimatizací a nějak mě to neoslovilo - stejně se sedá do rozpálenýho auta, pak byla zapnutá nonstop (kolega vyžadoval) a byla mi celkem ukradená až na drobnost, že kolega také požadoval zavřená okna, což mě rozčilovalo, protože kam si mám dát levou ruku, když ne "na parapet"?. Jinak byl v autě příjemný chládek.
Takže sakumprdum je klima dobrá věc, protože nikdo není nucen ji používat. Lze ji vypnout.
S pozdravem Ivan
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Od toho tam ta klíma právě je - stojí mi auto celý den na slunci - přijdu, nastartuju a dám si venku zatím cigárko - za pár minut je vevnitř příjemně a nic nepálí - jinak bych asi neodjel - mám hliníkovou hlavici řadící páky..Ivan Rous píše: Najel jsem před měsícem 4 000 km po Itálii za tropických teplot, výlet jen autem, žádné hotely nic, spalo se také v autě. Na klimu jsem si nevzpomněl, zvykl jsem si prvních pár minut po nastoupení šahat jen na spodní část volantu, protože vrchní byla kurevsky rozpálená. Klimu jsem nepotřeboval.
Souhlasím..Takže sakumprdum je klima dobrá věc, protože nikdo není nucen ji používat. Lze ji vypnout.
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
pišeš že minuly rok si jezdil s autem ktere ma klimu a tet v italii vevedrech bez,tak jestli to chapu spravně tak tet v autě nemužeš zapnout klimu protože tam žadnou nemaš a jsme u toho, že kdo ji nema ji nejvic kritizujeIvan Rous píše:Tak dám také zkušenosti - pár tisíc km s klimou mám za sebou:
Klima je dobrá věc, o tom není sporu, kdyby to byla blbost, tak se nevyrábí.
Jinak neznám nic lepšího, než je otevřené okno, vadí mi v zimě i vzduch jdoucí přes topení (říkám že je "rozlámaný").
Najel jsem před měsícem 4 000 km po Itálii za tropických teplot, výlet jen autem, žádné hotely nic, spalo se také v autě. Na klimu jsem si nevzpomněl, zvykl jsem si prvních pár minut po nastoupení šahat jen na spodní část volantu, protože vrchní byla kurevsky rozpálená. Klimu jsem nepotřeboval.
Minulý rok jsem jezdil s autem s klimatizací a nějak mě to neoslovilo - stejně se sedá do rozpálenýho auta, pak byla zapnutá nonstop (kolega vyžadoval) a byla mi celkem ukradená až na drobnost, že kolega také požadoval zavřená okna, což mě rozčilovalo, protože kam si mám dát levou ruku, když ne "na parapet"?. Jinak byl v autě příjemný chládek.
Takže sakumprdum je klima dobrá věc, protože nikdo není nucen ji používat. Lze ji vypnout.
pišeš že minuly rok si jezdil sautem ktere ma klimou , a tet v italii ve vedrech bez, tak jestli to chapu spravně tak tet v autě nemužeš zapnout klimu proto že tam žadnou nemaš a jsme u toho že kdo ji nema ji nejvic kritizuje
S pozdravem Ivan
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
karci:
"pišeš že minuly rok si jezdil s autem ktere ma klimu a tet v italii vevedrech bez,tak jestli to chapu spravně tak tet v autě nemužeš zapnout klimu protože tam žadnou nemaš a jsme u toho, že kdo ji nema ji nejvic kritizuje"
Tvojí teorii trochu nabourává fakt, že v příspěvku klimu nekritizuji, ale doporučuji!!!
S pozdravem Ivan
"pišeš že minuly rok si jezdil s autem ktere ma klimu a tet v italii vevedrech bez,tak jestli to chapu spravně tak tet v autě nemužeš zapnout klimu protože tam žadnou nemaš a jsme u toho, že kdo ji nema ji nejvic kritizuje"
Tvojí teorii trochu nabourává fakt, že v příspěvku klimu nekritizuji, ale doporučuji!!!
S pozdravem Ivan
tak jsem to špatně pochopilIvan Rous píše:karci:
"pišeš že minuly rok si jezdil s autem ktere ma klimu a tet v italii vevedrech bez,tak jestli to chapu spravně tak tet v autě nemužeš zapnout klimu protože tam žadnou nemaš a jsme u toho, že kdo ji nema ji nejvic kritizuje"
Tvojí teorii trochu nabourává fakt, že v příspěvku klimu nekritizuji, ale doporučuji!!!
S pozdravem Ivan
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jen ještě něco dodám:
Totiž když někdo něco nemá rád, tak nezáleží na tom, zda to vlastní či nikoliv. Viz. třeba Hoppa, který klimu má a nepoužívá ji.
Už úplně offtopic jen dodávám, že jsem měl léta stahovéní oken v elektrice a větší blbost neznám, resp. celá ta léta jsem na to jen nadával. Každou zimu jsem řešil, že motor (dobrý) prostě neutrhnul přimrzlé okno a já ho nemohl otevřít. S klasickou kličkou pořádně zaberu, zároveň mouchnu do skla a ejhle, funguje to i v třeskutých mrazech. U minulého auta byla na dveřích taková promáčklina, kterou způsobila moje bota, když jsem do toho vztekle kopnul. Další co mě na elektrickém stahování neskutečným způsobem otravovalo životy byla nutnost mít "puštěné" zapalování, aby okna v elektrice fungovaly - proboha, koho to napadlo 5x týdně mi tato vlastnost otravovala život. A dnes? Pár otoček kličkou a bouchnout dveřma Klobouk dolů před Peugeotem (služební), kde u dodávky je jak elektrické stahování, tak i tisícihran na nasazení kličky...
Stejné je to se vším, má to pomáhat, ale omezuje to. Zkuste si třeba představit milovat se (se ženou a ženy pochopitelně s mužem - vlastně je 21. století, takže jsou normální i kombinace a variace...) v Renaultu 25. Sklopíte sedadla a místo rovné plochy to připomíná sádrový odlitek rozbouřeného moře (ještě, že jsem to nikdy v R25 nezkoušel!). No a pak si to představte v hloupé Škodě 105 S - žádný středový panel, žádná překážející opěrka na ruce, pod palubkou dost prostoru a sedadla po sklopení rovná jak postel v ložnici. Navíc dnes máte jistotu, že když už s Váma nějaká slečna do 105-ky vleze, tak to nedělá kvůli vaší peněžence, ale kvůli... No a co je lepší, ví každý normální člověk .
Netvrdím že je dobré se vrátit k vrakům alá Škoda 105, jen říkám že je vždy něco za něco!
S pozdravem Ivan
Totiž když někdo něco nemá rád, tak nezáleží na tom, zda to vlastní či nikoliv. Viz. třeba Hoppa, který klimu má a nepoužívá ji.
Už úplně offtopic jen dodávám, že jsem měl léta stahovéní oken v elektrice a větší blbost neznám, resp. celá ta léta jsem na to jen nadával. Každou zimu jsem řešil, že motor (dobrý) prostě neutrhnul přimrzlé okno a já ho nemohl otevřít. S klasickou kličkou pořádně zaberu, zároveň mouchnu do skla a ejhle, funguje to i v třeskutých mrazech. U minulého auta byla na dveřích taková promáčklina, kterou způsobila moje bota, když jsem do toho vztekle kopnul. Další co mě na elektrickém stahování neskutečným způsobem otravovalo životy byla nutnost mít "puštěné" zapalování, aby okna v elektrice fungovaly - proboha, koho to napadlo 5x týdně mi tato vlastnost otravovala život. A dnes? Pár otoček kličkou a bouchnout dveřma Klobouk dolů před Peugeotem (služební), kde u dodávky je jak elektrické stahování, tak i tisícihran na nasazení kličky...
Stejné je to se vším, má to pomáhat, ale omezuje to. Zkuste si třeba představit milovat se (se ženou a ženy pochopitelně s mužem - vlastně je 21. století, takže jsou normální i kombinace a variace...) v Renaultu 25. Sklopíte sedadla a místo rovné plochy to připomíná sádrový odlitek rozbouřeného moře (ještě, že jsem to nikdy v R25 nezkoušel!). No a pak si to představte v hloupé Škodě 105 S - žádný středový panel, žádná překážející opěrka na ruce, pod palubkou dost prostoru a sedadla po sklopení rovná jak postel v ložnici. Navíc dnes máte jistotu, že když už s Váma nějaká slečna do 105-ky vleze, tak to nedělá kvůli vaší peněžence, ale kvůli... No a co je lepší, ví každý normální člověk .
Netvrdím že je dobré se vrátit k vrakům alá Škoda 105, jen říkám že je vždy něco za něco!
S pozdravem Ivan
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů