Zdravím, setkal se tu někdo s tím že při brzdění motorem dojde jakoby k přidání plynu a zase ubrání. Otáčkoměr také o trochu poskočí.
Jedná se o Scenic 1 s motorem 1,9dci.
Přidání plynu při brzdění motorem
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Re: Přidání plynu při brzdění motorem
Deje se to pokazde? Pro stejnych otackach? Nahodile? Nepricucne si to olej ze sani?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2005
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Přidání plynu při brzdění motorem
Dělat by to nemělo. Jednotka při deceleraci uzavírá palivo, tudíž skrz vstřikovače nic nejde. To je v podstatě princip účinné decelerace.
Zeptám se tedy, při jakých otáčkách to dělá? Je to pokaždé při stejných otáčkách?
Zeptám se tedy, při jakých otáčkách to dělá? Je to pokaždé při stejných otáčkách?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Přidání plynu při brzdění motorem
U LII 2001 s timto motorem mi to na zacatku parkrat stalo. Poprve jsem byl prekvapeny, kdyz se mi pred krizovatkou zvedly otacky a auto pridalo. Tak jsem si to vysvetlil tim, ze jsem sel jiz hodne pod otacky , pri kterych by mel motor chcipnout a elektronika hlida. Jestli to byla pravda, nevim. Asi jsem se s nim naucil jezdit tak, ze jsem si to za celou dobu jiz nevsimal. Pri brzdeni motorem nikdy nejdu do jednicky a na vyssich kvaltech pripadne podradim, nebo vymacknu spojku.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2005
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Přidání plynu při brzdění motorem
Fakt je, že pokud při deceleraci motor klesne otáčkami pod nějakou nastavenou mez, palivo se začne opět vstřikovat. Ale je to volnoběžná dávka, na změnu otáček nebo zrychlování vozu by to nemělo mít vliv. Je to jen proto, aby v případě, že vymáčknu spojku, neklesly otáčky pod volnoběh nebo dokonce motor úplně nechcípl.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů