Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
M.Blažko
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 30, 2019 11:42

Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od M.Blažko » stř říj 30, 2019 12:18

Dal jsem se nalákat na plyn od HL Propan Ostrava.-Výsledek 3krát zničené palivové čerpadlo 30000kč +montáž LPG 25000kč. na LPG najeto 15000km. Pro všechny kdo by chtěli laciněji a ekologičtěji jezdit Nenechte se zlákat!!! Jak servis Renault tak HL Propan se vymlouvají jeden na druhého.Takže teď znovu jezdím na benzín a v autě vozím drahé zařízení.

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od niky79 » čtv říj 31, 2019 11:01

Nevím, jsem laik, ale palivové čerpadlo se ti v kombinaci s LPG může zničit jen tak, že běží naprázdno, ne? Tj. když v nádrži nemáš už žádný benzín, který by jej chladil. Pokud je to tento případ, LPG firma za to opravdu nemůže, ani Renault.

Jinak palivové čerpadlo stojí 2-3 tisice a výměna je, když to přeženu, na hodinu, ne?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5788
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od kotasekh » pon lis 04, 2019 10:09

HL Propan v Ostrave jsou celkem profici. A jak uz bylo receno - montaz lpg benzinove cerpadlo znicit nemuze, to s tim nema nic spolecneho. Da se dobre znicit dlouhou jizdou na rezervu. Tyto vykriky do tmy kvuli nespokojenosti s nejakou firmou bez obeznameni s kompletnim problemem (nejlepe i s nazorem protistrany) jsou spise pokusem o ocerneni dane firmy.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

M.Blažko
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 30, 2019 11:42

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od M.Blažko » čtv lis 07, 2019 16:46

Nikdy!!! jsem neměl níň než 1/2 nádrže! Myslím že HL Propan by měl hlavně zajistit vypnutí čerpadla.(Potom by těžko mohlo přijít k jeho zničení) Profíci z HL mi potvrdili že oni měli vše v pořádku a čerpadlo mělo provoz bez vypnutí znést. Profíci z Renaultu tvrdili že pokud benzín necirkuluje tak se čerpadlo zničí.To se mi také stalo. Ano čerpadlo stojí 2-3tisíce. Práce??? Jsem totiž invalida,je mi přes 70.a udělat si to sám nemůžu.Spoléhám se na značkový servis!Jak jsem napsal,teď jezdím na benzín a žádné potíže!!! (kromě stráty 55000) A tak mi vychází: Buď jsou špatná čerpadla od Renaultu a neznesou "Odborný zásah"od odborníků HL Propan. Nebo je to jen tahání peňez z kapsy. Ve 20.jsem měl těžký úraz ted chodím o 2 FR.holích Auto jsem si koupil namísto inv.vozíku. Odborníci se vymlouvají a já nemám sílu ses s nimi dohadovat.Z důchodu bych ani na to neměl.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Šamša » čtv lis 07, 2019 22:23

Na vstřikovací liště (někde u ní) je regulační ventil, který zajišťuje stálý tlak benzínu 3-3,5bar a má přepad, který vrací přebytečný benzín zpět do nádrže, pokud je průtok malý (zavřené vstřiky) a nestačí k vlastnímu chlazení čerpadla, měl by tam být dodatečný solenoid, který při přechodu na LPG otevře do zpětného potrubí plný průtok čerpadla. To v případě, že nelze z nějakého důvodu čerpadlo vypnout.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

M.Blažko
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 30, 2019 11:42

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od M.Blažko » sob lis 09, 2019 12:23

To jsem zjistil také na vymontovaném čerpadle.Rozbité těsnění od motorku po regulační ventil.Kdo teď ale za to může? A jak tuhle situaci vyřešit? Nemohu si pomoc ale podle mně HL.Montuje něco co neni kompletní a schopné provozu v tomhle autě,nebo to nemontuje tak jako by měl. Mohl bych jim tohle zařízení!!! vrátit,a žádat náhradu škody? Vím je to otázka spíš pro advokáta ale takového který se tomu věnuje a hlavně rozumí.Žiju z důchodu,nemám pomalu ani na léky a mám se nechat okrádat?

Analyse
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Analyse » sob lis 09, 2019 17:33

Ono to běžící čerpadlo benzínu má i bezpečnostní význam, když řídící jednotka LPG přepne provoz zpět na benzin, tak je tam palivo pod dostatečným tlakem. Pokud opravdu umřely tři čerpadla, tak bych spíš zjišťoval, jestli funguje správně regulátor tlaku paliva (není tam příliš velký tlak) a ukazuje správně palivoměr (jestli neběželo nějakou dobu nasucho).

Pro tvrzení "pokud benzín necirkuluje tak se čerpadlo zničí" nenacházím technické vysvětlení. U systémů s vratkou benzín cirkuluje přes lištu se vstřikovači a u systémů bez vratky (tak to je třeba na mé L3) cirkuluje hned za čerpadlem v nádrži. Takže bych preventivně změnil servis.

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Renaulťák » sob lis 09, 2019 18:39

Kdyz jsem ja hledal cerpadlo do naseho MIII CC, tak mi s prepadem vyskocilo pouze pro nejaky dvoulitr. Vsechna ostatni jsou bez prepadu a v cerpadle je kulickovy zpetny ventil. Kdyz se snizi odber, tak se zvysenym tlakem benzinu pootevre kulicka, na kterou tlaci male plechove perko. To je cely slozity zazrak. Ten ventil je zasunuty a tesneny nejakym O krouzkem. Me se z nej temi vibracemi pri 40 tisícich km jezdeni pouze na benzin, stala O placicka az nic a sranda vysla s odtahovkou a praci pres 600 €. Cena O krouzku i pri marnotratnosti max 1 €. To zena jezdi mezi jedenacti az sestnacti litry, tak ventilek nemuze mit ani cas se otevrit.
Predpokladam, ze do Fluence nedali s prepadem. Kdo by ty dva metry slauchu zaplatil. Pokud jo, tak me nastvali, prptoze setrit na mem CC za 26 tacu?
Pokud jede pouze na plyn tak cerpadlo tlaci vse pres zpetny ventil. Predpokladam, ze tim se musi i vice ztezovat cerpadlo a tim i vsechna tesneni.
Pri jakekoliv zavade cerpadla doporucuji je nejdrive vyndat a zjistit, jestli nebude oprava k pomeru ceny celého bazmeku uplne zanedbatelna.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Analyse
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Analyse » sob lis 09, 2019 21:08

Díky za info, Takže opravdu nešťastná konstrukce a častá závada
viewtopic.php?t=83271
viewtopic.php?f=29&t=51918&start=150#p1361641

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Šamša » ned lis 10, 2019 00:59

Zřejmě konstrukce čerpadla není stavěná na vypnuté vstřikovače a obtokový(redukční) ventil nezajistí plný průtok k dostatečnému chlazení čerpadla. Mělo to být řešeno jako v uvedeném odkazu přes dvojité přepínací relé 1/2 řešit solenoid LPG a druhou 1/2 řešit vypínání čerpadla.
Ti hoši by se měli k tomu postavit čelem a přiznat, že není auto jako auto a i konstrukční prvky benzínového okruhu už nejsou tak dimenzovány, jako léta před tím. Mimochodem u přímovstřiku je problém s chlazením samotného vstřikovače benzínu, kde by se určitě neměl úplně vypnout, ale fungovat s min. dávkou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

M.Blažko
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 30, 2019 11:42

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od M.Blažko » pon lis 11, 2019 23:12

co jsem dále zjistil(nejsem odborník) Jedná se o systém Lovtec Magic . na certiáfikátu Magic 3.systém má kontrolu paliva-plynu a také signalizuje přepnutí.Zatím bez poruchy. Byla provedena i kontrola v HL. V zimě přepnutí trvá o něco dýl po ujetí asi 500m.V létě pár desítek m.při jízdě jsem nepoznal rozdíl,kromě minimálního cuknutí při prudším přidání. A teď k čerpadlu.zjistil jsem že silonová trubička k přepadovému ventilu je uvolněná pro již částečně rozpadlá, protože se rozpadlo gumové??? (spíš mi to připadalo na hodně spálenou gumu nebo jako materiál na zimní boty od rákosníků) rozpadlo se mi to když jsem se pokusil těsnění vtačit na původní místo v silonovem tělese čerpadla.Jinak vše běží,jak motorek tak i ventil. Jáá myslím.... že výrobce v snaze ušetřit udělal z čerpadla Lego. Podle mně by stačilo trubičku od motorku po přepad opatřit závity a nějakým O kroužkem který by udržel tlak benzinu. Nebo vylepšit přepadový ventil. Před několika lety bych to nahradil měděnnou trubičkou bohužel teď už to neporadím.

maXX_CZ
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: pát pro 25, 2015 13:25
Bydliště: JBC

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od maXX_CZ » čtv lis 14, 2019 22:48

Pisete, ze jste invalidni duchodce a ze nemate pomalu ani na leky, ale nechavate si do automobilu domontovat dodatecne zarizeni za 25000 Kc?
Najedete alespon 20 000 rocne, aby se vam to v nejake rozumne dobe vyplatilo?
Pouceni pro priste je nevymyslet kraviny a pokud uz mate hluboko do kapsy, koupit si neco uspornejsiho (coz fluence 1,6 a obecne renaulty zrovna uplne nejsou) a pak nemuset resit problemy.
Megane III GT220

Analyse
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Analyse » pát lis 15, 2019 19:59

S tou spotřebou vychází to z nějaké větší statistiky? Protože podle https://www.spritmonitor.de benzínové Fluence 1.6 vychází (podle toho jaké se dají filtry) 7-7,2litru, což není zlé.

maXX_CZ
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: pát pro 25, 2015 13:25
Bydliště: JBC

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od maXX_CZ » pát lis 15, 2019 20:11

Jestli je to reakce na me. Tak je to spis obecne pozorovani.
Fluence je vlastne takova budgetova verze megane3.
Hyundai 1,6 99kW dle spritmonitoru stejnych 7,1 a to i ve vozech s karoserii combi. Tzn. vykonnejsi motor, ale ve srovnatelnych podminkach nizsi (i kdyz ne o moc, korejsci jsou taky znami pro ponekud vyssi spotrebu) spotreba.
Budgetove auto od skody - Rapid s 1,2 TSi (vykonove srovnatelne, dynamicky vyrazne lepsi) dle spritmonitoru 6,1.
Megane III GT220

eisy811
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: stř srp 15, 2018 14:36

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od eisy811 » pát lis 15, 2019 21:22

Na LPG su vhodne iba stare motorizacie a o objeme 2.5 litra a viac. Nech si hovori kto co chce. Novsia doba, hodne komplikacii, ci uz elektronika, alebo konstrukcne riesenie. To neni iba o tom, ze niekto aj pre novodobe motorizacie vyraba a ma certifikaty. Problemom v novsich je uz aj samotny princip spalovania. Vrstvenie zmesi, veskery manazment co sa stara o presne mnozstvo a cas davkovania. Toto LPG system nikdy nedokaze. Chladenie katalizatora benzinom pocas vysokej zataze? Dokaze to LPG? Dokaze LPG system vrstvit zmes? Presne tvarovane sanie motora, aby dokazalo spravne virit zmes pri plneni vo valci… Presne casovana iskra, ktora ma udaje z mapy v RJ s ohladom na zatazenie, otacky, teploty paliva, vzduchu, zrovna tak tlaku… RJ ma v sebe presne definovane podmienky pre zmes benzinu a vzduchu, nie pre LPG. System LPG je len z casti prisposobeny a je kompromisom, co v dnesnych prisnych podmienkach ohladom emisii nestaci.
Ze si niekto za tazke prachy kupi nove auto a este do neho zarve LPG je totalny nezmysel. Za polovicnu sumu mohol mat napriklad spolahlivu, osvedcenu ameriku po velkej GO, co mu bude dlho a hlavne spolahlivo sluzit. Avsak, tym okoliu a susedom nevytrie zrak, co je pre velke % ludi nieco neprijatelne.
Clovek s trochou inteligencie myslim, ze pred takym rozhodnutim by si mohol pohladat ako kladne, tak aj zaporne referencie. V dnesnej dobe internetovej o informacie nudza neni.
Istotne lepsie, nez potom vyplakavat, ze niecomu, niekomu hlupo naletel.
Keby to bolo s LPG take jednoduche, tak by kazda automobilka mala minimalne polovicu motorizacii na plyn. Automobilky potrebuju predavat, znizovat emisie, avsak velmi dobre vedia, ze by to bolo nerentabilne, vzhladom na potrebne komplentne prepracovanie motorov, vstrekovania a zrovna tak emisneho systemu. Takto stavane auta by boli podstatne drahsie kedze vyvoj a riesenia by museli byt premietnute do ceny a teda zakaznici by ich odmietali. Preto aj CNG, ci palivove clanky su slepa ulicka a je to len manifestacia technologickej vyspelosti a ista prezentacia znacky, co nieco take uvedie na trh…
Jazdim vynimocne, tak to je potom blbost mat vlastne auto.
Jazdim malo, kupim osvedcenu benzinovu motorizaciu, kde asi raz mesacne natankujem nadrz do plna benzinom.
Jazdim nie vela a nemam do kapsy hlboko, kupim baterkaca, alebo aspon hybrid.
Jazdim vela, daleko, kupim naftaka, kde este stale sa da kupit celkom spolahlive motorizacie.
Jazdim vela, denne aspon 100km, ale iba okolo komina, kupim nieco s LPG, ale iba overene skusenostami.
Renault GS 1.6 DCi R9M 414 Bose Edition
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal

Analyse
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Analyse » pát lis 15, 2019 21:55

eisy811 popisujete nové přímovstřikové motory, které umí běžet na nestochoimetrický poměr. Pán má 1.6 K4M, to je klasický MPi s hydroštěly, takže volba dobrá. Navíc si přečtěte, s čím má pán problém - s odházející pumpou paliva benzínu.

M.Blažko
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 30, 2019 11:42

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od M.Blažko » ned lis 17, 2019 11:11

Děkuji Analyse! Který pochopil můj problém... Musím také poděkovat za "hlubokou" analýzu mého problému všem co všechno ví. Věděli předem že korejec je lepší američan ještě lepší a cng s vozítkem na marsu nejlepší. Bohužel já jsem to nevěděl. znova opakuji! Při ježdění na plyn mě vyšla spotřeba na polovic.Také při jízdě jsem nepoznal rozdíl.Rozdíl jsem poznal až když jsem měl zničené čerpadlo!!! Že může přijít k této situaci mě nikdo neupozornil zrovna tak jako se nikdo nehlásí k zodpovědnosti??? Přiznám že jsem očekával od HL Propan že závadu odstraní.Pokud to prodávají tak by měli vědět že zařízení není schopno spolupracovat z tímhle typem motoru a měli by na to zákazníka upozornit!!!.Já musím konstatovat že v HL Propan jim jde jen o peníze! Především oni by se měli starat jak tuhle zpackanou práci napravit.!!! A taky jsem myslel že mi tady někdo poradí.?

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5788
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od kotasekh » ned lis 17, 2019 13:38

Tak reklamovat oficialne u HL Propan. Jejich zamitave rozhodnuti donest do renaultu, reklamovat oficialne i tam, vse na papir. Zamitave vyjadreni renaultu donest do HL Propan, pozadovat vyjadreni k reklamaci reklamace. A az bude k dispozici kompletni vyjadreni HL Propan i Renaultu, nechat si vypracovat znalecky posudek. Podle jeho vysledku jit za HL Propan, nebo do Renaultu. Nic jineho nezbude. Nekdo za to zodpovedny je a je treba najit vinika, vykricnikama na foru se nic nevyresi.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Šamša » ned lis 17, 2019 20:22

Pokud je na nádrži vratné potrubí, tak by neměl být problém vsadit "T" kus a na odbočku osadit solenoid elektricky spřažený se solenoidem LPG s přepadem zpět do nádrže, to by mělo zajistit potřebný průtok čerpadlem k jeho chlazení, nebo ho úplně vypnout přes pomocné relé.
https://www.dstechnik.cz/12v-palivovy-v ... ou-24.html
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5788
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od kotasekh » pon lis 18, 2019 09:00

Pri vypnuti benzinoveho cerpadla ale muze vzniknout problem pri vycerpani lpg nadrze, kdy na benzinovych vstrikovacich bude nizky tlak a nez to cerpadlo natlakuje, muze dojit k odpojeni vstrikovacu, podobne jako kdyz dojde benzin. Ale jak je to konkretne resene u tohoto motoru, to je otazka. Kazdopadne toto ma vyresit firma montujici lpg. S HL Propan mam dobre zkusenosti, problemy chteli vzdy resit, spoustu veci vymenili zdarma, i kdyz to nebylo treba nebo nebyl narok, domluvit se dalo na cemkoliv, ale zase ne s kazdym technikem.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Analyse
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Analyse » pon lis 18, 2019 19:37

Přesně tak, to bohužel žádný ofiko servis nenamontuje, nikdo nebude chtít jít sedět, až se borec zabije nebo zmrzačí kvůli tomu, že LPG bude mít zrovna nízký tlak, ŘJ to automaticky přepne na benzín a tam chvilku taky nebude tlak.. zrovna při předjíždění nebo zařazování se z vedlejší. Mně se to přepíná vždy, když dojíždím zbytek LPG a potřebuju akcelerovat. Často to ani nepostřehnu, kdyby to navíc nepípalo. Tak to má fungovat.
Řešení je vyřešit to čerpadlo/ventil. Z popisu není zřejmé, co přesně odchází. Renaulťák i M.Blažko popisovali nějaký O-kroužek, ale nepochopil jsem, jestli to vyřadí ventil a pak utaví čerpadlo nebo to naopak přes něj protýká a není tlak?

M.Blažko
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 30, 2019 11:42

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od M.Blažko » úte lis 26, 2019 21:44

Protíkalo to nad motorkem čerpadla ve spoji na kterém je i přetlakový ventil.motorek to stlačilo dolů azničilo těsnění.Dal jsem tam gumové těsnění a motorek přivázal silonovou sk? páskou k hornímu dílu.Zdá se že má tlak,ale změřit to neumím pokud ucpu výtok z čerpadla přetlakový ventil funguje Bohužel víc udělat nemůžu . A teď další! bude mít vliv na motor a hlavně počítač pokud dám mezi přívod čerpadla červený kabel a čerpadlo vypinač ? Mam kontrolku na množství plynu tak bych to mohl ovládnout ručně.Až mi po startu zapne plyn můžu ručně odpojit čerpadlo .Myslím že to by měli udělat v HL propan jenomže "oni to mají vše v pořádku"

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od Šamša » úte lis 26, 2019 23:17

Já bych to řešil, tím přepadovým solenoidem, čerpadlo bude trvale v běhu s mírným přetlakem a při přepnutí z plynu, bude nárůst tlaku skokový uzavřením solenoidu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

M.Blažko
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 30, 2019 11:42

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od M.Blažko » čtv lis 28, 2019 21:38

Tak vám děkuji -budu hledat kdo to udělá.

ondrasan
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte led 08, 2019 15:23

Re: Fluence a LPG.- nedejte se zlákat!

Příspěvek od ondrasan » čtv kvě 14, 2020 09:04

Zdravím a přidám taky svoji zkušenost. Měl jsem Fluence RV 2014 s LPG od Elpigas, který byl namotován těsně po pořízení vozidla přímo v autorizovaném servisu Renault. Všechno fungovalo OK až do roku 2018 kdy vozidlu trvalo relativně delší dobu než nastartovalo. Naštěstí jsem tou dobou nechal dělat STK v Pyramidě Průhonice a informovali mne, že je vadné benzínové čerpadlo - malý tlak. Čerpadlo bylo vyměněno v rámci prodloužené záruky, Jinak za nové origo čerpadlo bych platit 12 tisíc. Aktuálně jsem si pořídil Megana IV v naftě a k LPG si asi zpátky cestu jen tak nenajdu.

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti