Dobrý den, mám dva problémy s Renaultem Clio 1.2, po nastartování auta a zařazení rychlosti něco někde pískne.(občas to je slyšet občas ne, je to slyšet zepředu)
Když se ručička teploměru dostane do poloviny, někde něco píská(slyšet to je zezadu).Závada se objevuje při zatáčení, při zpomalování.
Díky za pomoc.Zuzka
pískání
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Re: pískání
Patří do technické sekce podle typů, ne do obecné diskuze.
Co je to za ročník?
Písknutí v prvním případě může mít spoustu příčin, nějaké ložisko, řemen, nebo třeba jen silentblok. Předpokládám, že za jízdy to pak nedělá, takže si jen někde něco "sedá". Pokud by se stav zhoršoval (dělalo to i za jízdy, větší hluk, vibrace..) doporučoval bych návštěvu servisu aby to našli a opravili.
Ve druhém případě bych tipnul na hluk způsobený pohybem výfuku resp. motoru při zatáčení / brždění. Zřejmě se při tom vzadu o něco opře. Zkus si kleknout za auto, kouknout na podvozek a zakvrdlat s výfukem. Pokud bude tak volný, že někde bude o něco bouchat, mělo by stačit vyměnit gumové závěsy výfuku. Plus zkontrolovat podálný silentblok motoru (tzv. sněhulák). Na ten by ještě poukazoval zvýšený pohyb řadící páky při akceleraci nebo brždění motorem.
Co je to za ročník?
Písknutí v prvním případě může mít spoustu příčin, nějaké ložisko, řemen, nebo třeba jen silentblok. Předpokládám, že za jízdy to pak nedělá, takže si jen někde něco "sedá". Pokud by se stav zhoršoval (dělalo to i za jízdy, větší hluk, vibrace..) doporučoval bych návštěvu servisu aby to našli a opravili.
Ve druhém případě bych tipnul na hluk způsobený pohybem výfuku resp. motoru při zatáčení / brždění. Zřejmě se při tom vzadu o něco opře. Zkus si kleknout za auto, kouknout na podvozek a zakvrdlat s výfukem. Pokud bude tak volný, že někde bude o něco bouchat, mělo by stačit vyměnit gumové závěsy výfuku. Plus zkontrolovat podálný silentblok motoru (tzv. sněhulák). Na ten by ještě poukazoval zvýšený pohyb řadící páky při akceleraci nebo brždění motorem.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů