STK Černý Most - nikdy více
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
STK Černý Most - nikdy více
OBLOUKEM SE VYHNOUT. AUTO "STARÉ" 4 ROKY NEPROŠLO PŘED MĚSÍCEM STK - DUVOD ? ZKORODOVANÉ KOTOUCE NA BRZDACH !!! BRZDY NA VALCICH FUNGOVALY PŘITOM SPRÁVNĚ DLE PREDPISU. Nepřečetla jsem si recenze jiných uživatelů než jsem tam šla, jsem husa.
Re: STK Černý Most - nikdy více
Pokud byly zkorodovane, tak auto asi nebrzdilo jak melo. Pokud ale bylo vse v poradku, resi se to primo s tou stanici STK, s nadrizenym toho technika, pripadne jeste vyse. Je potreba plakat na spravnem hrobe a hlavne plakat spravne.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: STK Černý Most - nikdy více
To že se na STK jezdí v autech, které projít nemají je špatně....technik pouze dělá svoji práci a nese zodpovědnost za to, že to auto pustí na silnici.....taky jsem byl na STK Černý Most a věděl jsem o dvou závadách - přední čepy (nakonec jsem měnil celá ramena a udělal jsem dobře) a zkorodované zadní kotouče - taky výměna i přes to, že brzdili na válci dost, aby to prošlo.....kotouče tam byly 3 roky a měli najeto cca 60.000km...akorát půl roku auto stálo....není to chyba STK!!!!! ale jen vaše, že se nestaráte o svůj vůz
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
Re: STK Černý Most - nikdy více
Z dlouhodobe zkusenosti, jiz od R8 vim, ze zadni kotouce by se pak museli menit velmi casto. U LII to byla hruza, dvakryt jsem dal liznout na soustruhu, pak jsem to resival "presnym" brousenim primo na aute. Lamelovy kotouc na karbosku a stahnout. Za par mesicu opet postupujici koroze od okraju.
Na LIII jsou stopy koroze po kazdem zabrdeni v mokru. Automat se mi nechce stale deaktivovat. Je pravda, ze streky, co jezdim nejsou moc dlouhe a take nejdu tvrde na brzdy. Predni leskle, zadni matne se stopama hloubkove korote, na valcich OK. Na Megane, kde mam manualni rucku a nezatahuje se, koroze vetsinou neni. Kdyz se tam neco malo vyskytne, staci pri jizde mirne pritahnou rucni a olestim. S automatickou se to neda. Kdyz jsem na LII prehodik predni kotouce, ktere staly na desti deset let, stacilo je stahnout smirglam a za par set km se leskly.
Je koroze a koroze. Videl jsem kotouce, co byly opravdu slusne chycene, byly vsak na valcich mimo tolerance.
Jsou aktivnejsi a "zodpovednejsi" technici. Jezdim na STK pripraveny a presto se mi pri jednom specialistovi otvira kudla v kapse.
Ja osobne, kdyz auto na valcich vyhovuje, povazuji za bezpecne. Pokud by nedal, k vuli rzi na potrubi, pak OK.
Je ale pravdou, ze nemame jasnou predstavu, jak ta koroze na kotouci vypadala. Takze moh mit specialista pravdu.
Na LIII jsou stopy koroze po kazdem zabrdeni v mokru. Automat se mi nechce stale deaktivovat. Je pravda, ze streky, co jezdim nejsou moc dlouhe a take nejdu tvrde na brzdy. Predni leskle, zadni matne se stopama hloubkove korote, na valcich OK. Na Megane, kde mam manualni rucku a nezatahuje se, koroze vetsinou neni. Kdyz se tam neco malo vyskytne, staci pri jizde mirne pritahnou rucni a olestim. S automatickou se to neda. Kdyz jsem na LII prehodik predni kotouce, ktere staly na desti deset let, stacilo je stahnout smirglam a za par set km se leskly.
Je koroze a koroze. Videl jsem kotouce, co byly opravdu slusne chycene, byly vsak na valcich mimo tolerance.
Jsou aktivnejsi a "zodpovednejsi" technici. Jezdim na STK pripraveny a presto se mi pri jednom specialistovi otvira kudla v kapse.
Ja osobne, kdyz auto na valcich vyhovuje, povazuji za bezpecne. Pokud by nedal, k vuli rzi na potrubi, pak OK.
Je ale pravdou, ze nemame jasnou predstavu, jak ta koroze na kotouci vypadala. Takze moh mit specialista pravdu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: STK Černý Most - nikdy více
Tak asi by to chtělo vidět fotku těch kotoučů. Třeba destičky nebrzdily po celé ploše kotouče?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: STK Černý Most - nikdy více
Mám to kousek od baráku, taky tam jezdím na STK, jsou přísní, ale ne zákeřní
Pokud vyhodili, měli objektivní důvod (protokol a screen z obrazovky by řekl více). Nic se tam jen neukecá, taky jsem byl jednou vyhozen s ovalitou kotoučů 10 procent s tím, že tolerance je 10 procent. Osobně mi toto ani moc nevadí, řeknu si OK, je potřeba, vyměním, brzdy jsou brzdy a co neubrzdíš, neukecáš. Není to taky jen o tobě, ale i ostatních, co můžeš vzít sebou (i když toto není moc případ ovality, ale jiných závad).
Naopak se mi klidněji spí, když je posláno auto s hraniční chybou na výměnu - nechci vidět, jak by pak takové auto vypadalo další dva roky technické způsobilosti, v rámci které by na to většina majitelů ani nehrábla.
Pokud chce někdo jezdit, musí mít na benál a servis, bez toho to nejde. 4 roky na kotouče, nevím kolik mají najeto, ale není to ani málo, ani hodně.
Na starým MI jsem měl taky vorezlý zadní kotouče a taky jsem měl stahlej zadek, že mě tam na STK vyhoděj, nicméně fungovaly jak měly a technik s tím neměl žádnej problém, i tak šli za pul roku pryč.
Pokud vyhodili, měli objektivní důvod (protokol a screen z obrazovky by řekl více). Nic se tam jen neukecá, taky jsem byl jednou vyhozen s ovalitou kotoučů 10 procent s tím, že tolerance je 10 procent. Osobně mi toto ani moc nevadí, řeknu si OK, je potřeba, vyměním, brzdy jsou brzdy a co neubrzdíš, neukecáš. Není to taky jen o tobě, ale i ostatních, co můžeš vzít sebou (i když toto není moc případ ovality, ale jiných závad).
Naopak se mi klidněji spí, když je posláno auto s hraniční chybou na výměnu - nechci vidět, jak by pak takové auto vypadalo další dva roky technické způsobilosti, v rámci které by na to většina majitelů ani nehrábla.
Pokud chce někdo jezdit, musí mít na benál a servis, bez toho to nejde. 4 roky na kotouče, nevím kolik mají najeto, ale není to ani málo, ani hodně.
Na starým MI jsem měl taky vorezlý zadní kotouče a taky jsem měl stahlej zadek, že mě tam na STK vyhoděj, nicméně fungovaly jak měly a technik s tím neměl žádnej problém, i tak šli za pul roku pryč.
Megane II Sedan, 1.4 16v, rv. 7/2007
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: STK Černý Most - nikdy více
Možná je to trochu jinak, včera u mého mechnika 3 roky starý Fiat, taková ta krabice co si říká "crosover" a dole vše rezavý jak liška, zadní klima v pytli, protože soudruzi natáhnou trubky spodem a za podběh zadního kola, tudíž sůl a blátíčko udělají své.
A nebo také musí mít určité procento denně, aut které neprojdou a zrovínka to bylo to nejhorší za celý den.
Známý na STK mě tvrdil, že je to občas dilema jak se zachovat, protože tam například přijede strejda se 40 let starým vozejkem, kterého musí jebat za to že na blatníkách které jdou skoro k zemi, nemá gumové zástěrky a pak se tam přižene schulin se čtyřkolkou s Holandskou homologací, která nemá blatníky skoro žádný a musí projít, protože to je tak schválený, tak kde je ta spravedlnost???
A nebo také musí mít určité procento denně, aut které neprojdou a zrovínka to bylo to nejhorší za celý den.
Známý na STK mě tvrdil, že je to občas dilema jak se zachovat, protože tam například přijede strejda se 40 let starým vozejkem, kterého musí jebat za to že na blatníkách které jdou skoro k zemi, nemá gumové zástěrky a pak se tam přižene schulin se čtyřkolkou s Holandskou homologací, která nemá blatníky skoro žádný a musí projít, protože to je tak schválený, tak kde je ta spravedlnost???
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: STK Černý Most - nikdy více
STK je hlavne politicka zalezitost. Nasi soudruzi to pojali tak, ze nas vsechny musi ochranit pred nami samotnými. Pruser je, ze spousta si mysli, ze je to tak treba a poruseni se rovna hrdelnimu zlocinu. Stejne je to z homologacema. Ma to homologacni znacku, je to dokonale. Pak nekdo zkusi udelat test pri zmenenem uhlu narazua a autaky jsou na prd. Usaci otestuji ucinnost svetel a vetsina aut je opet na prd. Na druhou stranu ve vetsine USA statu si muzete na znacky postavit cokoliv, technicke neexistuji. Je to o zodpovednosti volice za svoje konani, kdy muze nekomu ublizit. Kdyz je prusvih, tak mu to spocitaj.
Nasi technici to maji tezke, casto plni narizeni, kterym sami neveri.
Nasi technici to maji tezke, casto plni narizeni, kterym sami neveri.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: STK Černý Most - nikdy více
Smrcek.. no i pro ostatní, přijet s autem z ulice na STK je velká drzost !!!, ono je potřeba i nové auto na STK připravit, pravda příprava záleží opravdu na stáří a stavu vozidla.. tak zaprvé amatérsky ( páč přes servis STK je jasná záležitost, auto zkontrolují, seřídí, a nechají provést kontrolu, samo, že si to nechají zaplatit), prohlídnout zvenku zda něco někde nevisí, není poškozené např. skla, světla, blatníky a celkem kastle, za druhé zkontrolovat zda vše svítí jak má, stěrače stírají, blinkry blinkají, klakson troubí, světla svítí, zkontrolovat zásuvku pro přívěs a tažný pokud je, pak se podívat pod kapotu zda někde něco neteče, není umatlanej motor od prachu a oleje, zkusit zahejbat kolama a volantem zda nejní viditelná vůle, a poslechnout při jízdě po drncákách zda někde něco nemlátí, uklidit vnitřek a připravit doklady, lékarničku a povinnou výbavu. A hlavně nejméně 2 nádrže před STK natankovat prémiové palivo a auto prohnat po dálnici a do kopců, ( vymést pavučiny z katalizátoru), no a poslední po umytí je nutné než vjedu na stanici, tak auto rozjet dopředu a prudce zabrzdit a rozjet na zpátečku a prudce zabrzdit ( tím se očistí kotouče a budou se lesknout jako psí kulky!!) jo a hlavně je to nutné provést nejlíp na dálnici za páteční špičky a máte po problému zda projde ale nastane problém Neruda ( kam s nim) - né dělám si srandu je potřeba u tohoto čištění dát bacha aby někdo nejel za váma a neuklidil vám v kufru. Takto to dělám já a pokaždé ještě před STK ( dělám to tak aby to vyšlo aspoň plus mínus pár kilometrů ) vyměnit olej a filtry, pokud tam nenajdou nějaký čepy řízení tak vždy bez ztráty kytičky..
RGS dCi 1,9,2005,Skladací obytný přívěs, Babeta210.,domo kros PiČz 150., JAWA 250 1953., YAMAHA RD 80 kapotáž,kotouče, liťáky.,
http://grandscenic.forumn.net
http://grandscenic.forumn.net
Re: STK Černý Most - nikdy více
Co je na tom za drzost? Se svym Megane II jsem jezdil na STK vzdy bez přípravy, neprošel jsem až u prohlidky po 12 letech provozu (230 tisic km). Našly se tyto závady:
- chybějící LPG nalepka (předchozí dvě prohlídky to nevadilo)
- pry málo oranžové blinkry (po výměně žárovek mi přišlo, že to bliká oranžové pořád stejně)
- nefunkční osvětlení zadní značky
- chybějící LPG nalepka (předchozí dvě prohlídky to nevadilo)
- pry málo oranžové blinkry (po výměně žárovek mi přišlo, že to bliká oranžové pořád stejně)
- nefunkční osvětlení zadní značky
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: STK Černý Most - nikdy více
Autak by mel brzdit, svitit, zatacet a jeste by mel mit spoustu dalsich zakladnich vlastnosti. Neni podstatne, jestli ma 10 nebou 300 tisíc. STK nalepka na aute toto negarantuje. Lepi se na auto po ctyrech letech a nasledne po dvou. Nezohlednuje, jestli za ty ctyri roky najede 200 tisíc, nebo 40. Dnesni auta jiz neodchazeji na stari, ale na opotrebeni. Stve me, ze za dva roky musim s Meganem opet na STK, stacil najet 13 000 a je za ty km totalne zdevastovany (technik vyleze z jamy a prohlasi: jako novy). Pravdou je, ze jsem malem neprosel, protoze schvalnost musi byt. Den predtim odkontrolovane osvetleni se seklo a rupla podkavacka. Diky vstricnosti technika, ktery prohlasil, ze si musi udelat cikpauzu, tomu ze ma Megan vysuvne svetla a i kdyz nemusim, mam nahradni zarovky, jsem se nemusel na STK vracet. Jinak by me vyhodil za branu, ja opravil, zaplatil opakovanou, par hodin pockal. S motorkou jsem byl na STK po najeti 4000, kamarad jezdi po 20km, protoze je to mezi kontrolami jizda na STK a zpet. Vozejk vytahnu, oplachnu, prostriknu konektory,pripojim prekontroluji svetla, zaplatim nemalou castku, pockam odjedu, obcas nekomu pujcim, pak opet nove kolo a tyk jiz patnact let.
Vetsina servisnich intervalu je urcena kilometry. Pouze kapaliny a rozvody jsou i na mesice. To vsak na STK nikdo nekontroluje. Brzdovku mi merili 2x.
Kde je objektivita STK, kdyz dava znamky na dva roky?
Vetsina servisnich intervalu je urcena kilometry. Pouze kapaliny a rozvody jsou i na mesice. To vsak na STK nikdo nekontroluje. Brzdovku mi merili 2x.
Kde je objektivita STK, kdyz dava znamky na dva roky?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: STK Černý Most - nikdy více
STK je po dvou letech, protoze se to snadno kontroluje – policie muze overit platnost STK automaticky a bez toho, aby vas musela zastavit. Pri kilometrovem najezdu to jaksi nejde.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: STK Černý Most - nikdy více
Pro Niky, no právě můj mazel 13 let a 250tis.km, tak nějakou přípravu mu věnuji i pro svůj osobní klid , přece jen nechci nikoho zabít... a dvouletý cyklus -- aspoń jednou za dva roky se podívám proč to ještě jezdí... jinak pokud se nic neozve nechávám žít..
RGS dCi 1,9,2005,Skladací obytný přívěs, Babeta210.,domo kros PiČz 150., JAWA 250 1953., YAMAHA RD 80 kapotáž,kotouče, liťáky.,
http://grandscenic.forumn.net
http://grandscenic.forumn.net
Re: STK Černý Most - nikdy více
na STK jezdím bez velké přípravy , tak nějak tu přípravu provádím během těch dvou let.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: STK Černý Most - nikdy více
A vo tom to je.
Zjednodusit si maximalne, to co je ve prospech kontrolnich organu. Pri nevykonani stk do terminu, poslat okamzite pokuty. Nezatezovat uzivateôe tim, ze by musel sledovat, kolik od STK najel, Pripadne se nekde na evidencnim miste zastavil, tam by omrkli kolik ma a zadali do databaze. Policajt klepne do systemu SPZ a zjisti jestli je STK platna.
Nezatezujme uredniky a jine zamestnance, co jsou placeni z nasich dani. Dane stale nestaci, tak treba vybrat i na pokutacha a jinych poplatcich.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: STK Černý Most - nikdy více
Samozrejme. Kdyby neco tak duleziteho, jako je kontrola ,byla slozita, kazdy by se na STK vykaslal a s tim i na technicky stav vozidla. Jinak receno, soucasny stav je podle meho rozhodne lepsi nez STK podle km.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: STK Černý Most - nikdy více
Klucí nepřehánějte to, taky jezdím na STK z ulice a prakticky po každý jsem prošel, většinou je problém s ručkou a na to si dávám pozor. A taky jsem měsíc přejížděl, prostě jsem měl zafixovanej měsíc, ale bylo to ve finále trochu jinak, nikoho jsem nezabil a auto bylo OK. Autům se věnuju celoročně. Jo a kdyby ti naši úředníci fungovali tak jak mají, tak by si vyhlídli čas, kdy se omladina sjíždí navečer k pumpě, nebo k Tescu, tam by teprve viděli unikáty na 4 kolech u kterých by mne hóóódně zajímalo jak toto může jezdit po pozemních komunikacích. Takže v systému je chyba a buzeruje to pouze většinu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: STK Černý Most - nikdy více
Maky: Nedělej si o nějakém servisu iluze, protože servis funguje na STK jinak než běžný zákazník. Točí se tam velké množství aut a pro servis je to levný "výdělek". I když je auto bez vady, tak je velká záruka toho, že to servis zatají a i když na autě ve výsledku nic neudělají, tak si naúčtují výměnu různých dílů. Takže to většinou funguje tak, že to auto jede na STK přímo, bez jakékoliv přípravy. Pokud jsou tam závady, tak si to servisák poznačí, do protokolu se nenapíše nic nebo závady typu A. Závady se opraví (vyslechnete si při přebírce jaký je to vaše auto krám) a většinou se s tím sveze spousta dílů, které měnit není úplně nutné. Protokol z STK se zákazníkovi samozřejmě nedá. Pokud je auto OK, vymění se ta stejná skupina dílů, ale už jen papírově. Vyslechnete si, jak to bylo potřeba vyměnit, ale jinak je to dobré auto … Protokol se taktéž zákazníkovi nedá.
To je to, k čemu současná legislativa směřuje a komu nahrává. Všechno se zpřísňuje, komplikuje, … A ve výsledku, než abyste se s tím měli sami otravovat, to raději dáte nějakému servisákovi, který na STK má prostě známost a ví jak to chodí, protože měsíčně točí třeba 20 aut. Neříkám, že to takto dělají všechny servisy, ale iluze si nedělám. Je to příležitost k levným penězům bez nějaké velké práce. Kdo chce, tak toho využije. Je spousta lidí, kteří to takto dělají, protože se o servis auta nechtějí starat.
Kdyby to fungovalo třeba tak, že přijedu na STK a předložím, že jsem byl v posledních 30ti dnech na pravidelné prohlídce v autorizovaném servisu a dostal bych známku automaticky bez nějaké zdržovačky. Pokud totiž existuje pravidelná prohlídka, která je nařízena výrobcem a jsou během ní měněny opotřebené a vadné díly, proč je ještě STK, která něco prověřuje, když výrobce ví a umí určit, kdy se mají jednotlivé díly měnit, aby byla zachována bezpečnost? Když si vezmu seznam závad, tj. úkonů, které musí technik na STK prověřit a pak si vezmu seznam bodů, které musí technik při pravidelné prohlídce v autorizáku projít, příliš se to neliší.
To je to, k čemu současná legislativa směřuje a komu nahrává. Všechno se zpřísňuje, komplikuje, … A ve výsledku, než abyste se s tím měli sami otravovat, to raději dáte nějakému servisákovi, který na STK má prostě známost a ví jak to chodí, protože měsíčně točí třeba 20 aut. Neříkám, že to takto dělají všechny servisy, ale iluze si nedělám. Je to příležitost k levným penězům bez nějaké velké práce. Kdo chce, tak toho využije. Je spousta lidí, kteří to takto dělají, protože se o servis auta nechtějí starat.
Kdyby to fungovalo třeba tak, že přijedu na STK a předložím, že jsem byl v posledních 30ti dnech na pravidelné prohlídce v autorizovaném servisu a dostal bych známku automaticky bez nějaké zdržovačky. Pokud totiž existuje pravidelná prohlídka, která je nařízena výrobcem a jsou během ní měněny opotřebené a vadné díly, proč je ještě STK, která něco prověřuje, když výrobce ví a umí určit, kdy se mají jednotlivé díly měnit, aby byla zachována bezpečnost? Když si vezmu seznam závad, tj. úkonů, které musí technik na STK prověřit a pak si vezmu seznam bodů, které musí technik při pravidelné prohlídce v autorizáku projít, příliš se to neliší.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: STK Černý Most - nikdy více
Nikdy jsem auto na stk nepřipravoval, ba co ani nemyl či luxoval. Auto meju 2x do roka, na jaře a na podzim. Prostě přišel čas, tak jsem zajel na STK a je. Nevyhodili mě ani jednou, pokud se auto servisuje tak jak má, nemůže být žádný problém. I můj bývalý fotd s-max, kde jsem mel najeto vic jak 405 000km prošel přímo z ulice bez jakýchkoli oprav a příprav a to už byl po těch km dokola obouchanej až hrůza.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Re: STK Černý Most - nikdy více
Zefku v autoservisu sem dělal 10 let karosáře, tak samo vím jak to chodí tímto úkonem jsem měl na mysli lidi kteří se o auto start čas nemají a nehtí prosedět a následně se nechat zdrbat od chytrolína z STK jakou drzost mají že tam s takvým krámem jedou.. Jasně když auto udržuješ pravidelně a občas ho pomazlíš, tak to tam napálíš a je to čistě pudová otázka ( buď to půjde, nebo to nepůjde), ale páč jsem starší člověk, nehodlám po sobě skákat mladé dravce s mocí.. mě to nestrhne obejít auto a jak píše kolega dvakrát za rok umýt tak ho nechám umýt právě před technickou a mám klídek...
RGS dCi 1,9,2005,Skladací obytný přívěs, Babeta210.,domo kros PiČz 150., JAWA 250 1953., YAMAHA RD 80 kapotáž,kotouče, liťáky.,
http://grandscenic.forumn.net
http://grandscenic.forumn.net
Re: STK Černý Most - nikdy více
Hoši , dneska byla moje ex laguna 2,0T 2003 na STK, mluvil jsem s novým majitelem kterej jel na stk bez přípravy a 0 závad, prostě nic !! dokonce mu řekl že je auto ve vyjímečném stavu. Kuva, začíná mě sr.t že jsem to prodal
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: STK Černý Most - nikdy více
Poustet dobrou dvojku, je blbost. Hlavne, kdyz moje byla posunuta za 100€ s plnou nadrzi v ramci rodiny a vcera jsem ji po trech letech videl a slzu v oku zatlacim jeste dnes. Stav na zaplakani. Kdyby to nebyl muj geneticky material, tak zabiju.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: STK Černý Most - nikdy více
Tahle se dostala do vyborných rukou , na auta majitele je radost koukat.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned črc 07, 2013 04:59
Re: STK Černý Most - nikdy více
Ked je STK na auta, mala by byt aj "STK" na cesty, kvalitne cesty by velmi prospeli technickemu stavu nasich vozidiel.
Renault Thalia Privilège 1,4 16V 10/2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů