Proč v každém testu vítezí škodovky?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Proč v každém testu vítezí škodovky?
Zdravím
Všímáte si toho taky? Každej test v časopisu, (konkrétně svět motorů) vyhrává škodovka, nebo koncernový sr*če. Mě už to ani nebaví číst. Vždyť to neni normální. Jak může mít oktávka bezkonkurenčně obrovskej kufr, když Dacia Logan MCV ho má větší? Nebo mě uplně vytáčí ty jejich obrázky. Jak vždy sedí v zadu a ukazujou kolik mají místa na nohy u škodovky a jak málo místa je u ostatních aut. Co si z těch obrázků mám sakra asi představit!? ...a mnoho dalšího...
Sory že to sem píšu, ale já to v sobě nemůžu udržet...
Zájímá mě Váš názor na věc. Jsem zvědavej na odpovědi
Všímáte si toho taky? Každej test v časopisu, (konkrétně svět motorů) vyhrává škodovka, nebo koncernový sr*če. Mě už to ani nebaví číst. Vždyť to neni normální. Jak může mít oktávka bezkonkurenčně obrovskej kufr, když Dacia Logan MCV ho má větší? Nebo mě uplně vytáčí ty jejich obrázky. Jak vždy sedí v zadu a ukazujou kolik mají místa na nohy u škodovky a jak málo místa je u ostatních aut. Co si z těch obrázků mám sakra asi představit!? ...a mnoho dalšího...
Sory že to sem píšu, ale já to v sobě nemůžu udržet...
Zájímá mě Váš názor na věc. Jsem zvědavej na odpovědi
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
je mi to uplně jedno
tyhle testy mě nezajímaj , já si kupuju auto tak mě musí vyhovovat , já si do něj sednu já ho projedu ......
tyhle testy mě nezajímaj , já si kupuju auto tak mě musí vyhovovat , já si do něj sednu já ho projedu ......
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Jak je to možný? Protože když jako redaktor napíšeš, že to a to auto, který redakce dostala na testování je krám, příště žádný od toho kterýho výrobce / dealera nedostaneš. Takže nejen že vyschne studna odměn za “správně napsaný recenze, ale ještě nebudeš mít časem o čem psát.
No a pak jsme v Čechách. Škodivka, Jawa, startky, termix..... za nic moc nestojí ale je to “naše” tak s to musí chválit ať to stojí za co chce.
No a pak jsme v Čechách. Škodivka, Jawa, startky, termix..... za nic moc nestojí ale je to “naše” tak s to musí chválit ať to stojí za co chce.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Oba máte pravdu. Je pravda, že kdybych si kupoval auto, určitě bych nevybíral podle článků, ale podle sebe.
Na druhou stranu si ty časopisy lidi kupujou aby se něco dozvěděli, nějaký novinky atd. Ale je to prostě pořád dokola. Tyhle testy už přeskakuju a radši si přečtu něco o autobateriích atd.
Nechápu ty čechy co musí mít za každou cenu škodovku. Jak si někdo může koupit "pořádný" EsÚVéčko škoda karoq s tříválcovou jednanulkou? to nikdy nepochopim Samozřejmě je to nejlepší auto do terénu....
Na druhou stranu si ty časopisy lidi kupujou aby se něco dozvěděli, nějaký novinky atd. Ale je to prostě pořád dokola. Tyhle testy už přeskakuju a radši si přečtu něco o autobateriích atd.
Nechápu ty čechy co musí mít za každou cenu škodovku. Jak si někdo může koupit "pořádný" EsÚVéčko škoda karoq s tříválcovou jednanulkou? to nikdy nepochopim Samozřejmě je to nejlepší auto do terénu....
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Jistě, je to přece “český auto” kvalita a ekonomickej provoz teda do okamžiku kdy jedeš po dálnici za 13 litrů nebo se zahrabeš na listím posypaný asfaltce u Brd
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
přesně Bohužel to asi jiný nebude :-/
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
moje máti si už nějakou dobu plánuje nové auto ( zde to platí trochu jinak máti kupuje auto, já v něm sedím já ho projíždím ) ta doba právě nastala , jde o menší SUV , pokaždé jsem do rodiny dotáhl rencka ,bohužel tentokrát jsem udělal vyjímku Kadjar to nebude a ani škodovka
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Hlavně když to neni škodovka
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Kdyz ma soused skodovku, chci take skodovku. Ja nechci to, co ma soused a delalo a dela mi vzdy dobre kdyz jsem na obrim parkovisti se svoji znackou sam. Kdysi jsme se na R8 zdravili blikanim, bylo nas par mezi MBckama a jinejma socialistickyma. Ted zvedam ruku pouze na motorce a to bez rozdilu protijedouci znacky. Dokonce zdravim i copraky. (I skutrare, at maj radost)
Musi se uznat, ze VW udelalo se skodovkou dobry kseft. Jednoducha felda se vyrabela na stovky tun a Oktavka se povedla ve vsech smerech. Ta udelala MB dobre jmeno. Ostatni se vezou s ni.
V USA a UK testech zase koncern moc neboduje. Vsechny evropske porovnavaci testy vychazi z germánskych podkladu, co z toho vytvorit ?
Davidek ma pravdu, karu kupuji pro sebe a nekeca mi do ni ani zena.
Musi se uznat, ze VW udelalo se skodovkou dobry kseft. Jednoducha felda se vyrabela na stovky tun a Oktavka se povedla ve vsech smerech. Ta udelala MB dobre jmeno. Ostatni se vezou s ni.
V USA a UK testech zase koncern moc neboduje. Vsechny evropske porovnavaci testy vychazi z germánskych podkladu, co z toho vytvorit ?
Davidek ma pravdu, karu kupuji pro sebe a nekeca mi do ni ani zena.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Taky jsem se dozvěděl, že ty nový Renaultí 1.2tce nepřežije 100 000 km, že týhle přímovstřiky trpí úplně stejně jako motory TSI u koncernu na karbonování a žalostný opotřebení. Tak co vlastně pořídit?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Shanim nove auto a koukam po dacii mcv stepway, jen momentalne tak znicili nabidku, ze je to na facku. Ale co... tim ze hledam na netu auta, vyskakuji na me reklamy na predvadeci a rok stare vozy. Vyskocila na me takhle reklama na ojete oktavky. Rikam si, ze srandy kouknu. No, a smal jsem se hodne . Oktavka v kombajnu, dehtu a hromadou vybavy, rok a pul stara, nalitano 20k km, 790 000 kc, puvodni cena 1 089 000 kc . Smichem jsem si prodlouzil zivot o padesat let... Predstava, ze si koupim oktavku za mega a u obchodu ji ztratim, protoze hned vedle je deset stejnych, to fakt ne.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Jenže v dehtu prý táhne vocpoda
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Čau - SM považuji za dobrý a seriózní motoristický časopis který kupuji s malými přestávkami několik desítek let ale to že v každém testu až na 2-3 výjimky vítězí Škodovky mi vadí čím dál víc ! Ale budiž - čí chleba jíš toho píseň zpívej ! Ale více mi vadí že si málokdo uvědomuje že Škoda jako i Seat jsou pouhé značky koncernu VW a vlastně jen jeho montovny ve svých zemích tak nač ten sentiment nad okřídleným šípem - nechápu! Dále mě "překvapilo" že 120 výročí složení fy. Renault u nás proběhlo téměř bez povšimnutí! ! A tak mě napadá kde byla auta Škoda v době kdy auta Renault dávno dobyla nejen země Evropy ale téměř celého světa? Ať si každý odpoví sám! Třeba se nad nějakou další škodováckou "masáží" alespoň trochu zamyslíte ! V.
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Nekdo rad holky, jiny vdolky, jednim uchem dovnitr, druhym ven.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
A ještě bych dodal že i v naší republice by složení a stáří vozového parku vypadalo jinak kdyby tady platily dvě věci tak jako v jiných zemích eu . Ta první je poplatek při registraci nového auta /u nás jsou to pouhá promile proti jeho ceně / který není jednotný ale závisí na konkrétním autě a modelu .Ta druhá je každoroční daň stanovená též na konkrétní auto a model a tato daň se každý rok zvyšuje ano zvyšuje takže si každý řádně rozmyslí jaké auto a jak dlouho ho bude vlastnit ! Za takových cca deset let je pro něj nerentabilni tak stočí tachák a prodá ho směrem východním a zde si našinec myslí dalších deset let v jakém nejezdí fáru a přitom je to dávno vrak ! Kdo si myslí že jsem mimo mísu tak se lépe dívejte co všechno jezdí a v jakém od pohledu stavu - průměrné stáří už je téměř patnáct let ! O bezpečnosti a bezpečí v takovém autě jezdit se dá s úspěchem pochybovat ! Jsou auta které vám kvůli korozi do bazaru nevezmou už pětiletá takže o třikrát starším si iluze nedělám vůbec! A ani škodovky v tomto směru nijak nevynikají podle mého lepší průměr ! Tak ať nám to všechno jezdí ! V.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
A ty po tom tvrdým kapitalizmu toužíš? Platit nesmyslný daně jako z luxusu? Co si zvolili to maj, ale sem to netahej. Vyšší věkový průměr ještě neznamená, že všichni jezdí ve šrotu. Ono totiž na rozdíl od západních kolegů, si většina našich lidí dokáže lecos opravit a udržovat v dobrém stavu a ne s každým h*vnem hned do servisu. Stačilo mi nedávno video s Merkurem, kde ti "západní" chlapi naprostí lemplové propadli oproti Indské kočce. , sice jen takový vzorek, ale obrázek ať si udělá každý sám. Pohlaď si nový nabubřelý "Klijo" a buď spokojen s fárem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
U me treba objektivita Světu motoru skončila porovnáním malých MPV.
V testu tehdy vyhrála Škoda Roomster proti Berlingu tuším Scenicu a ještě jednomu.
Proste skodopaka.
Lidi ale proste Skodovky chtějí proto vyhrávají v testech.
K te bezpečnosti aut . Problem není v autech kdy modelově vyjely po roce 2002 tím myslím treba kdyz sme u Renaultu Lagunu II Espace IV.
Problem je treba Laguna I a treba kolegům Peugeot 406. Proste do těchto aut bych rodinu neprosadil jsou to stroje vývojové z 90 tych let. I kdyz bez koroze relativně slusne vybavené i na dnešní dobu a motoricky možná lepší než nove vozy,ale bezpečnost je na nule.
Nov
V testu tehdy vyhrála Škoda Roomster proti Berlingu tuším Scenicu a ještě jednomu.
Proste skodopaka.
Lidi ale proste Skodovky chtějí proto vyhrávají v testech.
K te bezpečnosti aut . Problem není v autech kdy modelově vyjely po roce 2002 tím myslím treba kdyz sme u Renaultu Lagunu II Espace IV.
Problem je treba Laguna I a treba kolegům Peugeot 406. Proste do těchto aut bych rodinu neprosadil jsou to stroje vývojové z 90 tych let. I kdyz bez koroze relativně slusne vybavené i na dnešní dobu a motoricky možná lepší než nove vozy,ale bezpečnost je na nule.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
1) Jsem rád že v něm již 3O let žiji protože nic lepšího dosud nikdo nevymyslel ! 2) Ty nesmyslný daně jako z luxusu paradoxně pomáhají prosperitě dané země jejímu bohatnutí a tím bohatnutí i jejich obyvatel ! Proč asi v Německu šrotovali devítiletá auta aby schudli to asi sotva co? Auta jsou dnes prostě spotřební zboží kde se točí velké peníze - koupit ojezdit vyhodit a koupit nové! 3) O šikovnosti našich lidí žádná - ale nějak mizí - každý kouká do mobilu neb počítače ale ono to od věci není protože bez dobré diagnostiky se kvalitně auto už dlouho opravit nedá! Doba kdy stačilo kladivo šroubovák a pár plochých klíčů je už dávno pryč! 4) Jsem už starší ročník ale žádný staromilec rozhodně nejsem - když chci jet dopředu tak se i dopředu musím dívat a ne se stále ohlížet co bylo to se nedá nic dělat! 5) Nemám nový nabubřelý Clio ale Captura! ! P.s.ve SM 11/2019 je o novém Cliu V. hezká reportáž a fáro to tedy je ! Už se těším na srovnávací test ! Čau V.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Já jsem taky rád, že v něm žiju, ale aplikace přidaných daní v našem prostředí, je sypání do černé díry, které se prostě rozkradou. 90% lidí, kteří rozhodují o balíku z našich daní jsou nekompetentní prospěcháři. Kupní síla dolních 9 mil. občanů, nedosahuje k točení nových aut a jsou rádi, že si vozí zadek alespoň v té 15-20 leté plechovce.
Jo a Captur je oteklý Clio, to mi nevyvrátíš. Já se těším, až zelené mozky s ekofašouny někdo nakope do riti a zvítězí rozum nad lží a nenávistí, kdy se zase začnou vyrábět pořádný motory, z toho důvodu jsem tak trochu retro. Stačí zajet k Boleslavi, nebo do Kvasin, v Nošovicích a tam uvidíš lány aut, neb se vyrábí setrvačností, aby linky jeli, ale tohle se pěkně pokadí, což je ta druhá strana toho co ještě nic lepšího nevymysleli.
Pěkný den, ať nám to funguje.
Jo a Captur je oteklý Clio, to mi nevyvrátíš. Já se těším, až zelené mozky s ekofašouny někdo nakope do riti a zvítězí rozum nad lží a nenávistí, kdy se zase začnou vyrábět pořádný motory, z toho důvodu jsem tak trochu retro. Stačí zajet k Boleslavi, nebo do Kvasin, v Nošovicích a tam uvidíš lány aut, neb se vyrábí setrvačností, aby linky jeli, ale tohle se pěkně pokadí, což je ta druhá strana toho co ještě nic lepšího nevymysleli.
Pěkný den, ať nám to funguje.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Pánové prosil bych držet se tématu a netahat sem poblitiku.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Zase na druhou stranu, když si koupíte škodovku a budete se o ní dobře starat, tak ji za pár let prodáte s daleko větší zbytkovou hodnotou, než auta jiných značek. Je samozřejmě otázka, zda se to vyváží vyšší kupní cenu a zda váš kousek obstojí v záplavě stejných ojetin. Myslím si, že i takto lze k tomu přistupovat, i když to asi nebude případ většiny škodovkářů.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Taky si myslím že tady dělat politický školení sem nepatří ale když ono vše souvisí se vším - to je potom těžký se tomu vyhnout ! V.
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Jo a co se týká Capturu jako oteklýho Clia to beru celkem trefné přirovnání ! Ale "zase to ale" ve své podstatě jsou to dvě naprosto svébytná auta určená každé k něčemu jinému! ! A to je také ten pravý důvod proč obě mají takový úspěch ! To se Renaultu opravdu povedlo parádně to nelze okecat ! V.
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Sroty- co se týká Škodovek a jejich zbytkové hodnoty tak to je schválně uměle vytvořený a samozdřejmě neodpovídá skutečnosti - a to je právě ta politika ! V.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?
Pravda je, že Škodovka nemá adekvátní protiklad Capturu a ten Kakarok má jakštakš tak na Kaďára a ten protáhlej Kokodák se mi nelíbí, to je fajnovější Koleos.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů