Proč v každém testu vítezí škodovky?

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?

Příspěvek od Sroty » stř bře 13, 2019 23:39

co se týká Škodovek a jejich zbytkové hodnoty tak to je schválně uměle vytvořený a samozdřejmě neodpovídá skutečnosti - a to je právě ta politika ! V.
Uměle vytvořené ty ceny skutečně jsou, nicméně je tvoří trh, nikoliv politici. Škodovka nemá oproti jiným značkám reálnou přidanou hodnotu. Přesto se v Česku její modely prodávají za vyšší ceny, než je průměr dané třídy. Důvodů ke koupi může být několik, většinou jsou však silně subjektivní bez hlubší sebereflexe. Uživatelé Škodovky jsou jako uživatelé Applu. Koupí si předražený výrobek bez zjevné přidané hodnoty oproti konkurenci a snaží se přesvědčit sebe i své okolí, jak skvělou koupi udělali, protože pro ně je to také otázka prestiže.
Je to prostě taková tržní anomálie a jsem si jistý, že by se po světě našlo mnoho podobných případů slepé věrnosti.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?

Příspěvek od Renaulťák » čtv bře 14, 2019 14:54

Vavrinec sem politiku vlastne nezatahl, protoze samotna automotiv je silne politicka a ze v Nemecku vyhravaji VW, je docela normalni, ze v CZ maji politicky nejlepsi kredit Skodovky, je pro ekonomiku spravne. Nevim, jak to je ve FR. Zadne jejich politicke recenze jsem necetl. Staci se podivat, na cem se vozi jejich politicke spicky.
Kdyz je nekdo lajdak a ignorant, tak znici, jakoukoliv znacku. Golf ma v porovnatelne vybave vyssi obstaravaci cenu, proto je i jako ojetina drazsi.
Kdyz nekdo bere auto, jako zpotrebak, tak OK. Je otazne, jestli ma nekdo zpotrebak s obstaravaci cenou 10 000€ a rocnim najezdem 10 000, s odpisem z rodinného rozpoctu, nebo mu jeho 40 000 € autak odepisuje jeho firma, pripadne fungujici zivnost a ma najezd 40 000 rocne.
Kdyz nekteri mame zase radeji termin udrzitelny rozvoj, tak take OK. Vec se ma pouzivat, dokud slouzi a nemusi nas nikdo presvedcovat, ze vyrobek v kategorii AAAA+++++++ se vyrobil sam, bez nakladu na energie a bez poskozovani zivotniho prostredi.

Takze je na kazdem, pro jaky pristup, jakou znacku atd se rozhodne.
Ja jezdim na Renaultech i kdyz vyhravaji nejen v testech, ale i u lidi Skodovky. Za par let to bude vse na jedno brdo. Musim se priznat, ze jiz zacinam mit problem, v tech divnych tvarech auta rozeznavat.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Vavřinec
Starting member
Příspěvky: 97
Registrován: úte bře 05, 2019 17:34

Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?

Příspěvek od Vavřinec » stř dub 03, 2019 21:26

Ono na jedno brdo je to někdy už teď. Hlavně z boku a zezadu .Kdyby se zamaskovaly loga asi by i "znalci" měli honičku. Proto se auta nejvíce liší čumákem. Stejně nejvíc už jezdí jen hatchbacky, kombi, SUVečka a crossovery . Ostatní jako by nebyli. A jaká to bude značka to asi bude to poslední k řešení. Všichni budeme jako fotbalisti. Těm je také jedno za koho kopou hlavně že to funguje. Sám to tak taky beru a zatím nelituji ! Jsme ale v zemi škodovkářů tak to nebude tak snadný. V.

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?

Příspěvek od Renaulťák » sob dub 06, 2019 10:36

Kdyz vsichni jezdili na stovkach a stodvacinach, ja mel R8 1132. Obcas jsme potkali jinou a zdravili jsme se. Asi v te dobe jsem pochopil, ze nechci mit masovky.
Na zacatku modelove rady je to vzdy OK, po par letech klesnou ceny a jsou plne cesty dovezenek. U MI jsem pochopil, ze je jich vice nez treba, kdyz se zena dobijela do druhého a vubec ji nevadil rozdil v barve zelene kontra modra a to, jako zenska, je citliva na odstiny.
S LII jsem si jedinecnodti uzival trochu dele, nez cena klesla z cenikove 1 178 000 SK na hodnotu, kdy si ji zacali kupovat jako levnou jezdenku bez vztahu k znacce Renault. Nahoda me privedla k tomu, ze misto MII CC se vyskytla jedna MIII CC a i kdyz se vyrabi od 2010 stale je zazrak, nekoho potkat na ceste. Kdyz ho potkam, stejne mi nedojde, ze je to on. Od MIII se odpredu lisi ramem okna a umistenim zrcate. S LIII coupe je to zatim take OK, asi nehrozi masovost. Nekdo uvadel, ze jich bylo vyrobeno 6500, ja bych rekl, ze vice. Moji barvu jsem vsak nikdy nepotkal. S LIII ma pohledove stejne pouze kola a zrcatka.
Az zacne nad Skodovkou vyhravat A110, tak se nad zmenou mysleni uzivatelu zamyslim, protoze pokud je mi znamo, v CZ je zatim jedna a na SK zadna. Da se objednat pres jejich aplikaci s dodanim do deviti mesicu po zaplaceni zalohy 2000 €. S doplnky a klasickou modrou, za priplatek skoro 1800 € vyjde na 62 000. Jeste ji pak individuelne dovezt, protoze CZ a SK trhem nikdy nebude.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Vavřinec
Starting member
Příspěvky: 97
Registrován: úte bře 05, 2019 17:34

Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?

Příspěvek od Vavřinec » pon dub 22, 2019 20:25

Tak nám zase ve SM 16/19 v testu Hyundai i20 a Fabia vyhrála jak nečekaně Škodovka. Tentokrát když už to bylo o prsíčka to svedli na cituji " design její karosérie ani interiéru nezestárl tolik jako u Jihokorejce "! Rozdíl byl 2.00 : 2.50 pro F. A právě design je tak subjektivní názor proto bych tam nechal plichtu - prostě někdo má rád holky a jiný vdolky - a rázem by bylo vše jinak. Tak tedy "sláva" vítězům a čest poraženým!

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Proč v každém testu vítezí škodovky?

Příspěvek od niky79 » úte dub 23, 2019 12:30

"Přesto se v Česku její modely prodávají za vyšší ceny, než je průměr dané třídy. Důvodů ke koupi může být několik, většinou jsou však silně subjektivní bez hlubší sebereflexe. Uživatelé Škodovky jsou jako uživatelé Applu. Koupí si předražený výrobek bez zjevné přidané hodnoty oproti konkurenci a snaží se přesvědčit sebe i své okolí, jak skvělou koupi udělali, protože pro ně je to také otázka prestiže."

To je podle me blbost.

1) Skodovky nejsou prumerne drazsi nez odpovidajici auta. Ano, Renault, Kia, mozná Hjondééé mají o něco levnější vozy. Ostatní značky stojí plus minus stejně jako skodovky, nebo jsou drazší.

2) Existuje statistika, kteří říká, že snad až 70 % (!!) prodejů Škody u nás dělají firmy. Nikoliv jednotlivci.

Jinak řečeno, škodovka není předražená (zalezi samozřejmě, s čím ji porovnávate) a jeji uživatelé nejsou jako uživatelé Apple, protože ji prostě v převažující míře kupují firmy. Proč to firmy dělají, netuším. Klidně jim prodejci, jakožto firmě, mohou nabídnout podmínky/ceny, kterým ostatní značky nemohou či nechtějí konkurovat.

ALE OBROVSKY PODIL NA PRODEJICH má ale původ výrobce. V ČR/SR je neprodávanější domácí Škoda, v Německu je to domácí VW, ve Francii domácí Renault, ve Španělsku domácí Seat, v itálii domácí FIAT, v Rumunsku Dacia, v Japonsku Toyota...

Takže pokud uživatelé v CR, co kupují škodovky, jsou jako apple ovce, pak musíte totéž říci o italech, němcích, španelech, francouzích... Jenže ti nekupují Škodovky, čímž takové přirovnání zcela postrada smysl.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů