Laguna III

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
laiko
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: pon pro 18, 2006 21:00

Příspěvek od laiko » stř říj 24, 2007 09:36

...
Laguna II, 1,9 dCi, 88 kW,
----------------------------

Uživatelský avatar
Gib
Advanced member
Příspěvky: 256
Registrován: ned dub 17, 2005 22:10
Bydliště: Československo

Příspěvek od Gib » stř říj 24, 2007 09:40

laiko píše:...
laiko - nemozem nic, len suhlasit! :D
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř říj 24, 2007 11:03

Na tému Citroen sa dobre hodí prirovnanie z dažďa pod odkvap alebo z blata do kaluže :roll:

Po "samovznetových" C3 a C4 by som si Citrošit nekúpil ani za polovičnú cenu a ani tú C5. U Renaultu sa nadáva na kvalitu no čo robiť s autom ktoré po odparkovaní pred domom nájdeme ráno vyhorené vinou skratu v elektrických obvodoch. Čo dodať k autu ktoré má 10 cm od výfukovej rúry ťahanú elektrickú kabeláž chránenú tenkou plastovou trubkou.
Nič.
Ani zadarmo.
Jedine ak by k C5 dávali zadara L3 :D

Ak som OT tak sorry.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Petr Sázavský
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: úte bře 14, 2006 19:22

Příspěvek od Petr Sázavský » stř říj 24, 2007 19:51

Zdravím vás,lidi. Dnes jsem si pročítal nabídku výbavy na LAGUNU III a byl jsem velmi nemile překvapen.Chybí tam syntezátor řeči!!! Je pravda,že L III nebude mluvící???
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » stř říj 24, 2007 20:18

Petr Sázavský píše:Zdravím vás,lidi. Dnes jsem si pročítal nabídku výbavy na LAGUNU III a byl jsem velmi nemile překvapen.Chybí tam syntezátor řeči!!! Je pravda,že L III nebude mluvící???
No, lagi nejsou mluvicí již od roku 2003. Nebo tak nějak.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Petr Sázavský
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: úte bře 14, 2006 19:22

Příspěvek od Petr Sázavský » stř říj 24, 2007 20:52

Teď jsem si prohlížel prospekt na L II a mám dojem,že tam jsou vidět nalevo pod volantem obsazené všechny tři ovladače-tempomat,ESP,mluvení.Ale v nabídce výbavy už skutečně mluvení nabízeno není! Tak teď nevím :? A pokud už tedy v L II mluvení není,v kterých modelech od roku 2003 je? Jen ve VEL SATISu?
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » stř říj 24, 2007 22:16

neni mluvení?! :shock: :shock:
veď vravím, plné huby o kvalite, pokroku a technike a chýba tam obyčajný hlasový PC :D :D :D .
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » stř říj 24, 2007 22:54

No nevím - já v Lagu II mluvení mám - musel jsem se podívat do manuálu, jak to vypnout.. :lol:

Spíše bych řekl, že to není v ceníku, protože je to buď dnes už samozřejmost, nebo součást nějaké jiné výbavy (např. navigace).. :wink:
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » čtv říj 25, 2007 19:50

Dead man

rogerer
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: ned led 14, 2007 23:49

pekna lagunka

Příspěvek od rogerer » čtv říj 25, 2007 21:14

tak uz jste ji nekdo testovali nebo sem tady porad sam...... ?

(docela me to v tom frankfurtu prevapilo - cekal jsem naky clia a twinga na testovacky a ne hned laguny ktere tam meli premieru)
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » sob říj 27, 2007 01:24

Včera jsem ji okukoval v HK a řeknu vám, kam se hrabou fotky, na živo je to krasavice jak se patří a docel jsem se škrábal na hlavě, kdy se objeví nějaká v bazoši.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » ned říj 28, 2007 10:32

No to sem na ni fakt zvědavej. Už jsem zažil tolik aut, o kterých se slibovalo že na živo vypadá mnohem líp než na fotkách... Namátkou Roomster, Fabia II, Octavia II - a ani jedna z nich semi nelíbí ani na ulici.

Tož su fakt zvědavej 8) .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

rogerer
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: ned led 14, 2007 23:49

Příspěvek od rogerer » pon lis 05, 2007 18:08

popravde zepredu se mi moc nelibi ikdyz pripomina trochu clio tou absenci chladici mrizky a trochu i svetlama :), zezadu je pekna ale ten vnitrek je nejlepsi a co sem v ni jel tak jizdni vlastnosti perfekt :) hned bych ji bral
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex

Uživatelský avatar
Jaromír Novák
Člen RCČR
Příspěvky: 321
Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
Bydliště: Kámen, okr.Děčín

nová laguna

Příspěvek od Jaromír Novák » pon lis 05, 2007 20:26

Ahoj tak jsme si byli dneska objedat novou lagunu 2.0dci 150k se 6kvaltem v černé metalíze .Měla by nám přijít okolo 15-20 prosince .těším se na ní .Až ji budeme mít budu Vás informovat o mých poznatcích.Ahoj Mirek

Uživatelský avatar
Gib
Advanced member
Příspěvky: 256
Registrován: ned dub 17, 2005 22:10
Bydliště: Československo

Příspěvek od Gib » pon lis 05, 2007 20:30

Tak si sa rozhodol byt dobrovolne "a guinea pig"? No, drzim palce! :t18:
Mazda 6 GY 2.0i F/L 108 kW (Mio C520 iGO8) ZOOM-ZOOM
Bejvavalo: Laguna 2000 1.9dTi

Uživatelský avatar
Jaromír Novák
Člen RCČR
Příspěvky: 321
Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
Bydliště: Kámen, okr.Děčín

odpověd

Příspěvek od Jaromír Novák » pon lis 05, 2007 20:35

bude na 18 kolech,v černý metalíze je fakt krásná

Uživatelský avatar
bazartechnik
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: čtv dub 27, 2006 10:39

Re: nová laguna

Příspěvek od bazartechnik » stř pro 19, 2007 23:01

Jaromír Novák píše:Ahoj tak jsme si byli dneska objedat novou lagunu 2.0dci 150k se 6kvaltem v černé metalíze .Měla by nám přijít okolo 15-20 prosince .těším se na ní .Až ji budeme mít budu Vás informovat o mých poznatcích.Ahoj Mirek
Tak už máte tu novou Lagunu ???
Laguna GrandTour Initial III. 2.0dCi 150k 2008

Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k

Jan Melichar
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Test Euro NCAP

Příspěvek od Jan Melichar » čtv pro 20, 2007 17:16

Tady jsou výsledky crash testu nové Laguny.
Dopadla opět výborně...
http://www.euroncap.com/tests/renault_l ... 7/309.aspx
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » pát pro 21, 2007 04:19

Tak jsem se před 14dny s L3 byl projet - liftback, 2.0dci 150k, manuál 6kvalt, výbava Dynamique, světle modrá metalíza, 18" kola, najeto asi 6000km, předváděčka - moje dojmy - podvozek je podstatně tvrdší, než L2, ale stále výborně komfortní, perfektní výhled do všech směrů, zpočátku nezvyk na spojku, jde veeelmi lehce, řazení výtečné, jde zlehka, pohodlí perfektní, jezdil jsem s ní cca 2,5 hodiny, samozřejmě za tu dobu jsem si nemohl osahat vše, ale po této zkušenosti mohu říci, že jestli se mi bude dařit v práci příští rok, tak si pořídím L3 Grandtour, motor ještě nevím, ale rozhodně automat - nějak mě přestává bavit řadit od té doby, co občas jezdím s Martiny R19 :-)), auto mě hooodně nadchlo, mimo jiné mě překvapilo, že během cca 5 vteřin jsem měl auto "v oku", neboli znal jsem rozměry, kam se vejdu a kam ne, couvání bez problémů.
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
Jaromír Novák
Člen RCČR
Příspěvky: 321
Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
Bydliště: Kámen, okr.Děčín

Laguna III

Příspěvek od Jaromír Novák » ned pro 23, 2007 12:35

Ahoj tak už sme přivezli novou káru Lagunu III.Máme jí v černý metalíze 2,0dci 150k ,manual šestikvalt ve verzi Dynamic.Je to fakt povedné auto,zlepšila se výrazně kvalita použitých materiálů a dílenské zpracování,v případě sedadel francouzi opět přitvrdili ,sedadla jsou tvrdší jak v MeganeII avšak nepostrádají pohodlnost, dobré boční vedení a rozsáhlé nastavování ve všech směrech,jediné co bych vytknul předním sedadlům je ovládání sklápění opěradla,které je umístěno z boku sedadla v levo dole(mezi sloupkem a sedadlem) což je docela nepraktické.Další pozitivum laguny je přítomnost 4 zásuvek na 12V...1 místo zapalovače,2 uvnitř v loketní opěrce ,3 je k dispozici cestujícím na zadních sedadlech pod průduchy ventilace ve štředové opěrce pro přední cestující a 4 je v zavazadelníku.Co se týče karty na zamykání ,dájí se s ní rozsvítit pření svěla pomocí tlačítka na dobu 30 sekund ,po zamknutí vozu se automaticky sklopí zpětná zrcátka.Ještě sem to auto celé nestačil prohlédnout,zbytek informací sem dodám..Jo nevíte náhodou proč má automatická převodovka hydraulický posilovač a manuální elektrický?Ahoj Mirek

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Re: Laguna III

Příspěvek od Michal Kerndl » ned pro 23, 2007 16:54

Jaromír Novák píše:...v případě sedadel francouzi opět přitvrdili ,sedadla jsou tvrdší jak v MeganeII avšak nepostrádají pohodlnost, dobré boční vedení a rozsáhlé nastavování ve všech směrech....
Toto mě na Renaultu hodně mrzí, tvrdá sedadla patří do německých aut, ne do francouzských...kde jsou ty časy R21 :(

Na novou Lagunu jsem se byl podívat v showroomu..měli tam zrovna tu černou metalízu a nějak jsem se od toho auta nemohl odlepit :)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » pon pro 24, 2007 05:23

Michale, tak strašný to není, přiznám se, že se mi v L3 sedělo dokonce o něco málo lépe, než v mé Nevadě - jestli to dopadne a pořídím si L3, tak Nevada půjde na kompletní repasi, buď tato kastle, nebo jiná, ale v každém případě si ji nechám jako auto pro radost :-)))
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » úte pro 25, 2007 20:37

Nedovedu si představit, že bychom doma neměli vůbec žádnou R21 :D Jsem rád, že v tom nejsem sám :lol: ... nevím proč, ale to auto mám prostě rád, i když nevydrží naprosto v pořádku ani týden :twisted:

Ty sedačky v nové Laguně nejsou špatný, tvarově super, ale kdyby je trošku změkčili...k renaultovi mi prostě sedí křesla jak v obýváku, - R21, R25, Safrane...
Ale kdyby mi L3 stála v garáži, tak sedačky nesedačky, nezlobil bych se :)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte pro 25, 2007 21:14

Michal Kerndl píše:Ty sedačky v nové Laguně nejsou špatný, tvarově super, ale kdyby je trošku změkčili...k renaultovi mi prostě sedí křesla jak v obýváku, - R21, R25, Safrane...
Ale kdyby mi L3 stála v garáži, tak sedačky nesedačky, nezlobil bych se :)
Naprostý souhlas, takový pohodlný sedáky jako má pětadváca nemám doma ani v obýváku. :idea:
Chvíli jsem uvažoval o tom že si dám jednu řidičovu do pětky :D
Sice by se spolujezdec ke mě nevešel a ručnou brzdu bych musel dát na strop ale jinak pohoda :P

Osobně si myslím, že stvrzování sedaček u nových aut není tou nejlepší cestou.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » úte pro 25, 2007 21:39

Nový auta už podle nemůžou mít z důvodu bezpečnosti takové pohodlné sedačky jako 11 Turbo, 25 apod

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů