Laguna III
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Na tému Citroen sa dobre hodí prirovnanie z dažďa pod odkvap alebo z blata do kaluže
Po "samovznetových" C3 a C4 by som si Citrošit nekúpil ani za polovičnú cenu a ani tú C5. U Renaultu sa nadáva na kvalitu no čo robiť s autom ktoré po odparkovaní pred domom nájdeme ráno vyhorené vinou skratu v elektrických obvodoch. Čo dodať k autu ktoré má 10 cm od výfukovej rúry ťahanú elektrickú kabeláž chránenú tenkou plastovou trubkou.
Nič.
Ani zadarmo.
Jedine ak by k C5 dávali zadara L3
Ak som OT tak sorry.
Po "samovznetových" C3 a C4 by som si Citrošit nekúpil ani za polovičnú cenu a ani tú C5. U Renaultu sa nadáva na kvalitu no čo robiť s autom ktoré po odparkovaní pred domom nájdeme ráno vyhorené vinou skratu v elektrických obvodoch. Čo dodať k autu ktoré má 10 cm od výfukovej rúry ťahanú elektrickú kabeláž chránenú tenkou plastovou trubkou.
Nič.
Ani zadarmo.
Jedine ak by k C5 dávali zadara L3
Ak som OT tak sorry.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Zdravím vás,lidi. Dnes jsem si pročítal nabídku výbavy na LAGUNU III a byl jsem velmi nemile překvapen.Chybí tam syntezátor řeči!!! Je pravda,že L III nebude mluvící???
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No, lagi nejsou mluvicí již od roku 2003. Nebo tak nějak.Petr Sázavský píše:Zdravím vás,lidi. Dnes jsem si pročítal nabídku výbavy na LAGUNU III a byl jsem velmi nemile překvapen.Chybí tam syntezátor řeči!!! Je pravda,že L III nebude mluvící???
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Teď jsem si prohlížel prospekt na L II a mám dojem,že tam jsou vidět nalevo pod volantem obsazené všechny tři ovladače-tempomat,ESP,mluvení.Ale v nabídce výbavy už skutečně mluvení nabízeno není! Tak teď nevím A pokud už tedy v L II mluvení není,v kterých modelech od roku 2003 je? Jen ve VEL SATISu?
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
neni mluvení?!
veď vravím, plné huby o kvalite, pokroku a technike a chýba tam obyčajný hlasový PC .
veď vravím, plné huby o kvalite, pokroku a technike a chýba tam obyčajný hlasový PC .
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
pekna lagunka
tak uz jste ji nekdo testovali nebo sem tady porad sam...... ?
(docela me to v tom frankfurtu prevapilo - cekal jsem naky clia a twinga na testovacky a ne hned laguny ktere tam meli premieru)
(docela me to v tom frankfurtu prevapilo - cekal jsem naky clia a twinga na testovacky a ne hned laguny ktere tam meli premieru)
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Včera jsem ji okukoval v HK a řeknu vám, kam se hrabou fotky, na živo je to krasavice jak se patří a docel jsem se škrábal na hlavě, kdy se objeví nějaká v bazoši.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
No to sem na ni fakt zvědavej. Už jsem zažil tolik aut, o kterých se slibovalo že na živo vypadá mnohem líp než na fotkách... Namátkou Roomster, Fabia II, Octavia II - a ani jedna z nich semi nelíbí ani na ulici.
Tož su fakt zvědavej .
Tož su fakt zvědavej .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
popravde zepredu se mi moc nelibi ikdyz pripomina trochu clio tou absenci chladici mrizky a trochu i svetlama , zezadu je pekna ale ten vnitrek je nejlepsi a co sem v ni jel tak jizdni vlastnosti perfekt hned bych ji bral
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex
- Jaromír Novák
- Člen RCČR
- Příspěvky: 321
- Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
- Bydliště: Kámen, okr.Děčín
nová laguna
Ahoj tak jsme si byli dneska objedat novou lagunu 2.0dci 150k se 6kvaltem v černé metalíze .Měla by nám přijít okolo 15-20 prosince .těším se na ní .Až ji budeme mít budu Vás informovat o mých poznatcích.Ahoj Mirek
- Jaromír Novák
- Člen RCČR
- Příspěvky: 321
- Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
- Bydliště: Kámen, okr.Děčín
odpověd
bude na 18 kolech,v černý metalíze je fakt krásná
- bazartechnik
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: čtv dub 27, 2006 10:39
Re: nová laguna
Tak už máte tu novou Lagunu ???Jaromír Novák píše:Ahoj tak jsme si byli dneska objedat novou lagunu 2.0dci 150k se 6kvaltem v černé metalíze .Měla by nám přijít okolo 15-20 prosince .těším se na ní .Až ji budeme mít budu Vás informovat o mých poznatcích.Ahoj Mirek
Laguna GrandTour Initial III. 2.0dCi 150k 2008
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
-
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Test Euro NCAP
Tady jsou výsledky crash testu nové Laguny.
Dopadla opět výborně...
http://www.euroncap.com/tests/renault_l ... 7/309.aspx
Dopadla opět výborně...
http://www.euroncap.com/tests/renault_l ... 7/309.aspx
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se před 14dny s L3 byl projet - liftback, 2.0dci 150k, manuál 6kvalt, výbava Dynamique, světle modrá metalíza, 18" kola, najeto asi 6000km, předváděčka - moje dojmy - podvozek je podstatně tvrdší, než L2, ale stále výborně komfortní, perfektní výhled do všech směrů, zpočátku nezvyk na spojku, jde veeelmi lehce, řazení výtečné, jde zlehka, pohodlí perfektní, jezdil jsem s ní cca 2,5 hodiny, samozřejmě za tu dobu jsem si nemohl osahat vše, ale po této zkušenosti mohu říci, že jestli se mi bude dařit v práci příští rok, tak si pořídím L3 Grandtour, motor ještě nevím, ale rozhodně automat - nějak mě přestává bavit řadit od té doby, co občas jezdím s Martiny R19 ), auto mě hooodně nadchlo, mimo jiné mě překvapilo, že během cca 5 vteřin jsem měl auto "v oku", neboli znal jsem rozměry, kam se vejdu a kam ne, couvání bez problémů.
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
- Jaromír Novák
- Člen RCČR
- Příspěvky: 321
- Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
- Bydliště: Kámen, okr.Děčín
Laguna III
Ahoj tak už sme přivezli novou káru Lagunu III.Máme jí v černý metalíze 2,0dci 150k ,manual šestikvalt ve verzi Dynamic.Je to fakt povedné auto,zlepšila se výrazně kvalita použitých materiálů a dílenské zpracování,v případě sedadel francouzi opět přitvrdili ,sedadla jsou tvrdší jak v MeganeII avšak nepostrádají pohodlnost, dobré boční vedení a rozsáhlé nastavování ve všech směrech,jediné co bych vytknul předním sedadlům je ovládání sklápění opěradla,které je umístěno z boku sedadla v levo dole(mezi sloupkem a sedadlem) což je docela nepraktické.Další pozitivum laguny je přítomnost 4 zásuvek na 12V...1 místo zapalovače,2 uvnitř v loketní opěrce ,3 je k dispozici cestujícím na zadních sedadlech pod průduchy ventilace ve štředové opěrce pro přední cestující a 4 je v zavazadelníku.Co se týče karty na zamykání ,dájí se s ní rozsvítit pření svěla pomocí tlačítka na dobu 30 sekund ,po zamknutí vozu se automaticky sklopí zpětná zrcátka.Ještě sem to auto celé nestačil prohlédnout,zbytek informací sem dodám..Jo nevíte náhodou proč má automatická převodovka hydraulický posilovač a manuální elektrický?Ahoj Mirek
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Re: Laguna III
Toto mě na Renaultu hodně mrzí, tvrdá sedadla patří do německých aut, ne do francouzských...kde jsou ty časy R21Jaromír Novák píše:...v případě sedadel francouzi opět přitvrdili ,sedadla jsou tvrdší jak v MeganeII avšak nepostrádají pohodlnost, dobré boční vedení a rozsáhlé nastavování ve všech směrech....
Na novou Lagunu jsem se byl podívat v showroomu..měli tam zrovna tu černou metalízu a nějak jsem se od toho auta nemohl odlepit
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Michale, tak strašný to není, přiznám se, že se mi v L3 sedělo dokonce o něco málo lépe, než v mé Nevadě - jestli to dopadne a pořídím si L3, tak Nevada půjde na kompletní repasi, buď tato kastle, nebo jiná, ale v každém případě si ji nechám jako auto pro radost ))
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Nedovedu si představit, že bychom doma neměli vůbec žádnou R21 Jsem rád, že v tom nejsem sám ... nevím proč, ale to auto mám prostě rád, i když nevydrží naprosto v pořádku ani týden
Ty sedačky v nové Laguně nejsou špatný, tvarově super, ale kdyby je trošku změkčili...k renaultovi mi prostě sedí křesla jak v obýváku, - R21, R25, Safrane...
Ale kdyby mi L3 stála v garáži, tak sedačky nesedačky, nezlobil bych se
Ty sedačky v nové Laguně nejsou špatný, tvarově super, ale kdyby je trošku změkčili...k renaultovi mi prostě sedí křesla jak v obýváku, - R21, R25, Safrane...
Ale kdyby mi L3 stála v garáži, tak sedačky nesedačky, nezlobil bych se
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Naprostý souhlas, takový pohodlný sedáky jako má pětadváca nemám doma ani v obýváku.Michal Kerndl píše:Ty sedačky v nové Laguně nejsou špatný, tvarově super, ale kdyby je trošku změkčili...k renaultovi mi prostě sedí křesla jak v obýváku, - R21, R25, Safrane...
Ale kdyby mi L3 stála v garáži, tak sedačky nesedačky, nezlobil bych se
Chvíli jsem uvažoval o tom že si dám jednu řidičovu do pětky
Sice by se spolujezdec ke mě nevešel a ručnou brzdu bych musel dát na strop ale jinak pohoda
Osobně si myslím, že stvrzování sedaček u nových aut není tou nejlepší cestou.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů