Laguna III
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 272
- Registrován: pon kvě 22, 2006 21:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Laguna III
"Une surprise totale" přichází
Oficiální stránka Renaultu (s pár fotkama interiéru) ze zde:
http://www.insidenewlaguna.com/site/
Neoficiální videa verze Grandtur jsou zde:
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=13
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=14
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=15
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=16
Oficiální stránka Renaultu (s pár fotkama interiéru) ze zde:
http://www.insidenewlaguna.com/site/
Neoficiální videa verze Grandtur jsou zde:
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=13
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=14
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=15
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=16
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Z bláta do loužeHotler píše:Ať si to pánové z Renaultu pro mě za mě vetknou za klobouk. Lag II byl muj poslední Renault a asi i francouz vůbec. Aspoň do doby než se ve Francii zase začne pracovat a přestane zaměstnávat.
Už se těším až se začne prodávat nové Mondeo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Přesně tak.. Nový model jakékoliv značky je vždycky sázka do loterie a tady to bude Laguna vs. Mondeo, jak říká klasik - fifty:fifty..
Pokud se podíváš na statistiky typu ADAC a pod. (ne že bych byl zrovna fanoušek takových statistik), tak zjistíš, že se Laguna II od svého uvedení v roce 2001 a katastrofální spolehlivosti zatím neustále zlepšuje a za minulý rok už byla lepší než Mondeo, Toyota Avensis a většina dalších - v podstatě lepší byly pouze BMW3 a MB-C..
Takže jestli chceš spolehlivé auto, tak si jdi koupit ještě letos doprodávanou Lagunu - a to není sranda..
Pokud se podíváš na statistiky typu ADAC a pod. (ne že bych byl zrovna fanoušek takových statistik), tak zjistíš, že se Laguna II od svého uvedení v roce 2001 a katastrofální spolehlivosti zatím neustále zlepšuje a za minulý rok už byla lepší než Mondeo, Toyota Avensis a většina dalších - v podstatě lepší byly pouze BMW3 a MB-C..
Takže jestli chceš spolehlivé auto, tak si jdi koupit ještě letos doprodávanou Lagunu - a to není sranda..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Hlavně je to Renault. Když někdo řekne Renault, tak si představím pohodlné auto, které v mnohém často předběhlo dobu, ale jakmile se v něm člověk "začne hrabat" nepřestává se divit. To u nového auta až tak nevadí pokud si ho člověk plánuje nechat tak ty 4 roky. To se pak vše opraví v záruce a už se toho nestihne tolik porouchat až záruka skončí. Takže spolehlivost bych řešil nejdřív tak za rok dva . V rodině jsme měli dva francouze. P607 (po měsíci nás v tichosti navštívil obchodní zástupce jestli bychom mu ho nepůjčili, že by vyměnil kus zadní nápravy), pak nám upadly páčky pod volantem a Xantii, která sloužila relativné dlouho (nebyla to chyba auta, že mu jiné ustřelilo předek) a s tou to taky nebylo jednoduché. Poté co jsem vlastnil r21 nevada jsem se zařek, že už nikdy nechci Renault a teď mám r25 a zatím jsem překvapen v jak překvapivě dobrém stavu je.
Mondeo toho ve svých prvních letech muselo vychytat taky celkem dost - co třeba problémy prvních fordovských CR nafťáků? Myslíš že u Fordu se to opakovat nebude?Hotler píše:Rozdíl je v tom, že třeba to Mondeo se drží na svojí hladině (ne)spolehlivosti od začátku výroby. Na rozdíl od té Laguny, kterou 4 roky vychytávali. A nejenom Lagunu... Opravdu nevěřím že se to nebude opakovat.
Jít do úplně nového modelu je vždycky riziko..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned dub 29, 2007 23:56
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Tož ti nevím, jestli si pomůžeš. Už s Lagunou II jsi se asi moc netrefil (pokud to byl kus z prvních let, asi sis užil hodně ), ale podle jednoho typu nemůžeš posuzovat celou automobilku.Hotler píše:Ať si to pánové z Renaultu pro mě za mě vetknou za klobouk. Lag II byl muj poslední Renault a asi i francouz vůbec. Aspoň do doby než se ve Francii zase začne pracovat a přestane zaměstnávat.
Už se těším až se začne prodávat nové Mondeo.
Renault si od Laguny II mnoho sliboval, chtěl aby předčila všechny své konkurenty o koňskou délku a tak tam nacpal všechny své nejnovější technologie, které měl k dispozici. Takže papírově to auto byla bomba, jenže je jasné že nasazení tolika nových technologiíí (hlavně elektronických) nemohli dostatečně odzkoušet. A tak holt nastoupila Microsoftí taktika a o závěrečné testování se postarali až samotní majitelé. Ovšem zeptej se majitelů Lagun II po faceliftu, kde byly tyto chyby už vychytané - nedají na ni dopustit.
Pokud se ti líbí fádní hranaté německé vozy, kup si tedy nové Mondeo. Já, po svých zkušenostech s Fordem, bych do něj nešel. Je to automobilka na sestupné křivce vývoje a je to na jejích výrobcích vidět. V předchozím zaměstnání jsme jezdili výhradně Fordama. Původně jsme všichni měli Focuse a to bylo super auto. O vážnějších poruchách nevím (měli jsme 15 ks Focusů), o jízdních vlastnostech by se daly psát romány, design jeden z nejpovedenějších za poslední dobu, všichni si cenili toho, že mají Forda. Pak přišla obměna, Focus II hnusný jak noc, podvozek měkčí než francouzská auta před 15 lety, fádní a nepěkné zpracování interiéru. K tomu problémy se dvěma z pěti zakoupených C-maxů (spotřeba okolo 12l/100 km u motoru 1,6 - prý v normě), prezentace Fusionu skončila tím, že než tohle drncadlo, radši půjdeme do Fábíí (což se nakonec stalo). Design nového Mondea se prudce blíží poslednímu modelu Vectry (tzv. "ingot" design), jenže Opel je automobilka v těžké krizi, tam to jde pochopit, že nesehnali slušného designéra .
Když jsem o svém zklamání z Fordů vyprávěl mému kolegovi z USA, povídá, jestli to nebude tím, že je to Ford. Nechápal jsem (pro nás je přece Ford proslulá značka), tak mi vysvětlil, že oni se na Ford dívají asi tak, jako my na FIAT - slovo FORD prý u nich překládají jako Fix Or Repair Daily (oprav nebo předělej každý den).
Renault, na rozdíl od Forda, se nebojí vyšlapávat nové cestičky - je skutečně Tvůrcem automobilů, ač nemá za sebou jednu z největších automobilek světa (jako má evropský Ford), dokázal nejen slušně přežít, ale i koupit Nissan a dokonce se mu nabízelo spojení s GM! Renault dokázal udržet si vývoj vlastních motorů (Ford raději koupil licenci na nafťáky od Peugeotu) a ty motory nejsou o nic horší, než ty Fordovy.
U nás má Ford lepší jméno jen díky Charouzovi a jeho vynikajícím obchodním schopnostem, kdy dokázal začátkem 90-tých let zaplavit náš trh Fordama - a setrvačnost nakupujících je obrovská. Kdyby Renaultí marketing nebyl v rukou bohémských frantíků, mohl být Renault na našem trhu jednička už 15 let a né až poslední 2-3 roky.
Tož ti přeju, ať se ti to nový Mondeo líbí a ať chytneš dobrej kus. Abys za 2 roky neplakal na Forďáckým fóru, že je to tvůj poslední Ford a že už netrpělivě čekáš na příchod 5. generace Espace
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Znovu to sem píšu, protože mi to prostě nedá.
Renault je "tvůrce automobilů", zbytek světa se může jít zahrabat a to především Ford, který opravdovým tvůrcem automobilů není.
Některé příspěvky jsou jak od dětí předškolního věku, kteří vychvalují tatínkovo auto.
Ještě si rýpnu celkově a to hned dvakrát:
1. Škoda 105 1980 - jediná reklamace byla drnčící ručka. Super auto, proti těm šmejdům produkují automobilky dnes.
2. Kolik reálně stojí nový vůz, resp. kolik do nového vozu musím nac pat korun, aby najel 200 000 km? Kolik bude stát turbo, až se vysype na 120 000 km? Proč se pořád u nových aut mění rozvody, když u R25 na ně nikdo nešáhnul a fungovaly od roku 1984 (včetně řemenu) a podle některých mechaniků mají za sebou 500 000 km?
Nic o autech nikde jinde než tu nečtu, ale přijde mi to, že moderní auto je pěkná socka.
Ivan
Renault je "tvůrce automobilů", zbytek světa se může jít zahrabat a to především Ford, který opravdovým tvůrcem automobilů není.
Některé příspěvky jsou jak od dětí předškolního věku, kteří vychvalují tatínkovo auto.
Ještě si rýpnu celkově a to hned dvakrát:
1. Škoda 105 1980 - jediná reklamace byla drnčící ručka. Super auto, proti těm šmejdům produkují automobilky dnes.
2. Kolik reálně stojí nový vůz, resp. kolik do nového vozu musím nac pat korun, aby najel 200 000 km? Kolik bude stát turbo, až se vysype na 120 000 km? Proč se pořád u nových aut mění rozvody, když u R25 na ně nikdo nešáhnul a fungovaly od roku 1984 (včetně řemenu) a podle některých mechaniků mají za sebou 500 000 km?
Nic o autech nikde jinde než tu nečtu, ale přijde mi to, že moderní auto je pěkná socka.
Ivan
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
podle mě na sestupný křívce co se týče spolehlivosti neni jen ford ale uplně všechny fabriky co tak zjišťuju. už se pomalu začne vyplácet mít staré levné jednoduché auto
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
[quote="kšanda"]podle mě na sestupný křívce co se týče spolehlivosti neni jen ford ale uplně všechny fabriky co tak zjišťuju. už se pomalu začne vyplácet mít staré levné jednoduché auto[/quote]
Bohužel to vidím podobně. S tím, že ceny jsou relativně nízko a jsou nereálné, tedy do auta nalijete další korunky a kolik to bude se už nedozvíte.
Ivan
Bohužel to vidím podobně. S tím, že ceny jsou relativně nízko a jsou nereálné, tedy do auta nalijete další korunky a kolik to bude se už nedozvíte.
Ivan
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
To je tím, že světem vládnou papírový technologie, jak z prdu udělat kuličku a starý poctivý řemeslo jde někam do pr....
Konstrukce aut je vymýšlena tak, aby kdejakej hejhula s pěti třídama, to v nejrychlejším čase splácal dohromady. To samý je s elektronikou, samý lepený pidisoučástky na pidispojích, pak se trochu oteplí, zadrncá a už lidem šediví vlasy.
Např: Ekologové, kteří vymýcují olovo v pájecím cínu jsou úplný XXXXXX, asi nikdy nepájeli čistým cínem a inženýři se diví, že maj spoje samej studeňák a upadávající součástky.
Konstrukce aut je vymýšlena tak, aby kdejakej hejhula s pěti třídama, to v nejrychlejším čase splácal dohromady. To samý je s elektronikou, samý lepený pidisoučástky na pidispojích, pak se trochu oteplí, zadrncá a už lidem šediví vlasy.
Např: Ekologové, kteří vymýcují olovo v pájecím cínu jsou úplný XXXXXX, asi nikdy nepájeli čistým cínem a inženýři se diví, že maj spoje samej studeňák a upadávající součástky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Hehe, dík za poklonu, IvaneIvan Rous píše:Některé příspěvky jsou jak od dětí předškolního věku, kteří vychvalují tatínkovo auto.
1. S tou škodovkou jsi měl docela kliku. Tolik spokojenejch uživatelů zas stodvácy neměly. Hlavní výhodou byla dostupnost a láce náhradních dílů a možnost si udělat všechno doma. Jinak, pokud můžu z vlastní zkušenosti porovnat Š120 a žigulíka z přibližně stejné doby, byl žigul mnohem prostornější a i spolehlivější. Jenom strašně reznul...Ivan Rous píše: Ještě si rýpnu celkově a to hned dvakrát:
1. Škoda 105 1980 - jediná reklamace byla drnčící ručka. Super auto, proti těm šmejdům produkují automobilky dnes.
2. Kolik reálně stojí nový vůz, resp. kolik do nového vozu musím nac pat korun, aby najel 200 000 km? Kolik bude stát turbo, až se vysype na 120 000 km? Proč se pořád u nových aut mění rozvody, když u R25 na ně nikdo nešáhnul a fungovaly od roku 1984 (včetně řemenu) a podle některých mechaniků mají za sebou 500 000 km?
Nic o autech nikde jinde než tu nečtu, ale přijde mi to, že moderní auto je pěkná socka.
2. Reálně mě předchozí Espace stál za 5 let provozu: 130 000 Kč pořizovací ceny a necelých 100 000 Kč na opravách (však jsem ho prodával v lepším stavu, než koupil, jen nevím, jak to zanést do výpočtu). Prodal jsem ho za 80 000 Kč. Čili 5 let používání toho auta mě stálo asi 150 000 Kč. Odměnou za to bylo (oproti novému autu), že jsem se nemusel rozčilovat s vyřizováním záručních reklamací a to, že jsem si pořídil auto podle svého vkusu (a ne podle stavu peněženky).
Kdybych si pořídil auto téže kategorie nové a za 5 let prodal, zaplatil bych 850 000 Kč pořizovací ceny, cca 30 000 Kč za prohlídky a prodal ho někde okolo 400 000 Kč, bude mě stát jeho pětileté používání 480 000 Kč.
Jedinej rozdíl bude v tom, že nový auto bude těžší a tudíž spotřebuje víc benzínu, bude potřebovat dražší pneu, mnohem dražší pojistku, na druhou stranu bude mít klimatizaci, bude bezpečnější (airbagy, víc hvězdiček v crash testech), budou mi ho sousedi víc závidět (což řadím spíš k nevýhodám ).
Abych se teda rozhodl pro extrémně ztrátový podnik, jakým koupě nového auta je, musel bych buď dát velkou váhu bezpečnosti, nebo vydělávat tolik, že bych cenu prostě neřešil.
Jinak opravdu souhlasím s tvojí obavou o osud dnešních přeelektronizovaných aut. Nejsem si jistý, jestli časem někdo bude vyrábět všechny ty řídící jednotky v druhovýrobě za přijatelné ceny nebo se za nějakých 10 let začnou starší neelektronizovaná auta prodávat dráž než nefunkční elektronická...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jenom k vozu žigulik:
Vcelku pochopitelně to bylo trochu jiné auto než škoda, ale prostornější nikdy nebylo Jak se taková věc pozná? Jednoduše se tam 2 metrový člověk za volant nevejde. Já musel vyměnit volant i sedadla, které jsem posunul víc dozadu. Naproti tomu Š 105/120 považuji po R25 (jediné auto kam se POHODLNĚ vejdu) za druhý nejprostornější a nejpohodlnější vůz (myslím sezení u volantu).
Garanční prohlídky:
Žádné auto z rodiny na žádné nikdy nebylo a za chvíli bude na druhé Felicii 300 000 km. Firemní Fábie má již 214 000 km, jezdí bez závad a bez prohlídek. Mám pocit, že to jsou poslední "uživatelsky příjemná" auta od Škody, stejně jako R19/R21/R25 od Renaulta. Zbytek je u mě aušus.
Ivan
Vcelku pochopitelně to bylo trochu jiné auto než škoda, ale prostornější nikdy nebylo Jak se taková věc pozná? Jednoduše se tam 2 metrový člověk za volant nevejde. Já musel vyměnit volant i sedadla, které jsem posunul víc dozadu. Naproti tomu Š 105/120 považuji po R25 (jediné auto kam se POHODLNĚ vejdu) za druhý nejprostornější a nejpohodlnější vůz (myslím sezení u volantu).
Garanční prohlídky:
Žádné auto z rodiny na žádné nikdy nebylo a za chvíli bude na druhé Felicii 300 000 km. Firemní Fábie má již 214 000 km, jezdí bez závad a bez prohlídek. Mám pocit, že to jsou poslední "uživatelsky příjemná" auta od Škody, stejně jako R19/R21/R25 od Renaulta. Zbytek je u mě aušus.
Ivan
To jako na té Felicii a Fábii neděláš vůbec žádnou údržbu, ani základní?Ivan Rous píše:Jenom k vozu žigulik:
Vcelku pochopitelně to bylo trochu jiné auto než škoda, ale prostornější nikdy nebylo Jak se taková věc pozná? Jednoduše se tam 2 metrový člověk za volant nevejde. Já musel vyměnit volant i sedadla, které jsem posunul víc dozadu. Naproti tomu Š 105/120 považuji po R25 (jediné auto kam se POHODLNĚ vejdu) za druhý nejprostornější a nejpohodlnější vůz (myslím sezení u volantu).
Garanční prohlídky:
Žádné auto z rodiny na žádné nikdy nebylo a za chvíli bude na druhé Felicii 300 000 km. Firemní Fábie má již 214 000 km, jezdí bez závad a bez prohlídek. Mám pocit, že to jsou poslední "uživatelsky příjemná" auta od Škody, stejně jako R19/R21/R25 od Renaulta. Zbytek je u mě aušus.
Ivan
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Jasný, já - anžto jsem spíš menší - jsem měl na mysli takový ten prostor, kam uložíš svoje věci, který si bereš s sebou na cestu, a který u Škodule geniálně rozdělili na jednu placku vepředu a odkládátko na tašky za sedačkama. Větší věc se nevešla tam ani tam, i poměrně malý množství věcí se muselo pečlivě seskládat, aby se někam vůbec vešlo. Pravda, o to větší byl v té době prodej střešních nosičů, přezdívaných hezky česky "zahrádka".Ivan Rous píše:Jenom k vozu žigulik:
Vcelku pochopitelně to bylo trochu jiné auto než škoda, ale prostornější nikdy nebylo Jak se taková věc pozná? Jednoduše se tam 2 metrový člověk za volant nevejde. Já musel vyměnit volant i sedadla, které jsem posunul víc dozadu. Naproti tomu Š 105/120 považuji po R25 (jediné auto kam se POHODLNĚ vejdu) za druhý nejprostornější a nejpohodlnější vůz (myslím sezení u volantu).
Ivan
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- rawik
- Starting member
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř led 24, 2007 15:06
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
no tak škudku označit za prostorný auto a dat ji na pořadnik za R25.... ehm , mam 185cm, ani za 3 tejdny co sem se škudkou měl tu čest jezdit (brrrr nikdy více) sem nepřišel na to jak do toho vehiklu bezbolestně nastoupit/vystoupit o posazení za volantem nemluvě
jinač... nebojte se safránů a poslednich lagunI, zvlaště pak verzí s volváckejma 2.0 16V
jinač... nebojte se safránů a poslednich lagunI, zvlaště pak verzí s volváckejma 2.0 16V
R21 Nevada 1.8 16V:D GTS https://img24.rajce.idnes.cz/d2401/13/1 ... 121238.jpg
Megane Cabrio 2.0ide https://img39.rajce.idnes.cz/d3903/17/1 ... 174030.jpg
Megane Cabrio 2.0ide https://img39.rajce.idnes.cz/d3903/17/1 ... 174030.jpg
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Mno, sice to má pořád kruhový budíky jako za stara (což mě, Espácistovi připadá nemoderní ), ale jinak má ta přístrojovka šmrnc - myslím, že s tím bude radost jezdit.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Kruhový tvar přístrojů je ničím nepřekonatelný, snad jen head-up displejem.Tomáš Langer píše:Mno, sice to má pořád kruhový budíky jako za stara (což mě, Espácistovi připadá nemoderní ), ale jinak má ta přístrojovka šmrnc - myslím, že s tím bude radost jezdit.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Doporučuji vyzkoušet oboje, pak uvidíš
Dřív jsem tvrdil, že si 3. generaci Espace nekoupím právě kvůli tomu displeji uprostřed. Dneska bych neměnil .
Dřív jsem tvrdil, že si 3. generaci Espace nekoupím právě kvůli tomu displeji uprostřed. Dneska bych neměnil .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Já si u twinga zvykl hned a když teď jedu jiným autem, ruší mne to...Tomáš Langer píše:Doporučuji vyzkoušet oboje, pak uvidíš
Dřív jsem tvrdil, že si 3. generaci Espace nekoupím právě kvůli tomu displeji uprostřed. Dneska bych neměnil .
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
- rawik
- Starting member
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř led 24, 2007 15:06
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
smx Re:palubka sedi ale co do exterieru (alespoň podle těch videí) ten časopis zas tak moc přesnej nebyl
R21 Nevada 1.8 16V:D GTS https://img24.rajce.idnes.cz/d2401/13/1 ... 121238.jpg
Megane Cabrio 2.0ide https://img39.rajce.idnes.cz/d3903/17/1 ... 174030.jpg
Megane Cabrio 2.0ide https://img39.rajce.idnes.cz/d3903/17/1 ... 174030.jpg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů