Laguna III

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
Suto
Moderátor
Příspěvky: 272
Registrován: pon kvě 22, 2006 21:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Laguna III

Příspěvek od Suto » sob kvě 05, 2007 12:03

"Une surprise totale" přichází :)

Oficiální stránka Renaultu (s pár fotkama interiéru) ze zde:

http://www.insidenewlaguna.com/site/

Neoficiální videa verze Grandtur jsou zde:

http://www.autojournal.fr/scoop&flv=13
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=14
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=15
http://www.autojournal.fr/scoop&flv=16

Uživatelský avatar
Hotler
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: úte kvě 16, 2006 10:34

Příspěvek od Hotler » sob kvě 05, 2007 18:16

Ať si to pánové z Renaultu pro mě za mě vetknou za klobouk. Lag II byl muj poslední Renault a asi i francouz vůbec. Aspoň do doby než se ve Francii zase začne pracovat a přestane zaměstnávat.
Už se těším až se začne prodávat nové Mondeo.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned kvě 06, 2007 16:20

Hotler píše:Ať si to pánové z Renaultu pro mě za mě vetknou za klobouk. Lag II byl muj poslední Renault a asi i francouz vůbec. Aspoň do doby než se ve Francii zase začne pracovat a přestane zaměstnávat.
Už se těším až se začne prodávat nové Mondeo.
Z bláta do louže :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » ned kvě 06, 2007 19:00

Přesně tak.. Nový model jakékoliv značky je vždycky sázka do loterie a tady to bude Laguna vs. Mondeo, jak říká klasik - fifty:fifty.. :wink:

Pokud se podíváš na statistiky typu ADAC a pod. (ne že bych byl zrovna fanoušek takových statistik), tak zjistíš, že se Laguna II od svého uvedení v roce 2001 a katastrofální spolehlivosti zatím neustále zlepšuje a za minulý rok už byla lepší než Mondeo, Toyota Avensis a většina dalších - v podstatě lepší byly pouze BMW3 a MB-C..

Takže jestli chceš spolehlivé auto, tak si jdi koupit ještě letos doprodávanou Lagunu - a to není sranda.. :wink:
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Hotler
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: úte kvě 16, 2006 10:34

Příspěvek od Hotler » pon kvě 07, 2007 19:12

Rozdíl je v tom, že třeba to Mondeo se drží na svojí hladině (ne)spolehlivosti od začátku výroby. Na rozdíl od té Laguny, kterou 4 roky vychytávali. A nejenom Lagunu... Opravdu nevěřím že se to nebude opakovat.

MarB
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: sob bře 03, 2007 23:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarB » pon kvě 07, 2007 20:15

Hlavně je to Renault. Když někdo řekne Renault, tak si představím pohodlné auto, které v mnohém často předběhlo dobu, ale jakmile se v něm člověk "začne hrabat" nepřestává se divit. To u nového auta až tak nevadí pokud si ho člověk plánuje nechat tak ty 4 roky. To se pak vše opraví v záruce a už se toho nestihne tolik porouchat až záruka skončí. Takže spolehlivost bych řešil nejdřív tak za rok dva :) . V rodině jsme měli dva francouze. P607 (po měsíci nás v tichosti navštívil obchodní zástupce jestli bychom mu ho nepůjčili, že by vyměnil kus zadní nápravy), pak nám upadly páčky pod volantem a Xantii, která sloužila relativné dlouho (nebyla to chyba auta, že mu jiné ustřelilo předek) a s tou to taky nebylo jednoduché. Poté co jsem vlastnil r21 nevada jsem se zařek, že už nikdy nechci Renault a teď mám r25 a zatím jsem překvapen v jak překvapivě dobrém stavu je.

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » úte kvě 08, 2007 00:26

Hotler píše:Rozdíl je v tom, že třeba to Mondeo se drží na svojí hladině (ne)spolehlivosti od začátku výroby. Na rozdíl od té Laguny, kterou 4 roky vychytávali. A nejenom Lagunu... Opravdu nevěřím že se to nebude opakovat.
Mondeo toho ve svých prvních letech muselo vychytat taky celkem dost - co třeba problémy prvních fordovských CR nafťáků? Myslíš že u Fordu se to opakovat nebude?

Jít do úplně nového modelu je vždycky riziko.. :wink:
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Martin Masár
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned dub 29, 2007 23:56

Příspěvek od Martin Masár » úte kvě 08, 2007 00:47

Ja som si s mojou Lagunou uz uzil svoje, ale ak by som prachy, kludne by som si tuto novu kupil. Nie len pre to pohodlie a komfort, ale aj preto, aby si to Francuzi odo mna pekne vyzrali. Bol by som v ramci zaruky v servise s kazdou hovadinou.

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » úte kvě 08, 2007 08:38

Hotler píše:Ať si to pánové z Renaultu pro mě za mě vetknou za klobouk. Lag II byl muj poslední Renault a asi i francouz vůbec. Aspoň do doby než se ve Francii zase začne pracovat a přestane zaměstnávat.
Už se těším až se začne prodávat nové Mondeo.
Tož ti nevím, jestli si pomůžeš. Už s Lagunou II jsi se asi moc netrefil (pokud to byl kus z prvních let, asi sis užil hodně :wink: ), ale podle jednoho typu nemůžeš posuzovat celou automobilku.
Renault si od Laguny II mnoho sliboval, chtěl aby předčila všechny své konkurenty o koňskou délku a tak tam nacpal všechny své nejnovější technologie, které měl k dispozici. Takže papírově to auto byla bomba, jenže je jasné že nasazení tolika nových technologiíí (hlavně elektronických) nemohli dostatečně odzkoušet. A tak holt nastoupila Microsoftí taktika a o závěrečné testování se postarali až samotní majitelé. Ovšem zeptej se majitelů Lagun II po faceliftu, kde byly tyto chyby už vychytané - nedají na ni dopustit.
Pokud se ti líbí fádní hranaté německé vozy, kup si tedy nové Mondeo. Já, po svých zkušenostech s Fordem, bych do něj nešel. Je to automobilka na sestupné křivce vývoje a je to na jejích výrobcích vidět. V předchozím zaměstnání jsme jezdili výhradně Fordama. Původně jsme všichni měli Focuse a to bylo super auto. O vážnějších poruchách nevím (měli jsme 15 ks Focusů), o jízdních vlastnostech by se daly psát romány, design jeden z nejpovedenějších za poslední dobu, všichni si cenili toho, že mají Forda. Pak přišla obměna, Focus II hnusný jak noc, podvozek měkčí než francouzská auta před 15 lety, fádní a nepěkné zpracování interiéru. K tomu problémy se dvěma z pěti zakoupených C-maxů (spotřeba okolo 12l/100 km u motoru 1,6 - prý v normě), prezentace Fusionu skončila tím, že než tohle drncadlo, radši půjdeme do Fábíí (což se nakonec stalo). Design nového Mondea se prudce blíží poslednímu modelu Vectry (tzv. "ingot" design), jenže Opel je automobilka v těžké krizi, tam to jde pochopit, že nesehnali slušného designéra 8) .
Když jsem o svém zklamání z Fordů vyprávěl mému kolegovi z USA, povídá, jestli to nebude tím, že je to Ford. Nechápal jsem (pro nás je přece Ford proslulá značka), tak mi vysvětlil, že oni se na Ford dívají asi tak, jako my na FIAT - slovo FORD prý u nich překládají jako Fix Or Repair Daily (oprav nebo předělej každý den).

Renault, na rozdíl od Forda, se nebojí vyšlapávat nové cestičky - je skutečně Tvůrcem automobilů, ač nemá za sebou jednu z největších automobilek světa (jako má evropský Ford), dokázal nejen slušně přežít, ale i koupit Nissan a dokonce se mu nabízelo spojení s GM! Renault dokázal udržet si vývoj vlastních motorů (Ford raději koupil licenci na nafťáky od Peugeotu) a ty motory nejsou o nic horší, než ty Fordovy.

U nás má Ford lepší jméno jen díky Charouzovi a jeho vynikajícím obchodním schopnostem, kdy dokázal začátkem 90-tých let zaplavit náš trh Fordama - a setrvačnost nakupujících je obrovská. Kdyby Renaultí marketing nebyl v rukou bohémských frantíků, mohl být Renault na našem trhu jednička už 15 let a né až poslední 2-3 roky.

Tož ti přeju, ať se ti to nový Mondeo líbí a ať chytneš dobrej kus. Abys za 2 roky neplakal na Forďáckým fóru, že je to tvůj poslední Ford a že už netrpělivě čekáš na příchod 5. generace Espace :wink:
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte kvě 08, 2007 12:09

Znovu to sem píšu, protože mi to prostě nedá.

Renault je "tvůrce automobilů", zbytek světa se může jít zahrabat a to především Ford, který opravdovým tvůrcem automobilů není. :roll:

Některé příspěvky jsou jak od dětí předškolního věku, kteří vychvalují tatínkovo auto.

Ještě si rýpnu celkově a to hned dvakrát:

1. Škoda 105 1980 - jediná reklamace byla drnčící ručka. Super auto, proti těm šmejdům produkují automobilky dnes. :wink:

2. Kolik reálně stojí nový vůz, resp. kolik do nového vozu musím nac pat korun, aby najel 200 000 km? Kolik bude stát turbo, až se vysype na 120 000 km? Proč se pořád u nových aut mění rozvody, když u R25 na ně nikdo nešáhnul a fungovaly od roku 1984 (včetně řemenu) a podle některých mechaniků mají za sebou 500 000 km?
Nic o autech nikde jinde než tu nečtu, ale přijde mi to, že moderní auto je pěkná socka.

Ivan

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte kvě 08, 2007 12:17

podle mě na sestupný křívce co se týče spolehlivosti neni jen ford ale uplně všechny fabriky co tak zjišťuju. už se pomalu začne vyplácet mít staré levné jednoduché auto
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte kvě 08, 2007 12:23

[quote="kšanda"]podle mě na sestupný křívce co se týče spolehlivosti neni jen ford ale uplně všechny fabriky co tak zjišťuju. už se pomalu začne vyplácet mít staré levné jednoduché auto[/quote]

Bohužel to vidím podobně. S tím, že ceny jsou relativně nízko a jsou nereálné, tedy do auta nalijete další korunky a kolik to bude se už nedozvíte.

Ivan

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte kvě 08, 2007 13:30

To je tím, že světem vládnou papírový technologie, jak z prdu udělat kuličku a starý poctivý řemeslo jde někam do pr....
Konstrukce aut je vymýšlena tak, aby kdejakej hejhula s pěti třídama, to v nejrychlejším čase splácal dohromady. To samý je s elektronikou, samý lepený pidisoučástky na pidispojích, pak se trochu oteplí, zadrncá a už lidem šediví vlasy.
Např: Ekologové, kteří vymýcují olovo v pájecím cínu jsou úplný XXXXXX, asi nikdy nepájeli čistým cínem a inženýři se diví, že maj spoje samej studeňák a upadávající součástky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » úte kvě 08, 2007 14:21

Ivan Rous píše:Některé příspěvky jsou jak od dětí předškolního věku, kteří vychvalují tatínkovo auto.
Hehe, dík za poklonu, Ivane :D
Ivan Rous píše: Ještě si rýpnu celkově a to hned dvakrát:

1. Škoda 105 1980 - jediná reklamace byla drnčící ručka. Super auto, proti těm šmejdům produkují automobilky dnes. :wink:

2. Kolik reálně stojí nový vůz, resp. kolik do nového vozu musím nac pat korun, aby najel 200 000 km? Kolik bude stát turbo, až se vysype na 120 000 km? Proč se pořád u nových aut mění rozvody, když u R25 na ně nikdo nešáhnul a fungovaly od roku 1984 (včetně řemenu) a podle některých mechaniků mají za sebou 500 000 km?
Nic o autech nikde jinde než tu nečtu, ale přijde mi to, že moderní auto je pěkná socka.
1. S tou škodovkou jsi měl docela kliku. Tolik spokojenejch uživatelů zas stodvácy neměly. Hlavní výhodou byla dostupnost a láce náhradních dílů a možnost si udělat všechno doma. Jinak, pokud můžu z vlastní zkušenosti porovnat Š120 a žigulíka z přibližně stejné doby, byl žigul mnohem prostornější a i spolehlivější. Jenom strašně reznul...

2. Reálně mě předchozí Espace stál za 5 let provozu: 130 000 Kč pořizovací ceny a necelých 100 000 Kč na opravách (však jsem ho prodával v lepším stavu, než koupil, jen nevím, jak to zanést do výpočtu). Prodal jsem ho za 80 000 Kč. Čili 5 let používání toho auta mě stálo asi 150 000 Kč. Odměnou za to bylo (oproti novému autu), že jsem se nemusel rozčilovat s vyřizováním záručních reklamací a to, že jsem si pořídil auto podle svého vkusu (a ne podle stavu peněženky).
Kdybych si pořídil auto téže kategorie nové a za 5 let prodal, zaplatil bych 850 000 Kč pořizovací ceny, cca 30 000 Kč za prohlídky a prodal ho někde okolo 400 000 Kč, bude mě stát jeho pětileté používání 480 000 Kč.

Jedinej rozdíl bude v tom, že nový auto bude těžší a tudíž spotřebuje víc benzínu, bude potřebovat dražší pneu, mnohem dražší pojistku, na druhou stranu bude mít klimatizaci, bude bezpečnější (airbagy, víc hvězdiček v crash testech), budou mi ho sousedi víc závidět (což řadím spíš k nevýhodám :) ).

Abych se teda rozhodl pro extrémně ztrátový podnik, jakým koupě nového auta je, musel bych buď dát velkou váhu bezpečnosti, nebo vydělávat tolik, že bych cenu prostě neřešil.

Jinak opravdu souhlasím s tvojí obavou o osud dnešních přeelektronizovaných aut. Nejsem si jistý, jestli časem někdo bude vyrábět všechny ty řídící jednotky v druhovýrobě za přijatelné ceny nebo se za nějakých 10 let začnou starší neelektronizovaná auta prodávat dráž než nefunkční elektronická...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte kvě 08, 2007 16:33

Jenom k vozu žigulik:

Vcelku pochopitelně to bylo trochu jiné auto než škoda, ale prostornější nikdy nebylo :!: Jak se taková věc pozná? Jednoduše se tam 2 metrový člověk za volant nevejde. Já musel vyměnit volant i sedadla, které jsem posunul víc dozadu. Naproti tomu Š 105/120 považuji po R25 (jediné auto kam se POHODLNĚ vejdu) za druhý nejprostornější a nejpohodlnější vůz (myslím sezení u volantu).

Garanční prohlídky:
Žádné auto z rodiny na žádné nikdy nebylo a za chvíli bude na druhé Felicii 300 000 km. Firemní Fábie má již 214 000 km, jezdí bez závad a bez prohlídek. Mám pocit, že to jsou poslední "uživatelsky příjemná" auta od Škody, stejně jako R19/R21/R25 od Renaulta. Zbytek je u mě aušus.

Ivan

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » úte kvě 08, 2007 17:06

Ivan Rous píše:Jenom k vozu žigulik:

Vcelku pochopitelně to bylo trochu jiné auto než škoda, ale prostornější nikdy nebylo :!: Jak se taková věc pozná? Jednoduše se tam 2 metrový člověk za volant nevejde. Já musel vyměnit volant i sedadla, které jsem posunul víc dozadu. Naproti tomu Š 105/120 považuji po R25 (jediné auto kam se POHODLNĚ vejdu) za druhý nejprostornější a nejpohodlnější vůz (myslím sezení u volantu).

Garanční prohlídky:
Žádné auto z rodiny na žádné nikdy nebylo a za chvíli bude na druhé Felicii 300 000 km. Firemní Fábie má již 214 000 km, jezdí bez závad a bez prohlídek. Mám pocit, že to jsou poslední "uživatelsky příjemná" auta od Škody, stejně jako R19/R21/R25 od Renaulta. Zbytek je u mě aušus.

Ivan
To jako na té Felicii a Fábii neděláš vůbec žádnou údržbu, ani základní? :roll:
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » úte kvě 08, 2007 17:12

Ivan Rous píše:Jenom k vozu žigulik:

Vcelku pochopitelně to bylo trochu jiné auto než škoda, ale prostornější nikdy nebylo :!: Jak se taková věc pozná? Jednoduše se tam 2 metrový člověk za volant nevejde. Já musel vyměnit volant i sedadla, které jsem posunul víc dozadu. Naproti tomu Š 105/120 považuji po R25 (jediné auto kam se POHODLNĚ vejdu) za druhý nejprostornější a nejpohodlnější vůz (myslím sezení u volantu).
Ivan
Jasný, já - anžto jsem spíš menší - jsem měl na mysli takový ten prostor, kam uložíš svoje věci, který si bereš s sebou na cestu, a který u Škodule geniálně rozdělili na jednu placku vepředu a odkládátko na tašky za sedačkama. Větší věc se nevešla tam ani tam, i poměrně malý množství věcí se muselo pečlivě seskládat, aby se někam vůbec vešlo. Pravda, o to větší byl v té době prodej střešních nosičů, přezdívaných hezky česky "zahrádka". 8)
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
rawik
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: stř led 24, 2007 15:06
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rawik » pát kvě 11, 2007 01:05

no tak škudku označit za prostorný auto a dat ji na pořadnik za R25.... ehm 8) , mam 185cm, ani za 3 tejdny co sem se škudkou měl tu čest jezdit (brrrr nikdy více) sem nepřišel na to jak do toho vehiklu bezbolestně nastoupit/vystoupit o posazení za volantem nemluvě :D
jinač... nebojte se safránů a poslednich lagunI, zvlaště pak verzí s volváckejma 2.0 16V :wink:

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » pát kvě 11, 2007 18:12

Je to tady nějak OT.. Tak to trochu oživím..

Celkový pohled na palubní desku:

Obrázek

a s touhle podobou byl jeden časopis už před pár měsíci celkem přesný:

Obrázek
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » sob kvě 12, 2007 16:41

Mno, sice to má pořád kruhový budíky jako za stara (což mě, Espácistovi připadá nemoderní :wink: ), ale jinak má ta přístrojovka šmrnc - myslím, že s tím bude radost jezdit.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned kvě 13, 2007 11:49

Tomáš Langer píše:Mno, sice to má pořád kruhový budíky jako za stara (což mě, Espácistovi připadá nemoderní :wink: ), ale jinak má ta přístrojovka šmrnc - myslím, že s tím bude radost jezdit.
Kruhový tvar přístrojů je ničím nepřekonatelný, snad jen head-up displejem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » ned kvě 13, 2007 21:23

Doporučuji vyzkoušet oboje, pak uvidíš :wink:
Dřív jsem tvrdil, že si 3. generaci Espace nekoupím právě kvůli tomu displeji uprostřed. Dneska bych neměnil :) :D 8) .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

pirduch
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: ned pro 11, 2005 18:27
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od pirduch » pon kvě 14, 2007 08:34

Tomáš Langer píše:Doporučuji vyzkoušet oboje, pak uvidíš :wink:
Dřív jsem tvrdil, že si 3. generaci Espace nekoupím právě kvůli tomu displeji uprostřed. Dneska bych neměnil :) :D 8) .
Já si u twinga zvykl hned a když teď jedu jiným autem, ruší mne to...
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05

Uživatelský avatar
rawik
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: stř led 24, 2007 15:06
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rawik » stř kvě 16, 2007 00:19

smx Re:palubka sedi ale co do exterieru (alespoň podle těch videí) ten časopis zas tak moc přesnej nebyl 8)

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř kvě 16, 2007 23:00

ze předu mi to příde poněkud podobný nisanu:-(
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů