Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » čtv bře 29, 2018 18:15

Buďme rádi, že při tom všem měl Renault dostatek soudnosti a nepřivedl do nižší střední/střední třídy tříválce, jako třeba PSA nebo BMW. Teď jsem někde četl, že základní benzín by pro novou 508 měl být 1.2 Turbo tříválec. To už je opravu mazec. U Renaultu se tříhrnku nedočkal ani Megane. To raději podladili 1.2TCe na 100k. Takže tady jsem na Renault trochu pyšný.

Btw. víte, který motor je v současné nabídce u Renaultu nejspolehlivější? Měřeno podle zásahů v autorizovaných servisech.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Makak007 » čtv bře 29, 2018 18:41

To nevim, ale bude to nutne zkreslene (tim nezpochybnuji ze ten vitezny motor je spolehlivy) protoze napr. moje 2x 1.9dCi v L2 jiz z pochopitelnych duvodu v autorizovanych servisech neni opecovavan :-)
Olej a filtr novy co 10-15t km a po 10+11 letech provozu jen jeden EGR vyymeneny za novy.
A takovych motoru starsi provenience bude vice.
Ale tipl bych si ze celkem bezproblemovy bude stary benzin 1.8 co jsme meli v L1... ten ovsem v autorizaku taky casto nebude :-)
ObrázekObrázekObrázek

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Paulix96 » čtv bře 29, 2018 19:52

1.6 SCe?

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od kotasekh » čtv bře 29, 2018 20:24

Presne to jsem chtel napsat i ja. Jen zalezi, jestli se bavime o poctu servisnich oprav nebo o procentu servisnich oprav, to vse vztazeno k poctu prodanych kusu :).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Šamša » čtv bře 29, 2018 21:57

Ona ta dieselgate v USA nebyla jen o cinknutém softwaru, ale i o té papírové spotřebě a tam to byl ten hlavní důvod vracení vozů, tam má spotřebitel obrovské páky v soudnictví. Deklarovaná spotřeba 5l/100km a reálná 7-8l/100km a to je klamání spotřebitele.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » pát bře 30, 2018 02:02

Jde o všechny zásahy na motoru, ať už technické nóty, či vyloženě závady nebo problémy.

Nejspolehlivější motor za poslední roky (co je na trhu nová generace) je 0.9TCe. Tento motor neviděl snad nikdy žádný servis se sundanou hlavou, nikdy nebylo potřeba na něm řešit žádné závady. Naprosto bezproblémový motor. Je to krásná ukázka toho co razím už dlouho - downsizing neznamená automaticky nižší životnost či problémy. Když je moderní motor dimenzovaný dobře, pak vydrží klidně víc než stará jednoduchá atmosféra.

Naopak největší průser za posledních 10 let je 1.2TCe. Ten motor má prostě konstrukční nedostatky. Jinak všechny ostatní motory - diesel i benzín jsou opravdu povedené. Takovým skóre se třeba koncern za posledních 10 let pochlubit nemůže.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od kotasekh » pát bře 30, 2018 08:59

A presne 0.9TCe jsem chtel do sveho noveho auta, MCV Stepway, a oni ho proste prestali nabizet a misto toho je tam pro me nepouzitelny 1.5dCi. Verim, ze jako diesel je to povedeny motor, ale ja naftu neprekousnu. A pokud clovek nechce naftu, tak u MCV si muze vybrat jedine 1.0 trivalec bez turba, coz je jeste nepouzitelnejsi. A prestali nabizet LPG. Cele jsem to nejak nepochopil, takhle uz o tu MCV zajem nemam.
Naposledy upravil(a) kotasekh dne pát bře 30, 2018 15:13, celkem upraveno 1 x.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Renaulťák » pát bře 30, 2018 09:57

Nejsem si jisty, ze si nasi zastupci u EU uvedomuji, ze vsechny cesticky, kam nas tlaci, jsou vetcinou slepe. Zeme resi genderove nerovnosti ve svojich hymnach a podobne kravoviny, realna budoucnost jim je vsak, vite u ceho. Je zajimave, ze lobbing vsech jinych zajmovych skupin tam ma silne zastoupeni. Nerozumim tomu, ze automobilovy a petroleharsky je nejaky neucinny. Pritom na HDP maji silny vliv. Kdyz skupina vedcu zkoumala uhlíkovou stopu vsech cinnosti od tezby az po nasledujici likvidaci automobilu, vyjde jim porovnani Tesly a vykonneho dieselu tak, ze se stopa srovna az kdyz Tesla najede 850 000 km.
Kdyz se stanou ryze technicke problemy tematy pro ryze standartni demokraticke strany, tak jejich volic je nakonec vzdy tim, co musi jejich hratky se svetem vyfinancovat.
Je mi lito, optimismus, ze si jeste nekdy uziji kvalitniho naradicka, odnesly vcerejsi vody.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » pát bře 30, 2018 14:31

Kotasekh: Kup Dacii až příští rok, vrátí se jiné motory - modifikované na WLTP. Přijde nový 1.0TCe H5D.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od kotasekh » pát bře 30, 2018 15:02

Tebe platit zlatem. Opravdu dekuji, ted uz zase vim, jak co naplanovat :). A LPG se vrati taky?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » pát bře 30, 2018 15:23

:-) Určitě, LPG je pro zákazníky Dacie důležité a Renault to ví.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od kotasekh » pát bře 30, 2018 15:44

A predpokladam, ze ten H5D bude jen oturbeny H4D? Tudiz trivalec bez primeho vstriku? A jak je na tom vubec H4D se spolehlivosti? Musim te vytezit z informaci, dokud davas :D.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » pát bře 30, 2018 18:48

Tak jednoduché to nebude, 1,0TCe bude mít už přímý vstřik - 5 v názvu motoru je přímý vstřik a 4 nepřímý.

1.0SCe je jinak fantastický motor. Je to atmosferický tříválec, ale je to jinak moderní motor s nepřímým vstřikem. Martin Vaculík zjistil, že jede ještě o fous lépe než klasická 1.2 16V co byla v nabídce předtím, přitom umí být ten motor ještě úspornější. Pro nenáročné uživatele zdá se ideální motor.

Skvělý Martin Vaculík a jeho recenze Logana 1.0SCe:
http://www.auto.cz/video-dacia-logan-1- ... kod-109658

0.9TCe dokonce na LPG lépe jede, má vyšší výkon!
http://www.auto.cz/dacia-logan-mcv-na-l ... ahne-95272
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od kotasekh » pát bře 30, 2018 22:42

Tak s tim primym vstrikem jsi mi to zase cele pokazil :(. To uz si muzu vzit rovnou diesela, rozdil je jen v palivu. A ze na LPG 0.9TCe jede lepe vim, proto se mi jako kandidat moc libil, ale uz bohuzel neni v nabidce...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Paulix96 » sob bře 31, 2018 08:40

Takže 1.0 TCe bude bez LPG?

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od kotasekh » sob bře 31, 2018 08:53

Asi ano, nebo jak pejsek s kocickou v kombinaci privstriku benzinu na ochlazeni vstrikovacu. Primy vstrik kapalneho lpg pres benzinove vstrikovace jsem original jeste nevidel, jen prestavby. Jestli se u toho 1.0TCe prida krom primeho vstriku (tzn. komplet common rail) i filtr pevnych castic, bude to vlastne diesel se vsemy svymi nevyhodami, ale bez svych vyhod (nizka spotreba a vyssi kroutak, plus moznost kupovat “odklonenou” naftu), tak to vidim ja a proto nechci diesela ani primovstrikovy benzin.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » sob bře 31, 2018 15:57

Kolem přímovstřikového benzínu se tradují mýty a polopravdy. Má to velké výhody když je tento systém implementován dobře - 1.6TCe, 1.8TCe a předpokládám i u nového 1.3TCe. Jediný motor, kde se to nepovedlo je 1.2TCe, to je největší motorový průser Renaultu za posledních 10 let.

Jinak Renault ukázal svůj motorářský um, protože přímovstřikové TCe jsou snad jediné přímovstřikové benzíny, které nadměrně nekarbonují. U PSA je toto průšvih, tam když člověk jezdí na klobouka, musí co 30 000km provést dekarbonizaci. Ale pozor, není to žádná kravina typu zázračná tekutina "s účinkem na molekulární úrovni", tady se musí sundávat hlava a speciální technikou ji "opískovat". A to prostě nechceš. Peklo koncerňáckých TSI zná dnes taky každý. S těmito problémy Renault nikdy nebojoval. U výše zmíněných 1.6 a 1.8 platí jen samá superlativa, motory jsou tiché, reálně úsporné s naprosto údernou sílou. Nevýhody vyjmenovat opravdu neumím - na žádné jsem nepřišel. Motory jsou navíc velmi spolehlivé, 1.6 je na trhu pět let a problémy prostě nejsou. 1.8 je nový motor, ale jde o evoluci 1.6TCe, nejde o zcela nový motor. Mrkejte za kolik umí 1.8TCe jet při předpisové jízdě ve velkém Espace: http://rnews.cz/zebricek-spotreby-paliva/

Přitom ten motor nabízí dynamiku 3.5V6 Espace IV!! Ano, zázrak.

Dacia musí mít LPG, její zákazníci si to žádají a Renault udělá vše proto, aby tento způsob pohonu přivedl na trh. Rok 2018/2019 je ve znamení kompletního motorového přezbrojení. Renault pochopitelně tradičně nezvládl komunikaci, takže si všichni myslí, že motory jednoduše končí. Ano končí, ale budou nahrazeny lepšími novějšími.

Stejně tak nikdo pořádně nevysvětlil jak bude fungovat FAP u benzínových motorů. Toho se přátelé není třeba vůbec obávat. Ale vůbec! Naopak to velmi vítám, protože nesnáším auta co kouří a přímovstřikové motory jednoduše kouří tak, že umí začernit záď jako u vylítaného dieselu. A to prostě nechceš! FAP u benzínu je však něco zcela jiného než FAP u dieselu. Využívá se totiž mnohem vyššího tepla spalování ze samotného motoru. Motor přitom o FAPu ani neví. FAP je zde totiž PASIVNÍ. Nemá žádné komparační tlakové čidla, nemá žádné řízené vypalování. Navíc nemusí být vybaveny takovým množstvím drahých kovů. FAP zde jednoduše hromadí pevné částice a díky přirozenému žáru z výfuku se rovnou i vypalují. U motoru tedy nedochází k žádnému nadměrnému ředění oleje benzínem nutným pro regeneraci. Navíc FAP samotný by měl stát něco kolem 7 000kč. Opravdu se tedy není čeho bát.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » sob bře 31, 2018 15:58

A benzínový přímý vstřik není common rail, ten pracuje se zhruba 10x vyšším tlakem. U benzínu stačí stále malinké elektrické čerpadélko, ten systém je tedy mnohem jednodušší.
Naposledy upravil(a) amat dne sob bře 31, 2018 21:15, celkem upraveno 1 x.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od kotasekh » sob bře 31, 2018 20:47

Problem je z meho nezkuseneho pohledu stale ten, ze primy vstrikovac je nekolikanasobne drazsi nez neprimy a neprimy system zadne vysokotlake cerpadlo nema. Takze i kdyz jede na cca 10x nizsim tlaku, stale je to (myslim si) drazsi a slozitejsi system. FAPu a jeho poruchovosti se nebojim, tam vim ze dela problemy vice mene jen u VW, ale furt je to soucastka navic, ktera jen odbourava nasledky primeho vstriku. A jak tedy v dacii chcou zavest LPG u primeho vstriku? Inspiruji se systemem Prins a budou vstrikovat kapalne LPG, nebo budou delat kockopsa v podobe primeho vstriku benzinu plus neprimeho vstriku LPG? Nebo LPG pouze pro 1.0 SCe a 1.6 SCe?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od EfineSS » sob bře 31, 2018 21:06

OT: Common rail je označení typ vstřikování bez ohledu na druh paliva. V podstatě ten benzínový přímovstřik pracuje podobě jako naftový. Tzn. vysokotlaký čerpadlo a vstřikovače napojené na společnou vysokotlakou lištu.

Jinak to co dělá naftový přímý vstřik choulostivější jsou vysoké provozní a vstřikovací tlaky - to klade velký důraz na přesnost, kvalitu materiálů a taky na kvalitu a čistotu paliva. Jak píše amat, přímý vstřik u benzínu pracuje s několikanásobně nižšími tlaky (stovky barů versus tisíce barů u nafty) a proto je zpravidla stejně bezproblémový, jako vstřik nepřímý.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » sob bře 31, 2018 21:20

Cena vstřikovače není argument. Tím, že systém pracuje s tlakem cca 200barů (diesel i 2000barů), tak se tady ještě nejedná o žádnou kosmickou technologii. Cena vstřikovačů pak překvapí:

Megane 2 1.6 16V, vstřikovač 2312Kč vč. DPH
Megane 4 1.2TCe, vstřikovač 2294Kč vč. DPH

Aktuální ceny Renaultu, tedy na internetu to bude stát oboje ještě levněji.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od kotasekh » sob bře 31, 2018 21:38

V tom tedy můj nezkušený pohled neměl pravdu a cena vstřikovače je irelevantní :-). A při tak nízkých tlacích by ani neměl být problém se vstřikováním. Mám zkušenost s dvěma Fordy Mondeo 1.8 SCi, kdy oba právě trpěly na common rail (nejvíce na čidla tlaku a vstřiky) a cenovky oprav byly stejné jak u dieselu. A jak s tím LPG u přímého vstřiku? Ví se o tom něco?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » sob bře 31, 2018 21:40

LPG zatím bez informací.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Paulix96 » pon dub 02, 2018 21:55

Tak pokud by byly využívány benzínové vstřikovače, nebylo by to vůbec špatné.

Objeví se vůbec 1.3TCe v Dusteru? Po té amatově recenzi se mi dost zamlouvá, ale 1.2 TCe nechci, protože jezdím kratší cesty a 1.6 nechci kvůli hlučnosti na dálnici.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » úte dub 03, 2018 09:44

Ano, objeví :-)
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů