Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » ned led 28, 2018 02:11

Nejpřesnější informace k novým motorizacím u současných Renaultu:

http://rnews.cz/nove-motory-1-7dci-2-0d ... revodovek/
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Davidak79 » ned led 28, 2018 19:58

stou 1.8 by to mohlo být OK , s naftou 2.0 renault dostal konečně rozum, jenže poslední dobou všude slýchám že nafta je žádaná míň jak benzín , jestli nejde renault s křížkem po funuse ukáže čas
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od EfineSS » ned led 28, 2018 20:29

Nemyslím si..

Kloudná náhrada na delší cesty není. Benzíňák je pořád dost užraný a dneska je skoro stejně složitý, jako ten nafťák. A tahat s sebou na dálniční provoz baterky? To dneska zatím taky nemá smysl.

Hezký článek na toto téma: https://auto.idnes.cz/becker-elektromob ... tomoto_fdv
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » úte led 30, 2018 17:35

Dnes aktualizace článku. Známe výkony nových motorů, víme do kterých dalších modelů se dostanou.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od EfineSS » úte led 30, 2018 17:55

No sláva! Vypadá to vážně dobře. Konečně konkurenceschopná nabídka motorizací. Konečně tam začínám vidět možného nástupce mojí Laguny - Talisman 1,8 TCe nebo 200k dCi. Jen škoda, že to tak trvalo.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Davidak79 » úte led 30, 2018 18:01

néé že to dlouho trvalo ale oto to je ještě dost daleko
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » úte led 30, 2018 18:04

Není. Dorazí to ještě letos.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Paulix96 » pát úno 02, 2018 18:41

Docela by mě zajímalo srovnání nového 2.0 dci s tím prvním, který se objevil Laguně II.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » pát úno 02, 2018 18:52

Zásadně odlišné motory. Stále je to M9R, ale novinka je tak přepracovaná, že se dnes jedná vlastně o úplně odlišné motory.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Paulix96 » pát úno 02, 2018 21:20

Právě, možná by to nebyl úplně špatný námět na článek. Přeci jen, od představení 2.0 dci uběhlo nějakých 13 let, pokud se nemýlím.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » sob úno 03, 2018 00:03

To určitě ano, ale na takové pojednání je brzy. Ten nový M9R zatím nikdo neviděl - v Koleosu 2 je ještě jiná verze. Talisman i Espace dostanou novější provedení motoru.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Renaulťák » ned úno 04, 2018 11:03

Snad se motory povedly a hlavne se stanou Renaulty opet Renaulty. Nez prejde preplacany design na prostou eleganci bude asi dlouho trvat, tak mam spoustu casu a motory budou jiz dokonale proverene v provozu.
Jeste me zaujala jedna pozitivni zprava, ze s prodejem novych vozu vzrostl jeste prodej nahradnich dilu. Nemaji v tom prodej neoriginalnich. Z toho mi vychazi, ze jsou bud poruchovejsi, nebo je jiz vschno povazovano za bezny zpotrebak a vlastnost.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Makak007 » stř bře 28, 2018 01:26

amat:
link jiz bohuzel nefunguje...
Co se tyka EURO6 2.0dCi, koluje vice informaci- castecne protichudnych.
Ma prosim nekdo nejake info KDY SKUTECNE bude napr. Talisman s 2.0dCi/EURO6???
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » stř bře 28, 2018 02:47

Musel jsem ten článek stáhnout. Způsobilo to šílený průšvih přímo u Renaultu v Paříži. Mám informace, že se nad tím rozčiloval i samotný Carlos Ghosn. V článku byla prozrazena kompletní strategie motorů na následující rok/dva.

2.0dCi bude dvojí, silnější verze bude mít údajně 200k (soudím, že to bude biturbo, takový výkon z jednoho turba smysluplně nedostanou). Talisman 2.0dCi bude koncem roku 2018.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Makak007 » stř bře 28, 2018 12:20

Diky za info.
Celkem by me zajimalo proc nad tou 2.0dCi tak dlouho vahaji... Uz je z toho konec roku 2018, puvodni spekulace mluvily o r. 2017, pak jeho konci a ted zase pridali dalsi cely rok zpozdeni...
200k uz nejspise biturbo bude. Co jsem kde zatim o tom cetl, tak vesmes maji nove modely mit slabsi variantu s jednim turbem a silnejsi se dvema.
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » stř bře 28, 2018 13:23

No ńad tím se vůbec nepozastavuj, letošní rok je doslova ŠÍLENÝ. Přechod na WLTP donutil Renault obměnit 100% motoru. Dokonce i 1.5dCi, která přežila skoro 20 let ve významně nezměněné podobě, dostane kompletně novou hlavu. Investice si vyžádaly neplánovaně 18 mld! WLTP přijít mělo, ale až za pár let. Ne letos. Je z toho ohromný poprask nejen v Renaultu.

Všechny motory budou mít adblue, ale nejen adblue jako tomu bylo dosud třeba u TDI. Zachovají si stávající LNT filtr a k němu přibude adblue, snížení spotřeby na úroveň stávajících TDI se tedy konat nebude. Spotřeba ale pochopitelně vzroste i u TDI, protože i ti si budou muset integrovat LNT filtr.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Makak007 » stř bře 28, 2018 15:23

Tohle uz silne pripomina hon na carodejnice...
Ridici jsou nejslabsi a nejmene organizovana skupina ktera je prvni na rade kdyz je chce stat oskubat. Zase to odskacou lidi co jezdi. Tahle nesmyslna honba za nizkymi emisemi u osobnich aut stejne pohlti i benzinove motory a pak uz nebude vubec kudy kam se pohnout. A pritom emise z aut jsou jen malou casti emisi - a ty velke producenty nechavaji byrokrati plavat protoze na ne jsou kratci...
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » stř bře 28, 2018 15:28

No tohle bude platit jen pro nové automobily. My co víme budeme držet při životě Laguny 3, které jsou totálně spolehlivé a najedou klidně milion. Akorát během toho milionu jednou/dvakrát vyměníme FAP.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Renaulťák » stř bře 28, 2018 17:56

Amate, palec nahoru, ze jsi Carlosovi zvedl zluc. Chtelo by pritvrdit, aby mohl nastoupit nekdo rozumejsi.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » stř bře 28, 2018 19:31

Carlos za toto nemůže. Je to nejvyšší šéf zodpovědný za strategii celé aliance. Celý průser se sázkou na oturbené malorážky jde na vrub šéfovi vývoje motorů, pochopitelně bývalému. Alainu Raposovi. Ten se rozhodl, že střední třída pojede jen na 1.6 tkách. Průser přišel s tím, že se zjistilo, že po propuknutí kauzy dieselgate se možná uspíší WLTP. Začalo se pátrat a zjistilo se, že takový Trafic s 1.6dCi nezvládne Euro6 ani s močovinou. Motor na to auto stačí, moc nežere, jede to velmi dobře, ale tím jak spaluje na své hraně, tak vypouští z výfuku armagedon.

Přišel nový šéf vývoje motorů a najednou se věci mění, 1.8TCe, 2.0dCi, 1.7dCi, 1.3TCe atd. Pochopitelně za návrat větších motorů nemůže jen nový šéf, ale celá situace kolem WLTP.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Makak007 » stř bře 28, 2018 19:35

To jsi, precedo, rekl moc pekne. :-) "... ale tim jak spaluje na sve hrane..."
A prave proto 1.6dCi v tomhle aute nechci ani omylem.
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » stř bře 28, 2018 19:44

Jenže bacha, 1.6dCi je extrémně odolný motor, který jízdu na hraně zvládá s přehledem. Má zesílený klikový mechanismus, ocelové písty (ty nemá ani 2.0dCi) a speciální pístní kroužky inspirované jejich designem u F1. Je to extrémně odolný motor, který je vyloženě konstruován na to, aby zvládal takové zatížení. Praxe zatím potvrzuje teorie o extrémní spolehlivosti. Kdo s 1.6dCi někdy jel třeba v Meganu 3 ten nechápe, nevěří, zkrátka čumí jak péro z divanu. Motor je supertichý, na volnoběh zní z venku jako benzín (po zahřátí), jen si tak tiše přede, nějaké dieselové nýtování? Neexistuje. U moderní generace singleturba se podařilo potlačit výrazný turboefekt, stejně když tomu člověk přitne a nestydí se, tak to v M4 umí protočit přední kola na suché cestě klidně ještě na trojku. Dynamikou strčí do kapsy 2.0dCi 110kW v L3. Jo a aby toho nebylo málo, tak ten motor prostě nežere. Mrkni na žebříček spotřeby na RN, jediný motor který to zajel po 4l. Nejlepší diesel všech dob.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Renaulťák » čtv bře 29, 2018 17:28

Carlos udelal revoluci v Nisanu a pak i v Samsungu. Vypraskal stare sikmooke struktury, ktere se dostavaji ke korytum tak, ze jedinym kriteriem je delka zamestnani a tvrdy pohled.
Na druhou stranu je nejvyssi sefstvo s dozorni radou zodpovedne za schvalovani strategie a realny reporting. Jakykoliv sefkonstrukter neni autonomni.
Stale se stava vetsim standartem, ze urcujici je nekrestanska vyse odmen.
Oduvodneni navyseni u nejvyssich VW , ze jsou jednou nohou v base, by mohlo byt usmevne. Na druhou stranu priznavaji o co jim jde a jak si z uradu a spotrebitelu delaji dobry den.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od amat » čtv bře 29, 2018 17:41

Ony tyhle malé motory byly produktem doby. Renault je EU automobilka a musí ctít EU normy. Ty byly totálně nesmyslné a nastaveny zhovadile. Podle NEDC tyhle malé motory prostě byly naprosto ideální. To, že v praxi ve velkých vozech nežraly méně než předchozí 2.0dCi už nikoho nezajímá. Až nástup WLTP ukázal kde je pravda. Proto razím názor, že VW bychom měli děkovat. Díky dieselgate se zase vrátí normální a výkonné motory.

Minulý týden jsem testoval nový Espace s novým 1.8TCe a byl to nejlepší Renault jakým jsem kdy jel. WOW!! Agilnější než 3,5V6 v minulém Espace a přitom spotřeba si u takového parníku reálně dala držet kolem 7l. Úžasný zážitek.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Re: Nové motory 1.7dCi, 2.0dCi, 1.3TCe, 1.8TCe - informace

Příspěvek od Makak007 » čtv bře 29, 2018 17:58

jak pise amat:
tyhle vyhonene maloobjemove moturky jsou produktem koncici (buhzaplat...) normy mereni spotreby a emisi. Vsechny tyhle motorove paskvily byly ladene na vylhane testy v laboratori a nikoli na realne provozni podminky.
Pak to papirove zralo 4l/100km a v realu melo spotrebu spise i vyssi nez stare motory ktere to melo nahradit.
Takze u benzinu 1.6 a 1.2 se zacaly delat 1.0 apod., nejlepe se jeste ubral jeden valec aby tyhle zbytecne komplikovane, drazsi a pretezovane agregaty mely REALNE emise horsi nez ty puvodni nahrazovane 1.6 a 1.8 - ktere mavic maji zivotnost a naroky na udrzbu nekde uplne jinde nez ti novi malolitrazni chcipacci. U nafty se stalo to same.
Buh zaplat za NOx - kdyz se v tech malych motorech pouzije vyssi komprese a teploty, tak se vytvori vic NOx. A jina cesta k alespon papirovemu vykonu nebyla. Ale s EURO6 se to nastesti ukazuje jako slepa ulicke (viz. vyse amat).
ObrázekObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti