Zdravím vás, Renaulťáci. Jsem téměř rozhodnut pro pořízení Laguny coupe 4 control s motorem 2.0t benzin. Motor je to prý skvělý a spolehlivý. Ale mnoho lidí mě odrazuje od koupě proto, že údajně mají Renaulty této generace velké a časté problémy s elektrikou obecně a s chytrými kartami. Proto se na vás obracím jako na zasvěcené, jak to tedy skutečně je. Chci si ji pořídit, ale nerad bych se spálil a lítal s tím pořád od čerta k ďáblu a stalo to furt někde v servisu...
Dekuju za odpovědi a mnoho km bez nehod s poruch přeji.
Renault laguna, megane III a elektrika
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned srp 16, 2015 09:30
Re: Renault laguna, megane III a elektrika
Kdyz si projdes sekce venovane L III, tak si tam svoji odpoved najdes. Je tezke nekoho ujistovat ze nazor specialistu na jine znacky, hlavne ty germanske, je nespravny. Co kdyz si pak koupis nejakou, ktere se venoval takovy odbornik a ona pak bude mit vsechno to, ceho se obavas.
Karty je treba davat do zadnich kapes, nechat je z vysky padat, slapat po nich, oprat a dat vysusit do mikrovlnky. Ja jsem se k tomuto vyssimu standartu pouzivani zatim nedopracoval, tak mi vsechny stale slouzi. Zatim se mi, za devadesat tisíc km nepodarilo ani zarovku vymenit.
Celkove investice asi dve baterky do karet, predni a zadni brzdove desky, filtry, par desitek litru oleje, brzdovou kapalinu, raminka steracu, celni sklo, dve letni a dve zimni gumy. Jo a nejvetsim smejdem je ten zluty klip, do ktereho zapada podperna tycky kapoty. Trikrát mi tycka vyklouzla z ruky a tri klipy v kelu. Jeste neprezilo to pruzne lizatko pred prednim kolem.
Spoust L III bude mit za chvili deset let, skutecne nalitano hodne pres dve ste, nekolik uzivatelu a velkou cast uzivalo nejake hovado.
U M III, ktery bude mit 50 000 km to bylo jedno cidlo venkovni teploty (vyrobek deutschland), v zaruce vymeneny dve spodni dosedaci gumy strechy (1600 €), do auta slusne teklo. Po roce opet po kazdem desti kybl vody v kufru. 1600 € ? To teda za moje ne. Podlozeni, dopasovani, vyvrtani dalsich otvoru do odpadových trychtyrku. Kutilstvi pomohlo. Vcera jsem opet vytiral. Odtoky primrzly a vodicka nemela kudy. Co naplat, strechu vyvyjel a vyrabel specilista na CC strechy, patrici VW a Porsche. Takze zase neomylny a dokonaly nemcour.
Rozhodnuti je vzdy na tobe a pokud autak neznas od jeho novoty, tak ti nikdo nic garantovat nemuze. Vis jak vypada po trech letech moje byvala L II. Nedal bych za ni ani zlámanou. Potomek ma jiny vztak k vecem.
Karty je treba davat do zadnich kapes, nechat je z vysky padat, slapat po nich, oprat a dat vysusit do mikrovlnky. Ja jsem se k tomuto vyssimu standartu pouzivani zatim nedopracoval, tak mi vsechny stale slouzi. Zatim se mi, za devadesat tisíc km nepodarilo ani zarovku vymenit.
Celkove investice asi dve baterky do karet, predni a zadni brzdove desky, filtry, par desitek litru oleje, brzdovou kapalinu, raminka steracu, celni sklo, dve letni a dve zimni gumy. Jo a nejvetsim smejdem je ten zluty klip, do ktereho zapada podperna tycky kapoty. Trikrát mi tycka vyklouzla z ruky a tri klipy v kelu. Jeste neprezilo to pruzne lizatko pred prednim kolem.
Spoust L III bude mit za chvili deset let, skutecne nalitano hodne pres dve ste, nekolik uzivatelu a velkou cast uzivalo nejake hovado.
U M III, ktery bude mit 50 000 km to bylo jedno cidlo venkovni teploty (vyrobek deutschland), v zaruce vymeneny dve spodni dosedaci gumy strechy (1600 €), do auta slusne teklo. Po roce opet po kazdem desti kybl vody v kufru. 1600 € ? To teda za moje ne. Podlozeni, dopasovani, vyvrtani dalsich otvoru do odpadových trychtyrku. Kutilstvi pomohlo. Vcera jsem opet vytiral. Odtoky primrzly a vodicka nemela kudy. Co naplat, strechu vyvyjel a vyrabel specilista na CC strechy, patrici VW a Porsche. Takze zase neomylny a dokonaly nemcour.
Rozhodnuti je vzdy na tobe a pokud autak neznas od jeho novoty, tak ti nikdo nic garantovat nemuze. Vis jak vypada po trech letech moje byvala L II. Nedal bych za ni ani zlámanou. Potomek ma jiny vztak k vecem.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Renault laguna, megane III a elektrika
To by mě zajímalo, kterej chytrolín ti tohle řekl. To totiž vůbec není pravda. Obecně problémové karty a elektriku měly pouze Laguny II phase I, případně Espace IV phase I, který je s Lagunou technicky spřízněný.kubik.simik píše: ↑ned led 14, 2018 17:06Ale mnoho lidí mě odrazuje od koupě proto, že údajně mají Renaulty této generace velké a časté problémy s elektrikou obecně a s chytrými kartami.
Více info najdeš třeba tady viewtopic.php?f=82&t=87566 nebo tady http://www.auto.cz/ojety-renault-laguna ... auto-95652
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault laguna, megane III a elektrika
Megane III, za chvilku budu mít 70 tisíc a co všechno se podělalo? Mno až na špatně seřízené LPG, které s autem nemá co dělat, nic. Nepočítám tedy mrtvou baterku, ale auto dlouho stálo. Docela se divím, že mi neumřel ještě přesuvník...
Jinak karty mám dvě, obě jako nové, neohmatané a zcela funkční. Jen jsem v jedné nedávno měnil baterku, ale po těch letech.
Jinak karty mám dvě, obě jako nové, neohmatané a zcela funkční. Jen jsem v jedné nedávno měnil baterku, ale po těch letech.
- fyluta
- Advanced member
- Příspěvky: 414
- Registrován: stř bře 28, 2012 18:12
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Re: Renault laguna, megane III a elektrika
Mám Lagunu III 4 rokem.., 318 000km... karty mně padají asi tak jednou za měsíc mě spadne na zem... vše funguje.
Dokonce i auto úplně cajk.. jen zadni destičky, a tlumiče s pružinama..
taky pokukuji po coupe...,ale ta cena
Dokonce i auto úplně cajk.. jen zadni destičky, a tlumiče s pružinama..
taky pokukuji po coupe...,ale ta cena
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů