Zdravim.Potrebujem poradit zapojil som repraky do zosika + subwoofer ale bud hraju len repraky alebo len subwoofer. Mam to zapojene z radia 2cinch (biely,cerveny) do zosika.Neviem ci som niekde spravil chybu. A este dalsi problem tie 2cinch repraky hraju horsie ako tie z vyroby v aute ale ked odpojim 1cinch tak hra len 1 reprak no ocosi lepsie.neviem ci bude treba viac cinch vystupov z radia alebo nieco ine.Neviem ci to je tym ze je slaby zosik alebo radio.Prosim potrebujem pomoc dakujem. Ak bude treba poslem fotky ako to mam zapojene.
zosik:http://www.electronic-star.sk/COUGAR-30 ... T_i128.htm
repro: http://www.electronic-star.sk/Dvojica-1 ... a_i218.htm
zapojenie zosilnovaca
Moderátor: Moderators General
Re: zapojenie zosilnovaca
Asi by bylo dobré pokračovat v tématu, které už si založil, týkalo se stejného zařízení.
Trochu rozveď "hrají hůř, než repráky původní" V jakém smyslu, hrají tiššeji, nebo chrastí, zkreslují, nemají vyrovnanou charakteristiku (moc basů / výšek)? Je mnoho forem "hraje hůř" a každá má jiný důvod.
Zapojení pro 2 repro bych realizoval asi následovně: z rádia LINE OUT (L+R) a do zesíku do vstupů 1+2CH. Přepínače vyhybek dej na FULL, nastavení vyhybky je jedno, je deaktivováno, GAIN dej pro začátek na minimum, nebo tak do 25%. Výstupy zesíku CH1+/1- pr jedno repro a CH2+/2- pro repro druhé.
Pokud je připojený i SUB, měl by být na kanále 6, přepínač vyhybky u 5/6 kanálu dej na SUB a nastav nějakou rozumnou dělicí frekvenci, třeba 200Hz.
V Rádiu zkontroluj, zda není linkový výstup nějak zprzněn, třeba přepnutím do režimu MONO / SUB nebo nějak jinak - měl by být čistý stereofonní signál bez úprav - kdyžtak to vyzkoušej třeba na věži, výstup z rádia zklus na AUX vstup věže, nebo jiného již fungujícího systému v jiném autě. Totéž můžeš udělat obráceně - do zesíku přiveď signál z jiného zdroje, třeba z mobilu kabelem jack-2x cinch a uvidíš, na které straně systému je zakopaný štěkanátek.
Trochu rozveď "hrají hůř, než repráky původní" V jakém smyslu, hrají tiššeji, nebo chrastí, zkreslují, nemají vyrovnanou charakteristiku (moc basů / výšek)? Je mnoho forem "hraje hůř" a každá má jiný důvod.
Zapojení pro 2 repro bych realizoval asi následovně: z rádia LINE OUT (L+R) a do zesíku do vstupů 1+2CH. Přepínače vyhybek dej na FULL, nastavení vyhybky je jedno, je deaktivováno, GAIN dej pro začátek na minimum, nebo tak do 25%. Výstupy zesíku CH1+/1- pr jedno repro a CH2+/2- pro repro druhé.
Pokud je připojený i SUB, měl by být na kanále 6, přepínač vyhybky u 5/6 kanálu dej na SUB a nastav nějakou rozumnou dělicí frekvenci, třeba 200Hz.
V Rádiu zkontroluj, zda není linkový výstup nějak zprzněn, třeba přepnutím do režimu MONO / SUB nebo nějak jinak - měl by být čistý stereofonní signál bez úprav - kdyžtak to vyzkoušej třeba na věži, výstup z rádia zklus na AUX vstup věže, nebo jiného již fungujícího systému v jiném autě. Totéž můžeš udělat obráceně - do zesíku přiveď signál z jiného zdroje, třeba z mobilu kabelem jack-2x cinch a uvidíš, na které straně systému je zakopaný štěkanátek.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: zapojenie zosilnovaca
ako riesite budenie zosilovaca z reproduktorov, ktory ma vysokourovnovy vstup (ked nema radio nizkourovnovy vystup).
tahate tie kable od radia?
a druha otazka, existuje redukcia, ktora redukuje vysokourovnovy vystup na nizkourovnovy (vstup od repro, vystup to uz ma zredukovany do cincov), to sa pouziva, ked zosilovac nema vysokourovnovy vstup.
je to velmi na ukor kvality signalu? na budenie subwoofera by aj pripadna znizena kvalita signalu mohla stacit ci?
tahate tie kable od radia?
a druha otazka, existuje redukcia, ktora redukuje vysokourovnovy vystup na nizkourovnovy (vstup od repro, vystup to uz ma zredukovany do cincov), to sa pouziva, ked zosilovac nema vysokourovnovy vstup.
je to velmi na ukor kvality signalu? na budenie subwoofera by aj pripadna znizena kvalita signalu mohla stacit ci?
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Re: zapojenie zosilnovaca
Ahoj.
Pokud používáš výkonové výstupy jako zdroj signálu, je vcelku jedno zda kabely taháš od rádia nebo od reproduktorů, ztráty jsou vzhledem k parametrům signálu minimální. Obecně je ale dobré aby nestíněné vedení bylo co nejkratší (kratší "dvojlinka", delší "cinch")
Redukce existuje, je běžně k sehnání za nějakou stovku dvě (ca 5-15 EUR).
V principu nejde o nic jiného než (pasivní) odporový dělič s množností měnit výstupní úroveň (podle modelu adaptéru). Ztráta kvality na adaptéru je zenedbatelná, hlavní faktorem pro kvalitu takto získaného signálu je kvalita zdroje signálu v rádiu (převodníky) a koncového stupně rádia.
Na buzení subwooferu bohatě stačí.
Pokud používáš výkonové výstupy jako zdroj signálu, je vcelku jedno zda kabely taháš od rádia nebo od reproduktorů, ztráty jsou vzhledem k parametrům signálu minimální. Obecně je ale dobré aby nestíněné vedení bylo co nejkratší (kratší "dvojlinka", delší "cinch")
Redukce existuje, je běžně k sehnání za nějakou stovku dvě (ca 5-15 EUR).
V principu nejde o nic jiného než (pasivní) odporový dělič s množností měnit výstupní úroveň (podle modelu adaptéru). Ztráta kvality na adaptéru je zenedbatelná, hlavní faktorem pro kvalitu takto získaného signálu je kvalita zdroje signálu v rádiu (převodníky) a koncového stupně rádia.
Na buzení subwooferu bohatě stačí.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: zapojenie zosilnovaca
dakujem.
tahat kable bude asi jednoduhsie (bez ohladu na vacsiu dlzku) tahat od radia (spolu s remote, takze aj tak sa od radia bude daco tahat), kedze neviem, kde by som ich v kablovych zvazkoch hladal keby som ich chcel natiahnut od reprakov, ktore su vo dverach, jedine to tahat priamo z repro, rozobrat tapacir, prejst prechodkou do kasne a potom dozadu k zosilovacu...
rebus bude aj natiahnut silovy kabel od baterky do interieru to si ani neviem predstavit...
toto vsetko sa tyka espacu...
tahat kable bude asi jednoduhsie (bez ohladu na vacsiu dlzku) tahat od radia (spolu s remote, takze aj tak sa od radia bude daco tahat), kedze neviem, kde by som ich v kablovych zvazkoch hladal keby som ich chcel natiahnut od reprakov, ktore su vo dverach, jedine to tahat priamo z repro, rozobrat tapacir, prejst prechodkou do kasne a potom dozadu k zosilovacu...
rebus bude aj natiahnut silovy kabel od baterky do interieru to si ani neviem predstavit...
toto vsetko sa tyka espacu...
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů