Hudba v Satise
Moderátor: Moderators General
Hudba v Satise
Ako Vam hraje hudba ? ste spokojny ci ste nieco menili alebo pridavali do susatavy ? Kamarata som viezol a ze jak mi to spatne hraje len stredy a vysky a ziadne basy a musim konstatovat , ze ma pravdu , repro docela pekne stihaju ale ten buuum tam chyba , jeho swift hraje o dve triedy lepsie a to ma zaklad co tam v tom 2007 davali . Zrejme nemam subwofer a preto to tak na prd hraje . Je nejaka motnost ho tam z nejakého starsieho dokupit co ho mali vo vybave , ci najdem kabelaz ak ju tam nahodou mam ?
Vel Satis 2.0 dci
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
v satisu ve vybave nebyl, mel jsi rozebrane dvere? resp. sundany tapec?
existuje uprava, kterou tomu pridas basy asi o 150%, ale pak se musis smirit s tim, ze tlumeni auta nebude tak dukladne jako ted.
mam to na svem satisu a delal jsem to uzivateli Hejlak.
delali jsme to ale oba na phI a nevim, jestli na phII neupravovali tlumici material mezi tapecirunkem a dvermi, takze bych potreboval fotku
Jirka
existuje uprava, kterou tomu pridas basy asi o 150%, ale pak se musis smirit s tim, ze tlumeni auta nebude tak dukladne jako ted.
mam to na svem satisu a delal jsem to uzivateli Hejlak.
delali jsme to ale oba na phI a nevim, jestli na phII neupravovali tlumici material mezi tapecirunkem a dvermi, takze bych potreboval fotku
Jirka
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
jojo, kdyz sundas tapec, tak tam jetakovy jakoby karton, tak potrebuju veet jak vypada ve phII, pak ti reknu, jestli to pujde i u tebe
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Hudba v Satise
Můžu potvrdit, po čuningu to hraje mnohem líp (ale o 150 % asi nééé)!
Zároveň však můžu potvrdit, že hudbu má Vel Satis a Laguna II (i s repro cabasse) dost průměrnou.
Zároveň však můžu potvrdit, že hudbu má Vel Satis a Laguna II (i s repro cabasse) dost průměrnou.
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
V rodině: Safrane 3.0 V6 24v (2000),
Twingo Initiale Paris (2000)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
V rodině: Safrane 3.0 V6 24v (2000),
Twingo Initiale Paris (2000)
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
Pavko, je to o tom, ze v tvem aute k "dokonalosti" chybi ten premiovy audiosystem, ktery ty menice od cabasse bude schopnej zivit
a nekaz mi bussiness hanenim meho cupr tjuuuninku
a nekaz mi bussiness hanenim meho cupr tjuuuninku
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
vyfot mi ty rozdelane dvere - dvere po sundani vnitrni vyplne - a ja ti reknu, jestli ti to muze basovat vic nebo ne
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- paveloslav
- Junior member
- Příspěvky: 249
- Registrován: čtv kvě 08, 2008 13:15
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
ja vam do toho nechci kecat ale nebylo by lepsi basova bedynka do kufru,nez nejake kuchani dveri.vysledek urcite o 100pro lepsi.K cemu budou lepsi basy,kdyz je bez tak neuslysis,kdyz vyndas izolaci a budes poslouchat hluk od motoru a z venku.Kdyt se da sehnat aktivni uz kolem 2000 coz se da.Z vlastni zkusenosti muzu rict se to neda srovnat.Mozna bych vymenil reproduktory za kvalitnejsi,radio jako takove neni spatne,ale kdyz to ohulis /protoze chces basy/ tak uz proste nestiha a dochazi ke zkresleni,coz kdyz budes mit basovou bednu tak radio tolik netrapis,jelikoz mas stahnute basy o ktere se stara basak.Pokud se podivas na nejaky premiovy audiosystem vzdycky je tam basovy modul.Ja mel v lagune zaklad,oproti cabasse urcite rozdil,uz jen ten magnet na repraku proto jsem kupoval jiny,pokud bych mel cabasse asi bych repro nemenil jen basovou bedynku teda pokud do toho nebudes chtit investovat 20000,coz tak odpovida za lepsi repro
Renault Clio 1.5dci 2001,Renault Laguna 2.0dci 2007,Renault Latitude 2.0dci 2010,Renault Koleos 2.0dci 2018
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
obecne me treba vadi "viditelne" neorigo veci, o vecech lezicich v kuftu nemluve napr. rezerva - kdyz bych mel LPG nadrz misto rezervy a rezervu vozil v kufru, nebo nadrz na lpg primo v kufru, audio , ktere by melo byt timhle zpusobem doladene by me asi taky nebavilo.
pokud se jedna o cabasse vyssi tridy - predface to bylo cabasse (rad09) s cd changerem v pristrojovce a tunerem pod zadni sedackou, tak tam i ve vyssich hlasitostech stale krasne tahaji i repro i zesilovac (narozdil od zakladniho modelu se slabym zesilovacem bez moznosti nastaveni EQ). jediny nedostatek, ktery se stal byl pri vypoctu ozvucnice. vzhledem k hloubce, kterou je mozen do tech dveri kvuli ostatnim prvkum dat, jsou mozne - z tech lepsich - jen pioneery, ozn. nevim, ale urcite bych ho nasel, ktere maji mensi montazni hloubku - nezkousel jsem, tyhle informace jsem koupil na FR velsatis foru - sada dvou vysek a dvou stredobasu je tusim za 3000,- a nic by nebylo opticky poznat, zvukove, podle kluku z FR fora je to taky neumerne nakladum. koupit SW do kufru je reseni v pripade, ze potrebujes monstrozni bas, pokud chces jen dokreslit zvuk o nizke frekvence, pak je to zbytecnost podle me - stejne tak jako audiosystemy doma - radeji poradne sloupove repro se 3 pasmy nez dvou nebo sirokopasmove kostky a k tomu subwoofer, ten rozdil je znatelny - premiova sirokopasmova sestava ve srovnani s home made sloupy osazenymi TVM reproduktory vyrazne zaostava - TVM je cesky vyrobce - byvala tesla valasske mezirici
co se tyka upravy vyplne v Satisu, znovu opakuji a zdurazuji, ze nejde o upravu jakekoliv viditelne casti. Navic satis je celkove perfektne odhlucnen, takze o komfort rozhodne neprijdes, protoze nejde o tak velky zasah, navic, pokud jsi fajnsmekr, jde to doplnit o tlumici pasy jeste navic, ktere napriklad delal amat do LII phI a nemuze si to vynachvalit. Narust okolniho hluku ani u me 2,2dCi s 325tkm (u Hejlakova 2,0T to ani neni poznat myslim )rozhodne neni tak vyrazny, aby se jednalo o obrovsky rusivy jev. V tomhle pripade dali soudruzi ve francii prednost vnitrnimu komfortu pred audiokomfortem, ci kompromisem.
za me teda jasne vede uprava vyplni dveri, ktera je zdarma, za dopoledne hotova na vsech dverich a navic nikdo nepozna, ze bylo do neceho zasahovano
jedna se samozrejme o muj subjektivni nazor, nikomu ho nenutim a obecne na ostatnich autech mi bedynka v kufru neva - ja bych si ji ale nenamontoval
pokud se jedna o cabasse vyssi tridy - predface to bylo cabasse (rad09) s cd changerem v pristrojovce a tunerem pod zadni sedackou, tak tam i ve vyssich hlasitostech stale krasne tahaji i repro i zesilovac (narozdil od zakladniho modelu se slabym zesilovacem bez moznosti nastaveni EQ). jediny nedostatek, ktery se stal byl pri vypoctu ozvucnice. vzhledem k hloubce, kterou je mozen do tech dveri kvuli ostatnim prvkum dat, jsou mozne - z tech lepsich - jen pioneery, ozn. nevim, ale urcite bych ho nasel, ktere maji mensi montazni hloubku - nezkousel jsem, tyhle informace jsem koupil na FR velsatis foru - sada dvou vysek a dvou stredobasu je tusim za 3000,- a nic by nebylo opticky poznat, zvukove, podle kluku z FR fora je to taky neumerne nakladum. koupit SW do kufru je reseni v pripade, ze potrebujes monstrozni bas, pokud chces jen dokreslit zvuk o nizke frekvence, pak je to zbytecnost podle me - stejne tak jako audiosystemy doma - radeji poradne sloupove repro se 3 pasmy nez dvou nebo sirokopasmove kostky a k tomu subwoofer, ten rozdil je znatelny - premiova sirokopasmova sestava ve srovnani s home made sloupy osazenymi TVM reproduktory vyrazne zaostava - TVM je cesky vyrobce - byvala tesla valasske mezirici
co se tyka upravy vyplne v Satisu, znovu opakuji a zdurazuji, ze nejde o upravu jakekoliv viditelne casti. Navic satis je celkove perfektne odhlucnen, takze o komfort rozhodne neprijdes, protoze nejde o tak velky zasah, navic, pokud jsi fajnsmekr, jde to doplnit o tlumici pasy jeste navic, ktere napriklad delal amat do LII phI a nemuze si to vynachvalit. Narust okolniho hluku ani u me 2,2dCi s 325tkm (u Hejlakova 2,0T to ani neni poznat myslim )rozhodne neni tak vyrazny, aby se jednalo o obrovsky rusivy jev. V tomhle pripade dali soudruzi ve francii prednost vnitrnimu komfortu pred audiokomfortem, ci kompromisem.
za me teda jasne vede uprava vyplni dveri, ktera je zdarma, za dopoledne hotova na vsech dverich a navic nikdo nepozna, ze bylo do neceho zasahovano
jedna se samozrejme o muj subjektivni nazor, nikomu ho nenutim a obecne na ostatnich autech mi bedynka v kufru neva - ja bych si ji ale nenamontoval
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Hudba v Satise
Co tak tam dat pod sedacku sw , niekde som take nieco postrehol , ma moje radio na sw vystup vobec ?
Vel Satis 2.0 dci
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
reseni SW pod sedacku ci kamkoliv jinam - resp. vystup na SW jsem videl jen na PhI
pod sedacku (zadni lavici) jsem videl davat takovy plochy SW s malym menicem (hadam tak 16cm max, coz staci) a malou plochou ozvucnici - reseni bylo od FOCALu a BLAUPUNKTu
Jony neplanujes cestu ku cecham? ukazal bych ti, jak to hraje aby ses mohl rozhodnout - jsem na vysocine (Jihlava/Trebic), takze kdybys projizdel po nasi velkolepe D1 treba smer Praha, tak si to muzes dat s mezipristanim
pod sedacku (zadni lavici) jsem videl davat takovy plochy SW s malym menicem (hadam tak 16cm max, coz staci) a malou plochou ozvucnici - reseni bylo od FOCALu a BLAUPUNKTu
Jony neplanujes cestu ku cecham? ukazal bych ti, jak to hraje aby ses mohl rozhodnout - jsem na vysocine (Jihlava/Trebic), takze kdybys projizdel po nasi velkolepe D1 treba smer Praha, tak si to muzes dat s mezipristanim
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Hudba v Satise
Rad by som si to vypocul len je to velmi malo pravdepodobne , ze pojdem v blizkej dobe tadial . Zajtra idem do servisu v malackach skusim sa na to spytat ci tam mam taky vystup a co to pripadne bude stat . Len mam strach ,ze to bude drahe a co je horsie nebudu mi vediet asi vobec poradit lebo satisa budu servisovat mozno druheho kedze tam ani jedneho vraj nepredali .
Vel Satis 2.0 dci
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
audio je stejne jako v lagune II po faceliftu, takze audio by vedet mohli, ale obecne tyhle upravy na original radiu se moc nedelaji - nejsou schopni ani poradit jak udelat vstup treba na mobil, aby ti prehravalo radio v rezimu aux. Moc tomu neverim, ze ti nekdo v servisu (ani aut. servisu) rekne jak na to pichnout SW
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Hudba v Satise
má někdo návod nebo foto té úpravy repra ve dveřích aby to mělo o "150% více basů" ?
-
- Experienced member
- Příspěvky: 500
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Re: Hudba v Satise
Ktore radio (original) v Satise bolo najlepšie? Mám Privilege, bez Navigacie a je tam asi to najzakladnejšie rádio, keď prehráva CD, tak od hlasitosti 18 chrapčia hlavne zadné repraky. Repráky som aj vymenil, ale stále to isté, upodozrievam rádio, či nieje dáke slabé, alebo v ňom načatý dáky zosilňovač...a basy samozrejme v Satise neexistujú prakticky žiadne....ale dvere koli tomu kuchať nemienim
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
cerva: foto nemam, navod ti poskytnout umim (asi s krizkem po funuse), ale umim, jde o "rozriznuti" vyplne dveri - ne pohledoveho tapecu, ale toho "kartonu" co je pod nim tak, aby byl otvor cca 5x5cm v miste reproduktoru - zvetsi se tim ozvucnice pro reproduktor, samozrejme optimalni pripad je zaroven to vytlumit ltlumicimi pasy, ktere dodelaval Amat do sve LII (mozna uz i do LIII), ale to je cenove relativne narocne. Snizis tim odhlucneni interieru, ale zvetsis tim ozvucnici reproduktoru, tim padem pridas basy, nenasilne reseni je pridelat pod zadni sedacky subwoofer a nemusis nic rezat
VladoOC_cz
v satisu pred faceliftem je to cabasse auditorium tronic s 6CD menicem v pristrojovce, ma silnejsi zesilovac (pod LZ sedadlem - az pod tim kobercem) a zaroven moznost nastaveni ekvalizeru
basy v satisu jdou i bez rezani - do te casti "koberce" vpravo pod zadni sedackou jde umistit subwoofer (jestli ho pioneer jeste dela v tomhle malem provedeni), co se tyka rezu do vyplne dveri - nemel js em s tim doted problem, porad je to vyrazne lepe odhlucnene nez je octavia III - muzu posoudit, ted s ni jezdim - pokud mas strach z venkovniho hluku, muzes vytlumit tlumicimi pasy viz vyse, pokud chces vykon audia, tak radio jako takove snadno zamenitelne neni - pokud chces original 6CD Menic, musel by ses napojit i na multiplexni sit (zasah do kabelaze) vzadu pod sedadlem a natahnout isokonektory dozadu, alternativou by mohlo byt - kdyz nemas navi - posadit tuner do predniho kastliku pred spolujezdcem, ale nevim jak velky zasah do kabelaze to je
VladoOC_cz
v satisu pred faceliftem je to cabasse auditorium tronic s 6CD menicem v pristrojovce, ma silnejsi zesilovac (pod LZ sedadlem - az pod tim kobercem) a zaroven moznost nastaveni ekvalizeru
basy v satisu jdou i bez rezani - do te casti "koberce" vpravo pod zadni sedackou jde umistit subwoofer (jestli ho pioneer jeste dela v tomhle malem provedeni), co se tyka rezu do vyplne dveri - nemel js em s tim doted problem, porad je to vyrazne lepe odhlucnene nez je octavia III - muzu posoudit, ted s ni jezdim - pokud mas strach z venkovniho hluku, muzes vytlumit tlumicimi pasy viz vyse, pokud chces vykon audia, tak radio jako takove snadno zamenitelne neni - pokud chces original 6CD Menic, musel by ses napojit i na multiplexni sit (zasah do kabelaze) vzadu pod sedadlem a natahnout isokonektory dozadu, alternativou by mohlo byt - kdyz nemas navi - posadit tuner do predniho kastliku pred spolujezdcem, ale nevim jak velky zasah do kabelaze to je
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 500
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Re: Hudba v Satise
Takze nejedna sa o nic jednoduche? V starsich Lagunach stacilo zohnat radio s prislusnou kablovackou, zapojit a hotovo. Tuna to asi tak lahko nejde... Co s tym teda? Rezat, kuchat, sekat to auto fakt nechcem, chcem len ciste "fabricke" riesenie.S3m8a píše: VladoOC_cz
v satisu pred faceliftem je to cabasse auditorium tronic s 6CD menicem v pristrojovce, ma silnejsi zesilovac (pod LZ sedadlem - az pod tim kobercem) a zaroven moznost nastaveni ekvalizeru
basy v satisu jdou i bez rezani - do te casti "koberce" vpravo pod zadni sedackou jde umistit subwoofer (jestli ho pioneer jeste dela v tomhle malem provedeni), co se tyka rezu do vyplne dveri - nemel js em s tim doted problem, porad je to vyrazne lepe odhlucnene nez je octavia III - muzu posoudit, ted s ni jezdim - pokud mas strach z venkovniho hluku, muzes vytlumit tlumicimi pasy viz vyse, pokud chces vykon audia, tak radio jako takove snadno zamenitelne neni - pokud chces original 6CD Menic, musel by ses napojit i na multiplexni sit (zasah do kabelaze) vzadu pod sedadlem a natahnout isokonektory dozadu, alternativou by mohlo byt - kdyz nemas navi - posadit tuner do predniho kastliku pred spolujezdcem, ale nevim jak velky zasah do kabelaze to je
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
Subwoofer jedine
O slozitosti kabelaze kdyby jsi nechal tuner u spoluhezdce v prihradce ti rekne vic zefek - amatovi predelaval to radio co mas ty na to co mam ja a navic se fakt vyzna
Uprava s "rezanim" je naprosto neviditelna a casove sebere 10 minut na kazde dvere a je zdarma
Problem se zamenou radia je ten ze nejvyssi rada audia ma samostatnou jednotku zesilovace a samostatne cd menic (ve stredove konzoli) , proto je to tak komplikovane
Rozdil mezi tvym audiem a variantou s changerem v pristeojovce je minimalne jedna trida (srovnani meho priplatkoveho cabasse a vyrezane vyplne s obyc v jednom klubovem 2.0T (pavle neuraz se ), pozdeji take vyrezane vyplne
Vim dokonce ze pioneer delal repro jako nahradu ale to neresi vykon a moznosti nastaveni radia, ale mohlo by to pridat na basech a kvalite
U priplatkoveho cabasse jsou jine i vsechny reproduktory
O slozitosti kabelaze kdyby jsi nechal tuner u spoluhezdce v prihradce ti rekne vic zefek - amatovi predelaval to radio co mas ty na to co mam ja a navic se fakt vyzna
Uprava s "rezanim" je naprosto neviditelna a casove sebere 10 minut na kazde dvere a je zdarma
Problem se zamenou radia je ten ze nejvyssi rada audia ma samostatnou jednotku zesilovace a samostatne cd menic (ve stredove konzoli) , proto je to tak komplikovane
Rozdil mezi tvym audiem a variantou s changerem v pristeojovce je minimalne jedna trida (srovnani meho priplatkoveho cabasse a vyrezane vyplne s obyc v jednom klubovem 2.0T (pavle neuraz se ), pozdeji take vyrezane vyplne
Vim dokonce ze pioneer delal repro jako nahradu ale to neresi vykon a moznosti nastaveni radia, ale mohlo by to pridat na basech a kvalite
U priplatkoveho cabasse jsou jine i vsechny reproduktory
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 500
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Re: Hudba v Satise
Dakujem, skusil som mu napisat a uvidime co sa s tym bude dat robit . Hra to fakt horsie ako Fabia daka ...
Aspon ze je velmi vela Satisov na ND momentalne a nie vsetci boli lakomy si zaplatit za normalne radio .
Aspon ze je velmi vela Satisov na ND momentalne a nie vsetci boli lakomy si zaplatit za normalne radio .
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
Tuner mi kezi doma, menic se shani hur
Uvidis co zefek na to
Uvidis co zefek na to
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 500
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Re: Hudba v Satise
Dnes som zistil ze Cabasse Auditorium ma aj mama v jej Lagune II Initiale ... Hra to milion krat lepsie ako to chuda v Satise. A ma aj menic ...S3m8a píše:Tuner mi kezi doma, menic se shani hur
Uvidis co zefek na to
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1080
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba v Satise
ja ho mam i v satisu i s vyrezanyma dverma, tak az budes v brne dej vedet - lepe receno kdyz se dostanes k jihlave nebo zeletave tam to bude nejsnazsiVladoOC_cz píše:Dnes som zistil ze Cabasse Auditorium ma aj mama v jej Lagune II Initiale ... Hra to milion krat lepsie ako to chuda v Satise. A ma aj menic ...S3m8a píše:Tuner mi kezi doma, menic se shani hur
Uvidis co zefek na to
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Hudba v Satise
Líbí se mi téma. Přidání subwooferu by mohlo dát chybějící "buuum" efekt. Zkontrolujte nastavení, možná by mohl stačit starší kabel. Nějaké doporučení, lidi?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti