Instalace HF Parrot
Moderátor: Moderators General
Instalace HF Parrot
Chtěl jsem si zapojit ze starého automobilu Parrot CK 3100 i s MOST redukcí přímo Renault -> Parrot, ale bohužel ve zlutém drátu kde má být napětí po vložení karty/klíčku, tak tam nic není. Je tam pouze napětí 12V v červeném drátu. Otázka zní: nevíte kde vzít to napětí po vložení klíčku?
Mégane III 1.6 dCI 96kW Combi, Privilege
Prodaný - Fluence 1.6 16V Exception, 07/2010
Prodaný - Fluence 1.6 16V Exception, 07/2010
když vložíš jen kartu a nic neprovedeš, tak se zapalování nezapne, musíš zmáčknout start a pak se na tom drátku + objeví
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
nebylo napětí ani po nastartování, ještě mě napadlo jestli už to origo rádio není řízené už přes CAN-BUSkrt.ecek píše:když vložíš jen kartu a nic neprovedeš, tak se zapalování nezapne, musíš zmáčknout start a pak se na tom drátku + objeví
Mégane III 1.6 dCI 96kW Combi, Privilege
Prodaný - Fluence 1.6 16V Exception, 07/2010
Prodaný - Fluence 1.6 16V Exception, 07/2010
Mám stejný problém
Mám stejný problém. Koupil jsem si redukci Parrot - Renault a spínané plus by se správně mělo po zhasnutí rádia vypnout. Bohužel se tak stane, až po zamčení auta a uplynutí lhůty cca 2 minut. Už jsem byl v Renaultu a tam mi řekli, že to takhle monují také, je to ale strašný nesmysl. Už jsem často kus od auta a telefon mi zvoní v autě místo v kapse. Jejich autoelektrikář mi nedovedl odpovědět na otázku, kde vzít spínané plus po vložení karty, které ustane po vyndání karty. Montoval jsem Parrota už asi do 15 aut a toto je prvně kdy si nevím rady se zapojením.
Re: Mám stejný problém
Já jsem použil drát kde po vypnutí motoru je 6V a po zapnutí 12V, Parrot 3100 tak funguje jak má. Trochu jsem upravil dáty v redukci. Při montáži jsem nevděl kam strčit řídící jenotku, ale vejde se vpravo nad ovládání topení, v úrovni stříbrné lišty.brazdic píše:Mám stejný problém. Koupil jsem si redukci Parrot - Renault a spínané plus by se správně mělo po zhasnutí rádia vypnout. Bohužel se tak stane, až po zamčení auta a uplynutí lhůty cca 2 minut. Už jsem byl v Renaultu a tam mi řekli, že to takhle monují také, je to ale strašný nesmysl. Už jsem často kus od auta a telefon mi zvoní v autě místo v kapse. Jejich autoelektrikář mi nedovedl odpovědět na otázku, kde vzít spínané plus po vložení karty, které ustane po vyndání karty. Montoval jsem Parrota už asi do 15 aut a toto je prvně kdy si nevím rady se zapojením.
Mégane III 1.6 dCI 96kW Combi, Privilege
Prodaný - Fluence 1.6 16V Exception, 07/2010
Prodaný - Fluence 1.6 16V Exception, 07/2010
Re: Mám stejný problém
Já jsem ten drát myslím také zkušel, ale mám Parrot MKi9200 a mám pocit že to s ním nefungovalo. Jinak řídící jednotku mám na schránkou u polujezdce. Kabely tam v pohodě dosáhnou a stačí vydloubnout horní kryt ve kterém je osvětlení schránky, a mám řídící jednotku jako na dlani. Navíc mi tam odtud kouká konektor USB, kterým je MKi9200 vybavena. Díky za info, zkusím ještě jednou ten 6V kabel a uvidím.surac píše:Já jsem použil drát kde po vypnutí motoru je 6V a po zapnutí 12V, Parrot 3100 tak funguje jak má. Trochu jsem upravil dáty v redukci. Při montáži jsem nevděl kam strčit řídící jenotku, ale vejde se vpravo nad ovládání topení, v úrovni stříbrné lišty.brazdic píše:Mám stejný problém. Koupil jsem si redukci Parrot - Renault a spínané plus by se správně mělo po zhasnutí rádia vypnout. Bohužel se tak stane, až po zamčení auta a uplynutí lhůty cca 2 minut. Už jsem byl v Renaultu a tam mi řekli, že to takhle monují také, je to ale strašný nesmysl. Už jsem často kus od auta a telefon mi zvoní v autě místo v kapse. Jejich autoelektrikář mi nedovedl odpovědět na otázku, kde vzít spínané plus po vložení karty, které ustane po vyndání karty. Montoval jsem Parrota už asi do 15 aut a toto je prvně kdy si nevím rady se zapojením.
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
neodborná otázka: riešite tu ovládanie parrotu prostredníctvom ovládania pod volantom, alebo som to zle pochopil?
Cez túto vec: http://www.parrot.sk/blade/files/produk ... ck3100.pdf
Cez túto vec: http://www.parrot.sk/blade/files/produk ... ck3100.pdf
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Parrot
Kdepak, my řešíme jak správně zapojit HF sadu Parrot tak, aby se po vytažení Renault karty odhlásila od telefonu a vypnula.pali.sk píše:neodborná otázka: riešite tu ovládanie parrotu prostredníctvom ovládania pod volantom, alebo som to zle pochopil?
Cez túto vec: http://www.parrot.sk/blade/files/produk ... ck3100.pdf
Renault Megane Grandtour Expression 1,5 dCi 78kW r.v. 10/2010: http://moje.auto.cz/Brazdin/renault-meg ... -78kw.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů