Radio a repráky do Laguny II
Moderátor: Moderators General
Radio a repráky do Laguny II
Ahoj všem chtěl bych nechat poradit jáké repráky a radio by se hodilo do Lagunky.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Cabasse je asi nejlepší volba pokud nechceš dělat nějaké přestavby, co se týče ovládání a zobrazování.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Asi nemají hudební uši a poslouchají muziku o třech akordech. Když už chceš dát něco lepšího než Cabasse, tak vybírej trochu výše než nějakej Thajwanskej vzduch obalený plechem. Sice uvádějí úžasné výkony, ale zvuk to má k ničemu, co by si také chtěl za 2000Kč Min. značka Becker, Alpine,
Takže, když to shrnu, abys měl opravdu něco lepšího, tak je to i s těmi repráky investice 20-30000Kč.
Takže, když to shrnu, abys měl opravdu něco lepšího, tak je to i s těmi repráky investice 20-30000Kč.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Šamša má pravdu. Pioneer je dost slušný, ale stejně jako u 99% značek nesmíš vybírat z nejlevnější serie. Já mám (už ve druhém) autě Pioneer DEH-P3500MP, tedy rádio z roku 2005 a jsem maximálně spokojen. Ono jde hlavně o to, jak moc umíš rádio nastavit a k čemu ho připojuješ. Kolotočáři s tuc-tuc-nejtovačkou nebudou spokojený nikdy s ničim, na čem neni napsaný 4x 10kW a nebude to mít papírovej rozsah 5Hz - 50kHz, bo by "jim to nehrálo". A to ber jako hlod od někoho, kdo se zvukem živí.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Vie niekto aký výkon majú originál zadné repráky v LII ? Získam niečo tým ak ich dám cez zosík alebo im rádio dáva maximum čo sú schopné zvládnuť?
Renault Laguna II, 1.9 dCi 79kw, PK6, r.v 2001 (dňa 06.08.2016 pri 299 985 KM ukončila svoju púť)
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi 74kw, r.v. 2004
Renault Fluence 1.6 16V 115 Limited, 84kw, r.v. 2016 (nevlastním od 10/2021)
Renault Megane IV Grandtour Blue dCi 115 Limited Plus 85kW, 6st. manual
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi 74kw, r.v. 2004
Renault Fluence 1.6 16V 115 Limited, 84kw, r.v. 2016 (nevlastním od 10/2021)
Renault Megane IV Grandtour Blue dCi 115 Limited Plus 85kW, 6st. manual
Ja tam mám woofer cez zosík no keď to vypeckujem naplno tak woofer búcha ako bláznivý a výšky + stredy súpodla mňa slabé. Zatial to mám tak že na rádiu mám úplne stiahnutý bas a do reprákov idú hlavne výšky a stredy, no pri takej 26-27 hlasitoti to už začína skreslovať a neviem či už repráky nevládzu dať viac alebo zosilovač v rádiu skresluje.
Renault Laguna II, 1.9 dCi 79kw, PK6, r.v 2001 (dňa 06.08.2016 pri 299 985 KM ukončila svoju púť)
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi 74kw, r.v. 2004
Renault Fluence 1.6 16V 115 Limited, 84kw, r.v. 2016 (nevlastním od 10/2021)
Renault Megane IV Grandtour Blue dCi 115 Limited Plus 85kW, 6st. manual
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi 74kw, r.v. 2004
Renault Fluence 1.6 16V 115 Limited, 84kw, r.v. 2016 (nevlastním od 10/2021)
Renault Megane IV Grandtour Blue dCi 115 Limited Plus 85kW, 6st. manual
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Někdy se třeba na Aukru vyskytne pěkný kousek(autorádio) a za zlomek ceny a jen proto, že to byl model 2005. Třeba s původní cenou 15000-20000Kč.Hauny píše:Jo to taky nezni spatne tam dat zesik a nejakou peknou tubu to neni spatnej napad.jen co tam dat slusneho za dobre penize.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
abych se přiznal, ještě jsem neviděl muziku v autě, "došperkovanou" jakoukoliv tubou nebo jinym ducadlem, aby to hrálo lépe a čistěji, než samotné kvalitní rádio s kvalitními komponentními nebo koax. reproduktory.
Možná to bude tím, že výrobci slušných reproduktorů je navrhují jako celé sestavy, a jako celé sestavy jsou reproduktory odlaďovány a nastavovány speciálním HW+SW, zatímco cokoliv + dopatlaný supertuctucwoofer je z 99% variace založená jen a pouze na metodě pokus/omyl + koeficient potřeby nesmyslného dunění tam, kam nepatří.
A hlavně, když už někdo chce z auta dělat pojízdnou widlotéku, nesmí zapomenout na patřičné úpravy karoserie a interiéru, aby všechno nedrnčelo a neklepalo.
Takové pulzní odrezení podvozku jsem viděl, když jeden kamarád dojel se svojí "supervytuněnou šáde 120 přetuněnou na 135 a vomazlenou TéVéeMkama v hodnotě 1300waťanů" a pustil to, co připomíná pneumatický lis v nýtárně. Tři dny jsem pak na dvorku tahal z trávy rezavej bordel, matičky a kousky supervytuněnýho rezavýho plechu.
super pohled
Možná to bude tím, že výrobci slušných reproduktorů je navrhují jako celé sestavy, a jako celé sestavy jsou reproduktory odlaďovány a nastavovány speciálním HW+SW, zatímco cokoliv + dopatlaný supertuctucwoofer je z 99% variace založená jen a pouze na metodě pokus/omyl + koeficient potřeby nesmyslného dunění tam, kam nepatří.
A hlavně, když už někdo chce z auta dělat pojízdnou widlotéku, nesmí zapomenout na patřičné úpravy karoserie a interiéru, aby všechno nedrnčelo a neklepalo.
Takové pulzní odrezení podvozku jsem viděl, když jeden kamarád dojel se svojí "supervytuněnou šáde 120 přetuněnou na 135 a vomazlenou TéVéeMkama v hodnotě 1300waťanů" a pustil to, co připomíná pneumatický lis v nýtárně. Tři dny jsem pak na dvorku tahal z trávy rezavej bordel, matičky a kousky supervytuněnýho rezavýho plechu.
super pohled
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Navíc to chce v autě dodělat ještě další věci. Chce to takové potahy z látky jak je opona v divadle, spoustu molitanu i na místa, kam ho automobilka nedala, úpravy tvarů uvnitř karoserie, ...
Proč si myslíte, že jsou v divadle všude závěsy, jen tak pro okrasu? Kdepák, bez těch závěsů by nebylo slyšet kde má být slyšet a naopak by bylo slyšet, kde slyšet být nemá. Tohle je taky hotová věda. Ale hlavně že u tuctuc jsou slyšet basy a pokud možno co nejvíc
Proč si myslíte, že jsou v divadle všude závěsy, jen tak pro okrasu? Kdepák, bez těch závěsů by nebylo slyšet kde má být slyšet a naopak by bylo slyšet, kde slyšet být nemá. Tohle je taky hotová věda. Ale hlavně že u tuctuc jsou slyšet basy a pokud možno co nejvíc
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Bez těch závěsů by bylo naopak všechno slyšet 3-4x, zvuk by se odrážel o holé stěny jako v jeskyni. Divadelní samet je velmi hutná a těžká látka, která má dobrou akustickou pohltivost, a proto eliminuje nežádoucí přeslechy, odrazy a hluk z backstage. Navíc díky struktuře látky neodráží tolik světla, což umožňuje maskovat různou divadelní technologii.
Což nic nemění na faktu, že dávat do auta nějaké fiktivní megaWatty muziky je kravina, pokud auto nemá sloužit jen jako showcar na nějaké výstavy. Navíc lidské ucho je schopné vnímat konkrétní tóny a melodie pouze do určitého akustického tlaku. Je-li tento překročen, byť na moment, ucho vnímá jen neurčitý hluk. Jsou prokázené případy, kdy takový tuc-tuc hluk nadměrného akustického tlaku komprimoval mozek posluchače a vyhodil ho nosní dirkou ven
Což nic nemění na faktu, že dávat do auta nějaké fiktivní megaWatty muziky je kravina, pokud auto nemá sloužit jen jako showcar na nějaké výstavy. Navíc lidské ucho je schopné vnímat konkrétní tóny a melodie pouze do určitého akustického tlaku. Je-li tento překročen, byť na moment, ucho vnímá jen neurčitý hluk. Jsou prokázené případy, kdy takový tuc-tuc hluk nadměrného akustického tlaku komprimoval mozek posluchače a vyhodil ho nosní dirkou ven
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů