Cabasse AUDITORIUM místo klasiky
Moderátor: Moderators General
Cabasse AUDITORIUM místo klasiky
Prosím "znalce" o radu, jde dát do Laguny II rv.01 místo klasiky Tuner List s CD lepší rádio Cabasse AUDITORIUM s CD (taky Tuner List), díky Pavel
Š110LS -> Š120L -> Laguna I 1,8 RT 66 kW -> Laguna II 1,8 Dynamigue (2001) -> Laguna III 2.0 dCi 127 kW Initiale Paris Grandtour (2013)
- Luke.CZ
- Junior member
- Příspěvky: 245
- Registrován: ned lis 04, 2007 18:54
- Bydliště: Nejjihovýchodnější morava
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě ne, k tomu ještě patří zesilovač co je v kastlíku a jak je to s propojením na display, netuším.
Navíc není o co stát. Neslyšel jsem teda obyč systém, ale za ten celý veleslavný Cabasse bych nedal ani korunu. Kdyby to šlo, tak bych ho nejradši vyhodil a dal tam něco pořádného.
Navíc není o co stát. Neslyšel jsem teda obyč systém, ale za ten celý veleslavný Cabasse bych nedal ani korunu. Kdyby to šlo, tak bych ho nejradši vyhodil a dal tam něco pořádného.
Audi S4, r. 2009
VW Phaeton 3,0TDI, r. 2005
Reanult Laguna 1,9dCi, Dynamique, r. 2005
VW Phaeton 3,0TDI, r. 2005
Reanult Laguna 1,9dCi, Dynamique, r. 2005
"Zesilovac" v kastliku/pod sedackou spolujezdce/za sedackou ridice/v kufru* je hlavne samotne Cabasse radio.Luke.CZ píše:Podle mě ne, k tomu ještě patří zesilovač co je v kastlíku a jak je to s propojením na display, netuším.
To co kouka vepredu z palubky je "jen" CD-changer, ktery ma tlacitka pro ovladani toho radia.
Displej v kaplicce je jiny nez u radii TunerList/UpdateList - neni to zamenitelne.
Teda takhle, mluvim o tehle (a jim podobnych) typech:
Ten co vypada jako TunerList/UpdateList:
toho na mysli nemam.
*) Nehodici se skrtnete, chybejici si doplnte.
Naposledy upravil(a) kmarty dne stř bře 11, 2009 18:55, celkem upraveno 2 x.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Bohuzel neposlouzim.
Ale kdybys vedel o volnym Cabasse co se dava do MeganeII(odpovida mu ten druhy obrazek) za rozumny penize, tak dej vedet
(Samozrejme komplet - t.j. changer, propojovaci kabel, radio i displej z kaplicky taktez s propojovacim kabelem. Jinak to nema vyznam)
Ale kdybys vedel o volnym Cabasse co se dava do MeganeII(odpovida mu ten druhy obrazek) za rozumny penize, tak dej vedet
(Samozrejme komplet - t.j. changer, propojovaci kabel, radio i displej z kaplicky taktez s propojovacim kabelem. Jinak to nema vyznam)
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- VanJ
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: čtv zář 11, 2008 16:01
- Bydliště: Zilina
- Kontaktovat uživatele:
Vymena je v principe mozna, ale vyzadovalo by si mnoho zasahov. Asi za najvacsi povazujem natahanie novej kabelaze k reproduktorom a napajaniu (ISO A,B). U beznych (Tuner/Update-List) radii, su tieto konektory vyvedene v pristrojovej doske. U Cabasse su vyvedene vzadu v kufri za lavym kolesom. Dalej by sa musel natiahnut systemovy kabel od pristrojovky dozadu, ktory prepaja radio (tunery, zosiky, riadiaca elektornika) s CD menicom a ovladacim panelom v predu, a samozrejme ovladanie z podvolantu, a napojenie na display. Neviem ako je riesene toto, ja mam navigaciu, a tam sa tieto udaje vkladaju do obrazu z navigacie (resp, rendruje ich zrejme navigacny pocitac).
Co sa tyka kvality Cabasse Auditorium, nebudem tu hovorit ci hra lepsie alebo horsie, lebo som presvedceny, za daleko vacsi rozdiel dosiahnes vymenou reproduktorov a utlmenim ich uzvucnic ako len zmenou radia. Vyhody by som skor videl v zabudovanom menici (aj ked z moznostou pripojit iPod k jednoduchsi radiam aj tato vyhoda pada) ale hlavne v dvoch tuneroch, kedy sa to da vyuzit bud na to, ze sa preladuje radio na lepsiu stanicu nenapadne, a ty si to ani nevsimnes, a tiez na to, ze mozes pocuvat rozne stanice, ale dopravne spravy sa budu zapinat z jednej vybranej tebou, a vzdy sa na nu prepne, ked ich bude vysielat.
Co sa tyka kvality Cabasse Auditorium, nebudem tu hovorit ci hra lepsie alebo horsie, lebo som presvedceny, za daleko vacsi rozdiel dosiahnes vymenou reproduktorov a utlmenim ich uzvucnic ako len zmenou radia. Vyhody by som skor videl v zabudovanom menici (aj ked z moznostou pripojit iPod k jednoduchsi radiam aj tato vyhoda pada) ale hlavne v dvoch tuneroch, kedy sa to da vyuzit bud na to, ze sa preladuje radio na lepsiu stanicu nenapadne, a ty si to ani nevsimnes, a tiez na to, ze mozes pocuvat rozne stanice, ale dopravne spravy sa budu zapinat z jednej vybranej tebou, a vzdy sa na nu prepne, ked ich bude vysielat.
Laguna Grandtour 2.2dCi Initiale 5st Automat, 2004 , Cabasse Auditorium, Carminat Informe, stresne okno a 17" elektrony
Díky za rady, žádné složitosti dělat nebudu, jen jsem to sem nahodil kdyby náhodou . Repráky ve dveřích jsou vyměněné od předchozího majitele (+ 2 velké v zadním platu které budu rušit), ale lepší rádio si nechal a dal tam zpět origo, já k němu pak dokoupil ten bazmek s SD/USB/AUX co se zapojí místo měniče. Nejsem žádnej fajnšmekr, jen mi přišlo, že stará Lagi (též s 6 repro) hrála lépe, i co se kvality příjmu FM týče .
Š110LS -> Š120L -> Laguna I 1,8 RT 66 kW -> Laguna II 1,8 Dynamigue (2001) -> Laguna III 2.0 dCi 127 kW Initiale Paris Grandtour (2013)
- Luke.CZ
- Junior member
- Příspěvky: 245
- Registrován: ned lis 04, 2007 18:54
- Bydliště: Nejjihovýchodnější morava
- Kontaktovat uživatele:
Když si koupíš autorádio s NAVI od BECKERu (který je mimochodem výrobce celého tohoto Cabasse nesmyslu), tak budeš mít stejné funkce a výhody jako s Cabassem, možná i o něco lepší zvuk. Beckery mají 5ti pásmový EQ, několika stupňový variabilní Loudness, kompresor dynamiky a simulaci prosotru. Ty vyšší modely pak i BT HF, slot na paměťovku a ke všem se dá za 200,- koupit AUX kabel, nebo přímo iPod rozhraní.
No a o tom že to umí navigovat a některé do konce i česky, se nemá smysl víc rozepisovat.
No a o tom že to umí navigovat a některé do konce i česky, se nemá smysl víc rozepisovat.
Audi S4, r. 2009
VW Phaeton 3,0TDI, r. 2005
Reanult Laguna 1,9dCi, Dynamique, r. 2005
VW Phaeton 3,0TDI, r. 2005
Reanult Laguna 1,9dCi, Dynamique, r. 2005
- Diego
- Advanced member
- Příspěvky: 270
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 21:30
- Bydliště: Plzeň-Sever
- Kontaktovat uživatele:
a aumi komunikovt s ovl. pod volantem a s kapličkouLuke.CZ píše:Když si koupíš autorádio s NAVI od BECKERu (který je mimochodem výrobce celého tohoto Cabasse nesmyslu), tak budeš mít stejné funkce a výhody jako s Cabassem, možná i o něco lepší zvuk. Beckery mají 5ti pásmový EQ, několika stupňový variabilní Loudness, kompresor dynamiky a simulaci prosotru. Ty vyšší modely pak i BT HF, slot na paměťovku a ke všem se dá za 200,- koupit AUX kabel, nebo přímo iPod rozhraní.
No a o tom že to umí navigovat a některé do konce i česky, se nemá smysl víc rozepisovat.
[img]http://img.rozzlobenimuzi.com/users/f3c ... 4ca511.gif[/img]
Renault megane II 2005 @1,9Dci 88KW
Renault megane II 2005 @1,9Dci 88KW
To je overena informace nebo tam chybi otaznik?Diego píše:a aumi komunikovt s ovl. pod volantem a s kapličkou
Ja jen ze treba takovy Becker Mexico CD4337 s tim mluvit neumi, nema na to piny (A konektor je klasika veci skrz napajeni, B konektor je taky standardni na repro, C1 jsou linkove vystupy, C2 je pro Becker/Sony CD changer a na C3 jsou drobotiny jako linkovy vstup z mobilniho HF, propojeni s CD changerem typu Porsche a AUX vstup). Ale taky je to radio starsiho data, to je pravda.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Re: Cabasse AUDITORIUM místo klasiky
Zdravím já to řeším spíš obráceně rád bych se toho Cabasse zbavil měl sem v kufru rádio, ovládání ve předu tak ja tu píšete.. Místo něj už mám Alpine UTE-72 BT vše funguje až na jednu věc a tou je ovládání pod volantem.. Netušíte někdo proč mi to nechce komunikovat s žádným adaptérem? Napadla mě už i ta varitanta jestli stím nění spjatý ten displej jenž má zelený konektor stejně jako mělo to ovládání u řidiče? Pakliže ano co by obnášelo přepojení konektoru z toho zeleného na klasický? Případně co všechno by se muselo napojit přepojit a usměrnit?
Díky za radu Jirka
Megane II cc r.v 2004
Díky za radu Jirka
Megane II cc r.v 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů