pls o Vaše názory

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

pls o Vaše názory

Příspěvek od Tarabascz » čtv bře 06, 2008 11:09

Zdravičko

Chci vyměnit orig. repro za něco lepšího, asi bych bral značku Pioneer, ale neni podmínkou pouze bych chtěl mít vše jedné značky.
Dopředu jsem si už víc méně vybral tyhle http://www.prohifi.cz/reproduktory-do-a ... r-ts-e136c

ale dozadu nevím co si vybrat jestli připlatit a vzít tohle http://www.autoradio-prodejce.cz/reprod ... e1302i.htm

nebo stači i levnější repro napr. http://www.autoradio-prodejce.cz/reprod ... g1302i.htm

každopádně bych tam chtěl dvoupasmové.
tady taky ještě je něco na výběr: http://www.prohifi.cz/reproduktory-do-a ... i?strana=6

řeknu Vám je to horší než si vybírat ženskou :-)

Marek
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

RoboZa
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: čtv úno 07, 2008 09:22
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RoboZa » čtv bře 06, 2008 12:19

Ahoj. Myslím si že tie peniaze čo by si vrazil do pioneerov kupiš omnoho lepšie značky. Od pioneeru možno len rádio ale repro v žiadnom prípade.
Renault Laguna Grandtour r.v. 12/2004, 1.9 88kw+chip - cca +-150ps, 17´ Alu + bridgestone potezna 050 225/45/17, folie vzadu, pionner deh p55BT, audioson x5, herzt sub v "rezerve" a 4*kompo herzt....atd.

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tarabascz » čtv bře 06, 2008 12:49

a čo zn. Magnat???
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

andy00
Junior member
Příspěvky: 166
Registrován: stř dub 04, 2007 18:05

Příspěvek od andy00 » čtv bře 06, 2008 14:12

skus sa pozret na znacky ako hertz, ground zero, dragster, jbl, alpine, infinity...a dopredu by som osobne dal 16ky....ale to je iba moj nazor
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » čtv bře 06, 2008 14:19

andy00 píše:skus sa pozret na znacky ako hertz, ground zero, dragster, jbl, alpine, infinity...a dopredu by som osobne dal 16ky....ale to je iba moj nazor
tak samozrejmne lepsi vetsi ale kdyz se vejdou... me do clia se do dveri vejdou 13cm... ale to jen tak na okraj.
podle me se meganu II do dveri vejdou taky 13, i kdyz na prvni pohled to nemusi byt znat... a ja sem to fakt zas tolika nezkoumal...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » čtv bře 06, 2008 15:54

Jean ViC píše:podle me se meganu II do dveri vejdou taky 13, i kdyz na prvni pohled to nemusi byt znat... a ja sem to fakt zas tolika nezkoumal...
Do MeganeII se vejdou jenom 13cm a navic nijak extra hluboky coz dost limituje vyber :-(.

2Tarabascz: Pokud chces Pioneer, pak si vem TS-Q131C - pasujou primo do Rencka bez zadnych uprav. Vyslovene Plug and Play :-).

Pokud se nebojis uprav dveri* pak bych doporucil Hertz HSK130.

Tlumeni dveri doporucuju v kazdem pripade.

*) Odriznuti toho zlabu pro repro a vytvarovani novyho, hlubsiho. Odvazlivci jen odrezavaji a pokud prsi, tak nikam nevyjizdeji :-).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

andy00
Junior member
Příspěvky: 166
Registrován: stř dub 04, 2007 18:05

Příspěvek od andy00 » čtv bře 06, 2008 16:10

tak potom pardon nevedel som ze 16ky sa nedaju dat, ale napriklad tu je navod ako sa daju dat 16ky do clia, ja som to robil podla toho, neviem ako to ma megane tam sa to asi takto neda...
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tarabascz » čtv bře 06, 2008 18:42

jj v Megane II jsou taky 13-ky repro - předu i vzadu
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tarabascz » čtv bře 06, 2008 20:21

Velký zásahy a upravy nehci dělat ono ani neni pořádně kde venku na parkovisti a pod. bez pořádneho nářadí ... :(
Můžu jenom v ramci možností.
Takže dopředu vezmu jak si mi poradil TS-Q131C nebo TS-E136C
maj lepší parametry taky bez uprav přimo pro renault http://www.exa.cz/reproduktory-pioneer- ... p-738.html

a dozadu myslím v pohodě vystačej tyhle http://www.exa.cz/reproduktory-pioneer- ... -2445.html

časem až zas budou nějaký many navíc možná jěště nějaký ten subwoofer :wink:
tenhle mi padl do oka
http://www.exa.cz/subwoofer-pioneer-tsw ... p-721.html

a tenhle taky vypadá hezky
http://www.exa.cz/subwoofer-pioneer-tswx206a-p-722.html


nebo s DO http://www.exa.cz/subwoofer-jbl-basspro-ii-p-3003.html

Marek 8)
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » čtv bře 06, 2008 23:43

Tarabascz píše:Takže dopředu vezmu jak si mi poradil TS-Q131C nebo TS-E136C
maj lepší parametry taky bez uprav přimo pro renault
Jestli ty parametry beres podle toho co tam pisou, tak to vem hodne s rezervou. Najdi si tak ctyri stranky a prakticky pokazdy najdes jiny cisla :-).

Rada TS-Q jsou tzv. Custom fit speakers (pricemz ty zmineny jsou vyslovene delany do Rencka), rada TS-E spada do Universal speakers.

V pripade tech druhych bude treba mensi zasah na stredobasu (je potreba ustipnout dva uchyty - do MeganeII se vejde pouze se dvemi) a i tak mam takovej blbej pocit ze se tam s nima mozna nevejdes, protoze maji hloubku 57mm (ty TS-Q131C maji hloubku 47mm - to by mozna vysvetlovalo proc saskuji s magnetem a civkou pred membarnou nikoliv za ni jak je zvykem :-)).
Pak jsou tu vyskovy repraky - TS-E136C je ma reseny jako samostatny "krabicky" ktery je nutne nejak uchytit, u TS-Q131C patri presne misto puvodnich vyskacu do palubky.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tarabascz » pát bře 07, 2008 08:07

tak parametry máš pravdu stane se že 5 různých stránek a 5x jiný hodnoty, ale ja mám ve zvyku se vždy dívat na stránky výrobce což samozřejmě neznamená že tam je to vždy 100%-ní ale alespoň mám pocit trochu větší smerodatnosti

jinak tady taky je uvedeno že výškové by měli být pro Renault.
viz. TS-E136C
Dodávaná sada pro montáž výškového reproduktoru: Zkosená rozpěrka
pro povrchovou montáž/úchytka pro montáž výškového reproduktoru na
míru pro vozy Renault
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát bře 07, 2008 10:06

Hele, vyber zalezi fakt jen na tobe.

Ja ti jen rekl o repracich od Pincka, ktery jsou delany primo pro Renault a v pripade pouziti originalniho radia a zadratovani nemusis delat absolutne nic nez jen vyndat ty puvodni a dat tam tyhle :-). Proste akce na 10 minut :-).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » pát bře 07, 2008 15:11

Doporucil bych repro znacky Rainbow :) Cena je cca podobna jako u toho Pioneeru...

Konkretne Rainbow SAX 230.20 - 130mm nebo SAX265.20 - 165mm. Ty druhe(16,5cm) jsou vazne pecka (cena cca 4000 Kc s DPH). Navic SAX265.20 vyhrali prvni misto v Car&Hifi :) v testu komponentnich repro... (cislo 1/2008)
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
Dandy72
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: pon led 01, 2007 12:22
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Dandy72 » pát bře 07, 2008 21:35

Mne sa celkom zapacili tieto repra http://www.autoomega.sk/index.php?id_se ... ie=9&obr=9
Hlavne ma zaujima vas nazor na frekven.rozsah vysk.repra,sa mi zda tych 52tis Hz nejak vela,konkurencia ma bezne nejakych 22tis.Resp.ma to nejaky prakticky vyznam,dokaze ucho pocut tak vysoky ton?
Clio 1.5 dCi 48kw

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tarabascz » pát bře 07, 2008 22:34

ten rozsah sa mi nezdá - to bude překlep
Lidské ucho vníma frekvence v rozshau cca 20 Hz až 20 kHz za jeho hranicemi člověk zvuk sluchem už nevnímá, ale přesto když budeš mít vedle sebe repro kde první bude mít maximální horní propust 22KHz, a druhej třeba 30 KHz, rozdíl uslišíš nevím čím to je ale je to tak.
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

Uživatelský avatar
Dandy72
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: pon led 01, 2007 12:22
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Dandy72 » pát bře 07, 2008 23:02

Neviem,ci to bude preklep....
http://www.az-elektro.cz/auto-reprodukt ... audio-2-13

Ja mam v sluzobnom aute namontovane dvojpasmove 10cm repro tej istej znacky tiez s tou pokovenou blanou a hraju uplne skvele.
Clio 1.5 dCi 48kw

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » sob bře 08, 2008 08:10

Jako nevim s tim MacAudiem... Ty Rainbow jsou jedny z nejlepsich repro do 10 000 Kc... :roll: Na druhou stranu, jestli chces zas usetrit... Btw ty repro budes napojovat na zesilovac nebo na radio? Protoze jestli na radio tak to ty Rainbow nekupuj...
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
Dandy72
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: pon led 01, 2007 12:22
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Dandy72 » sob bře 08, 2008 08:46

Tie Rainbow vyzeraju fajn,zase na druhej strane,niektore modely su cenovo premrstene....Rad by som vedel,ci tieto repra fakt stoja za to..

http://extrem-audio.cz/scripts/podrobnosti.php?IDZ=178
Clio 1.5 dCi 48kw

andy00
Junior member
Příspěvky: 166
Registrován: stř dub 04, 2007 18:05

Příspěvek od andy00 » sob bře 08, 2008 12:29

tak to je dobra cena, vedel by som si este predstavit 20 tisic za repro ale 220.....no neviem kolko ludi si to kupi
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » sob bře 08, 2008 20:10

Hm, za 220 000 Kc bych si nekoupil Rainbow, ale radsi Morel :) http://www.morelhifi.com/
............
Edit: i kdyz za 220 000 Kc repro, to bych nesmel vedet co s penezma :-D
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Pioneer nebo Magnat

Příspěvek od Tarabascz » ned bře 09, 2008 10:06

Tak už fakt nevím....

Jestli vzít Pioneer (membrana z Kevlaru) a krasně to sedne do renaulta bez jakychkoliv uprav nebo Magnat kde budu muset trochu upravit uchycení.
Dle Vaších skušeností je lepší volba Pioneer nebo Magnat¨
Pioneer - dopředu
http://www.autoradio-prodejce.cz/reprod ... nault-.htm
popripade taky s upravou
http://www.autoradio-prodejce.cz/reprod ... -e136c.htm

a dozadu
http://www.exa.cz/reproduktory-pioneer- ... -2445.html

magnat dopredu
http://www.carhifi-profi.cz/product_inf ... th=4_81_90

magnat dozadu
http://www.carhifi-profi.cz/product_inf ... th=4_81_89

teď jenom nevím co vzít i když možna že rozdíl mezi nima bych ani nepoznal
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pioneer nebo Magnat

Příspěvek od Mr.Brain » ned bře 09, 2008 10:09

Tarabascz píše: teď jenom nevím co vzít i když možna že rozdíl mezi nima bych ani nepoznal
Osobne bych vzal Pio :oops:
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

komponentní?

Příspěvek od Tarabascz » ned bře 09, 2008 19:40

a jeste malej dotaz - co si myslíte o pouzitelnosti komponentních repro vzadu ve dveřích? (ale bez výškáče) pouze samotnej basák
Origoš jsou tam dvoupasmové ale komponentní repro hrají daleko líp než koaxialy ale vzadu nevím kam bych dal výškáč¨, tak přemýšlím použít pouze basový ale nemohu se nikde dopátrat jakej je přibližní rozsah basových repro...
Co si myslíte bude to hodně blbý bez toho výškáče? :wink:

Dík 8)
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: komponentní?

Příspěvek od Mr.Brain » ned bře 09, 2008 20:38

Tarabascz píše:a jeste malej dotaz - co si myslíte o pouzitelnosti komponentních repro vzadu ve dveřích? (ale bez výškáče) pouze samotnej basák
Origoš jsou tam dvoupasmové ale komponentní repro hrají daleko líp než koaxialy ale vzadu nevím kam bych dal výškáč¨, tak přemýšlím použít pouze basový ale nemohu se nikde dopátrat jakej je přibližní rozsah basových repro...
Co si myslíte bude to hodně blbý bez toho výškáče? :wink:

Dík 8)
Stredobas urcite pouzijes s vyhybkou ne? Tak by se delici frekvence mohla pohybovat kolem 3,5kHz... Cize bez vysek...nic moc. Nevim jak u tohodle Rendy, ale treba Vectra B ma vzadu kompa... Stredobas dole ve dverich a vyskac je u kliky dveri a hraje to celkem dobre... Spis vymysli kam ten vyskac s domeckem prilepit pripadne zalaminovat...

-------------------
Edit: jeste zalezi na tom, jak vzadu budou slyset vysky zepredu...ale vzhledem k tomu ze pravdepodobne budou smerovane na ridice ci ridice a spolujezdce, tak se toho dozadu moc nedostane - ale chce to vyzkouset
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Ruda Vařečka
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: sob dub 05, 2008 18:41
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Ruda Vařečka » pát dub 18, 2008 12:01

Stejně jako Mr.Brain. Jenom středobas bez výšek bych tam určitě neával. Jestli chceš nějaký jenom basy a ne velký repro,tak můžeš do zadních dveří dát kickbasy. Nebo dej dopředu slušný kompa do plata dozadu ovály a do kufru si posaď voofer a máš muziku jak víno. Teď je v akci za 2.990 RTO Blaster SET CBP-4000 a v novým autohifi a navigace má recenzi a celkem dobrou. Ono taky záleží kolik chceš investovat a musíš k tomu připočítat i materiál na tlumení a pár korun za slušný kabely. Je to jen na Tobě.

Odpovědět

Zpět na „Auto Hi-Fi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů