Zdravím,
dokázal by někdo z Vás určit jaký druh reproduktoru je tento Renault Philips 100mm?
Zajímá mne jestli se jedná o koaxiální nebo středobasový reproduktor?
Díky
Druh reproduktoru Renault Philips
Moderátor: Moderators General
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druh reproduktoru Renault Philips
Případně věděl by někdo jaký druh 100mm Philips byl z výroby v Renaultu Clio I?
Re: Druh reproduktoru Renault Philips
Ahoj,
podle obrázků jde o jednoduchý "širokopásmý" reproduktor, kdy ten "kelímek" co je přilepenej na běžné středobasové membráně má za úkol nahradit středovýškový měnič. Je to pasivní, levné a docela fungující řešení, které se v automotive používalo hodně v 80 a 90. letech (u Renaulta např. R25, R21, R11).
V porovnání s klasickým koaxiálním reproduktorem (výškový měnič je namontován nad středobasovou membránu nebo pod magnet a je samostatně napájen přes nějakou formu vybyky na společném koši reproduktoru) nebo komponentními reproduktory (sada samostatného výškového, středového a basového - nebo středobasového, všechny jsou napájeny samostatně z vyhybky) samozřejmě nemá tenhle kelímek šanci. Je ale jednoduchý a levný na výrobu a většině klientů to v základu stačí.
Tenhle reproduktor byl p odle některých katalogů v následujících autech:
RENAULT 19
RENAULT CLIO I
RENAULT EXPRESS
RENAULT KANGOO I
RENAULT LAGUNA I
RENAULT MEGANE I
RENAULT TWINGO I
Podle mého mínění, když změříš rozteče děr na šrouby a rozměry koše, určitě najdeš v nějakém hifi shopu odpovídající náhradu v řádu 7-1.200,- jen bude potřeba buď přeletovat konektory na kabelu, nebo sehnat kabelovou redukci. Tu budou mít taky v hifi shopu.
... zrovna jsem minulý měsíc poslal pryč krabici různejch koaxiálů z aut kde se měnily různý votuzingový repráky za něco co opravdu hraje...
podle obrázků jde o jednoduchý "širokopásmý" reproduktor, kdy ten "kelímek" co je přilepenej na běžné středobasové membráně má za úkol nahradit středovýškový měnič. Je to pasivní, levné a docela fungující řešení, které se v automotive používalo hodně v 80 a 90. letech (u Renaulta např. R25, R21, R11).
V porovnání s klasickým koaxiálním reproduktorem (výškový měnič je namontován nad středobasovou membránu nebo pod magnet a je samostatně napájen přes nějakou formu vybyky na společném koši reproduktoru) nebo komponentními reproduktory (sada samostatného výškového, středového a basového - nebo středobasového, všechny jsou napájeny samostatně z vyhybky) samozřejmě nemá tenhle kelímek šanci. Je ale jednoduchý a levný na výrobu a většině klientů to v základu stačí.
Tenhle reproduktor byl p odle některých katalogů v následujících autech:
RENAULT 19
RENAULT CLIO I
RENAULT EXPRESS
RENAULT KANGOO I
RENAULT LAGUNA I
RENAULT MEGANE I
RENAULT TWINGO I
Podle mého mínění, když změříš rozteče děr na šrouby a rozměry koše, určitě najdeš v nějakém hifi shopu odpovídající náhradu v řádu 7-1.200,- jen bude potřeba buď přeletovat konektory na kabelu, nebo sehnat kabelovou redukci. Tu budou mít taky v hifi shopu.
... zrovna jsem minulý měsíc poslal pryč krabici různejch koaxiálů z aut kde se měnily různý votuzingový repráky za něco co opravdu hraje...
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druh reproduktoru Renault Philips
Díky Dawesi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů