Zdravím. Nedávno jsem si pořídil autorádio Roadstar RU-375BT do Renaulta Clio 1997. Původní autorádio jsem vytáhl a chtěl zapojit nové, ale připojení bylo jiné. Tudíž jsem dokoupil redukci a autorádio jde s autem již propojit přes čokoládku, ale ať zapojím kabely jak chci a všemožně, tak rádio se po otočení klíčku nezapne. Už fakt nevím, co mám dělat. Projel jsem celý internet a návody ale moc moudrý z toho nejsem. Prosím moc o pomoc, děkuji.
1. zapojení kabelů z auta do původního rádia
http://hoff.4fan.cz/img/IMG_1789.JPG
2. takhle vypadají piny z auta
http://hoff.4fan.cz/img/IMG_1788.JPG
3. redukce, na kterou připojuji
http://hoff.4fan.cz/img/IMG_1790.JPG
4. čokoládka a kabely od rádia a redukce
http://hoff.4fan.cz/img/IMG_1791.JPG
Instalace autorádia (nevím si vůbec rady)
Moderátor: Moderators General
Re: Instalace autorádia (nevím si vůbec rady)
Po otočení klíčku se nezapne samo a nebo se nezapne po stisknutí tlačítka POWER na rádiu?
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: Instalace autorádia (nevím si vůbec rady)
Hoffcz:
Podle obrázků to vypadá úplně standardně, normální ISO zapojení. Jediné co bývá u různých aut / rádií k vymýšlení a zkoušení je zapojení pinu s trvalým +12V a spínaným +12V. Někdy je to prohozené. Jestli dobře koukám tak červený a dvojitý žlutý pin.
Podle obrázků to vypadá úplně standardně, normální ISO zapojení. Jediné co bývá u různých aut / rádií k vymýšlení a zkoušení je zapojení pinu s trvalým +12V a spínaným +12V. Někdy je to prohozené. Jestli dobře koukám tak červený a dvojitý žlutý pin.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů