Další Renault po smrti
Moderátor: Moderators General
Další Renault po smrti
Renault R25 V6 Injection v matu
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
no moc ho nezbylo!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Podařilo se tý Tatře urazit kolo, kterýmu autu se to povede.
To je černý humor. Žádná sranda.
To je černý humor. Žádná sranda.
Naposledy upravil(a) Šamša dne stř črc 06, 2005 20:57, celkem upraveno 1 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
No jo, kolo Tatře.. Ale koho z tý rodiny to bude hřát u srdce, když to nikdo nepřežil
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
- Ladislav Ballý
- Člen RCČR
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
- Bydliště: Praha
Byl to vůl, on jel na 70 prý asi 100 a na mokru. Druhý den tam skončili další dvě auta naštěstí (pro ostatní) ve škarpě. Ono urazit Tatře kolo není až zas takový problém. Mě a mojí T 815 s vlekem trefil Mercedes C a jenom mě štrejch 20 cm přes můj nárazník. A ejhle Tatra se sama zabrzdila, na podlaze se udělala boule, že bych ten pedál stejně neušláp, pak se ozvala úkrutná rána (bouchlo kolo) a hned jsem se propad o půl metru níž. A kolo bylo v kufru Mercedesu. To vše proběhlo asi během 2-3 vteřin. (Možná) Ten vůl co si narovnal zatáčku to přežil jenom s pořezanou levou rukou od okna. Naštěstí si lehnul v poslední okamžik hlavou na sedadlo spolujezdce. To mu zachránilo život, protože to kolo by mu bouchlo přímo u ksichtu. No Mercedes byl na vyhození, stál na třech kolech (byl celej do vrtule) a dokonce (blbá reklama) ten motor v tý hromadě šrotu ještě takový 2min běžel a klakson řval, něž ten hlucej XXXXX vypnul zapalování. Byl docela dlouho opravdu nahluchlej po těch ránách a jenom kroutil hlavou. Ono tam loni touhle dobou žádný auto nejelo, tak tu zatáčku prostě říznul. Řek bych, že mám docela dobrý reakce, ale tady jsem poprvé zažil, že jsem nestich opravdu vůbec, ale vůbec nic. Pak jsem se zamyslel nad celou situací v klidu doma a docela mi to sundalo sebevědomí. Nic moc pocit a to se to řidiči nic nestalo. Dopr... to je slohová práce.
Láďa B
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI
když se to tak veme tak je docela "štestí"že se potkal s nákladákem a nepotkal se v proti směru s další rodinou kerá jela na dovolenou v osobáku..by těch mrtvých bylo možná víc:-((markyz píše:Presne tak v tomhle hmotnostnim pomeru ... Dukaz pro vsechny, co si mysli, ze maji velke auto a nic se jim nemuze stat....100KUC píše: Protože Tatra nezná bratra
a bohužel to platí pro všechny náklaďáky...
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II
- DAM.fnx
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
- Bydliště: Zlín-CZE
- Kontaktovat uživatele:
Hvezdicky jsou naprd, to je delane jen na ty testy, aby to prošlo co nejlepe, kvuli reklame. Lepším měřítkem bezpečnosti nárazu je podle mě objem motoru než hvezdičky.VladoOC_cz píše:...a nepomohlo ani 5 hviezdiciek EURO NCAP....
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- DAM.fnx
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
- Bydliště: Zlín-CZE
- Kontaktovat uživatele:
Co se nepovedlo? Se podívejte na statistiky a fakta.Čeněk Urbanec píše:To se Vám moc nepovedlo....DAM.fnx píše: Lepším měřítkem bezpečnosti nárazu je podle mě objem motoru než hvezdičky.
Crashtesty jsou dobre napr. pri promakavani bezpecnosti pri narazu z boku nebo zvrchu kde uz jsou potreba nejruznejsi aktivni technologie, protoze pasivní je zde minimální oproti čelnímu střetu.
(Když to vezmu do důsledku tak ta Scania co tu byla s tim Seatem je toho dukazem, te stacilo vymenit chladic a odjela - ale to uz mluvim o jine tride )
např.: Chrysler 300M 3.5l a Scania - osádka to naštěstí přežila: (a určite nemá 5 hvezdicek jako Lagůna)
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
co to je za nesmysly?
jak můžeš porovnávat takovýdle věci? to je všechno o náhodě. a při takovýdle mordě sou opravdu hvězdičky nebo obsah motoru k ničemu. tam je jenom sekra velký štěstí nebo smůla. motor ti pomůže při vracení se do svýho pruhu ale ne při srážce. možná ti pomůže jedině hmotnost.
jak můžeš porovnávat takovýdle věci? to je všechno o náhodě. a při takovýdle mordě sou opravdu hvězdičky nebo obsah motoru k ničemu. tam je jenom sekra velký štěstí nebo smůla. motor ti pomůže při vracení se do svýho pruhu ale ne při srážce. možná ti pomůže jedině hmotnost.
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
jsem si nevsiml jestli ste sem nekam nekdo daval odkaz na ty fotky toho seata s tou scanii, ja sem to videl asi pred tejdnem a fakt masakr (hlava spolujezdce tvaru asi 5 centimetru silneho rizku atd..), ale je na tom jasne videt ze scania jde dobrym smerem svymi aktivitami a inovacemi proti podjeti nakladaku osobnim automobilem, protoze kdyz ti veskera deformacni zona vjede pod nakladak tak je ti celkem k hovnu a celni sklo a "A" sloupky se jako deformacni zona moc neosvedcujou... tohle byla nejaka starsi vysoka scania bez ty ochrany, ale mit to tak ma minimalne posadka zadnich sedadel mnohem vetsi sanci...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
- Friatec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: ned čer 12, 2005 22:54
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
[quote="NeviM"]
No tak vzhledem k tomu že ta Scania je osmikola tak v tomto případě asi
8x8 tak má předek o dost výše než třeba tahač (kamion).A je vyšší pro lepší průchodnost terénem, kde by normální Scania neprojela aniž by tam nenechala všechny plasty a tak.U těchto aut do terénu nemůže být o ochraně proti podjetí ani řeč.
Pod mýho Matesa (Škoda Liaz MTSP 706) by ten Seat vjel celý.
No tak vzhledem k tomu že ta Scania je osmikola tak v tomto případě asi
8x8 tak má předek o dost výše než třeba tahač (kamion).A je vyšší pro lepší průchodnost terénem, kde by normální Scania neprojela aniž by tam nenechala všechny plasty a tak.U těchto aut do terénu nemůže být o ochraně proti podjetí ani řeč.
Pod mýho Matesa (Škoda Liaz MTSP 706) by ten Seat vjel celý.
- DAM.fnx
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
- Bydliště: Zlín-CZE
- Kontaktovat uživatele:
no tak už jsem našel něco dalšího:
http://www.mvcr.cz/aktualit/regiony/hzs ... .html#0712
http://www.ceskenoviny.cz/auto/index_img.php?id=25147
Neví ještě někdo o nějakých.
Jsou nature fotky z nehod někde zvěřejňovány nebo se nesmí zveřejňovat?
http://www.mvcr.cz/aktualit/regiony/hzs ... .html#0712
http://www.ceskenoviny.cz/auto/index_img.php?id=25147
Neví ještě někdo o nějakých.
Jsou nature fotky z nehod někde zvěřejňovány nebo se nesmí zveřejňovat?
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů