Veterány na cestách

Co se nám přihodilo.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Veterány na cestách

Příspěvek od Anarki » sob čer 11, 2005 11:31

Střetli jste někdy nějaký zachovalí, pěkný, nebo dokonce tunění veterán.
Napište o tom. :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob čer 11, 2005 12:20

Tak já taky začnu :P
Ve čtvrtek 9.5.2005 jsme jeli do Spišský Bely (někde u hranic s polskem).
Den studený, prší, nálada pod psa. Poslouchám rádio s kolegou Danem, když hlásí něco o veteránech, vrámci akce pět set kilometru slovenských.
A jěšte k tomu vypadá to že jej stretnem. Kolega doupl na plyn, který už stejně byl v kufru auta(Favorit Pickup: stav dezolátní) a já vytáhl pádlo otevřel okno a pomáhal škoĎáckýmu motoru(vtip) :lol: :lol: :lol:
Koněčne jsme jej doběhli, a na naší velkou radost jeli 40 takže jsme jej mohli v klidu předjet a vynadívat se. Od starýho Jaguaru 1, přes Ford Model T, Tatrovky, Škody, prěkrásný Fiat 124 Sport Coupe 1800, dokonce Mercešit na který v rádiu vyzdvihovali do nebe, jak dlouho vydržel, prý skoro nic nebylo vymenění a najeto měl přes 3 000 000 km, co mě podráždilo protože to byla do nebe volajíci kravina, to už musel měnit kastli nejmíň 3x, generálka motora taky alespoň 2x a to jsem jěšte největší optimista v SR. :twisted: Prý ho v Británii ocenili na 8 - 18 mil. liber. :D Tak předjíždíme ten zázrak silnic, koukáme, díli nablískané zvuk motota asi jako Tico (vysávač) sem tam lítají otáčky, zaprdí, něco vylítne z výfuku(nebo spod kastle já opravdu nevím), prostě pro nás zklamání, nejmíň zachovalí vuz po stránce kastle i motoru a ani zdaleka ne nejstarší. Pomalu se blížíme k prvnímu vozu, nějaký směšný malinký jednomístní, když v tom moje srdce zaplesá, Všim jsem si značku Renaultu a hodně starou á pohled pro bohy, žijíci, fungujíci, překrásný Renault Etoile Filante, vpředu typický dva hokejky :lol: překrásný drnčíci zvuk a poměrne mladý šofér za volantem. Bylo mi ho líto v tom čase a on neměl ani stříšku, pouze letecký brýle, s čepicí, šál a koženku (hrubou poctivou.) :lol: :P :lol: Jak si ho tak obhlížíme, vešel do mě čert a kromě pozdravu jsem se optal jak to táhne či jen do 40 nebu i víc :twisted: (hoci jsem vědel že tenhle speciál byl v 50 - 60 letech vyvinut na překonání rychlosti 300 km/h).
Jeho odpověd mě velice potešila ale i zhrozila, když pohladil plyn a hned jsme byli o kilák pozadu. Smích, i smíšené pocity, sakra vždyť to táhne líp než kamošova Super 5 upravená na 300 Hp. A jěšte počas deště na klzký vozovce. :!: Když jsme ho pak o 5 minut doběhli, nasledovala moje omluva, chvála, uznání, rozloučení. Sakra kdy já budu mít takovýho draka :twisted: Ale dobře, alespoň se dožiju třicítky :lol: :lol: :D Nasledovalo poslouchání rádia, telefonát a na otázku který veterán se mi líbí nejvíc jednoznačná odpověď Renault Etoile Filante udivený hlas v rádiu a který se Vám líbil nejmíň, moje jednoznačná odpověď no to pojezdný šrotovisko Mercedes, zděšený hlas v rádiu, co chci odkázat motoristum, muj spokojený hlas Renaultisté přeberte se, na silnici máme poklad z 50 - 60 let který byl postaven aby překonal rychlost 300 km/h. A hned se moje nálada vylepšila o 130 procent. Ještě víc když jsem v rádiu zaslechl příspěvky i na Renault, že jich bylo vyrobeních jen pár kousku.
Ty kteří jste ješte neviděli tohle auto(nebo o ňem ani neslyšely) na týhle stránce najděte to co uspokojí vsše srdce a jěšte mnohom víc.
www.allsportauto.com/english/renault.php
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » sob čer 11, 2005 16:15

kruciš
Naposledy upravil(a) Čeněk Urbanec dne sob čer 11, 2005 16:17, celkem upraveno 1 x.
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » sob čer 11, 2005 16:16

Tak to bylo konečně něco pro mne :roll:
Kolik válců ten zázrak měl...? :wink:
Hm...a nedělal se jako kombík...? :allesgut:
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » sob čer 11, 2005 18:31

kobík? to si nějak nedokážu přactavit. jinak to je na těch stránkách od anarki-ho http://www.allsportauto.com/english/det ... l_idMD=856
skutečně krása.kam se hrabou ty novotinky
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob čer 11, 2005 18:54

Naneštestí jsme jeli na zákazku, bylo špatné počasí a oni jeli trochu jiným směrem jak my, tak jsme si nemohli pokecat a vyměnit skušenosti s tím vozem :cry: , jako kombík se to určite nedělalo :lol: 8) :lol: podle tvaru, výkonu a převedení to je speciál s jediným účelem co nejrychleji dosáhnout co nejvyšší rychlost s možností přežití řidiče :wink:
Co se týče počtu válcu, muj amatérsky sluch odhaduje od 6 do 8 no vzhledem k tomu že Renault těch osmiválcu mnoho nemal a auto je to poměrně malé na svou dobu bych tipoval 3-4 L V6. Proklínám sám sebe, že jsem neměl foťák a Walkmana s dobrým mikrofónem abych to nahral, ten zvuk mi už druhou noc nedá spát doopravdy :oops: Tak krásný zamatový a přece burácejíci zvuk když to kolem nás ofoukl, to je něco k nezaplacení.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » sob čer 11, 2005 20:38

BINGO :!: :!: :!: :!:
Tak dobře čtěte:
Milý Anarki, dokud nenapíšete, jaké auto ta Vaše Etoile Filante vlastně je, jaká byla její pohonná jednotka, tak sem radši nepište! Jste asi jediný člověk na světě, který tento automobil viděl na normální silnici, v tomto století a ve Střední Evropě!
HOWGH!
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » sob čer 11, 2005 21:38

ehm...
něco bych o tom věděl...

http://www.renaultclub.cz/czech/prototypy/etoile.html

Obrázek

Anarki... tímto jsis vysložil titul pod jméno...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob čer 11, 2005 21:55

L'Etoile filante - poháněné plynovou turbínou Turbomeca o výkonu 197kW, světový rekord své kategorie - rychlost 309km/h dne 5.9.1956 na solném jezeře Bonneville

Aha, koukám, že mám zpoždění.. :oops:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » sob čer 11, 2005 22:22

DDT píše:ehm...
něco bych o tom věděl...
Anarki... tímto jsis vysložil titul pod jméno...
Ze samého vzteku jsem se ani na naše stránky nepodíval,jen do svého archivu, protože jsemsi nebyl jist rokem...ano, já jsem vstoupil do školy a Renault do klubu "300"....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » ned čer 12, 2005 00:08

Čeněk Urbanec píše:BINGO :!: :!: :!: :!:
Tak dobře čtěte:
Milý Anarki, dokud nenapíšete, jaké auto ta Vaše Etoile Filante vlastně je, jaká byla její pohonná jednotka, tak sem radši nepište! Jste asi jediný člověk na světě, který tento automobil viděl na normální silnici, v tomto století a ve Střední Evropě!
HOWGH!
:tululum:
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned čer 12, 2005 21:35

Jak myslíte pánové :roll:
Vidím, že komunikuji s lidmi co po silnice jezdí zavřeními očima, a nevidí co se kolem nich deje. Místo toho sedí u internetu a surfují tam místo toho aby surfovali silnici nebo zahraničný vrakoviska. :twisted: To proto jsem toho viděl tolik a zažil protože jsem člověk co pracuje od svitu do mrku, pomáha každýmu co pomoc potřebuje, není z bohatý rodiny a nevydělá na auto za tři měsíce jako vy. Na internet sem taky naspořil pouze před měsícem. Ale i napříč tomu jsem štastný člověk, štastnejší než všichni domasedy co se na Renaulty koukaj prěs okno nebo Internet. 8)

Já vím že je to zřídkaví druh vozu a že jich bylo vyrobeno asi 10 kusu ale takovích tam bylo více, ten Mercešit co jsem spomínal mal pouze tři bratry ve výrobě a to už je co říci že ze čtyř kousku se jeden zachoval a byl na Slovensku (i když je to pojezdný šrot podle mně). Když mi nevěříte dobrá, já si počkám až bude něco takový v ČR pak Vám to oznámim (když to zistím dříve) a doufám pane Admine že se mi za tu hezkou přezdívku alespoň omluvíte. :?: I když osobně Kecal je lepší než Starting Member. :D
Slováci nebo Česi který ste byli tehdy v těch končinách pomozte :cry:
a podpořte člověka, který chtěl pomoci všem a místo díku nebo uznání, vysložil si takový příjmení :roll:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned čer 12, 2005 21:50

Neber si to tak, občas si hold někdo něco vyslouží. :allesgut: :lol:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » ned čer 12, 2005 23:37

Anarki píše: Já vím že je to zřídkaví druh vozu a že jich bylo vyrobeno asi 10 kusu
nojo, člověče... von je tak zřídkavej, že je jen jeden a nikdy jich víc nebylo.... A pokud ho chceš vidět, skoč si na Champs Elyssées, kde jsem ho nafotil a odkud se od té doby nehnul...
...... doufám pane Admine že se mi za tu hezkou přezdívku alespoň omluvíte.
jo jasně, promiň...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon čer 13, 2005 00:11

Seš si Viktore s tím jedním kusem zcela jistej? Já netvrdím opak, nijak příliš jsem po tom nepátral, ale koukám právě na černobílej snímej v jedný publikaci, kde jsou na solným jezeře vedle sebe (za sebou) 3 kusy za jízdy, poslední z nich (na snímku nejblíž) má na sobě "startovní číslo" 5, na těch dalších je to tak mrňavý, že to nelze identifikovat. Fotomontáž? 3 snímky v 1?
Já nevím, jen se ptám.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon čer 13, 2005 00:48

Jistej si nikdy nemůžeš být ničím.
V každém případě jak Renault, tak i jiné publikace hovoří jen o jednom kuse, vyrobeném jako prototyp.

I kdyby jich bylo nakrásně 5, což pokládám za vyloučené, pravděpodobnost že by se objevil na Slovensku v nějaké lokální veteránské rallye je rovna nule.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Martin Ben
Člen RCČR
Příspěvky: 338
Registrován: čtv dub 29, 2004 12:39
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Ben » pon čer 13, 2005 09:52

DDT píše:I kdyby jich bylo nakrásně 5, což pokládám za vyloučené, pravděpodobnost že by se objevil na Slovensku v nějaké lokální veteránské rallye je rovna nule.
Tento postoj mi něco připomíná:

Kód: Vybrat vše

Ostatní učedníci mu řekli: "Viděli jsme Pána." Odpověděl jim: "Dokud neuvidím na jeho rukou stopy po hřebech a dokud nevložím do nich svůj prst a svou ruku do rány v jeho boku, neuvěřím." 
Jan 20,25
Martin Ben
Citroën C5 Break, 2.0HDi, rv.2003

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » pon čer 13, 2005 10:40

Jestliže na té slovenské veterán rallye ten prototyp byl, bude jistě někde na netu výsledková listina, tuny fotek tohoto auta (pochybuju, že lidé víc fotili jiná auta, než právě toto) z toho závodu atd. atd.

...já hledal na netu jen pár minut, ale nenašel nic... Tak snad se toho někdo ujme a potvrdí či vyvrátí to či ono...

S veselým pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pon čer 13, 2005 15:16

Postaven byl jeden kus ve dvou versích - otevřená,
Obrázek
pak uzavřená ( taková bublina z Perspexu),která byla znovu předělaná na otevřenou:
Obrázek
Další kus se dělal jako MkII., ale v půlce byl opuštěn.
No, a v letech 92-93 byl restaurován JEDINÝ exemplář, který se vystavuje jako svátost, takže lze s určitostí vyvrátit, že se projížděl po Výchopdním Slovensku... Ale možná, že si jej někteří odborníci pletou s Polonezem SuperTurbo s velikým křídlem....Po flašce borovičky by se mi to mohlo stát také....
Ále, co bych povídal:
http://autoetoilejmb.ifrance.com/page_1x.html[/img]
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon čer 13, 2005 22:50

No tak to jo.

Každý jeden prototyp, či už sérivého auta, formuly, supersportovního speciálu, nebo i nákladního auta byl vyroben nejmíň ve dvou provedeních,
kvuli představení kdyby ten výstavní kus selhal. To se učí na strědní dopravní škole ve všech státech jenom někteří členové RCČR to nevědí nevadí svět se nezboří, benzín nezlacne, IQ nevystoupí :lol:
Když je prototyp úspěšní, udělají se nejmíň další 3 - 15 kousku u těch speciálu to běhá od 3 - 5. Já bych rěk že sakra byl úspěšní a je úspěšní dodnes takže nepředpokládám, já vím že jich bylo vyrobeno nejmíň 5 kusu. :wink: A taky je vidět že jste si vubec nedali námahu zjistit co to bylo za akci, pouze čtete, uděláte si závěr, něco napíšete a konec.
Chyba vážení. :!: Akce 500 set kilometru slovenských se slovenskem nemá skoro nic 90 procent zúčastnených bylo zahraničních a akce se na slovensku konala kvuli katastrofě která se stala ve Vysokých Tatrách.
(Když Vám to něco říka).Když tam naklusal Nemčour s Mercešitem taky prototypem které byly vyrobeny tři a byl oceněn v Británii na celých 18 milionu britských liber, proč nevěříte že tam byl Renault kterých se vyrobilo nejmíň pět kusu a je o padesát let mladší než ten Mercešit :?:
Omluvu pane Admine jsem chtěl až když uvidíte dukazy a pochopíte že ten vuz u nás vážne tehdy byl a možná budete mít tu čest vidět ho taky u Vás, pokud nezaspíte u počítače 8)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon čer 13, 2005 23:13

tak už sem někdo dejte ten odkaz ať vim jestli mam dát na istinkt a jestli mam odhad na lidi
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » pon čer 13, 2005 23:51

Co se učí na škole je jedna věc, druhá je, že existuje několik prototypů, které byly vyrobeny pouze v jednom kusu. Třeba Lancia Stratos :wink:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte čer 14, 2005 00:04

Čau.
Jedna výjimka potrvzujíci neměnné pravidlo :!:
A italové jsou prostě italové - Kabelische Salate
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » úte čer 14, 2005 00:10

Chceš další? :)

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » úte čer 14, 2005 00:34

Lesshuhn píše:Chceš další? :)
Já jo, potřeboval bych předělat kalendář... Vzhledem k tomu, že čtvrtek 9.5.2005 byla sobota dne 18.6.2005 :kc: tak nevím, jestli v SR nepředělali i kalendář... 500 km slovenských se totiž jede ( nebo jelo ? :roll: ) 18.6....
V každém případě se na silnicích SR objevilo v posledních 5 letech dost zajímavých kousků, ale prožívat nějakého divného Mercedesa, když tam měli i SSK z 1932 ( nebo mám zase bordel v létech...), je dost divné...
O.T.: Trochu mě ale zklamalo, že se teda Kometa nedělala " v kombíku " 8) a trochu mě uklidňuje, že se dělala " v petroleji " :super:
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Odpovědět

Zpět na „Příhody ze silnic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů