Auta se značkou xAx xxxx
Moderátor: Moderators General
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
pas
to je blabol vzdy se musis pripoutat pred jizdou protoze jsem dostal pokutu za nepripoutani petikilo na mistea to jsem jel jen z obchodaku domu cca 60 m ne nejsem lenoch jel jsem tam rovnou z praceDAM.fnx píše:V podstate podle zakona nemuzes dostat napr. pokutu za nezaple pasy. Neni definovane kdy se mas zapnout a rozepnout, jen ze se behem jizdy musis zapnout
Procetl jsem celou diskuzi a vzhledem k vesnici ve ktere bydlim (Ostrava ) je nenavist k vozum s "A" vice nez zrejma, ono i ja jsem se nejednou za volantem pristihnul, ze kdyz jedu po centru a potkam Acko tak padne hlaska "Jaj Prazak". Ale v Ostrave se pohybuju autem prakticky kazdy den a ze bych potkaval nejak moc Acek se rict neda, vlastne celkove si myslim ze tady na severni morave se s neurotikama setkavam naprosto minimalne, naopak prevazuje ta opacna strana mince, centrem se jede dvacitkou, tam kde neni provoz tak na padesatce 40, na frydeckomistecke a rudne (tam je 80) se jede v pomalem 70, v rychlem je to ve špičce podobne...ale jakmile opustite hranici ovy a pokracujete na frydek, najednou to proste jde a vsichni se rozjedou...
Jednu moc hezkou prihodu mam, jel jsem z prace po inventure po frydeckomistecke domu z centra a byly tak tri hodiny rano takze prakticky noc, doprava vubec zadna, no a jely tam vedle sebe dve baby v nejakych kombikach, obe max 65, nervy jsem mel z toho uplne v řiti, po par minutach jsem teda zablikal ze by alespon jedna mohla uhnout (ta cesta byla v noci uplne prazdna) bez vysledku, nakonec jsem teda stylem "cigarko, tempomat, hlavne to chce klid" dojel domu, co chcete delat v takove situaci?
Jednu moc hezkou prihodu mam, jel jsem z prace po inventure po frydeckomistecke domu z centra a byly tak tri hodiny rano takze prakticky noc, doprava vubec zadna, no a jely tam vedle sebe dve baby v nejakych kombikach, obe max 65, nervy jsem mel z toho uplne v řiti, po par minutach jsem teda zablikal ze by alespon jedna mohla uhnout (ta cesta byla v noci uplne prazdna) bez vysledku, nakonec jsem teda stylem "cigarko, tempomat, hlavne to chce klid" dojel domu, co chcete delat v takove situaci?
No po dnešní zkušenosti můžu říci, že nejhorší je přeprava peněz po D1 trošku přiblížím situaci (shodou okolností jsem je potkal 3x za jeden den a to už je umění ) Jedou dvě dodávky, před nima jedou 3 policejní auta, za nima 3 policejní auta, všechno modře bliká až z toho bolí oči.
Poprvé jsem je potkal cestou do Brna ještě v Praze, tam sjou tři pruhy, zabírali 2, všichni okolo nich se je báli předjét, aby je náhodu nenaměřili, to že jedou 20km/h pod rychlostním limitem je jedno, prostě se policajti nepředjíždí (ikdyž je jeden pruh volný)
Podruhé jsem je potkal cestou z Brna zpět do Prahy, hned na začátku jak je tam ta OMV tak za ní , stejný scénář, zabranej levej pruh, jeden nechali volný, jeli si to svých 80 a všichni okolo nich hezky pomaličku max. 100km/h a až když byly před a ztratili světla v zrcátkách, tak zase na to dupli, v této koloně jsem ztrávil cca 30km. Po cestě si dávám odpočinkovou pauzu a oni mě bohužel zase předjeli
Takže potřetí za Mirošovicema ve třech pruzích, opět zabraný dva pruhy, opět se všichni bojí předjét.
Jinýmmi slovy dík nim jsem ztrávil v koloně nějakých 50-60km, takže tvrdím, že oni jsou nejhorší a brzdí provoz
Poprvé jsem je potkal cestou do Brna ještě v Praze, tam sjou tři pruhy, zabírali 2, všichni okolo nich se je báli předjét, aby je náhodu nenaměřili, to že jedou 20km/h pod rychlostním limitem je jedno, prostě se policajti nepředjíždí (ikdyž je jeden pruh volný)
Podruhé jsem je potkal cestou z Brna zpět do Prahy, hned na začátku jak je tam ta OMV tak za ní , stejný scénář, zabranej levej pruh, jeden nechali volný, jeli si to svých 80 a všichni okolo nich hezky pomaličku max. 100km/h a až když byly před a ztratili světla v zrcátkách, tak zase na to dupli, v této koloně jsem ztrávil cca 30km. Po cestě si dávám odpočinkovou pauzu a oni mě bohužel zase předjeli
Takže potřetí za Mirošovicema ve třech pruzích, opět zabraný dva pruhy, opět se všichni bojí předjét.
Jinýmmi slovy dík nim jsem ztrávil v koloně nějakých 50-60km, takže tvrdím, že oni jsou nejhorší a brzdí provoz
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Junior member
- Příspěvky: 142
- Registrován: úte čer 30, 2009 19:52
ad Ačkové PSZ
Nabízím pohled pražské náplavy, takže snad trochu nezaujatý.
Je jasný, že se v každym kraji jezdí trochu jinak. Je to daný spoustou věcí, jako například skladbou obyvatelstva (věkovou, příjmovou, ...) a objetivníma podmínkama, jako je zejména čas nutný k přemístění se na stejnou vzdálenost (ve meěstech někdy i řádově větší), hustota dopravy, stav silnic a infrastruktury celkově...
Když pak člověk, co má zažitý styl jednoho kraje či města zajede někam jinam, působí nepatřičně, i když třeba zrovna nejede vysloveně špatně nebo nelogicky. Prostě je pro ostatní jinej a tudíž nevypočitatelnej. A na problémy je zaděláno.
Pražák je zvyklej "jet, jakmile to jde" a využít každou skulinku, protože jinak by se nikam nedostal, ostatně ti za ním by ho stejně vytroubili. Když je pak na volné silnici, jede často stejně jankovitě jako na přískocích mezi semafory, rozdíl je ale v tom, že se nejede 60, ale 120 i víc, neuvědomí si, že už neriskuje jen plechy, ale i životy... Na druhou stranu je Pražák zpravidla pozornější k tomu, co se na silnici děje (tréning z městského šrumce) a nestane se mu tak často, že něco "neviděl" a jen tak něco ho nepřekvapí - teda kromě toho, že to na mokru a sněhu klouže, a tak podobně. Jenže zase - kolik dní je v roce je v Praze sníh, lze se tomu divit?
Proti tomu "venkovan" je zvyklý na daleko menší hustotu provozu a někteří z nich se dokonce zřejmě stále nezbavili pocitu, že jsou na silnici přece jen většinou sami, nesledují okolí a jedou si svý. Někteří alespoň dodržují (někdy nesmyslné) předpisy, někteří je už zapomněli, protože jezdí jen výjimečně a nebo stále stejnou jednoduchou trasu. Je přece jenom rozdíl urazit denně 40 kilometrů pražskou džunglí s neustálým hledáním ještě neucpaných objížděk, sledováním změn značení, než pokaždé pět kiláků rovně po hlavní a potom doprava do vrat...
A pak je tu velká kapitola pravidel silničního provozu. Venkovan nejčastěji žije v domění, že pravidla je třeba do posledního puntíku ctít a dodržovat, protože "tak je to spravne" a zdá se mu (právem), že v jeho obci a okolí tento systém v podstatě funguje. Pražák ví, že v přehuštěné metropolitní dopravě se na pravidla spoléhat nemůže, musí rovněž myslet vlastní hlavou. Tu někoho pustit, i když by nemusel či dokonce neměl, tu se naopak někam nacpat. To vede k tomu, že kouká a čeká vše. Tvrdím, že bez této improvizace by doprava zkolabovala jako celek. Konečně stačí se podívat třeba do Paříže , speciálně na velké kruháče. To je čirá imrpovizace a funguje to nesrovnatelně líp než milión semaforů, paragrafů a tupejch ovcí za volanty.
Přes to všechno osobně pozoruju neúnosné jednání spíše ze strany majitelů vozů jistých značek - vedou jednoznačně Prassáty a hned po nich ostatní zkřížené motyky (včetně Schade) a audiny. V centru pak luxusní gazíky a jiná služební vozidla mafie, ale to už je jiná kapitola.
Na dálnici jak kdy, zajímavý je hlavně fenomén "zadních tlačičů", kteří se pokoušejí předjet dvě souběžné souvislé kolony tím, že se narvou na posledního za začnou troubit. Je zde nějaký psychiatr, který by mi dokázal objasnit jejich duševní pochody? Opravdu je mi to záhadou.
A pak tu máme krásnou českou vlastnost - závist, zde ve formě "antipražáctví". Je fakt, že Pražák je v průměru daleko arogantnější, než třeba sedlák z českého jihu. Stejně tak se ale dá tvrdit, že Moraváci jsou zas krkaví, a tak dále. Každý máme něco, nikdo není dokonalý.
Za zmíněným folklórem je spíš cítit prachy. Venkovani si totiž myslí, že tu padaj pečení holubi sami do huby a navíc za jejich peníze. Jak komu, vážení! (Podívejte se například do Strakovky, co je tam ogarů.) Vůbec jim nedochází, že podstatná část lidí v produktivnim věku jsou náplavy. Pracoval jsem zde ve třech firmách a narazil jsem mezi kolegy celkem na 5 rodilých Pražáků... A platy? Víte, kolik stojí třeba bydlení nebo jídlo v hospodě? Víte, že sposta lidí je v Praze ne proto, že chce, ale proto, že prostě musí, chce-li mít práci? Jsou to ti nejzoufalejší venkovani, co na venkově práci nesehnali. Ti všichni mají auta s pražskou značkou...
Takže přátelé, vše je relativní a dost zamotané. Chce to vidět v souvislostech. Nicméně tím spíše platí: "Na cizího bacha"!
Mnoho šťastně ojetých gum vám všem!
Je jasný, že se v každym kraji jezdí trochu jinak. Je to daný spoustou věcí, jako například skladbou obyvatelstva (věkovou, příjmovou, ...) a objetivníma podmínkama, jako je zejména čas nutný k přemístění se na stejnou vzdálenost (ve meěstech někdy i řádově větší), hustota dopravy, stav silnic a infrastruktury celkově...
Když pak člověk, co má zažitý styl jednoho kraje či města zajede někam jinam, působí nepatřičně, i když třeba zrovna nejede vysloveně špatně nebo nelogicky. Prostě je pro ostatní jinej a tudíž nevypočitatelnej. A na problémy je zaděláno.
Pražák je zvyklej "jet, jakmile to jde" a využít každou skulinku, protože jinak by se nikam nedostal, ostatně ti za ním by ho stejně vytroubili. Když je pak na volné silnici, jede často stejně jankovitě jako na přískocích mezi semafory, rozdíl je ale v tom, že se nejede 60, ale 120 i víc, neuvědomí si, že už neriskuje jen plechy, ale i životy... Na druhou stranu je Pražák zpravidla pozornější k tomu, co se na silnici děje (tréning z městského šrumce) a nestane se mu tak často, že něco "neviděl" a jen tak něco ho nepřekvapí - teda kromě toho, že to na mokru a sněhu klouže, a tak podobně. Jenže zase - kolik dní je v roce je v Praze sníh, lze se tomu divit?
Proti tomu "venkovan" je zvyklý na daleko menší hustotu provozu a někteří z nich se dokonce zřejmě stále nezbavili pocitu, že jsou na silnici přece jen většinou sami, nesledují okolí a jedou si svý. Někteří alespoň dodržují (někdy nesmyslné) předpisy, někteří je už zapomněli, protože jezdí jen výjimečně a nebo stále stejnou jednoduchou trasu. Je přece jenom rozdíl urazit denně 40 kilometrů pražskou džunglí s neustálým hledáním ještě neucpaných objížděk, sledováním změn značení, než pokaždé pět kiláků rovně po hlavní a potom doprava do vrat...
A pak je tu velká kapitola pravidel silničního provozu. Venkovan nejčastěji žije v domění, že pravidla je třeba do posledního puntíku ctít a dodržovat, protože "tak je to spravne" a zdá se mu (právem), že v jeho obci a okolí tento systém v podstatě funguje. Pražák ví, že v přehuštěné metropolitní dopravě se na pravidla spoléhat nemůže, musí rovněž myslet vlastní hlavou. Tu někoho pustit, i když by nemusel či dokonce neměl, tu se naopak někam nacpat. To vede k tomu, že kouká a čeká vše. Tvrdím, že bez této improvizace by doprava zkolabovala jako celek. Konečně stačí se podívat třeba do Paříže , speciálně na velké kruháče. To je čirá imrpovizace a funguje to nesrovnatelně líp než milión semaforů, paragrafů a tupejch ovcí za volanty.
Přes to všechno osobně pozoruju neúnosné jednání spíše ze strany majitelů vozů jistých značek - vedou jednoznačně Prassáty a hned po nich ostatní zkřížené motyky (včetně Schade) a audiny. V centru pak luxusní gazíky a jiná služební vozidla mafie, ale to už je jiná kapitola.
Na dálnici jak kdy, zajímavý je hlavně fenomén "zadních tlačičů", kteří se pokoušejí předjet dvě souběžné souvislé kolony tím, že se narvou na posledního za začnou troubit. Je zde nějaký psychiatr, který by mi dokázal objasnit jejich duševní pochody? Opravdu je mi to záhadou.
A pak tu máme krásnou českou vlastnost - závist, zde ve formě "antipražáctví". Je fakt, že Pražák je v průměru daleko arogantnější, než třeba sedlák z českého jihu. Stejně tak se ale dá tvrdit, že Moraváci jsou zas krkaví, a tak dále. Každý máme něco, nikdo není dokonalý.
Za zmíněným folklórem je spíš cítit prachy. Venkovani si totiž myslí, že tu padaj pečení holubi sami do huby a navíc za jejich peníze. Jak komu, vážení! (Podívejte se například do Strakovky, co je tam ogarů.) Vůbec jim nedochází, že podstatná část lidí v produktivnim věku jsou náplavy. Pracoval jsem zde ve třech firmách a narazil jsem mezi kolegy celkem na 5 rodilých Pražáků... A platy? Víte, kolik stojí třeba bydlení nebo jídlo v hospodě? Víte, že sposta lidí je v Praze ne proto, že chce, ale proto, že prostě musí, chce-li mít práci? Jsou to ti nejzoufalejší venkovani, co na venkově práci nesehnali. Ti všichni mají auta s pražskou značkou...
Takže přátelé, vše je relativní a dost zamotané. Chce to vidět v souvislostech. Nicméně tím spíše platí: "Na cizího bacha"!
Mnoho šťastně ojetých gum vám všem!
Modrá Laguna II grandtour, 2.0 T Dynamique
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Tady sem jeste nepsal:-)
To je veřejná obžaloba pražáků?:-D
Zřejmě to bude o celkovem myšlení určitých lidí(neni jich malo)Ted sem si vzpomněl, nahodile jsem 2x videl porad mr.GS
Genzer: Kluk z Moravy prijede do Prahy a poprvé vidí eskalator! A podruhé si utahoval z Jozky Černého...
Ono vesměs většina světových metropoli jsou státy ve státě, tomu odpovídá i myšlení lidi...
To je veřejná obžaloba pražáků?:-D
Zřejmě to bude o celkovem myšlení určitých lidí(neni jich malo)Ted sem si vzpomněl, nahodile jsem 2x videl porad mr.GS
Genzer: Kluk z Moravy prijede do Prahy a poprvé vidí eskalator! A podruhé si utahoval z Jozky Černého...
Ono vesměs většina světových metropoli jsou státy ve státě, tomu odpovídá i myšlení lidi...
- presscott
- Senior member
- Příspěvky: 1027
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Na tohle tema doporucuju shlednout porad Na stojáka - Pražák v Brně . Mnozi jiste znaji, ale kdo ne, at se podiva, stoji to za to .
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
No a potom prídu k nám a idú o 20 km/h menej ako je dovolené a brzdia premávku.
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
fakt jsem se takhle dlouho nezasmál peckapresscott píše:Na tohle tema doporucuju shlednout porad Na stojáka - Pražák v Brně . Mnozi jiste znaji, ale kdo ne, at se podiva, stoji to za to .
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
- Mustang
- Senior member
- Příspěvky: 1071
- Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavý počteníčko zítra mam služební cestu do České lípy pak do Plzně a v pátek do Brna tak jsem zvědavej s jakýma pocitama se vratím pokud se ještě někdy vrátím...
Créateur d´Automobiles
Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek
Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0
Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek
Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte dub 07, 2009 18:49
Auta s A
Ty se vratis. Já jedu s Dankou v neděli v noci k ním domů až do Michalovec/Sk jsem zvědavý jaká bude cesta a jestli to vůbec R5 zvládne.Pak dám vědět. MILAN Trochu OT-omlouvám seMustang píše:Zajímavý počteníčko zítra mam služební cestu do České lípy pak do Plzně a v pátek do Brna tak jsem zvědavej s jakýma pocitama se vratím pokud se ještě někdy vrátím...
Re: ad Ačkové PSZ
Velmi, velmi pěkně napsáno. Odpovídá to realitě.Josef HORÁK píše:Nabízím pohled pražské náplavy....Mnoho šťastně ojetých gum vám všem!
Rád bych pouze doplnil o jeden fenomén, a to "pražská značka v Brně". Občas zde pozoruji týpky, kteří mají za sport vysloveně cíleně vadit jakémukoli autu s pražskou značkou. Když se "pražák" chce dostat do jiného, třeba odbočovacího pruhu, je jedno jestli zrychlí a chce před týpka nebo brzdí a chcese zařadit za něj. Týpek z Brna s blahosklonným úsměvem přidává nebo brzdí pokud možno tak, aby se dotyčný nešťastník nedostal kam potřebuje. Divný sport...
Mě se to párkrát taky přihodilo ale vzhledem k tomu že Brno trochu znám, dokážu si poradit páč vím "co mě čeká za rohem". Ale už mnohokrát jsem viděl týpka jak se pase na jiném "pražákovi" a hojil si své nemocné ego tímto divným způsobem. Nevím kde se to v nich bere. Korunu tomuto počínání nasazuje fakt, že v těch "nepřátelských" autech sedí často lidi z jihu Moravy...
Taky jsem viděl pěkně (asi klíčema) zedrané zánovní auto. Provinilo se pražskou značkou. Nešťastný majitel bědoval a nadával. A byl ------- z Mikulova.
znamy mal tiez podobnu situaciu
ale kedze jazdi kamionom vyriesil to inac...
jednoho pekneho vecera siel zaviezt tovar (plny naves) a ako byva zvykom pri kamionoch tak obiehal iny na dialnici co trvalo cca 5minut. celu dobu sa na neho tlacil cierny passat s odymenymi oknami takze cez auto nebolo vobec vidiet.
blikaniu a trubeniu nebolo konca kraja az pokial sa nezaradil pred auto co obiehal. vtedy passat vystartoval, pichol sa tesne pred neho a prudko zabrzdil.
na situacii ktora nasledne vznikla som sa pobavil aj ked islo priam o zivot, ale... na otazku "co si spravil" mi odpovedal "Nic! a ani ma nenapadlo dotykat sa brzdy! Ihned po naraze som sa zamkol v aute, vytocil 158 a ziadal o pomoc nakolko ma vyblokoval cierny passat za ktorym som to samozrejme d navesom nemal sancu ubrzdit, bojim sa o svoj zivot a tovar, ktory mi chceli asi odcudzit. Dusicku som mal malu ale nastastie ostalo za mnou na dialnici stat vela svedkov, ktori dosvedcili ako to bolo a chlapec v passate dostal pekne mastnu pokutu a zadrzany vodicsky"
pytam sa ho a "co ten passat?"
"no co myslis? ten isiel rovno na vrakovisko lebo som ho tlacil asi 300 metrov po zvodidlach a to bokom, takze utrhal vsetko co bolo v kontakte s cestou a zvodidlami"
nastastie sa pri celej tejto akcii nikomu nic nestalo, chalanko v passate bol mierne v soku lebo asi cakal ze 20tonovu supravu ubrzdi svojim vw a dostal ponaucenie ze pred nikym nema prudko brzdit za to ze sa ponahlal a mal neurozu... teda ak mu niekedy vratia vodicak...
jednoho pekneho vecera siel zaviezt tovar (plny naves) a ako byva zvykom pri kamionoch tak obiehal iny na dialnici co trvalo cca 5minut. celu dobu sa na neho tlacil cierny passat s odymenymi oknami takze cez auto nebolo vobec vidiet.
blikaniu a trubeniu nebolo konca kraja az pokial sa nezaradil pred auto co obiehal. vtedy passat vystartoval, pichol sa tesne pred neho a prudko zabrzdil.
na situacii ktora nasledne vznikla som sa pobavil aj ked islo priam o zivot, ale... na otazku "co si spravil" mi odpovedal "Nic! a ani ma nenapadlo dotykat sa brzdy! Ihned po naraze som sa zamkol v aute, vytocil 158 a ziadal o pomoc nakolko ma vyblokoval cierny passat za ktorym som to samozrejme d navesom nemal sancu ubrzdit, bojim sa o svoj zivot a tovar, ktory mi chceli asi odcudzit. Dusicku som mal malu ale nastastie ostalo za mnou na dialnici stat vela svedkov, ktori dosvedcili ako to bolo a chlapec v passate dostal pekne mastnu pokutu a zadrzany vodicsky"
pytam sa ho a "co ten passat?"
"no co myslis? ten isiel rovno na vrakovisko lebo som ho tlacil asi 300 metrov po zvodidlach a to bokom, takze utrhal vsetko co bolo v kontakte s cestou a zvodidlami"
nastastie sa pri celej tejto akcii nikomu nic nestalo, chalanko v passate bol mierne v soku lebo asi cakal ze 20tonovu supravu ubrzdi svojim vw a dostal ponaucenie ze pred nikym nema prudko brzdit za to ze sa ponahlal a mal neurozu... teda ak mu niekedy vratia vodicak...
ve znaku A
myslím si, že každej kdo jezdí jinak než podle přepisů tím řeší nějakej psychickej problém....vlastní zkušenost
Naposledy upravil(a) leonxp dne pát říj 08, 2010 08:14, celkem upraveno 2 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 63
- Registrován: čtv dub 10, 2008 13:04
- Bydliště: Žamberk
Re: ve znaku A
Moudrá to žena.leonxp píše:Jezdíval jsem vždycky slušně, málokdy jsem porušil pravidla přestože mám 200konové lehoučké auto. Najeto 10tky tisic km bez nehod. Pak mě jednoho krásneho dne opustila přítelkyne a od te doby si na silnicích honim ego. Tolik uz mi na necem nezalezi tak jezdím jako prase, dělám naschvály(málokterý auto má zrychlení kolem 6s).....proto si myslím, že každej kdo jezdí jinak než podle přepisů tím řeší nějakej psychickej problém.
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit
2 leonxp: to už nezakecáš, už jen to, že jsi přepsal svůj příspěvěk něco značí
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Zajímavé. Trochu sem tu početl a docela mě rozesmálo několik zjištění. Např, že na severu moravy tvrdí, že jsou to klidní řidiči. Stačí si vzpomenout na pár novinových titulků tam odtud - v zácpě se začlo střílet, agresivní řidič napadl pálkou řidiče náklaďáku,...
Taky mě fascinuje mentalita některých lidí, např, že auto, co má na značce A se musí poškrábat nebo jinak poničit. Si říkám jestli takový lidé nepatří do ústavu pro duševně choré.
A závěrem by mě zajímalo proč to tak moc řešíte? Co za joudu řídí nebo odkud je stejně nepoznáte ani podle auta ani podle značky. Jsou pražáci jezdící s jinou značkou a vidláci jezdící s pražskou. Když mi styl někoho jiného nesedí tak ho předjedu, když jo tak jedu za nim. Jinak jedu když pospíchám a jinak jedu když je času moře, kupodivu všechny jízdní styly mám stále se stejnou značkou. No a kdo chce psa bít hůl si vždycky najde. Divim se, že někoho baví být zkroušený jen proto, že ho předjel pražák. Týdny se tím trápit a pak zdevastovat náhodné zaparkované auto jen díky tomu, že se tváří jako pražské a tím má satisfakci.
Taky mě fascinuje mentalita některých lidí, např, že auto, co má na značce A se musí poškrábat nebo jinak poničit. Si říkám jestli takový lidé nepatří do ústavu pro duševně choré.
A závěrem by mě zajímalo proč to tak moc řešíte? Co za joudu řídí nebo odkud je stejně nepoznáte ani podle auta ani podle značky. Jsou pražáci jezdící s jinou značkou a vidláci jezdící s pražskou. Když mi styl někoho jiného nesedí tak ho předjedu, když jo tak jedu za nim. Jinak jedu když pospíchám a jinak jedu když je času moře, kupodivu všechny jízdní styly mám stále se stejnou značkou. No a kdo chce psa bít hůl si vždycky najde. Divim se, že někoho baví být zkroušený jen proto, že ho předjel pražák. Týdny se tím trápit a pak zdevastovat náhodné zaparkované auto jen díky tomu, že se tváří jako pražské a tím má satisfakci.
Megane II sedan r.v. 06 - prodáno
Megane kabriolet
Megane kabriolet
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů