Auta se značkou xAx xxxx

Co se nám přihodilo.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » stř lis 04, 2009 23:26

Pekařská Dailyna....Iveco :wink:
Dead man

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

pas

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte pro 01, 2009 16:24

DAM.fnx píše:V podstate podle zakona nemuzes dostat napr. pokutu za nezaple pasy. Neni definovane kdy se mas zapnout a rozepnout, jen ze se behem jizdy musis zapnout :)
to je blabol vzdy se musis pripoutat pred jizdou protoze jsem dostal pokutu za nepripoutani petikilo na mistea to jsem jel jen z obchodaku domu cca 60 m ne nejsem lenoch jel jsem tam rovnou z prace 8)

stanislaw
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: sob říj 24, 2009 01:26

Příspěvek od stanislaw » úte pro 01, 2009 21:05

Procetl jsem celou diskuzi a vzhledem k vesnici ve ktere bydlim (Ostrava :) ) je nenavist k vozum s "A" vice nez zrejma, ono i ja jsem se nejednou za volantem pristihnul, ze kdyz jedu po centru a potkam Acko tak padne hlaska "Jaj Prazak". Ale v Ostrave se pohybuju autem prakticky kazdy den a ze bych potkaval nejak moc Acek se rict neda, vlastne celkove si myslim ze tady na severni morave se s neurotikama setkavam naprosto minimalne, naopak prevazuje ta opacna strana mince, centrem se jede dvacitkou, tam kde neni provoz tak na padesatce 40, na frydeckomistecke a rudne (tam je 80) se jede v pomalem 70, v rychlem je to ve špičce podobne...ale jakmile opustite hranici ovy a pokracujete na frydek, najednou to proste jde a vsichni se rozjedou...

Jednu moc hezkou prihodu mam, jel jsem z prace po inventure po frydeckomistecke domu z centra a byly tak tri hodiny rano takze prakticky noc, doprava vubec zadna, no a jely tam vedle sebe dve baby v nejakych kombikach, obe max 65, nervy jsem mel z toho uplne v řiti, po par minutach jsem teda zablikal ze by alespon jedna mohla uhnout (ta cesta byla v noci uplne prazdna) bez vysledku, nakonec jsem teda stylem "cigarko, tempomat, hlavne to chce klid" dojel domu, co chcete delat v takove situaci? :)

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » úte pro 01, 2009 21:14

No po dnešní zkušenosti můžu říci, že nejhorší je přeprava peněz po D1 :lol: trošku přiblížím situaci (shodou okolností jsem je potkal 3x za jeden den a to už je umění :lol: ) Jedou dvě dodávky, před nima jedou 3 policejní auta, za nima 3 policejní auta, všechno modře bliká až z toho bolí oči.

Poprvé jsem je potkal cestou do Brna ještě v Praze, tam sjou tři pruhy, zabírali 2, všichni okolo nich se je báli předjét, aby je náhodu nenaměřili, to že jedou 20km/h pod rychlostním limitem je jedno, prostě se policajti nepředjíždí (ikdyž je jeden pruh volný)

Podruhé jsem je potkal cestou z Brna zpět do Prahy, hned na začátku jak je tam ta OMV tak za ní :lol: , stejný scénář, zabranej levej pruh, jeden nechali volný, jeli si to svých 80 a všichni okolo nich hezky pomaličku max. 100km/h a až když byly před a ztratili světla v zrcátkách, tak zase na to dupli, v této koloně jsem ztrávil cca 30km. Po cestě si dávám odpočinkovou pauzu a oni mě bohužel zase předjeli :lol:

Takže potřetí za Mirošovicema ve třech pruzích, opět zabraný dva pruhy, opět se všichni bojí předjét.

Jinýmmi slovy dík nim jsem ztrávil v koloně nějakých 50-60km, takže tvrdím, že oni jsou nejhorší a brzdí provoz :lol: :lol:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Josef HORÁK
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: úte čer 30, 2009 19:52

ad Ačkové PSZ

Příspěvek od Josef HORÁK » pon pro 14, 2009 16:26

Nabízím pohled pražské náplavy, takže snad trochu nezaujatý. 8)

Je jasný, že se v každym kraji jezdí trochu jinak. Je to daný spoustou věcí, jako například skladbou obyvatelstva (věkovou, příjmovou, ...) a objetivníma podmínkama, jako je zejména čas nutný k přemístění se na stejnou vzdálenost (ve meěstech někdy i řádově větší), hustota dopravy, stav silnic a infrastruktury celkově...

Když pak člověk, co má zažitý styl jednoho kraje či města zajede někam jinam, působí nepatřičně, i když třeba zrovna nejede vysloveně špatně nebo nelogicky. Prostě je pro ostatní jinej a tudíž nevypočitatelnej. A na problémy je zaděláno.

Pražák je zvyklej "jet, jakmile to jde" a využít každou skulinku, protože jinak by se nikam nedostal, ostatně ti za ním by ho stejně vytroubili. Když je pak na volné silnici, jede často stejně jankovitě jako na přískocích mezi semafory, rozdíl je ale v tom, že se nejede 60, ale 120 i víc, neuvědomí si, že už neriskuje jen plechy, ale i životy... Na druhou stranu je Pražák zpravidla pozornější k tomu, co se na silnici děje (tréning z městského šrumce) a nestane se mu tak často, že něco "neviděl" a jen tak něco ho nepřekvapí - teda kromě toho, že to na mokru a sněhu klouže, a tak podobně. Jenže zase - kolik dní je v roce je v Praze sníh, lze se tomu divit?

Proti tomu "venkovan" je zvyklý na daleko menší hustotu provozu a někteří z nich se dokonce zřejmě stále nezbavili pocitu, že jsou na silnici přece jen většinou sami, nesledují okolí a jedou si svý. Někteří alespoň dodržují (někdy nesmyslné) předpisy, někteří je už zapomněli, protože jezdí jen výjimečně a nebo stále stejnou jednoduchou trasu. Je přece jenom rozdíl urazit denně 40 kilometrů pražskou džunglí s neustálým hledáním ještě neucpaných objížděk, sledováním změn značení, než pokaždé pět kiláků rovně po hlavní a potom doprava do vrat...

A pak je tu velká kapitola pravidel silničního provozu. Venkovan nejčastěji žije v domění, že pravidla je třeba do posledního puntíku ctít a dodržovat, protože "tak je to spravne" a zdá se mu (právem), že v jeho obci a okolí tento systém v podstatě funguje. Pražák ví, že v přehuštěné metropolitní dopravě se na pravidla spoléhat nemůže, musí rovněž myslet vlastní hlavou. Tu někoho pustit, i když by nemusel či dokonce neměl, tu se naopak někam nacpat. To vede k tomu, že kouká a čeká vše. Tvrdím, že bez této improvizace by doprava zkolabovala jako celek. Konečně stačí se podívat třeba do Paříže , speciálně na velké kruháče. To je čirá imrpovizace a funguje to nesrovnatelně líp než milión semaforů, paragrafů a tupejch ovcí za volanty.

Přes to všechno osobně pozoruju neúnosné jednání spíše ze strany majitelů vozů jistých značek - vedou jednoznačně Prassáty a hned po nich ostatní zkřížené motyky (včetně Schade) a audiny. V centru pak luxusní gazíky a jiná služební vozidla mafie, ale to už je jiná kapitola.

Na dálnici jak kdy, zajímavý je hlavně fenomén "zadních tlačičů", kteří se pokoušejí předjet dvě souběžné souvislé kolony tím, že se narvou na posledního za začnou troubit. Je zde nějaký psychiatr, který by mi dokázal objasnit jejich duševní pochody? Opravdu je mi to záhadou.

A pak tu máme krásnou českou vlastnost - závist, zde ve formě "antipražáctví". Je fakt, že Pražák je v průměru daleko arogantnější, než třeba sedlák z českého jihu. Stejně tak se ale dá tvrdit, že Moraváci jsou zas krkaví, a tak dále. Každý máme něco, nikdo není dokonalý. :wink:
Za zmíněným folklórem je spíš cítit prachy. Venkovani si totiž myslí, že tu padaj pečení holubi sami do huby a navíc za jejich peníze. Jak komu, vážení! (Podívejte se například do Strakovky, co je tam ogarů.) Vůbec jim nedochází, že podstatná část lidí v produktivnim věku jsou náplavy. Pracoval jsem zde ve třech firmách a narazil jsem mezi kolegy celkem na 5 rodilých Pražáků... A platy? Víte, kolik stojí třeba bydlení nebo jídlo v hospodě? Víte, že sposta lidí je v Praze ne proto, že chce, ale proto, že prostě musí, chce-li mít práci? Jsou to ti nejzoufalejší venkovani, co na venkově práci nesehnali. Ti všichni mají auta s pražskou značkou...

Takže přátelé, vše je relativní a dost zamotané. Chce to vidět v souvislostech. Nicméně tím spíše platí: "Na cizího bacha"!

Mnoho šťastně ojetých gum vám všem!
Modrá Laguna II grandtour, 2.0 T Dynamique

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » pon pro 14, 2009 16:32

krásná úvaha :t18:
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon pro 14, 2009 22:21

Tady sem jeste nepsal:-)
To je veřejná obžaloba pražáků?:-D
Zřejmě to bude o celkovem myšlení určitých lidí(neni jich malo)Ted sem si vzpomněl, nahodile jsem 2x videl porad mr.GS
Genzer: Kluk z Moravy prijede do Prahy a poprvé vidí eskalator! A podruhé si utahoval z Jozky Černého...
Ono vesměs většina světových metropoli jsou státy ve státě, tomu odpovídá i myšlení lidi...

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » pon pro 14, 2009 22:51

Na tohle tema doporucuju shlednout porad Na stojáka - Pražák v Brně :wink: . Mnozi jiste znaji, ale kdo ne, at se podiva, stoji to za to :).
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

neshoda
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: úte bře 03, 2009 18:58
Bydliště: BB SR

Příspěvek od neshoda » úte pro 15, 2009 08:51

No a potom prídu k nám a idú o 20 km/h menej ako je dovolené a brzdia premávku.
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440

Uživatelský avatar
Pavel_trol
Člen RCČR
Příspěvky: 722
Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
Bydliště: Ruda okr. Rakovník

Příspěvek od Pavel_trol » úte pro 15, 2009 21:34

presscott píše:Na tohle tema doporucuju shlednout porad Na stojáka - Pražák v Brně :wink: . Mnozi jiste znaji, ale kdo ne, at se podiva, stoji to za to :).
fakt jsem se takhle dlouho nezasmál :-) pecka :lol:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1071
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mustang » úte pro 15, 2009 21:40

Zajímavý počteníčko zítra mam služební cestu do České lípy pak do Plzně a v pátek do Brna tak jsem zvědavej s jakýma pocitama se vratím pokud se ještě někdy vrátím... :mrgreen:
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž :-D
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek

Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

Milan Havlát
Člen RCČR
Příspěvky: 479
Registrován: úte dub 07, 2009 18:49

Auta s A

Příspěvek od Milan Havlát » úte pro 15, 2009 22:02

Mustang píše:Zajímavý počteníčko zítra mam služební cestu do České lípy pak do Plzně a v pátek do Brna tak jsem zvědavej s jakýma pocitama se vratím pokud se ještě někdy vrátím... :mrgreen:
Ty se vratis. Já jedu s Dankou v neděli v noci k ním domů až do Michalovec/Sk jsem zvědavý jaká bude cesta a jestli to vůbec R5 zvládne.Pak dám vědět. MILAN Trochu OT-omlouvám se

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » ned pro 20, 2009 22:03

krásně jsi to josko popsal:-)
na stojáka pecka:-)
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Re: ad Ačkové PSZ

Příspěvek od Makak007 » úte črc 13, 2010 21:19

Josef HORÁK píše:Nabízím pohled pražské náplavy....Mnoho šťastně ojetých gum vám všem!
Velmi, velmi pěkně napsáno. Odpovídá to realitě.
Rád bych pouze doplnil o jeden fenomén, a to "pražská značka v Brně". Občas zde pozoruji týpky, kteří mají za sport vysloveně cíleně vadit jakémukoli autu s pražskou značkou. Když se "pražák" chce dostat do jiného, třeba odbočovacího pruhu, je jedno jestli zrychlí a chce před týpka nebo brzdí a chcese zařadit za něj. Týpek z Brna s blahosklonným úsměvem přidává nebo brzdí pokud možno tak, aby se dotyčný nešťastník nedostal kam potřebuje. Divný sport...
Mě se to párkrát taky přihodilo ale vzhledem k tomu že Brno trochu znám, dokážu si poradit páč vím "co mě čeká za rohem". Ale už mnohokrát jsem viděl týpka jak se pase na jiném "pražákovi" a hojil si své nemocné ego tímto divným způsobem. Nevím kde se to v nich bere. Korunu tomuto počínání nasazuje fakt, že v těch "nepřátelských" autech sedí často lidi z jihu Moravy... :roll:

Taky jsem viděl pěkně (asi klíčema) zedrané zánovní auto. Provinilo se pražskou značkou. Nešťastný majitel bědoval a nadával. A byl ------- z Mikulova. :?
ObrázekObrázekObrázek

Betmenko
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv zář 23, 2010 18:03
Bydliště: Trenčín

znamy mal tiez podobnu situaciu

Příspěvek od Betmenko » čtv zář 23, 2010 18:43

ale kedze jazdi kamionom vyriesil to inac...

jednoho pekneho vecera siel zaviezt tovar (plny naves) a ako byva zvykom pri kamionoch tak obiehal iny na dialnici co trvalo cca 5minut. celu dobu sa na neho tlacil cierny passat s odymenymi oknami takze cez auto nebolo vobec vidiet.
blikaniu a trubeniu nebolo konca kraja az pokial sa nezaradil pred auto co obiehal. vtedy passat vystartoval, pichol sa tesne pred neho a prudko zabrzdil.

na situacii ktora nasledne vznikla som sa pobavil aj ked islo priam o zivot, ale... na otazku "co si spravil" mi odpovedal "Nic! a ani ma nenapadlo dotykat sa brzdy! Ihned po naraze som sa zamkol v aute, vytocil 158 a ziadal o pomoc nakolko ma vyblokoval cierny passat za ktorym som to samozrejme d navesom nemal sancu ubrzdit, bojim sa o svoj zivot a tovar, ktory mi chceli asi odcudzit. Dusicku som mal malu ale nastastie ostalo za mnou na dialnici stat vela svedkov, ktori dosvedcili ako to bolo a chlapec v passate dostal pekne mastnu pokutu a zadrzany vodicsky"

pytam sa ho a "co ten passat?"

"no co myslis? ten isiel rovno na vrakovisko lebo som ho tlacil asi 300 metrov po zvodidlach a to bokom, takze utrhal vsetko co bolo v kontakte s cestou a zvodidlami"

nastastie sa pri celej tejto akcii nikomu nic nestalo, chalanko v passate bol mierne v soku lebo asi cakal ze 20tonovu supravu ubrzdi svojim vw a dostal ponaucenie ze pred nikym nema prudko brzdit za to ze sa ponahlal a mal neurozu... teda ak mu niekedy vratia vodicak...

leonxp
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: úte zář 16, 2008 23:11

ve znaku A

Příspěvek od leonxp » pon říj 04, 2010 15:03

myslím si, že každej kdo jezdí jinak než podle přepisů tím řeší nějakej psychickej problém....vlastní zkušenost
Naposledy upravil(a) leonxp dne pát říj 08, 2010 08:14, celkem upraveno 2 x.

pavel_jílek
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: čtv dub 10, 2008 13:04
Bydliště: Žamberk

Příspěvek od pavel_jílek » čtv říj 07, 2010 17:31

Hm, tak doufám, že se nikde v dohledné době nepotkáme ...

Betmenko
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv zář 23, 2010 18:03
Bydliště: Trenčín

to leonxp

Příspěvek od Betmenko » čtv říj 07, 2010 22:31

tak dufaj ze sa nestretneme ked budem sediet v dodavke, pretoze prasata na cestach NENAVIDIM... a dufaj ze raz pri tych naschvaloch co robis nevyhasne zivot matky alebo dietata...

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Re: ve znaku A

Příspěvek od safy » pát říj 08, 2010 00:34

leonxp píše:Jezdíval jsem vždycky slušně, málokdy jsem porušil pravidla přestože mám 200konové lehoučké auto. Najeto 10tky tisic km bez nehod. Pak mě jednoho krásneho dne opustila přítelkyne a od te doby si na silnicích honim ego. Tolik uz mi na necem nezalezi tak jezdím jako prase, dělám naschvály(málokterý auto má zrychlení kolem 6s).....proto si myslím, že každej kdo jezdí jinak než podle přepisů tím řeší nějakej psychickej problém.
Moudrá to žena.
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit

leonxp
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: úte zář 16, 2008 23:11

Příspěvek od leonxp » pát říj 08, 2010 08:15

jedná se o auta typu 335i apod. po přestavbě na 300koní.
Naposledy upravil(a) leonxp dne pát říj 08, 2010 10:51, celkem upraveno 2 x.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pát říj 08, 2010 08:34

2 leonxp: to už nezakecáš, už jen to, že jsi přepsal svůj příspěvěk něco značí :roll:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

leonxp
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: úte zář 16, 2008 23:11

Příspěvek od leonxp » pát říj 08, 2010 10:52

to je fakt, ale snaha byla:D
Laguna 3.0 biturbo 300koní

motorol
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: sob bře 06, 2010 08:26

Příspěvek od motorol » pon pro 20, 2010 11:45

Zajímavé. Trochu sem tu početl a docela mě rozesmálo několik zjištění. Např, že na severu moravy tvrdí, že jsou to klidní řidiči. Stačí si vzpomenout na pár novinových titulků tam odtud - v zácpě se začlo střílet, agresivní řidič napadl pálkou řidiče náklaďáku,...
Taky mě fascinuje mentalita některých lidí, např, že auto, co má na značce A se musí poškrábat nebo jinak poničit. Si říkám jestli takový lidé nepatří do ústavu pro duševně choré.
A závěrem by mě zajímalo proč to tak moc řešíte? Co za joudu řídí nebo odkud je stejně nepoznáte ani podle auta ani podle značky. Jsou pražáci jezdící s jinou značkou a vidláci jezdící s pražskou. Když mi styl někoho jiného nesedí tak ho předjedu, když jo tak jedu za nim. Jinak jedu když pospíchám a jinak jedu když je času moře, kupodivu všechny jízdní styly mám stále se stejnou značkou. No a kdo chce psa bít hůl si vždycky najde. Divim se, že někoho baví být zkroušený jen proto, že ho předjel pražák. Týdny se tím trápit a pak zdevastovat náhodné zaparkované auto jen díky tomu, že se tváří jako pražské a tím má satisfakci.
Megane II sedan r.v. 06 - prodáno
Megane kabriolet

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Příspěvek od jarda19 » pon pro 20, 2010 20:52

Hele a jak daleko musí člověk bydlet od Prahy aby se mohl považovat za vidláka ???
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

Příspěvek od Nick_of_the_time » pon pro 20, 2010 20:56

to nevim, ale tady u nás na západě se říká že u starého plzence začíná asie
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

Odpovědět

Zpět na „Příhody ze silnic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů