Když jsem začínal řídit...
Moderátor: Moderators General
- Larry99
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon zář 26, 2011 23:03
- Bydliště: Bratislava/Beluša
Re: Když jsem začínal řídit...
Citam tu same skvele historky Ja som mal autoskolu v r.2008, so skvelym instruktorom. Ziadny trenazer, hned sa sadlo do Fabie 1.9SDI a davaj do meste. Ten pako (byvaly motokrossovy pretekar) ma naucil jazdit fantasticky, 30 metrov pred krizovatkou mi pridaval plyn ked uz svietila oranzova, po meste ma nutil jazdit 70 Druhy den a druhu jazdu sme isli trasu 2xcca 50km. Vodicak bez najmensich problemov spraveny asi za 3 tyzdne, vratane velkej motorky - jazdene bud Jawa 350 alebo nejaka Suzuki 1100 . Na skuske mi stale ukazoval prevodove stupne nenapadne, lebo som motor zbytocne vytacal. Pri skuske na cvicisku som jemne vybehol pri pozdlznom parkovani na obrubnik, policajt si nastastie nevsimol. Ked som sa instruktorovi pochvalil, tak mi uplne na rovinu povedal : "ty si XXXXXXX" Takze vsetko super, od vodicaku som jazdil prevazne s rodicovskou Zafirou, par krat firemna A4 Quattro, a teraz konecne s vlastnou Lagunou II.
ex : Laguna II - 1.8 16V 89kW
ex : Laguna I - 2.0 8V 83kW
Mégane III coupe 1.4tce 96kW
ex : Laguna I - 2.0 8V 83kW
Mégane III coupe 1.4tce 96kW
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Když jsem začínal řídit...
Před mnoha lety, krátce před osmnáctinami, jsem si usmyslel, že si chci dát k narozeninám řidičák.
Šel jsem do autoškoly na Strahově, našel jsem tam nějakého instruktora a povídám mu, že bych chtěl mít do týdne noty.
Vysvětli jsem mu, že už osm let řídím a že stovku (vyhlášku 100/75) znám.
Chvíli na mne koukal, pak si spočítal, že na tom může vydělat spoustu hodin volna a taky dost peněz za benzín a souhlasil s tím, že půjdu rovnou ke zkouškám, pokud ho přesvědčím u cvičné jízdy.
Nasedli jsme do zánovní stopětky a fičeli jsme. Po třech kilometrech byl celkem uklidněný a zavelel návrat na základnu.
V tu chvíli jsem jel po Bělohorské nahoru. Tam, kde je zastávka u Kaštanu bývala masna. Těsně před přechodem pro chodce stála skříňová Avie a zakrývala mi výhled. Tak jsem zpomalil na 40 (tehdy bývala ve městě povolená šedesátka), abych byl schopen zastavit, kdyby mi tam vešel nějaký chodec.
Co čert nechtěl, těsně před auto mi vstoupila babička o berlích.
Tak jsem to zašláp a stotřicetikilový instruktor vyndal hlavou čelní sklo.
Zpátky jsme dojeli s čerstvým vánkem ve vlasech za burácení jadrných nadávek instruktora. Jejich intenzita se ještě umocnila, když jsem mu tklivě připomněl, že brzdit měl i on...
Nicméně ke zkouškám mě pustil. Jízda bez chyby a teorie za plný počet.
Když mě pak předával řidičák byl zase brunátný vztekem. Prý měl kvůli mě tolik problémů jako nikdy.
Nějak mi nedocházelo proč.
Vysvětlil mi, že žák může mít denně jen dvě hodiny a ne osm, jak si napsal do pátečního rozpisu (a jel na chatu) a že ho za to šéf strašně zdrbal
njn... to bylo ještě v dobách kdy kurz stál 1240 Kčs a zdál se mi děsně drahej
Šel jsem do autoškoly na Strahově, našel jsem tam nějakého instruktora a povídám mu, že bych chtěl mít do týdne noty.
Vysvětli jsem mu, že už osm let řídím a že stovku (vyhlášku 100/75) znám.
Chvíli na mne koukal, pak si spočítal, že na tom může vydělat spoustu hodin volna a taky dost peněz za benzín a souhlasil s tím, že půjdu rovnou ke zkouškám, pokud ho přesvědčím u cvičné jízdy.
Nasedli jsme do zánovní stopětky a fičeli jsme. Po třech kilometrech byl celkem uklidněný a zavelel návrat na základnu.
V tu chvíli jsem jel po Bělohorské nahoru. Tam, kde je zastávka u Kaštanu bývala masna. Těsně před přechodem pro chodce stála skříňová Avie a zakrývala mi výhled. Tak jsem zpomalil na 40 (tehdy bývala ve městě povolená šedesátka), abych byl schopen zastavit, kdyby mi tam vešel nějaký chodec.
Co čert nechtěl, těsně před auto mi vstoupila babička o berlích.
Tak jsem to zašláp a stotřicetikilový instruktor vyndal hlavou čelní sklo.
Zpátky jsme dojeli s čerstvým vánkem ve vlasech za burácení jadrných nadávek instruktora. Jejich intenzita se ještě umocnila, když jsem mu tklivě připomněl, že brzdit měl i on...
Nicméně ke zkouškám mě pustil. Jízda bez chyby a teorie za plný počet.
Když mě pak předával řidičák byl zase brunátný vztekem. Prý měl kvůli mě tolik problémů jako nikdy.
Nějak mi nedocházelo proč.
Vysvětlil mi, že žák může mít denně jen dvě hodiny a ne osm, jak si napsal do pátečního rozpisu (a jel na chatu) a že ho za to šéf strašně zdrbal
njn... to bylo ještě v dobách kdy kurz stál 1240 Kčs a zdál se mi děsně drahej
Re: Když jsem začínal řídit...
A co BESIP?Mně za výtečně absolvované zkoušky vrátil 350 Kč.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů