Ještě že máme Renaulty...

Co se nám přihodilo.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » sob čer 06, 2009 15:26

otas1 píše: A jses si jistej ze to vauto neukrad? :lol: :lol:
No vzhledem k tomu, ze asi 30m od nas stala policejni dodavka s 2 pomahacema a dalsi 2 chranici stali o par metru dal s dalekohledem, tak bych rekl, ze kdyby ten chlapek byl zlodej, tak by musel byt asi hodne zkuseny a odvazny :D. A jeste si s sebou brat manzelku (zenskou) :lol: .
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » stř čer 17, 2009 10:09

Vzdycky si vzpomenu na toho dedulu co v Praze skocil s fabii do Vltavy. Vrazil tam jednicku a dupnul na to... akorat jak to tam vrazil, tak moc zatlacil a byla z toho spatecka. Nevim kdo to v tom VW vymyslel.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Doctor.ventil
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctor.ventil » stř čer 17, 2009 11:20

Mno nevim, co na tom u toho VW nechápeš... tu zpátečku tam jen tak místo jedničky nedáš, musíš zatlačit dolů, problém je, když se ti vyběhá ten plastík, kterej mezi jedničkou a zpátečkou je... Ale i tak je mezi těma kvaltama výrazný rozdíl v poloze páky, takže mírně zkušený řidič ten rozdíl pozná :wink:
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw :twisted:

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » stř čer 17, 2009 11:30

Doctor.ventil píše:Mno nevim, co na tom u toho VW nechápeš... tu zpátečku tam jen tak místo jedničky nedáš, musíš zatlačit dolů, problém je, když se ti vyběhá ten plastík, kterej mezi jedničkou a zpátečkou je... Ale i tak je mezi těma kvaltama výrazný rozdíl v poloze páky, takže mírně zkušený řidič ten rozdíl pozná :wink:

O nic moc nejde, ale předně vůbec nechápu, proč volit konstrukci, u níž se může nějaký plastík vychodit?

PS: Nic ve zlým, ale ten ďáblík u Golfa ffftédéíčku je.....ffftipnej :)

Víťa Malina
Experienced member
Příspěvky: 629
Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
Bydliště: Pohořelice (BV)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Víťa Malina » stř čer 17, 2009 12:22

jezdím střídavě s R19, s Fabií (zpátečka zatlači a 1), v nissanu Note (zpátečka místo 6-ky) a v nissanu Qashqai (zpátečka dle renault) a řeknu vám že ze začátku sem se musel zamyslet abych se nepletl, teď už to dělám automaticky a ani jeden ze systémů mi nepřipadá lepší, možná snad ten místo šestky.
Grand Scénic Expression; 7m; 1,5 Dci; béžová poivre

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » stř čer 17, 2009 13:23

Doctor.ventil píše:Mno nevim, co na tom u toho VW nechápeš... tu zpátečku tam jen tak místo jedničky nedáš, musíš zatlačit dolů.
U systemu renault tam zpatecku omylem nedas proste nikdy, u toho VW jo. Jak moc je to obtizny zalezi jenom na mire "sikovnosti" a opotrebeni. Mel jsem pujcenou Jettu se 180k km a zamackuti radicky slo velice lehce.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Odpovědět

Zpět na „Příhody ze silnic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů