Chip tuning motoru?

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od dj.pepino » pon úno 02, 2015 17:22

becker7914 píše:Zdarec chlapi,chcel by som sa Vás niečo opýtať, po prípade mi to vyhovoriť alebo poradiť. Objednal som si novú lagunu grandtour 2.0dci 110kw fap s&s system a chcel by som ju dať chipovať. Lenže, po výbere firmy a jej konzultácií mi bolo povedané, že najrozumnejšie bude, (kedže auto je úplne nové) keď si dokúpim nejakú krabičku.... a len ju pripojím. Viete mi nejakú kvalitnú značku poradiť? Po prípade povedať jej mínusi? Či je to rozumné, dávať niečo také do toho auta? Páči sa mi myšlienka zvýšenia výkona :) ale nerád by som to robil na úkor auta! To sa radšej na to vykašlem. Ďíky za rady :)
Když jsi si objednal Lagunu, tak proč jsi rovnou nešel do silnější verze ? :roll: O těch pochybných krabičkách se tu už někde psalo. Než bude motor zajetý, tak bych o chipu ani o nějaké pochybné krabičce neuvažoval.
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od kotasekh » pon úno 02, 2015 18:31

Krabička je vždy pochybná. Když už zvýšení výkonu, tak úpravou softwaru. A sám bych taky volil cestu až po zajetí motoru...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

becker7914
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř úno 22, 2012 09:50

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od becker7914 » stř úno 04, 2015 18:59

Neviem ako u Vás v CZ ale u nás SR pokiaľ chcete silnejšiu verziu, tak je len v automate (a to som nechcel)+ nahádzal som si tam nejaké doplnkové veci a ďalších 2300eur navyše som už nemal :D som rád že som mal ešte na elek. strešné okno,pack business a tak :D... tak teda asi počkám, ako som spomínal, nechcem to robiť na úkor auta... každopádne ďiky :)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » pát bře 13, 2015 01:02

Tak proběhla revize čipu a byl vytvořen nový, opět od mého známého, protože doba opět pokročila a zkušenosti je též více a objevili se i nové možnosti ukryté v softwaru jednotky. Proběhl zběžný test a opět ústa od ucha k uchu. Samozřejmě se tentokrát zvedl i plnící tlak, posunuli se omezovače, vyladil se průběh, tak, že i polechtání pedálu je provázeno zátahem už od volnoběhu. Neskutečný zátah do omezovače, bez jakékoli prodlevy, či povadnutí zásahem limiteru. O víkendu provedu nějaké testy, tak jsem i sám za sebe zvědav. Motor by měl atakovat 120kW hranici.
I kamarád co měl BMW 750i s 240kW a teď má X5 se 180kW prohlásil, že to opravdu už jede :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Krovak » pát bře 13, 2015 08:16

A nějaké hodnoty z brzdy, nebo alespoň clipu by byly?
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » pát bře 13, 2015 09:37

Bohužel brzdou nedisponuje, ale ladí už velmi dlouho speciály na závodech(na závodech se nebrzdí, ale měří čas na kolo, průběh motoru a řazení) a čipů též, tak už docela dost ví. Nebere to jako komerci, jako velké tunerské firmy, pro které to též nakonec dělá jeden nezávislý člověk u počítače kdesi v republice a jsou pouhými stahovači a flashovači. Nebudu uvádět ale opravdu to většinou funguje tak, že "technik" stáhne soft z jednotky, odešle po netu kamsi a za půl hoďky až několik hodin přijde soubor zpět a flashuje se. Zkusím změřit hodnoty zrychlení 0-100, 0-160, 80-120, 70-140, když už jsem si do Androida pořídil prográmek.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od jakub » pát bře 13, 2015 09:45

Ty jo, vůbec si nedovedu představit ladění směsi jen dle zkušeností bez měření A/F (bohatosti) a EGT (teplota výfukových plynů) respektive na motor co odjede dejme tomu závod a pak se zase dělá když vydrží tak ok ale na auto kde s tím pojedu někam stovky km a pak mě někde ukápne ventil, ano na svojí r25 jsem to tak tak dělal, tenkrát to měření pro mě nebylo dostupný a s tím že to shoří jsem počítal a taky mě uhořel píst, u bmw už jsem do toho bez měření nešel....

Člověk který to dělá trošku víc by už tohle měřit měl (samozřejmě i v zátěži), to je jako kdybych si do mašin v práci při přezouvání pumpoval vzduch ruční pumpičkou :-)
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » pát bře 13, 2015 22:03

U čipování benzínu je to měření A/F a EGT nezbytné, co se závoďáků týče(tedy co jsem viděl v Brně na okruhu) měřiče jsou přímo v autech, nebo sledovače údajů a hodnot. U komerční nafty jako jsou ty naše prdítka je vzduch daný tam to není úplně nezbytné měřit a navíc ty výkony nejsou na hranici tavení materiálů.
Já jsem laik, pouze přepouštím informace co uniknou nebo se o nich debatuje.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Krovak » sob bře 14, 2015 09:11

No, hmotnost nasátého vzduchu bude daná možná tak u atmosférického motoru, u turba či kompresoru bych to rozhodně netvrdil. To je právě ten důvod, proč lze u přeplňovaného motoru tak relativně snadno zvyšovat výkon. Protože výkon=množství spáleného paliva. A víc paliva můžeme do válců dostat a zároveň dodržet stechiometrický poměr jen tím, že dodáme více vzduchu. No a pokud se to s plněním válců přežene, tak nejenže rapidně zkrátíme životnost turba, ale hrozí i podpálení ventilů (kromě jiných závad). U našich starých škopků se bez externích sond navíc teplota výfukových plynů nezměří, auta s FAPem mají výhodu, ty už teplotní čidla mají.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » sob bře 14, 2015 09:40

Myslím, že se tady míchají hrušky a jablka, naprosto rozdílné systémy motoru benzínového a naftového, u benzínu se pracuje se škrtící klapkou i v turbo provedení, vzniká spousta přechodných jevů, mění se množství nasávaného vzduchu a je na místě měřit ono A/F a teplotu výfukových plynů, teploty hoření jsou též jiné.
U nafty žádná škrtící klapka není, plnící tlak se mění ve velmi malém rozsahu(prakticky se fouká na konstantní hodnotu) a palivo se vstřikuje do válce, kde je vždy přebytek vzduchu a stechiometrický poměr vzniká pouze v prostoru rozptýleného paliva a zbytek je pouze pracovní médium. Pracovní teploty výfukových plynů o dost nižší.
Proto 99,99% čipařů A/F u nafty neměří, ale vychází z nějakého teoretického poměru a dat, tedy pokud se z nějakého RSa nedělá závodní ropák.
Nechci už tady teoretizovat o věcech kterým rozumí málo populace, jen důvěřuju někomu, kdo to dělá už 15 let.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Krovak » sob bře 14, 2015 12:05

Nic, mažu, vážně se tu nebudem bavit o věcech, o kterých víme jen nejnutnější základy. Jen mě prostě zarazil výrok "vzduch daný", který jsi teda vysvětlil výše a ladění motoru "na ucho" bez jakýchkoli dat.
Každopádně hodnoty zrychlení změřit můžeš, stejně tak poreferovat o kouřivosti atd.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » pát bře 27, 2015 00:38

Zatím jsme testovali asi 4 verze čipu. Díky lepšímu naladění je kouřivost o poznání menší než u čipu letitého a jede to daleko víc. Příští týden se tomu budeme opět věnovat. Zde je video jak se to sbírá teď, jen je vzhůru nohama, jak mě vyšel držák mobilu. Jednička se nedala bez prokluzu při náloži, prostě 205/55 R16" na test nebyly právě vhodné. Také rychlé řazení mi moc nešlo, mám tu PK6 docela rád. Jo a test probíhal mimo veřejné komunikace.
Zde: 0-100
Nebo zde: 0-100
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Krovak » pát bře 27, 2015 19:46

To nevypadá zle.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od mudr.hematolog » sob bře 28, 2015 14:41

Šamša píše:Bohužel brzdou nedisponuje, ale ladí už velmi dlouho speciály na závodech(na závodech se nebrzdí, ale měří čas na kolo, průběh motoru a řazení) a čipů též, tak už docela dost ví.
Pri zavodnom aute to celkom chapem, ze priorita je cas na kolo.
Klasicke auto cipovat bez regularneho merania mi pride dost amaterske a hlavne nepreukazatelne ako to robila ABC Tunning Group.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » sob bře 28, 2015 15:41

Ber to tak, že komerční firmy to dělají za účelem zisku a ve velkém, mohou tudíž koupit válcovou nebo nápravovou brzdu. Ten můj zdroj je celé víkendy v sezoně na závodech a doma udělá čipy známým a pár zákazníkům a ani nemá zájem se komercionalizovat. Většinou se ti dobří úpravci mezi sebou znají a většina z nich též brzdou nedisponuje. O ABC toho bylo popsáno dost, mě před 10 lety taky natáhli, jen zahráli divadýlko, umyli a vyluxovali auto včetně mojí peněženky a výkon se žádný nekonal, což se potvrdilo asi za rok na zemědělské fakultě Mendelu v Brně, kde jsem si nechal otestovat auto.
Já jsem teď také testoval na zajetém okruhu, na silničkách III. třídy, serpentýnky do kopce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Krovak » ned bře 29, 2015 11:43

Tak jsem to porovnal s tou svou šunkou a zkusil jsem to zkompilovat. Bohužel nemám žádný program na editaci videa, takže jsem to udělal ve free šmejdu kterej musel popsat celej obraz vodoznakama. Nicméně, vidět to je a i to, že ti to jede líp :-)
http://ulozto.cz/xrqpwbxY/my-video1-mp4
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Davidak79 » ned bře 29, 2015 15:48

Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Mirrae
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: sob lis 05, 2011 15:31
Bydliště: Mělnicko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Mirrae » sob dub 04, 2015 10:29

Ahoj,

je toho zde o chiptuningu a firmě autochip.eu popsáno tolik, že nevím jaký obrázek si o tomto fenoménu mám udělat :-)

Máme doma Megane III 1.5 DCi, 110 000 km a začali jsme uvažovat o chipu.

Do zítra má firma autochip.eu akci za 3750,- na libovolný vůz.
Zde na fóru jsem našel několik kladných referencí, na googlu u různýchznaček už toho kladného moc nebylo.
Takže nevím, zda do toho jít, nebo ne?

Nějaké aktuální typy k autochipu obecně, případně k firmě autochip.eu?

Mám na to případně čas jen do zítra :-(

Díky.
M.
Renault Megane III Grandtour, 1.5DCi, Eclipse

zvonda02
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: úte led 26, 2010 14:32
Bydliště: Hořice

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od zvonda02 » ned čer 07, 2015 12:37

Tuto akci mají celkem často.
Já u nich byl na konci února, od té doby najeto cca 6tis km a zatím žádný problém.
Auto je živější, takže se dá už i předjíždět :-D A spotřeba před 5.8 a ted 5.2. (1.9Dci 88kw) Jízda hlavně po dálnici.

Dokonce tam museli být kvůli mě i po pracovní době, páč jsem přijel asi o půl hodiny déle než jsme byly domluvený :-D

Přijel jsem tam, vzali si auto, čekal jsem tak do hodiny, podepsal zaplatil a jel jsem :-)

Já jsem určitě spokojený :-)
Megane coach 1.6e rv.96 - první láska ex
Megane coupe 2.0 16V rv.96-ex zbytek dílů
Megane coupe 2.0 16V rv.98- postupný projekt ex
Megane 1.9D - skromný dříč :) - ex
Laguna Grandtour 1.9DCi rv.05 - momentální povoz
Clio 1.6 16v rv.99 - ex
Clio 1.2 16v 02
Megane RS 2.0T 2005
Laguna coupe 2.0 dci 2010
Kangoo 2008 1.2 16v

Cumulik
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: pát říj 17, 2008 21:41
Bydliště: Pošumaví
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Cumulik » ned čer 28, 2015 16:37

Já vám nevím, něco mi říká, že je lepší se v tom moc nevrtat. Jestli je tedy ten pocit lepších parametrů k nezaplacení,budiž,ale mluvit o nějaké návratnosti takové investice,když to ušetrí nějakou tu deci/100km,tak těch stovek km bude muset být sakra hodně. Určitě bych to chtěl vidět na papíře a ne,že mi bude někdo něco zaručeného tvrdit a dál bych to vznesl jako technický dotaz Renaultu, jestli to vůbec technika dlouhodobě snese.
R Megane II Grandtour 1.5 dCi 76kw,FAP,6 kvalt,r.v.5/2007,společných 150tis. km za námi

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Davidak79 » ned čer 28, 2015 17:01

s technickým dotazem do renaultu si několik let zaspal :D
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Kropítko
Junior member
Příspěvky: 118
Registrován: pát čer 12, 2015 15:36

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Kropítko » ned čer 28, 2015 18:19

Já znám osobně 2 lidi co se zaobírají chipi.S každým znich jsem se nezávisle bavil a oba mi potvrdily že s mapou motoru se nechá pracovat dle přání zákazníka? Někdo proferuje spotřebu tak se mu tak taky postaví chip že to bere pěkně od spodu.Jiný zase zátah motoru až nahoru bez povadnutí.Prý dle libosti :rolling: .Tak si myslím že je vše o dohodě? Každý preferuje něco jiného.A co se týká životnosti? Asi tak jak si kdo zvolí,stará se. Bát se toho že mi to padne po xxxkm si myslí je dnes nepředmětné. Ty doba kdy si člověk koupil auto najel na něm půl života a pak ho předal v rodině děcku nebo prodal jsou asi už pryč :wink: .Ruku na srdce kdo znás dnes drží stejné auto více jak 10 a více let.Tím pádem:pokud to pohladí mé ego a budu spokojen tak proč ne.To jen já tahám do baráku ty starý rakety a pak se nad nimy rozčiluju ale když oni mají málo elektriky a ještě takovou tu dušičku pravího autíčka :mrgreen:
Kopítko

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Zefek » ned čer 28, 2015 18:53

Pak je otázka, pokud je to tak, že člověk drží auto dva, tři, max. pět let a jde do dalšího, zda do toho auta vůbec investovat něco navíc (chip, výbava, ...). Jsou to potom jen vyhozené prachy.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Kropítko
Junior member
Příspěvky: 118
Registrován: pát čer 12, 2015 15:36

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Kropítko » ned čer 28, 2015 19:32

No to je právě to pohlazení toho ega :wink:
Kopítko

Cumulik
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: pát říj 17, 2008 21:41
Bydliště: Pošumaví
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Cumulik » pon čer 29, 2015 19:17

Hmm,nojo ego:-) Bodrý důvod:-) Jestli nakonec nepohladí vlastní peníze ego lidí,kteří o chipu referují jen v tom světle. Dobře,možná když počítám s autem pro příštích pár let,ale po zajetí. Ale přiznám,že neegoisticky bych s autem pojezdil ještě dalších 150 tis. km v co nejlepší kondici.
Jinak renault na dotazy reaguje,jen to chvíli trvá a jsou struční a tvrdí se stylu jde nejde podle vin kódu.
R Megane II Grandtour 1.5 dCi 76kw,FAP,6 kvalt,r.v.5/2007,společných 150tis. km za námi

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů