Chip tuning motoru?

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Davidak79 » pon čer 29, 2015 20:51

dokud jsem to nezkusil nikdy jsem o tom nereferoval , hmmm a v podstatě nereferuju ani teď , mám to pro svou potřebu, udělal jsem to z nějakého důvodu něco jsem od toho očekával a to tam je. Najít reference k chipu 2.0T ? neexistovalo, šel jsem do risku jsem spokojenej. Ego je to poslední co by zatím mohlo stát. V dnešní době 2.0 se 160PS :roll: asi něco jako když táta tenkrát sháněl škodovku a hledala se 125 s pětikvaltem a 2.0 GT ? to je dneska jako tenkrát sehnat 130 :lol:
a s tím Renaultem sem to myslel tak že není problém si dneska nechat dodat auto s upraveným softem , sice za jiné peníze ale jde to. Tak že pokud by si se chtěl u renaultu poradit zda ti to doporučí nebo né tak to by možná šlo když bylo chipování v zárodku.
Joo a další auto s největší pravděpodobností tentokrát to bude nafta pojedu chipovat rovnou z bazaru , takhle jsem s chipem spokojen.

edit : jeden poznatek bych napsat mohl není sice můj ale týká se našeho auta : Manželka která o tom neví krátce po chipu řekne " to auto je divný dalo by se s ním jezdit jen na šestku " :wink: momentálně máme po chipu nejeto nějakejch pát desítek tis km.
To vše ale neznamená že podle mě máte všichni jít okamžitě chipovat auto.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » pon čer 29, 2015 23:37

Já jsem si "ego" opět posiloval v pátek, měl jsem vyhrazený den na experimenty, nakonec se mi čipař věnoval cca 6 hodin. První požadavek zda jsou všechny věci na svém místě a originál, tak jsem svůj vlastní experiment s jiným čidlem plnícího tlaku (jiný rozsah na výstupní napětí, na volnoběh měřilo o 166mbar méně) odložil a vrátil čidlo původní. Začínalo se s 25% navýšením dávky paliva a tlakem na rampě zvedlým o cca 10%, tlak plnění o 15%. Snažili jsme nepřekročit tlak paliva 1350bar a vzduch 256kPa. Rozjezd brutální a při 2000rpm bác motor vypnul, tak opět ladění čipu a snižovalo se o po 2%, tak aby jsme se sešli s limitery a motor držel v chodu. Stále se opakovala chyba DF197, jenže pod ní se skrývá jak chyba vysokého tlaku paliva, tak i chyba nízkého tlaku. Takto nakonec vyzkoušeli 6 verzí čipu. Nakonec se vytvořil kompromis kdy vše fungovalo bez vypínání. Auto jelo zase více, ale už i dost kouřilo, no s příslibem, že budu mít i příští týden možnost laborování a hlavně podmínka výměny palivového filtru a kontrola sítka v nádrži zda není přicpané, protože byla vysoká pravděpodobnost, že podávací čerpadlo nedodává potřebné množství nafty, pak i vt čerpadlo nevytvoří potřebný tlak na rampě a následné výpadky do nouzáku. Nicméně po příjezdu do garáže mě to nedalo a vyměnil jsem čidla tlaku, za experimentální s rozsahem 11-305kPa, tzn., že bych měl mít tlak plnění v maximu o cca půl atmosféry vyšší. Tak jsem to vyměnil a šel domů, že to druhý den zkusím. Moje polovička mi upravila program dne, že chce utrácet v někde butikách, tak jsem to druhý den vytáhnul, naložil poklad a vyrazili jsme. Po prvních pár kilometrech se mi roztáhnul úsměv od ucha k uchu, z toho auta se stala neskutečná raketa, ten zvýšený tlak plnění spolu s měřenou váhou vzduchu, zřejmě ještě jednotka přepočítala i dávku paliva. Zase mám radost z jízdy a chválím tvůrce automobilů, že má v tom motoru takovou obrovskou rezervu. Budu si muset udělat čas a zase udělat nějaká měření. Zajímavé je též, že se tím zvýšením plnícího tlaku srovnala směs paliva na stechiometrickou a kouříky zmizely, aby to zakouřilo, tak musím tvrdě přidat někde na 1500rpm a to je ještě jen takový obláček, prostě jako sériovka.
Dnes u známého na kafi, který má doma BMW E46 ve 3.0D 135kW a E46 2.0D 110kW, jsem se zmínil o experimentu, tak ten známý skočil do mé Laguny a jel se projet. Pak mi tvrdí, že výkonově je to přesně někde mezi jeho vozy. Tak jsem zvědav co mi řekne čipař, až mu vše vyžvaním. :-D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Kropítko
Junior member
Příspěvky: 118
Registrován: pát čer 12, 2015 15:36

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Kropítko » úte čer 30, 2015 12:39

Kolik máš na tom motoru najeto?
Kopítko

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od kotasekh » úte čer 30, 2015 18:36

Tipl bych neco kolem 312000km ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Krovak » úte čer 30, 2015 20:51

Šamša> Někdy skutečně obdivuji tvou odvahu tomu motoru dál nakládat a čekat, až se něco rozskočí :D
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » stř črc 01, 2015 01:15

Musím aktualizovat stav tacho na 317000km :-) Mám to auto už přes 11 let a stále mě baví, ale občas mě chytne rapl s vylepšováním výkonu, nebo montáží fičůrek současného trendu. O motor po zkušenosti k nahlédnutí do útrob přede dvěma lety(únava těsnění), byl shledán stav akorát zajetého vozu s krásným honováním válců, bez hranky a ventilů bez žádné újmy na kráse. Taky mě to motivuje, aby se i ti největší skeptici přesvědčili že to jde a funguje i u této mnohdy podceňované značky. :wink:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Kropítko
Junior member
Příspěvky: 118
Registrován: pát čer 12, 2015 15:36

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Kropítko » stř črc 01, 2015 08:07

Však já ti držim palce a až dotáhneš tu svoji chipovací mánii dle svých představ tak si od tebe nechám možná udělat i já. Poněvač to už to budeš mít vyladěný :wink: a pokud padne motor tak tobě a né mě :oops: .Osobně bych se nebál lehce líznout i svoje dTi a to má 316tis(asi) na hrbu :roll:
Kopítko

strogen
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte úno 26, 2013 11:59
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od strogen » pát srp 14, 2015 15:50

Zdravím. Mám Espace IV 3.0 dci 130 kw. Zajímalo by mě, jaký optimální nárůst chipu bych mohl na tomto motoru nechat udělat. Podle mě stačí cca. 20%. Ono, V6 má úplně jiný záběr a průběh točivého momentu. Spotřeba na automat je něco okolo 7,5 až 8 l/100km, při sekvenci o půl až třičtvrtě litru méně (lehká noha). Vítě někdo hodnoty, které by motor pak měl mít?

Díky M.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » úte srp 18, 2015 00:20

3.0dCi 130kW je nevhodný na jakékoli zvyšování výkonu, tento motor je nepodařený výtvor Isuzu a trpí na přehřívání zadních válců a poklesem vložek. Muselo by se nejprve zasáhnout do chlazení motoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » čtv říj 22, 2015 00:47

Ták 323 500km a turbo v háji, je na chvíli po radostech kdy první nakopnutí výkonu někde v 1800 rpm a druhé nakopnutí ve 3000rpm a nevadnoucí tah až do 4500rpm, tak jsem ho dal na repas s vylepšením, aby to vydrželo zvýšený tlak plnění teď v současnosti +0,5bar(foukám až 305kPa). Zatím zjištěno, že od dubna nový a opět zničený silentblok horního držáku a zničená kost pod motorem, vydrželo to 13000km, tak se na tom podepsal ten obrovský nárůst momentu. Dále jsem kompletně odpravil přední pneumatiky, které měli začátkem sezóny 5mm a minulý týden už byli úplně ohoblovaný i zadek, tak se mi ty rozjezdy a drifty v zatáčkách na nich podepsaly(Yokohama C.drive 2 225/45 17" 94V). Sehnal jsem skoro novou sadu pneu Hankook Ventus V12 evo K110 225/45 17" 94Y a zajímavé zjištění je, jak mají nesjeté pneu vliv na jízdní vlastnosti, hlavně jsem před tím řešil vláčení ve vyjetých kolejích, hluk a podivné hopsání i na min nerovnostech, které jsem připisoval podezření na vadné tlumiče, které mají něco přes 20 000km(na předku jsou všechny komponenty nové, kuláky, tyčky, uložení), po výměně za zánovní gumy naprostá změna, ticho, super vedení auta, kam volant tam to jede, žádný vláčení v rigolech a odpružení opět komfort.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Krovak » čtv říj 22, 2015 07:33

Hele, a není ti blbý, že foukáš víc než dvoulitry? :D A podle mě tam máš +0,6, jelikož origo 1.9 dCi fouká 2.4 bar. By mě docela zajímal graf z brzdy, až to dáš zase do kupy. Jinak co se týká sjetých gum, tak máš zcela pravdu, sám ten jev pozoruji na staré Laguně. Je to udrncaný až hrůza, zatímco nová na nových gumaách jak v peřince.

edit: Jo, měnil jsi snímač plnícího tlaku turba, nebo je tam origo? Jestli origo, tak má docela zajímavej měřící rozsah.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » čtv říj 22, 2015 08:31

Snímač je jiný, jinak nejde zvýšit tlak plnění. Graf z brzdy by mne také velmi zajímal, ale momentálně mám rozpočet mínusový.
Jo co se snímače týče, tak kdyby se podle mne vyměnil i na nenačipované 1.9dCi, tak by to byl nejlevnější tuning, jak se dopomoci k výkonu. Zvýšený průtok vzduchu váhou má vliv i na dávku paliva.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Zefek » čtv říj 22, 2015 16:59

Trojkové modely foukají kolem 2,7atmo absolutní tlak. :D
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Bambus_m5
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: pon čer 15, 2009 08:14

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Bambus_m5 » úte led 19, 2016 12:56

Neví někdo jak se od sebe liší 2.0 T 125 kW a 150 kW? Bo jak se říká, výkonu není nikdy dost :twisted:
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Davidak79 » úte led 19, 2016 16:42

někde se to řešilo , turbo, blok, vstřiky....
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » stř led 20, 2016 00:08

Laguna 150kW verze je jen dowsizing motoru z Megane sport, která má 165 - 195kW. Tak je velký potenciál k navyšování a pak by se hodil i samosvor do diferáku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Bambus_m5
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: pon čer 15, 2009 08:14

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Bambus_m5 » stř led 20, 2016 07:11

125 kW je tedy úplně jiný motor? Pokud má tedy jiný i blok.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » stř led 20, 2016 09:47

Bambus_m5 píše:125 kW je tedy úplně jiný motor? Pokud má tedy jiný i blok.
Ano
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Rysa
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: čtv kvě 30, 2013 15:36
Bydliště: Pardubice

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Rysa » ned úno 07, 2016 00:52

Zdravíčko,
pročetl jsem celé tohle vlákno i další témata na téma "chiptuningu" a moc z toho moudrej nejsem, tak se zeptám.

Jsem šťastným majitelem laguny III právě s benzínem 2.0 GT 150kw. Vzhledem k tomu, že (jak píšete) je to motor původně z modelů R.S. s vyšším potenciálem, rád bych si ho nechal chipnout.
Otázka je, komu svěřit turbo benzín. Naprostá většina z Vás tu má chipnutou naftu, se kterou má zkušenosti spouta čipařů. Ale nikde jsem se nedočetl na kladný reference na nějakýho úpravce benzínů. Mám ten motor rád a vzhledem k tomu , jaká je to už dnes spíš taková raritka, nerad bych si ho nechal zničit nějakym amatérem. Nemám problém s tím dát za úpravu víc peněz, pokud to bude poctivě odladěno. Může mi teda někdo poradit, na koho se s tím obrátit?
Např. Davidak79: Od koho máš udělaný chip ty? (nikde jsem to nenašel - pokud to není veřejný, můžu poprosit o SZ?)
nebo zvládl by to např ten člověk z bmwpower (Šamšo?)
Já na internetu ze slibnejch lidí našel jen člověka, co si říká Mvolesko (http://profituning-praha.cz/)

Díky za jakoukoliv přínosnou odpověď.

PS: Ještě mě zajímá, z jakýho že konkrétního modelu R.S. je ten motor? Šamša píše megane (jaká generace/ročníky?), já měl za to, že jsem někde četl clio (ale zas nevím jaká generace). Ještě jednou díky za odpověď.
Renault Laguna III Grandtour 2.0GT 150kW 4Control

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » ned úno 07, 2016 22:02

Motor F4R je v různých výkonových mutacích RS už od začátku výroby Megane II. Sport, poté v Megane III. Coupe před face a teď i poface. Také v Laguně II GT. a i v Laguně III GT.
Co se čipu týče, můžeš se ho zeptat. Přece jen, ladí auta týmu Janík Motorsport a taky nějakým slovákům driftovací M6, na jeho stránkách je video s testem motoru V10. Ten jim už několikrát dával do kupy.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Petr Sázavský
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: úte bře 14, 2006 19:22

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Petr Sázavský » pon kvě 30, 2016 10:39

Zdravím vás.
Nedávno jsem si pořídil Grand Scenica, r. 2011, najeto cca 115000, 1.5dCi, 81 kW. No a při předjíždění jiných aut jsem si uvědomil, že sice 110 koní je hezkých a na mou klidnou rodinou jízdu dostatečných, ale právě při předjíždění by se mi pár kobylek pod kapotou ještě hodilo. Tak jsem to tu trochu prolézal a začínám uvažovat o chipu motoru. Ale jen tak, aby to neničilo zbytek auta. Tzn. žádných třeba 150 koní apd, to v žádném případě. Zaujal mě chiptuning.cz, kde nabízejí, mimo jíné, dvě verze zvýšení výkonu. A to otimal (ze 110 k na 126 k, ze 240 Nm na 288 Nm) a maximal (ze 110 k na 130 k, ze 240 Nm na 300 Nm), za stejnou cenu. Osobně bych šel do optimal, ale zase si říkám, že ty 4 koně a 12 Nm navíc v maximalu asi motor a jiné díly vydrží, že už to není moc velký rozdíl oproti optimalu. Co byste poradily, pro kterou verzi se rozhodnout? Jo a ještě, jak to bude na STK? Mám ji sice čerstvě za sebou, takže mám na 2 roky klid, ale někde jsem četl nebo slyšel, že vytuněné auta (včetně motoru) neprojdou. Jak je to tedy?
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Šamša » pon kvě 30, 2016 23:03

Byl jsem před týdnem na STK a jak jsem psal už v jiném vláknu, emise byly na 20% limitu a to mám motor nadstandardně nakrmený. Jdi do silnější verze, potenciál stejně využiješ občas a pak je důležité zkrácení intervalu výměny kvalitního oleje na 10000km a ani o píď více.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

LagunaFighter
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: pát pro 13, 2013 16:19

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od LagunaFighter » úte kvě 31, 2016 13:48

Čau, dám jsem taky svoji zkušenost pro inpiraci, Mám Laguna II Grand Tour 2.0 dCi 110 Kw, přes firmu nám cipovali auta xtuning.cz auto načipovali podle tabulek co mají na webu. Hotovo zhruba za 1h, Auto jede o velké poznání lépe. Spotřeba zůstala stejná, možná malinko vyšší. Zajímavý je že když chcípnu motoru tak ho opravdu chcípnu a hned zhasne, před chipem motor jakoby ještě po chcípnutí doběhl, teď chcipnu a slyším jen zatahování automatické ruční brzdy nic víc, myslím že to je jiným nastavením otáček turba ale nevím to jistě.... Motor je po čipu takový kultivoavnější a plynulejší. Lepší rozjezdy dříve např. v křižovatce do kopce byl rozjezd jakoby se autu nechtělo i když jsem nato šlápnul. Teď uplně vpohodě vystřelím z křižovatky.

takže chip zato stál. lepší jízda a myslím že ušetřím i motor protože se tolik nehádá.
nyní: Laguna II GRANDTOUR facelift rv. 2006 2.0 Dci 110kw
předchozí: Laguna I B56 rv. 1995 2.O RT 83 kw

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od EfineSS » úte kvě 31, 2016 19:26

Kolik máš navíc?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Šamša » sob čer 11, 2016 21:27

Další můj poznatek je, jak fučím u 0,5bar více, tak mám problém s odvětráním motoru, původní odlučovač nestíhá odvádět olejovou mlhu a ta letí do sání a procucává se přes EGR a o kroužek klapky ven a zase začíná kolotoč okolo oleje v kabeláži. Co tam dát za bandasku, aby to zachytilo větší únik.
O snižování výkonu nemůže být žádná řeč, jak to teď jezdí a zvyknul jsem si na tu rachejtli. :-)
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti