Chip tuning motoru?

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
grochy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: čtv zář 23, 2004 09:18
Kontaktovat uživatele:

Chip tuning motoru?

Příspěvek od grochy » pon zář 18, 2006 13:02

Chtěl bych znát Váš názor na chip tunning motoru na Lagunu Grandtour 88kw, 270Nm po chipu by to mělo 110kw a 320Nm, jaký je na to Váš názor, chip ane či ne?
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.

Uživatelský avatar
hudes
Junior member
Příspěvky: 197
Registrován: pát pro 02, 2005 16:15
Bydliště: Hroznová Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hudes » pon zář 18, 2006 18:53

já si myslím že pokud nechceš oslňovat ohromným kouřem z výfuku tak bych do toho nešel! Zatím sem viděl strašně málo přečipovaných dieslů, které by nekouřili. I když mě majitélé říkaly že to nedýmí tak sem si vždy všiml sazí na nárazníku. Můj názor.
RENAULT MEGANE SCENIC 1.9dCi

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » úte zář 19, 2006 09:15

grochy píše:Chtěl bych znát Váš názor na chip tunning motoru na Lagunu Grandtour 88kw, 270Nm po chipu by to mělo 110kw a 320Nm, jaký je na to Váš názor, chip ane či ne?
Odkuď si? Jestli by si nepohrdnul člověkem, který nešíří propagandu, má comp a soft, dělá diagnostiku a něco "málo" umí(ladí si závodní auto) jednotky Bosch jsou pro něj hračka a to celé za rozumný peníze, tak dej vědět. Nehledě, že tento člověk ty hodnoty může nadále upravovat k obrazu tvému, to "renomovaní" úpravci se s tebou po zaplacení nebudou bavit.
Měl by si zvážit pro a proti. Pokud chceš mít jistotu, tak hajdy na certifikovanou brzdu, změřit výkon před a po čipu a do smlouvy si dát podmínku vrácení peněz. Musíš počítat s tím, že když ti naměří na brzdě třeba 80kW, tak úpravce ti to zdvihne max na 102kW.
Když to pak sečteš, tak investice s brzdou cca 20000Kč je lepší vynaložit na výměnu auta s 2.2dCi. Jestli chceš šetřit, tak s vědomím, že ti něco přidali na výkonu, pocítíš i zlepšení kroutícího momentu v otáčkách pod 2tisíce.
Vzkaz pro očerňovače: auto sice hulí v maximální akceleraci, a to asi tak o trochu víc než sériové. Na emisích mě naměřili kouřivost na 30% povoleného limitu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

grochy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: čtv zář 23, 2004 09:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od grochy » úte zář 19, 2006 11:09

Jsem z Ostravy, a ještě dotaz, jestli to má nějaký vliv na životnost motoru a jiných komponentu, díky.
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.

Uživatelský avatar
erti
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: ned čer 19, 2005 19:07
Bydliště: Nejdek u KV

Příspěvek od erti » úte zář 19, 2006 11:39

Vytaženo z internetu:

Při vysvětlování této problematiky budeme vycházet z jednoduchých zákonitostí. Motor je složený z množství součástek, které vykonávají kruhový nebo přímočarý pohyb. Tyto pohyblivé části v konečném důsledku určují životnost motoru. Ložiska případně pístní kroužky jsou dimenzovány na určitý počet cyklů (otáček). Při shodných provozních podmínkách platí pro každý motor, že čím více cyklů (otáček) vykoná, tím je opotřebovanější. To znamená, že pokud chceme, aby motor vydržel co nejdéle, měl by vykonat co nejméně cyklů. Pro ilustraci uvedeme příklad:
Představme si 2 shodné vozidla jedoucí po té samé cestě. Vozidlo A má upravený motor, vozidlo B má sériový motor. Obě dvě vozidla jedou shodnou rychlostí 100 km/hod a mají shodné otáčky 3000 ot/min na 4 převodovém stupni. V tom začne foukat vítr a nebo silnice začne stoupat. Jízdní odpor stoupne natolik, že vozidlo B s neupraveným motorem musí přeřadit na nižší převodový poměr pokud chce jet i nadále shodnou rychlostí.
Motor vozidla A i B při rychlosti 100 km/hod na 4 převodový stupeň udělá na dráze 100 km 180.000 otáček/hodinu. Vozidlo B při podřazení na 3 rychlostí stupeň zvýšilo otáčky motoru na 4000 otáček/min a proto na té samé dráze 100 km jeho motor udělá 240.000 otáček/hodinu namísto 180.000 otáček.
Při naježdění 100.000 km bude poměr 18 miliónů cyklů k 24 miliónů cyklů a tento rozdíl už má zásadní vliv na životnost motoru, Samozřejmě je rozdíl i ve spotřebě paliva. Při větším počtu otáček je přímo úměrné více nasávacích cyklů. Z toho vyplývá, že jestliže byl motor upravený "s rozumem" v rámci jeho konstrukčních možností, nemůže se snížit jeho životnost.
Laguna II 2002 1.9DCi GT Sport Privilege 110kW GPS Carminat, Tuning.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte zář 19, 2006 11:39

Nemám nic proti chip tuningu.
Je ale třeba počítat s tím, že právě vinou větší kouřivosti bude třeba častěji opravovat nebo měnit EGR ventil. Je na to háklivý.
Připočti si to k ceně za tuning a zvaž, zda to za to stojí.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

grochy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: čtv zář 23, 2004 09:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od grochy » čtv zář 21, 2006 13:33

Předkládáme detailnější specifikace možností úpravy Vašeho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z našich statistik a zkušeností. Je možné, že se budou nepatrně lišit, pro Váš automobil. Výkon Vašeho automobilu se zvýší o 29%.

Výrobce: RENAULT
Model: LAGUNA
Motor: 1.9 DCI - 120CV
Rok uvedení modelu: 2001
Počet / obsah válců: 4 / 1870 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 120 / 4000 154 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 270 / 2000 354 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 200 214
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 10 9
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5 5

To mi poslali z jedné firmy.
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.

Uživatelský avatar
erti
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: ned čer 19, 2005 19:07
Bydliště: Nejdek u KV

Příspěvek od erti » čtv zář 21, 2006 14:58

grochy píše:Předkládáme detailnější specifikace možností úpravy Vašeho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z našich statistik a zkušeností. Je možné, že se budou nepatrně lišit, pro Váš automobil. Výkon Vašeho automobilu se zvýší o 29%.

Výrobce: RENAULT
Model: LAGUNA
Motor: 1.9 DCI - 120CV
Rok uvedení modelu: 2001
Počet / obsah válců: 4 / 1870 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 120 / 4000 154 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 270 / 2000 354 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 200 214
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 10 9
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5 5

To mi poslali z jedné firmy.
Toto je údajně zařízení, které dokáže po 2 letech totálně zničit motor.
Laguna II 2002 1.9DCi GT Sport Privilege 110kW GPS Carminat, Tuning.

Uživatelský avatar
Krejča
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Krejča » úte říj 03, 2006 16:20

Šamša píše:
grochy píše:Chtěl bych znát Váš názor na chip tunning motoru na Lagunu Grandtour 88kw, 270Nm po chipu by to mělo 110kw a 320Nm, jaký je na to Váš názor, chip ane či ne?
Odkuď si? Jestli by si nepohrdnul člověkem, který nešíří propagandu, má comp a soft, dělá diagnostiku a něco "málo" umí(ladí si závodní auto) jednotky Bosch jsou pro něj hračka a to celé za rozumný peníze, tak dej vědět. Nehledě, že tento člověk ty hodnoty může nadále upravovat k obrazu tvému, to "renomovaní" úpravci se s tebou po zaplacení nebudou bavit.
Měl by si zvážit pro a proti. Pokud chceš mít jistotu, tak hajdy na certifikovanou brzdu, změřit výkon před a po čipu a do smlouvy si dát podmínku vrácení peněz. Musíš počítat s tím, že když ti naměří na brzdě třeba 80kW, tak úpravce ti to zdvihne max na 102kW.
Když to pak sečteš, tak investice s brzdou cca 20000Kč je lepší vynaložit na výměnu auta s 2.2dCi. Jestli chceš šetřit, tak s vědomím, že ti něco přidali na výkonu, pocítíš i zlepšení kroutícího momentu v otáčkách pod 2tisíce.
Vzkaz pro očerňovače: auto sice hulí v maximální akceleraci, a to asi tak o trochu víc než sériové. Na emisích mě naměřili kouřivost na 30% povoleného limitu.
Docela by mě zajímalo kolik si ten človíček za to vezme. Už delší dobu nad tím uvažuji.
Laguna III Grandtour GT 2,0dCi 131kW 2010, Eibach -35mm, 18" RSW RACING 242 GREY
Obrázek
VW Caravele 1,9TDI chip 130k 2006
Laguna II Grandtour 2,2dCi Dynamique 110kW 2002 213000km, Eibach -35mm, 17"origo Alu - taky už minulost
Clio II 1,2 8v 12/98 - minulost

grochy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: čtv zář 23, 2004 09:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od grochy » úte říj 03, 2006 16:45

Co jsem obvolával a zjistoval tak ceny se pohybujou od 9.500,- do 12.000,-. Zaleží na typu chipu.
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Šamša » čtv říj 05, 2006 23:22

Krejča píše:
Šamša píše:
grochy píše:Chtěl bych znát Váš názor na chip tunning motoru na Lagunu Grandtour 88kw, 270Nm po chipu by to mělo 110kw a 320Nm, jaký je na to Váš názor, chip ane či ne?
Odkuď si? Jestli by si nepohrdnul člověkem, který nešíří propagandu, má comp a soft, dělá diagnostiku a něco "málo" umí(ladí si závodní auto) jednotky Bosch jsou pro něj hračka a to celé za rozumný peníze, tak dej vědět. Nehledě, že tento člověk ty hodnoty může nadále upravovat k obrazu tvému, to "renomovaní" úpravci se s tebou po zaplacení nebudou bavit.
Měl by si zvážit pro a proti. Pokud chceš mít jistotu, tak hajdy na certifikovanou brzdu, změřit výkon před a po čipu a do smlouvy si dát podmínku vrácení peněz. Musíš počítat s tím, že když ti naměří na brzdě třeba 80kW, tak úpravce ti to zdvihne max na 102kW.
Když to pak sečteš, tak investice s brzdou cca 20000Kč je lepší vynaložit na výměnu auta s 2.2dCi. Jestli chceš šetřit, tak s vědomím, že ti něco přidali na výkonu, pocítíš i zlepšení kroutícího momentu v otáčkách pod 2tisíce.
Vzkaz pro očerňovače: auto sice hulí v maximální akceleraci, a to asi tak o trochu víc než sériové. Na emisích mě naměřili kouřivost na 30% povoleného limitu.
Docela by mě zajímalo kolik si ten človíček za to vezme. Už delší dobu nad tím uvažuji.
Kolem 5000 Kč. A tady jsou jeho stránky http://www.bmwpower.cz/ , ale nelekejte se, dělá i jiné značky jó.
Naposledy upravil(a) Šamša dne ned led 10, 2010 14:37, celkem upraveno 2 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
bezmo
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát kvě 21, 2004 15:12

Příspěvek od bezmo » sob říj 07, 2006 18:29

Nejak tam v nabidce nevidim zadnou LagunuII, jenom jednicku a tam je to o necem jinem, delal uz nekdy LagunuII?
Laguna Grandtour rv01 1.9dci 88kW Privilege, xenony, tempomat

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » sob říj 07, 2006 18:38

bezmo píše:Nejak tam v nabidce nevidim zadnou LagunuII, jenom jednicku a tam je to o necem jinem, delal uz nekdy LagunuII?
Jo dělal, ty dCi motory jsou stejný, jenom je tam nemá rozpitvaný po kilowatech. Píše tam, že stránka je pouze informativní a typ který není uveden zodpoví po mobilu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
bezmo
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát kvě 21, 2004 15:12

Příspěvek od bezmo » sob říj 07, 2006 18:43

Šamša píše:
bezmo píše:Nejak tam v nabidce nevidim zadnou LagunuII, jenom jednicku a tam je to o necem jinem, delal uz nekdy LagunuII?
Jo dělal, ty dCi motory jsou stejný, jenom je tam nemá rozpitvaný po kilowatech.
Ok, diky, jinak dCi v laguneI ma jinou ridici jednotku nez v LII, a to proto ze LII ma multiplexni vedeni cilize z ridici jednotky motoru se taha vicero udaju do ruznych podpurnych jednotek auta. Jeste jsem se chtel zeptat asi nevis jestli to dela po kabelu nebo meni ROMku na RJ.
Laguna Grandtour rv01 1.9dci 88kW Privilege, xenony, tempomat

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » sob říj 07, 2006 18:53

bezmo píše:
Šamša píše:
bezmo píše:Nejak tam v nabidce nevidim zadnou LagunuII, jenom jednicku a tam je to o necem jinem, delal uz nekdy LagunuII?
Jo dělal, ty dCi motory jsou stejný, jenom je tam nemá rozpitvaný po kilowatech.
Ok, diky, jinak dCi v laguneI ma jinou ridici jednotku nez v LII, a to proto ze LII ma multiplexni vedeni cilize z ridici jednotky motoru se taha vicero udaju do ruznych podpurnych jednotek auta. Jeste jsem se chtel zeptat asi nevis jestli to dela po kabelu nebo meni ROMku na RJ.

Od roku 2000 je na většině aut diagnostická zásuvka OBD a od tý doby se nemění brouk ale dělá se to po kabelu. V Laguně II je pod popelníkem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

grochy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: čtv zář 23, 2004 09:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od grochy » úte črc 03, 2007 17:25

Nemáte někdo zkušenosti s touhle firmou http://www.fmtuning.cz/, těžce uvažuji na chipu, kupoval jsem nové turbo takže nějaké 4 roky než auto prodám by mělo vydržet, co vy na to?
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte črc 03, 2007 19:01

erti píše:Vytaženo z internetu:

Při vysvětlování této problematiky budeme vycházet z jednoduchých zákonitostí. Motor je složený z množství součástek, které vykonávají kruhový nebo přímočarý pohyb. Tyto pohyblivé části v konečném důsledku určují životnost motoru. Ložiska případně pístní kroužky jsou dimenzovány na určitý počet cyklů (otáček). Při shodných provozních podmínkách platí pro každý motor, že čím více cyklů (otáček) vykoná, tím je opotřebovanější. To znamená, že pokud chceme, aby motor vydržel co nejdéle, měl by vykonat co nejméně cyklů. Pro ilustraci uvedeme příklad:
Představme si 2 shodné vozidla jedoucí po té samé cestě. Vozidlo A má upravený motor, vozidlo B má sériový motor. Obě dvě vozidla jedou shodnou rychlostí 100 km/hod a mají shodné otáčky 3000 ot/min na 4 převodovém stupni. V tom začne foukat vítr a nebo silnice začne stoupat. Jízdní odpor stoupne natolik, že vozidlo B s neupraveným motorem musí přeřadit na nižší převodový poměr pokud chce jet i nadále shodnou rychlostí.
Motor vozidla A i B při rychlosti 100 km/hod na 4 převodový stupeň udělá na dráze 100 km 180.000 otáček/hodinu. Vozidlo B při podřazení na 3 rychlostí stupeň zvýšilo otáčky motoru na 4000 otáček/min a proto na té samé dráze 100 km jeho motor udělá 240.000 otáček/hodinu namísto 180.000 otáček.
Při naježdění 100.000 km bude poměr 18 miliónů cyklů k 24 miliónů cyklů a tento rozdíl už má zásadní vliv na životnost motoru, Samozřejmě je rozdíl i ve spotřebě paliva. Při větším počtu otáček je přímo úměrné více nasávacích cyklů. Z toho vyplývá, že jestliže byl motor upravený "s rozumem" v rámci jeho konstrukčních možností, nemůže se snížit jeho životnost.
:!: To je úplný blábol :!:

Otáčky motoru neškodí. To co odchází jsou turba a katy.

Samotný motor nabrouzdá levou zadní půl milionu a myslím, že ještě víc..

už jsme o tom kecali i tady:

http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=12123

wc :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Tarwas
Junior member
Příspěvky: 118
Registrován: pon srp 07, 2006 22:30

Příspěvek od Tarwas » stř črc 04, 2007 17:23

no co jsem četl (od majitele čipnuty L2), tak by jsis měl připravit peníze i na novou spojku páč ta seriová není na to stavěná a do par tis odejde, ale ruku do ohně bych za to nedal :)
Renault Laguna Grandtour III 2.0dCi 150k Dynamique

petersk
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pát čer 15, 2007 15:37

Příspěvek od petersk » čtv črc 05, 2007 14:33

Nacipovana Laguna dci jazdi velmi pekne :) hlavne ak aj predtym jazdila pekne. kto ma peniaze - doporucujem skusit.
-PD-
Laguna 1.9Dci Grandtour, 88kW , 2002,Privileg

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv črc 05, 2007 21:54

petersk píše:Nacipovana Laguna dci jazdi velmi pekne :) hlavne ak aj predtym jazdila pekne. kto ma peniaze - doporucujem skusit.

hahahahahhaha

:D :D :D :D :D :D :D :D

to je hezké.... :D

nezbývá než souhlasit :D

wc :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
L U K Y
Advanced member
Příspěvky: 284
Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
Bydliště: SK - IRL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od L U K Y » pát črc 06, 2007 00:38

petersk píše:Nacipovana Laguna dci jazdi velmi pekne :) hlavne ak aj predtym jazdila pekne. kto ma peniaze - doporucujem skusit.
no ja ju tiez chcem dat nacipovat , peniaze na to mam :lol: akurat ze este nebeha tak ako ma , ide iba 180 a otacky nejdu za 3800 takze u mna je zatial chip hlupost....tym by som len dosiahol aby sla normalne ako ma ist :evil:

a o spojku sa ja nebudem musiet bat ze by to nevydrzala.....ma nabehanych iba niekolko tisic km , ja si myslim ze to nemusi vydrzat iba spojka ktora uz je viac opotrebovana ale este stale ucinna na normalnu jazdu....

ozaj a ty si ju kde daval cipovat?
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik :), denne LED svetla. odislo turbo..konec asi.. :(

Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250

najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov :)

petersk
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pát čer 15, 2007 15:37

Příspěvek od petersk » pát črc 06, 2007 09:13

Ja nemam chip. Kamarat ma a na tej som sa vozil. Ked boli obe bez chipu ,tak moja jazdila lepsie. ale po cipe ide lepsie jeho.Testovane na dialnici BB ZV :) Urobit to viem dat za nejakych 6tis sk.
-PD-
Laguna 1.9Dci Grandtour, 88kW , 2002,Privileg

grochy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: čtv zář 23, 2004 09:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od grochy » pát črc 06, 2007 20:50

Tak chlapi, včera jsem si nechal přičipovat Lagunku na 112kw, max. se mi zvětšila ze 197km/h na 215 a možnám by ještě šla ale byl provoz, zatah hlavně na druhý a třetí stupen je podstatelně lepší a je radost sledovat jak rafička tachometru stoupá a ještě auto má plynulý zátah od 1900ot až do 5000ot.
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » sob črc 07, 2007 12:33

grochy píše:Tak chlapi, včera jsem si nechal přičipovat Lagunku na 112kw, max. se mi zvětšila ze 197km/h na 215 a možnám by ještě šla ale byl provoz, zatah hlavně na druhý a třetí stupen je podstatelně lepší a je radost sledovat jak rafička tachometru stoupá a ještě auto má plynulý zátah od 1900ot až do 5000ot.
Můžeš sdělit více?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

grochy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: čtv zář 23, 2004 09:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od grochy » sob črc 07, 2007 13:18

Co by jsi chtěl vědět?
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů