Když jsi si objednal Lagunu, tak proč jsi rovnou nešel do silnější verze ? O těch pochybných krabičkách se tu už někde psalo. Než bude motor zajetý, tak bych o chipu ani o nějaké pochybné krabičce neuvažoval.becker7914 píše:Zdarec chlapi,chcel by som sa Vás niečo opýtať, po prípade mi to vyhovoriť alebo poradiť. Objednal som si novú lagunu grandtour 2.0dci 110kw fap s&s system a chcel by som ju dať chipovať. Lenže, po výbere firmy a jej konzultácií mi bolo povedané, že najrozumnejšie bude, (kedže auto je úplne nové) keď si dokúpim nejakú krabičku.... a len ju pripojím. Viete mi nejakú kvalitnú značku poradiť? Po prípade povedať jej mínusi? Či je to rozumné, dávať niečo také do toho auta? Páči sa mi myšlienka zvýšenia výkona ale nerád by som to robil na úkor auta! To sa radšej na to vykašlem. Ďíky za rady
Chip tuning motoru?
Moderátor: Moderators General
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning motoru?
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Re: Chip tunning motoru?
Krabička je vždy pochybná. Když už zvýšení výkonu, tak úpravou softwaru. A sám bych taky volil cestu až po zajetí motoru...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř úno 22, 2012 09:50
Re: Chip tunning motoru?
Neviem ako u Vás v CZ ale u nás SR pokiaľ chcete silnejšiu verziu, tak je len v automate (a to som nechcel)+ nahádzal som si tam nejaké doplnkové veci a ďalších 2300eur navyše som už nemal som rád že som mal ešte na elek. strešné okno,pack business a tak ... tak teda asi počkám, ako som spomínal, nechcem to robiť na úkor auta... každopádne ďiky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tunning motoru?
Tak proběhla revize čipu a byl vytvořen nový, opět od mého známého, protože doba opět pokročila a zkušenosti je též více a objevili se i nové možnosti ukryté v softwaru jednotky. Proběhl zběžný test a opět ústa od ucha k uchu. Samozřejmě se tentokrát zvedl i plnící tlak, posunuli se omezovače, vyladil se průběh, tak, že i polechtání pedálu je provázeno zátahem už od volnoběhu. Neskutečný zátah do omezovače, bez jakékoli prodlevy, či povadnutí zásahem limiteru. O víkendu provedu nějaké testy, tak jsem i sám za sebe zvědav. Motor by měl atakovat 120kW hranici.
I kamarád co měl BMW 750i s 240kW a teď má X5 se 180kW prohlásil, že to opravdu už jede
I kamarád co měl BMW 750i s 240kW a teď má X5 se 180kW prohlásil, že to opravdu už jede
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tunning motoru?
A nějaké hodnoty z brzdy, nebo alespoň clipu by byly?
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tunning motoru?
Bohužel brzdou nedisponuje, ale ladí už velmi dlouho speciály na závodech(na závodech se nebrzdí, ale měří čas na kolo, průběh motoru a řazení) a čipů též, tak už docela dost ví. Nebere to jako komerci, jako velké tunerské firmy, pro které to též nakonec dělá jeden nezávislý člověk u počítače kdesi v republice a jsou pouhými stahovači a flashovači. Nebudu uvádět ale opravdu to většinou funguje tak, že "technik" stáhne soft z jednotky, odešle po netu kamsi a za půl hoďky až několik hodin přijde soubor zpět a flashuje se. Zkusím změřit hodnoty zrychlení 0-100, 0-160, 80-120, 70-140, když už jsem si do Androida pořídil prográmek.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning motoru?
Ty jo, vůbec si nedovedu představit ladění směsi jen dle zkušeností bez měření A/F (bohatosti) a EGT (teplota výfukových plynů) respektive na motor co odjede dejme tomu závod a pak se zase dělá když vydrží tak ok ale na auto kde s tím pojedu někam stovky km a pak mě někde ukápne ventil, ano na svojí r25 jsem to tak tak dělal, tenkrát to měření pro mě nebylo dostupný a s tím že to shoří jsem počítal a taky mě uhořel píst, u bmw už jsem do toho bez měření nešel....
Člověk který to dělá trošku víc by už tohle měřit měl (samozřejmě i v zátěži), to je jako kdybych si do mašin v práci při přezouvání pumpoval vzduch ruční pumpičkou
Člověk který to dělá trošku víc by už tohle měřit měl (samozřejmě i v zátěži), to je jako kdybych si do mašin v práci při přezouvání pumpoval vzduch ruční pumpičkou
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tunning motoru?
U čipování benzínu je to měření A/F a EGT nezbytné, co se závoďáků týče(tedy co jsem viděl v Brně na okruhu) měřiče jsou přímo v autech, nebo sledovače údajů a hodnot. U komerční nafty jako jsou ty naše prdítka je vzduch daný tam to není úplně nezbytné měřit a navíc ty výkony nejsou na hranici tavení materiálů.
Já jsem laik, pouze přepouštím informace co uniknou nebo se o nich debatuje.
Já jsem laik, pouze přepouštím informace co uniknou nebo se o nich debatuje.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tunning motoru?
No, hmotnost nasátého vzduchu bude daná možná tak u atmosférického motoru, u turba či kompresoru bych to rozhodně netvrdil. To je právě ten důvod, proč lze u přeplňovaného motoru tak relativně snadno zvyšovat výkon. Protože výkon=množství spáleného paliva. A víc paliva můžeme do válců dostat a zároveň dodržet stechiometrický poměr jen tím, že dodáme více vzduchu. No a pokud se to s plněním válců přežene, tak nejenže rapidně zkrátíme životnost turba, ale hrozí i podpálení ventilů (kromě jiných závad). U našich starých škopků se bez externích sond navíc teplota výfukových plynů nezměří, auta s FAPem mají výhodu, ty už teplotní čidla mají.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tunning motoru?
Myslím, že se tady míchají hrušky a jablka, naprosto rozdílné systémy motoru benzínového a naftového, u benzínu se pracuje se škrtící klapkou i v turbo provedení, vzniká spousta přechodných jevů, mění se množství nasávaného vzduchu a je na místě měřit ono A/F a teplotu výfukových plynů, teploty hoření jsou též jiné.
U nafty žádná škrtící klapka není, plnící tlak se mění ve velmi malém rozsahu(prakticky se fouká na konstantní hodnotu) a palivo se vstřikuje do válce, kde je vždy přebytek vzduchu a stechiometrický poměr vzniká pouze v prostoru rozptýleného paliva a zbytek je pouze pracovní médium. Pracovní teploty výfukových plynů o dost nižší.
Proto 99,99% čipařů A/F u nafty neměří, ale vychází z nějakého teoretického poměru a dat, tedy pokud se z nějakého RSa nedělá závodní ropák.
Nechci už tady teoretizovat o věcech kterým rozumí málo populace, jen důvěřuju někomu, kdo to dělá už 15 let.
U nafty žádná škrtící klapka není, plnící tlak se mění ve velmi malém rozsahu(prakticky se fouká na konstantní hodnotu) a palivo se vstřikuje do válce, kde je vždy přebytek vzduchu a stechiometrický poměr vzniká pouze v prostoru rozptýleného paliva a zbytek je pouze pracovní médium. Pracovní teploty výfukových plynů o dost nižší.
Proto 99,99% čipařů A/F u nafty neměří, ale vychází z nějakého teoretického poměru a dat, tedy pokud se z nějakého RSa nedělá závodní ropák.
Nechci už tady teoretizovat o věcech kterým rozumí málo populace, jen důvěřuju někomu, kdo to dělá už 15 let.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tunning motoru?
Nic, mažu, vážně se tu nebudem bavit o věcech, o kterých víme jen nejnutnější základy. Jen mě prostě zarazil výrok "vzduch daný", který jsi teda vysvětlil výše a ladění motoru "na ucho" bez jakýchkoli dat.
Každopádně hodnoty zrychlení změřit můžeš, stejně tak poreferovat o kouřivosti atd.
Každopádně hodnoty zrychlení změřit můžeš, stejně tak poreferovat o kouřivosti atd.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tunning motoru?
Zatím jsme testovali asi 4 verze čipu. Díky lepšímu naladění je kouřivost o poznání menší než u čipu letitého a jede to daleko víc. Příští týden se tomu budeme opět věnovat. Zde je video jak se to sbírá teď, jen je vzhůru nohama, jak mě vyšel držák mobilu. Jednička se nedala bez prokluzu při náloži, prostě 205/55 R16" na test nebyly právě vhodné. Také rychlé řazení mi moc nešlo, mám tu PK6 docela rád. Jo a test probíhal mimo veřejné komunikace.
Zde: 0-100
Nebo zde: 0-100
Zde: 0-100
Nebo zde: 0-100
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tunning motoru?
To nevypadá zle.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Chip tunning motoru?
Pri zavodnom aute to celkom chapem, ze priorita je cas na kolo.Šamša píše:Bohužel brzdou nedisponuje, ale ladí už velmi dlouho speciály na závodech(na závodech se nebrzdí, ale měří čas na kolo, průběh motoru a řazení) a čipů též, tak už docela dost ví.
Klasicke auto cipovat bez regularneho merania mi pride dost amaterske a hlavne nepreukazatelne ako to robila ABC Tunning Group.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Chip tunning motoru?
Ber to tak, že komerční firmy to dělají za účelem zisku a ve velkém, mohou tudíž koupit válcovou nebo nápravovou brzdu. Ten můj zdroj je celé víkendy v sezoně na závodech a doma udělá čipy známým a pár zákazníkům a ani nemá zájem se komercionalizovat. Většinou se ti dobří úpravci mezi sebou znají a většina z nich též brzdou nedisponuje. O ABC toho bylo popsáno dost, mě před 10 lety taky natáhli, jen zahráli divadýlko, umyli a vyluxovali auto včetně mojí peněženky a výkon se žádný nekonal, což se potvrdilo asi za rok na zemědělské fakultě Mendelu v Brně, kde jsem si nechal otestovat auto.
Já jsem teď také testoval na zajetém okruhu, na silničkách III. třídy, serpentýnky do kopce.
Já jsem teď také testoval na zajetém okruhu, na silničkách III. třídy, serpentýnky do kopce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Chip tunning motoru?
Tak jsem to porovnal s tou svou šunkou a zkusil jsem to zkompilovat. Bohužel nemám žádný program na editaci videa, takže jsem to udělal ve free šmejdu kterej musel popsat celej obraz vodoznakama. Nicméně, vidět to je a i to, že ti to jede líp
http://ulozto.cz/xrqpwbxY/my-video1-mp4
http://ulozto.cz/xrqpwbxY/my-video1-mp4
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Chip tunning motoru?
třeba by se to téma rozjelo http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=2&t=76574
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Chip tunning motoru?
Ahoj,
je toho zde o chiptuningu a firmě autochip.eu popsáno tolik, že nevím jaký obrázek si o tomto fenoménu mám udělat
Máme doma Megane III 1.5 DCi, 110 000 km a začali jsme uvažovat o chipu.
Do zítra má firma autochip.eu akci za 3750,- na libovolný vůz.
Zde na fóru jsem našel několik kladných referencí, na googlu u různýchznaček už toho kladného moc nebylo.
Takže nevím, zda do toho jít, nebo ne?
Nějaké aktuální typy k autochipu obecně, případně k firmě autochip.eu?
Mám na to případně čas jen do zítra
Díky.
M.
je toho zde o chiptuningu a firmě autochip.eu popsáno tolik, že nevím jaký obrázek si o tomto fenoménu mám udělat
Máme doma Megane III 1.5 DCi, 110 000 km a začali jsme uvažovat o chipu.
Do zítra má firma autochip.eu akci za 3750,- na libovolný vůz.
Zde na fóru jsem našel několik kladných referencí, na googlu u různýchznaček už toho kladného moc nebylo.
Takže nevím, zda do toho jít, nebo ne?
Nějaké aktuální typy k autochipu obecně, případně k firmě autochip.eu?
Mám na to případně čas jen do zítra
Díky.
M.
Renault Megane III Grandtour, 1.5DCi, Eclipse
Re: Chip tunning motoru?
Tuto akci mají celkem často.
Já u nich byl na konci února, od té doby najeto cca 6tis km a zatím žádný problém.
Auto je živější, takže se dá už i předjíždět A spotřeba před 5.8 a ted 5.2. (1.9Dci 88kw) Jízda hlavně po dálnici.
Dokonce tam museli být kvůli mě i po pracovní době, páč jsem přijel asi o půl hodiny déle než jsme byly domluvený
Přijel jsem tam, vzali si auto, čekal jsem tak do hodiny, podepsal zaplatil a jel jsem
Já jsem určitě spokojený
Já u nich byl na konci února, od té doby najeto cca 6tis km a zatím žádný problém.
Auto je živější, takže se dá už i předjíždět A spotřeba před 5.8 a ted 5.2. (1.9Dci 88kw) Jízda hlavně po dálnici.
Dokonce tam museli být kvůli mě i po pracovní době, páč jsem přijel asi o půl hodiny déle než jsme byly domluvený
Přijel jsem tam, vzali si auto, čekal jsem tak do hodiny, podepsal zaplatil a jel jsem
Já jsem určitě spokojený
Megane coach 1.6e rv.96 - první láska ex
Megane coupe 2.0 16V rv.96-ex zbytek dílů
Megane coupe 2.0 16V rv.98- postupný projekt ex
Megane 1.9D - skromný dříč - ex
Laguna Grandtour 1.9DCi rv.05 - momentální povoz
Clio 1.6 16v rv.99 - ex
Clio 1.2 16v 02
Megane RS 2.0T 2005
Laguna coupe 2.0 dci 2010
Kangoo 2008 1.2 16v
Megane coupe 2.0 16V rv.96-ex zbytek dílů
Megane coupe 2.0 16V rv.98- postupný projekt ex
Megane 1.9D - skromný dříč - ex
Laguna Grandtour 1.9DCi rv.05 - momentální povoz
Clio 1.6 16v rv.99 - ex
Clio 1.2 16v 02
Megane RS 2.0T 2005
Laguna coupe 2.0 dci 2010
Kangoo 2008 1.2 16v
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 17, 2008 21:41
- Bydliště: Pošumaví
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning motoru?
Já vám nevím, něco mi říká, že je lepší se v tom moc nevrtat. Jestli je tedy ten pocit lepších parametrů k nezaplacení,budiž,ale mluvit o nějaké návratnosti takové investice,když to ušetrí nějakou tu deci/100km,tak těch stovek km bude muset být sakra hodně. Určitě bych to chtěl vidět na papíře a ne,že mi bude někdo něco zaručeného tvrdit a dál bych to vznesl jako technický dotaz Renaultu, jestli to vůbec technika dlouhodobě snese.
R Megane II Grandtour 1.5 dCi 76kw,FAP,6 kvalt,r.v.5/2007,společných 150tis. km za námi
Re: Chip tunning motoru?
s technickým dotazem do renaultu si několik let zaspal
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Chip tunning motoru?
Já znám osobně 2 lidi co se zaobírají chipi.S každým znich jsem se nezávisle bavil a oba mi potvrdily že s mapou motoru se nechá pracovat dle přání zákazníka? Někdo proferuje spotřebu tak se mu tak taky postaví chip že to bere pěkně od spodu.Jiný zase zátah motoru až nahoru bez povadnutí.Prý dle libosti .Tak si myslím že je vše o dohodě? Každý preferuje něco jiného.A co se týká životnosti? Asi tak jak si kdo zvolí,stará se. Bát se toho že mi to padne po xxxkm si myslí je dnes nepředmětné. Ty doba kdy si člověk koupil auto najel na něm půl života a pak ho předal v rodině děcku nebo prodal jsou asi už pryč .Ruku na srdce kdo znás dnes drží stejné auto více jak 10 a více let.Tím pádem:pokud to pohladí mé ego a budu spokojen tak proč ne.To jen já tahám do baráku ty starý rakety a pak se nad nimy rozčiluju ale když oni mají málo elektriky a ještě takovou tu dušičku pravího autíčka
Kopítko
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Chip tunning motoru?
Pak je otázka, pokud je to tak, že člověk drží auto dva, tři, max. pět let a jde do dalšího, zda do toho auta vůbec investovat něco navíc (chip, výbava, ...). Jsou to potom jen vyhozené prachy.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 17, 2008 21:41
- Bydliště: Pošumaví
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning motoru?
Hmm,nojo ego:-) Bodrý důvod:-) Jestli nakonec nepohladí vlastní peníze ego lidí,kteří o chipu referují jen v tom světle. Dobře,možná když počítám s autem pro příštích pár let,ale po zajetí. Ale přiznám,že neegoisticky bych s autem pojezdil ještě dalších 150 tis. km v co nejlepší kondici.
Jinak renault na dotazy reaguje,jen to chvíli trvá a jsou struční a tvrdí se stylu jde nejde podle vin kódu.
Jinak renault na dotazy reaguje,jen to chvíli trvá a jsou struční a tvrdí se stylu jde nejde podle vin kódu.
R Megane II Grandtour 1.5 dCi 76kw,FAP,6 kvalt,r.v.5/2007,společných 150tis. km za námi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů